Stimo doe eens normaal man. Echt taktin gewoon. Begint echt vervelend te worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel van jou GeslijmIk weet wanneer Borte reageert jij er binnen 2 min bent
Git isine.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel van jouw geslijmIk weet wanneer Borte reageert jij er binnen 2 min bent
Nou ja, wanneer je in de grote stad komt dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Gooreind-Wuustwezel is maar een boerengatje hoor
Thankyouuu! Welke roomkaas gebruik jij en hoeveel pakjes? Ik vind dat altijd zo irritant bij cheesecake recepten waar geen grammen in staan de roomkaas kun je niet goed inschatten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://backtothecuttingbo(...)h-oreo-cookie-crust/
Ik heb de bodem anders gemaakt en dan die swirl er op. Mijne was ook niet zo hoog dus twee uur gebakken ipv drie.
Oh en ik heb er ook nog wat limoensap in gedaan en een sour cream topping op de cheesecake. Maar dat zijn allemaal optional dingen.
Maar het valt echt op yav.. ik denk dat jij het niet inziet, denk dat hij elke nacht voor t slapen gaan zijn telefoonscherm kust en dan net dat stukje waar Bortecinem staatquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stimo doe eens normaal man. Echt taktin gewoon. Begint echt vervelend te worden.
TM is helemaal geen slijmbal en altijd al een user geweest waarmee ik het goed heb kunnen vinden. Dat hij een van de weinige users hier is waarmee ik normaal kan omgaan betekent niet dat hij of ik slijmt.
Er staan wel grammen. Vijf keer 8 oz moet je doen. Ik heb trouwens het recept gehalveerd en dat kwam neer op ongeveer drie pakjes philadelphia. Had verder nog een pakje mon chou (100 gr) in de koelkast liggen wat ik ook heb gebruikt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Thankyouuu! Welke roomkaas gebruik jij en hoeveel pakjes? Ik vind dat altijd zo irritant bij cheesecake recepten waar geen grammen in staan de roomkaas kun je niet goed inschatten.
Keeeequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar het valt echt op yav.. ik denk dat jij het niet inziet, denk dat hij elke nacht voor t slapen gaan zijn telefoonscherm kust en dan net dat stukje waar Bortecinem staat
En hoeveel gram zit er in zo'n philladelphia pakje? Ook 100? Ik heb alleen maar monchou gebruikt voor cheesecake.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er staan wel grammen. Vijf keer 8 oz moet je doen. Ik heb trouwens het recept gehalveerd en dat kwam neer op ongeveer drie pakjes philadelphia. Had verder nog een pakje mon chou (100 gr) in de koelkast liggen wat ik ook heb gebruikt.
Ik gebruik altijd mon chou of philedelphia. Kan niet zeggen dat ik veel verschil proef.
Maak jezelf niet belachelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar het valt echt op yav.. ik denk dat jij het niet inziet, denk dat hij elke nacht voor t slapen gaan zijn telefoonscherm kust en dan net dat stukje waar Bortecinem staat
Dit recept lijkt op NYS cheesecake en volgens google zit daar 380 kcal in. Zat ik er toch niet ver naast.quote:
Thanks !quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit recept lijkt op NYS cheesecake en volgens google zit daar 380 kcal in. Zat ik er toch niet ver naast.![]()
Maar ik vind het anders wel veel hoor. Het vult ook echt.
Crip, nee, meer. Uiteindelijk heb ik 640 gram gebruikt. Een bakje is 180 gram.
Oh en ik vergeet dat ik er ook nog witte chocolade stukjes in heb gedaan.
Ik wel. Maarja man he, stofzuiger zonder smaakpapillen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar is het cheesecake, cake, choco, slagroom. Detailssss.
(Ik vind supermarkt taarten nooit lekker btw)
Ik kan me niet herinneren dat ik een cheescake opheb.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit recept lijkt op NYS cheesecake en volgens google zit daar 380 kcal in. Zat ik er toch niet ver naast.![]()
Maar ik vind het anders wel veel hoor. Het vult ook echt.
Crip, nee, meer. Uiteindelijk heb ik 640 gram gebruikt. Een bakje is 180 gram.
Oh en ik vergeet dat ik er ook nog witte chocolade stukjes in heb gedaan.
Zit daar geen gelatine in?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik wel. Maarja man he, stofzuiger zonder smaakpapillen.
Slagroomtaart
Nee. Maar als jij het zo wil goed lullen: okequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maak jezelf niet belachelijk.Ik reageer net zo vaak op anderen, posts die ik het waard vind om op te reageren, maar blijkbaar zie je daar overheen om een of andere reden. En zoals Borte zegt, kan ik het gewoon goed met haar vinden, net zoals ik het naar mijn mening goed kan vinden met Trigger, JFM, Arcadia en nog anderen, dus reageer ik meestal ook meer op hun posts.
Nu genoeg hierover.
Heb gehoord dat traditionalturkishcooking.com best goed is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Is er een goede site over koken voor beginners/dummies die de stappen bij het volgen van een recept (makkelijke in het begin natuurlijk) goed en uitgebreid uitlegt? Ik vind dat ik langzaam aan wel mag beginnen hiermee.
Ik keek naar die link van Borte. Begreep er niets van.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Is er een goede site over koken voor beginners/dummies die de stappen bij het volgen van een recept (makkelijke in het begin natuurlijk) goed en uitgebreid uitlegt? Ik vind dat ik langzaam aan wel mag beginnen hiermee.
OMGquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik een cheescake opheb.
Turksekok.nlquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef TheMagnificent het volgende:
watz met jouquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik een cheescake opheb.
Staat alleen geen moer op. Wanneer post je weer eens ietsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb gehoord dat traditionalturkishcooking.com best goed is.
Misschien heb ik het ooit wel gegeten, maar is me nooit bijgebleven dan.quote:
Dat wijf kookt kk saai maar t gaat om basis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
juist. daar vind je recepten met foto-uitleg
Wanneer mama terug is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Staat alleen geen moer op. Wanneer post je weer eens iets
Da's nog iets te hoog gegrepen. Inshallah op een dag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb gehoord dat traditionalturkishcooking.com best goed is.
Gelukkig eet ik nooit taart dus. Zodadelijk goed de labeltjes lezen dus. Dankjewelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfs heel vaak expliciet vermeld 'varkensgelatine'
Kaas is fucking lekker. Ik ben serieus kaas verslaafd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook kaas in taart.
Slagroomtaart sowieso bijna altijd. Ik dacht, ik zeg het even.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:27 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik nooit taart dus. Zodadelijk goed de labeltjes lezen dus. Dankjewel
ik doe gemalen kaas op gehaktballetjes (ja varkens-en rundsgehakt. de zondequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kaas is fucking lekker. Ik ben serieus kaas verslaafd.
Het liefst doe ik kaas op alles.
Welke link?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik keek naar die link van Borte. Begreep er niets van.
Oh ja filmpjes idd. Ik doe standaard zoeken naar filmpjes wanneer ik iets nieuws maak!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef Crip het volgende:
TM en Abdul, voor beginnend zijn filmpjes veel beter dan uitgeschreven recepten. Ik raad jullie deze kanalen aan:
https://www.youtube.com/user/LauraVitalesKitchen
https://www.youtube.com/user/JamieOliver
https://www.youtube.com/user/ByronTalbott
Deze alleen maar als je van asian cooking houd
https://www.youtube.com/user/cookingwithdog
Bedankt, Crip. Dit weekend even kijken of ik iets kan uitproberen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef Crip het volgende:
TM en Abdul, voor beginnend zijn filmpjes veel beter dan uitgeschreven recepten. Ik raad jullie deze kanalen aan:
https://www.youtube.com/user/LauraVitalesKitchen
https://www.youtube.com/user/JamieOliver
https://www.youtube.com/user/ByronTalbott
Deze alleen maar als je van asian cooking houd
https://www.youtube.com/user/cookingwithdog
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef BrandX het volgende:
Hoi jongens, Ramadan is voorbij, dus na het weekend moeten we tot volgend jaar weer afscheid nemen van deze reeks.
Uiteraard zien we jullie vanzelf in de Turkenreeks
Wel lief dat we dit weekend nog mogen posten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef BrandX het volgende:
Hoi jongens, Ramadan is voorbij, dus na het weekend moeten we tot volgend jaar weer afscheid nemen van deze reeks.
Uiteraard zien we jullie vanzelf in de Turkenreeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |