Heb je al zijn shows gezien? Ik ga altijd stuk.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
leuke grap :
zegeens ramadan
en dan mo,et je hem serieus rammen
xD
Alles, alles.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je al zijn shows gezien? Ik ga altijd stuk.
Alleen overdagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een meisje was
Door hem vind ik mensen als Chris Rock niet echt zo grappig.quote:
Hij is terugquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door hem vind ik mensen als Chris Rock niet echt zo grappig.
Dave Chappelle deed alles zo beter.
Serieus? Met een grote show of alleen eenmalig voor een goede doel net als vorige keer?quote:
Grote showquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Met een grote show of alleen eenmalig voor een goede doel net als vorige keer?
Nee. Ben nu aan het luisteren. Krijg altijd kippenvel als ik zijn stem hoor. Echt zoveel respect voor hem.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
dit is echt een kanker mongool dit
Pffff. Weet je wat het is. Moet altijd aan de verhalen denken van mijn vader wanneer die samen met zijn vrienden en broers is en daarover praat. Er zitten veel grappen tussen maar als je echt luisterde dan begrijp je eigenlijk hoeveel respect je voor hun moet hebben.quote:
Hij is wel beetje drunu he tijdens deze interviewquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pffff. Weet je wat het is. Moet altijd aan de verhalen denken wanneer mijn vader samen met zijn vrienden en broers daarover praat. Er zitten veel grappen tussen maar als je echt luisterde dan begrijp je eigenlijk hoeveel respect je voor hun moet hebben.
Hasan Zirak.
Serieus? Viel me niet op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is wel beetje drunu he tijdens deze interview
waarom reageer je met zon smiley danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb geen kanker en heb ook niet het down syndroom.
Dus nee.
ik versta hier niks van manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:11 schreef mrstylo het volgende:
Ff slapen met mijn lievelingsliedje.
Trusten.
Koerden worden anders dronken. Niet zoals Hollands als mongolen helemaal dr af. Opmerkelijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Viel me niet op.
Alleen dat stukje dat bier uit zou komen wanneer je een gat in hem maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |