Nope, ik moet nog steeds een assessment doen. De manager is aan het uitzoeken waarom dat zo lang duurt. Maar ik vind dat het gewoon allemaal goed komtquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:08 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met je toekomstige baan, al enig nieuws? Welke wijken wil je gaan bekijken?
Ik weet een 2kamer appartement op een topverdieping in Waldeck, op loopafstand van winkels en Kijkduin. Voor weinig! Schitterend uitzicht, zo op de 12e verdiepingquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nope, ik moet nog steeds een assessment doen. De manager is aan het uitzoeken waarom dat zo lang duurt. Maar ik vind dat het gewoon allemaal goed komtGek genoeg zijn m'n stagebegeleider en de consultant heel positief over me, en ziet de manager ook potentie. Kans bestaat natuurlijk wel dat uit zo'n assessment komt dat ik helemaal geen potentie heb.
Ik weet nog niet wat m'n budget wordt, maar voor nu ga ik door loosduinen, waldeck-noord, vruchtenbuurt, bloemenbuurt en bomenbuurt.
Zo doe maar sjiekquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat m'n budget wordt, maar voor nu ga ik door loosduinen, waldeck-noord, vruchtenbuurt, bloemenbuurt en bomenbuurt.
In Wateringse Veld heb je natuurlijk veel meer huis voor je geld, maar dan zit je in Wateringse Veld. Daar kun je niet echt leuk lopenquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zo doe maar sjiek
Regentessekwartier is ooken dichter bij de stad voor die haagse biertjes
Ja klopt, en stiekem wil je daar niet wonen. De door jou genoemde wijken (plus alles wat er een beetje omheen zit) is allemaal primaquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In Wateringse Veld heb je natuurlijk veel meer huis voor je geld, maar dan zit je in Wateringse Veld. Daar kun je niet echt leuk lopen
Niet stiekem hoor. Gewoon niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja klopt, en stiekem wil je daar niet wonen. De door jou genoemde wijken (plus alles wat er een beetje omheen zit) is allemaal prima
Ach ja, ik was er zelfs afgelopen zaterdagavondquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, ik stond net op het punt om erheen te gaan rijden
Wolve, je bent hier echt kilo's slanker als in dat harriers hemd!quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
Wat gezonde competitie bij de Club Mile gisteren.....
Maar dat wil ik ergens anders ook nietquote:
Die hoek van Den Haag kan ik werkelijk dromenquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lokpost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Wh00p!quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:07 schreef flipsen het volgende:
Halverwege mijn 5 -> 10km schema, dus 7,5km op het programma vandaag... Check!
Dat wisselt ook wel per keer hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wolve, je bent hier echt kilo's slanker als in dat harriers hemd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:16 schreef mosselmossel het volgende:
Ow. En ik heb mijn schema voor de Kustmarathon toch ook al erop gezet. Dus voor de geïnteresseerden.Twee keer intervallen per week? Is dat niet te zwaar/belastend of is je 85% nog te overzien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Nog bedankt daarvoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wh00p!
Ik vind 't zo tof dat je zo enthousiast bent!'Weet het nog goed', toen ik je vanuit KAA naar dit topic hintte
![]()
Jup, eergisteren zag ik het niet zitten om vandaag de 7,5km zonder problemen te lopen, maar vandaag ging het eigenlijk prima. Km 3 had ik zoiets van hm... dat wordt nog zwaar, maar na km5 kwam ik eindelijk echt in de flow en ging de rest vanzelf. Had nog genoeg over om de 10km te lopen, maar dat doen we maar nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:08 schreef Wolve000 het volgende:
Je blijft lekker vooruitgaan daar in het diepe zuiden!
Maar dat geeft natuurlijk wel een lading vertrouwen voor de rest van je schema!quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:25 schreef flipsen het volgende:
Had nog genoeg over om de 10km te lopen, maar dat doen we maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |