Dat gaat dan vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, ik en jij zullen waarschijnlijk nooit beste vrienden worden. Crip is gewoon cool.
Ik wordt niet snel boos, maar jij weet toch vaak het bloed onder m'n nagels vandaan te halen![]()
Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:48 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jawel mongolen hebben over het algemeen spleetogen.
Zie je, hier begint het al.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:48 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Geen probleem, je zult sunniet worden insha allaah als je oprecht bent.
Helemaal niet, topic voor mocros.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom post je dan in dit topic, dit is een topic voor moslims.
Kan leuke discussies opleveren, dan pak ik al kaafie erbij orgineel in het arabisch dan gaan we samen ontdekken wat arafd en atashayoe3 werkelijk inhoudt.quote:
Heb je ooit van Saqifat Bani Sa3idah gehoord? Zo nee, zoek maar op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Kan leuke discussies opleveren, dan pak ik al kaafie erbij orgineel in het arabisch dan gaan we samen ontdekken wat arafd en atashayoe3 werkelijk inhoudt.
Wat is de orginele arabische titel? (in het arabisch graag)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb je ooit van Saqifat Bani Sa3idah gehoord? Zo nee, zoek maar op.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:54 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat is de orginele arabische titel? (in het arabisch graag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:56 schreef Peunage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom post je dan in dit topic, dit is een topic voor moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |