Een restaurant? McD? IJssalon?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
Lokpost.
Kijk eens bij km 6 (op de kaart): https://www.endomondo.com/workouts/382615626/881511
We hobbelen inderdaad vol vertrouwen door. Behalve dat er hopelijk een kleurfoutje staat op de PDF. In week 9 zou ik bij training 3 50 minuten "near sprint" moeten doen volgens de kleurcodequote:Op donderdag 31 juli 2014 18:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar dat geeft natuurlijk wel een lading vertrouwen voor de rest van je schema!
Hier zie je echt dat je goed in je 7^^ shirt zitquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat wisselt ook wel per keer hoor.
Maar het harriers-vest heeft inderdaad niet het meest flatteuze design. Maarja...
Ik ga in augustus ook squates doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:04 schreef mosselmossel het volgende:
Op zo'n manier maken ze augustus nog wel fijn...
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik ga in augustus ook squates doen.
KrissKross wil make ya...quote:
Ik vond het grootste deel leuk! Alleen de bomenbuurt niet zo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die hoek van Den Haag kan ik werkelijk dromen
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:58 schreef Guard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu heb ik die ook in mijn hoofd
Ja, dat doe ik altijd al en dat gaat goed, dus ik zie niet zo in waarom ik dat zou moeten veranderen. Gewoon lekker mee doorgaan dus. Die trainingen zijn ook met de club.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Twee keer intervallen per week? Is dat niet te zwaar/belastend of is je 85% nog te overzien?
zou misschien wel een goede aanvulling zijn voor je marathontrainingquote:
Ja, ik wil ze ook wel vaker doen.Onze trainer is op vakantie en de invaller liet ons maandag walking lunges en squats doen. Dat doen we eigenlijk nooit, dus ik wil eens proberen of het iets is om voor of na mijn trainingen in te passen. Maar zo'n challenge is niks.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zou misschien wel een goede aanvulling zijn voor je marathontraining
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lokpost.
Kijk eens bij km 6 (op de kaart): https://www.endomondo.com/workouts/382615626/881511
Net even de auto opgehaald bij de garage. 8.8km. 160 meter omhoog. Het was benauwd.
Voor 't eerst weer 's met een muziekje gerend. Was voor de afwisseling wel 's lekker, beetje meezingen enzo. Lekker rustig aan gedaan en het naar m'n zin gehad. En de auto deed 't ook weer![]()
Als dat werkt, dan is het inderdaad geen reden om het anders te doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik altijd al en dat gaat goed, dus ik zie niet zo in waarom ik dat zou moeten veranderen. Gewoon lekker mee doorgaan dus. Die trainingen zijn ook met de club.
ik moet zeggen dat om er mee te beginnen gewoon klote is maar nu ze "gewoon onderdeel van de dagelijkse routine zijn" heb ik er enorm veel baat bij tijdens het lopen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, ik wil ze ook wel vaker doen.Onze trainer is op vakantie en de invaller liet ons maandag walking lunges en squats doen. Dat doen we eigenlijk nooit, dus ik wil eens proberen of het iets is om voor of na mijn trainingen in te passen. Maar zo'n challenge is niks.
geil.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik ben echt een sucker voor peer pressure...
Ik zou morgen alleen gaan lopen, character building dit,dat en alles...totdat de Naseby Posse een berichtje op FB zet wat zegt "We are going Humpridging on Saturday..are you coming for a jog up to Port Carig and back?"
en dan zie je dit filmpje en je bent verkocht.... oke, wij gaan niet veel heuvelwerk doen maar toch
dag goede plannen
wat, mijn edit?quote:
Dat kan ik me nog redelijk voorstellen inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vond het grootste deel leuk! Alleen de bomenbuurt niet zo.
Gadver wat een saai terrein zeg, daar wil je toch niet lopen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik ben echt een sucker voor peer pressure...
Ik zou morgen alleen gaan lopen, character building dit,dat en alles...totdat de Naseby Posse een berichtje op FB zet wat zegt "We are going Humpridging on Saturday..are you coming for a jog up to Port Carig and back?"
en dan zie je dit filmpje en je bent verkocht.... oke, wij gaan niet veel heuvelwerk doen maar toch
dag goede plannen
3.40.... kent iemand haar??
dagje bush met haar lijkt me geen straf hoor Guard!quote:
hier is de stelregel.... je loopt aan de rechterkant (tegen het verkeer in) passeren rechts en snot linksquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:27 schreef LasTeR het volgende:
Kunnen we het eens even hebben over links of rechts houden terwijl je hardloopt? Het lijkt wel alsof ik iedere keer als een malloot loop te zigzaggen aangezien iedere hardloper, van zwabberende recreant tot Speedy Gonzalez, links/rechts/midden loopt en er lijkt geen onderscheid tussen een stukje fietspad, dijk of provinciale weg.
Ben ik te vriendelijk dat ik continu wijk voor andere hardlopers? Ervaren jullie hetzelfde?
Ik loop links, en ik ga niet aan de kant voor andere hardlopers of andere wegpiraten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:27 schreef LasTeR het volgende:
Kunnen we het eens even hebben over links of rechts houden terwijl je hardloopt? Het lijkt wel alsof ik iedere keer als een malloot loop te zigzaggen aangezien iedere hardloper, van zwabberende recreant tot Speedy Gonzalez, links/rechts/midden loopt en er lijkt geen onderscheid tussen een stukje fietspad, dijk of provinciale weg.
Ben ik te vriendelijk dat ik continu wijk voor andere hardlopers? Ervaren jullie hetzelfde?
En op een dijkje met wandelaars, fietsers, skeeleraars, en andere hardlopers (geen motorisch verkeer behalve de incidentele brommert)? Bij voldoende zichtbaarheid en overzicht lijkt het mij overbodig om tegen de richting in te gaan lopen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik loop links, en ik ga niet aan de kant voor andere hardlopers of andere wegpiraten.
Het gaat mij niet (alleen) om mijn zichtbaarheid, maar dat ik ook kan zien wat het verkeer doet wat zich op dezelfde weghelft als ik bevindt. Al kan dat ook nog eens tegenvallen, ben al een keer aangereden door een scootah die dezelfde kant op ging als ik terwijl ik wel helemaal links liep.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:33 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En op een dijkje met wandelaars, fietsers, skeeleraars, en andere hardlopers (geen motorisch verkeer behalve de incidentele brommert)? Bij voldoende zichtbaarheid en overzicht lijkt het mij overbodig om tegen de richting in te gaan lopen.
Ditquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik loop links, en ik ga niet aan de kant voor andere hardlopers of andere wegpiraten.
Ik ben mobiel en kan 'm niet zien nuquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zou graag mijn visie geven hierop, maar ik ben bang dat je dan weer antwoordt en dan moet ik weer die pokke-ava zien, dus helaas.
Ik heb ook nog een mooie kerst-ava.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zou graag mijn visie geven hierop, maar ik ben bang dat je dan weer antwoordt en dan moet ik weer die pokke-ava zien, dus helaas.
Stukken beter!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |