maar hoe krijg je dat zo flamboyantquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is ingekookte blauwe bessen puree.
Youtube 'cheesecake swirl'.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar hoe krijg je dat zo flamboyant
Ben om eerlijk te zijn niet echt op zoek, was een verkapt compliment.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahahaha. Abdul. Jij hebt al in 20 topics hints gegeven dat jij op zoek bent.
Jij krijgt het grootste stukje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:48 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ben om eerlijk te zijn niet echt op zoek, was een verkapt compliment.
Nom nom nom. Wanneer ik aant vasten ben moet ik niet komen op plaatsen waar jij post. Ik krijg altijd honger van jouw foto's.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij krijgt het grootste stukje.
Jumm, heb je recept van die cheesecake?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja, handgeplukte blueberries.
Hahaha zo snijd ik altijd. Scheef.
6 dagen van shawwal vasten staat gelijk aan een jaar lang vasten volgens hadith. Makkelijk sevapquote:
http://backtothecuttingbo(...)h-oreo-cookie-crust/quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Jumm, heb je recept van die cheesecake?![]()
Me too, daarom moest ik ook lachen.
Oh. Succes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:53 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
6 dagen van shawwal vasten staat gelijk aan een jaar lang vasten volgens hadith. Makkelijk sevap
Wat is dat voor iets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:57 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dank. Denk dat ik jumbo taart ga halen voor vanavond. Canim cekti nu.
Ja maar is het cheesecake, cake, choco, slagroom. Detailssss.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Een budgettaart van de supermarkt jumbo
Heb je er al kunnen regelen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Borte na haar verstandskiezenoperatie.
ik eet helemaal geen taartquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar is het cheesecake, cake, choco, slagroom. Detailssss.
(Ik vind supermarkt taarten nooit lekker btw)
ja in Antwerpenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:05 schreef Bortecinem het volgende:
Bulgur is hier in iedere super te verkrijgen. Maar ehm heb je geen Turkse winkeltjes daar?
Word jij niet moe van jezelf...quote:
Lijkt me sterk dat er geen Turkse winkeltjes in je woonplaats zijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik eet helemaal geen taartwel koekjes uit alle mogelijke landen.
maandag proberen de kisir te maken maar bulgur is blijkbaar niet te verkrijgen in Belgie (het kan ook dat ik niet goed gezocht heb)
Wel van jouw geslijmquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Word jij niet moe van jezelf...
[..]
Lijkt me sterk dat er geen Turkse winkeltjes in je woonplaats zijn?
Gooreind-Wuustwezel is maar een boerengatje hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Lijkt me sterk dat er geen Turkse winkeltjes in je woonplaats zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |