Sowieso was dit de "B" startgroep, dus er zijn niet 22 man voorbij gestoven. Maar halverwege de eerste bocht was men gesetteld en de 1550m daarna heb ik niemand meer ingehaald, noch heeft iemand mij nog ingehaald.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:14 schreef McTwente het volgende:
[..]
Na zo'n start toch niet als eerste eindigen...
Naar een voetbalwedstrijd in Londen. Dagje heen en weer.quote:
Is het gelukt om deze baan waterpas te krijgen in het heuvelachtige gebied daar?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Iets mooiere 'uitzichtsfoto':
[ afbeelding ]
Daar lopen is op zich geen hele grote straf! Alleen als het waait, dan waait het ook wel écht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartslag bleef de hele 5 km stabiel, ondanks dat het goed warm was. Vond het ook prettig dat ik veel makkelijker mijn pace kon zien, waardoor ik mijn snelheid aan kon passen om rond de 6km/min te blijven wat ook gelukt is![]()
Das gaaf, heb dat sinds 2007 ook ieder jaar gedaan (m.u.v. 2012, crappy matchup), maar dan voor American Football. Plus een overnachting erbij want het begint altijd (relatief) laat en duurt langquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Naar een voetbalwedstrijd in Londen. Dagje heen en weer.
American Football in Londen? Ik wist niet dat die sport daar gespeeld werd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Das gaaf, heb dat sinds 2007 ook ieder jaar gedaan (m.u.v. 2012, crappy matchup), maar dan voor American Football. Plus een overnachting erbij want het begint altijd (relatief) laat en duurt lang
Sinds dit jaar doe ik dat niet meer, hardlopen heeft het overgenomen als (dure) hobby.
Nu een overnachting in de Ardennen, i.p.v. London
Mooiquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Leuk! Waar ga je heen?
Iets mooiere 'uitzichtsfoto':
[ afbeelding ]
Daar lopen is op zich geen hele grote straf! Alleen als het waait, dan waait het ook wel écht!
inmiddels 2 NFL regular season games in London per jaar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:56 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
American Football in Londen? Ik wist niet dat die sport daar gespeeld werd.
Ik ben enigszins een Anglofiel en heb sinds 2001 125+ voetbalwedstrijden bezocht in Engeland/Schotland. Er zijn dan ook weinig uithoeken waar ik nog niet geweest ben. Wat een fantastisch land is het. Hardlopen (inclusief een wedstrijd) heb ik daar ook al gedaan.
afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:01 schreef hatsaflats het volgende:
"Mijn" baan ligt er inmiddels ongeveer zo bij:
[ afbeelding ]
Duurt lang!
Urbex fotoquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:01 schreef hatsaflats het volgende:
"Mijn" baan ligt er inmiddels ongeveer zo bij:
[ afbeelding ]
Duurt lang!
Lijkt me nix aan!quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Naar een voetbalwedstrijd in Londen. Dagje heen en weer.
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is dan ook alleen voor echte mannen.
En dan ben je zo blij dat ie weer open is dat je uuuuuren rondjes gaat rennenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Prognose is eerste week september. Dan is ie 3 maanden dicht geweest.
Neh.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef YUR het volgende:
[..]
En dan ben je zo blij dat ie weer open is dat je uuuuuren rondjes gaat rennenDat je dan uitkomt op 105,4875 rondjes
Dat wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Als die baan klaar is verhuist ze naar De Haag.
Hoe zit het dan met je toekomstige baan, al enig nieuws? Welke wijken wil je gaan bekijken?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggenMaar ik denk het niet. Eind van de middag wel een orientatierondje op zoek naar een leuke wijk!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Prognose is eerste week september. Dan is ie 3 maanden dicht geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |