Nee ik heb Rechtenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dan moet je je computer uitzetten
er stond eigenlijk niks vastquote:Op donderdag 31 juli 2014 07:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het was heel belangrijk dat Zwolle-Amsterdam evenveel bleef kosten (ondanks dat de afstand minder werd over de Hanzelijn). De tariefeenheden tussen Lelystad en Amsterdam stonden al vast, dus raad eens waar de tariefinflatie terecht is gekomen?.
Jij doet in Nederland tariefkilometers tellen he? En in de rest vab de wereld klooi je met lijntjes op GE toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er stond eigenlijk niks vastEr wordt geregeld in stilte geschoven met tariefkilometers
Zwolle - Kampen was altijd 13, maar sinds ze de smokkelkilometers op de Hanzelijn zo ongezien mogelijk moesten verdelen en Zwolle - Kampen Zuid daardoor 15 werd, is Zwolle - Kampen ook "ineens" 15 geworden. En zo zijn er veel meer voorbeelden waarbij het openen van een nieuw station een traject "ineens" wat langer maakte. (Mook-Molenhoek en Maastricht Noord bijvoorbeeld). Dus er staat niks echt "vast"
Had leuk geweest bij de zoetermeer stadslijnquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:08 schreef dennistd het volgende:
Ik ben wel voorstander van een nieuwe manier van tarieven berekenen in het OV: op basis van de hemelsbrede afstand.
zoiets ja. Heb jij voor Frankrijk wat beters misschien?quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Jij doet in Nederland tariefkilometers tellen he? En in de rest vab de wereld klooi je met lijntjes op GE toch?
Dude!quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:48 schreef James1988 het volgende:
'Liste des sections élémentaires du réseau ferré national'
tsja, dat is ook een vorm van informatie presenterenquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:48 schreef James1988 het volgende:
Ik heb er nog eentje voor je: Frankrijk.
Ga naar RFF - document de référence du réseau ferré national (netverklaring) en kies voor het dienstregelingsjaar van toepassing. Klap de sectie 'Consulter les annexes du chapitre "Chapitre 3 - Infrastructure"' uit en download het document genaamd 'Liste des sections élémentaires du réseau ferré national'.
Ik ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:08 schreef dennistd het volgende:
Ik ben wel voorstander van een nieuwe manier van tarieven berekenen in het OV: op basis van de hemelsbrede afstand.
Bistro zou ik het nu ook weer niet willen noemen, eerder "afhaalpunt voor schoftig dure wijn/bier/zakjes chips en metrokaartjes voor Parijs".quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik zal mijn luie kadaver dus naar de Bistro moeten zien te verslepen begrijp ik
Is het dan nodig om alles volledig plat te leggen ja?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:13 schreef James1988 het volgende:
Treinverkeer van en naar Den Haag HS is volledig gestaakt in verband met een gestrande trein. De prognose is 13:30, ik vermoed dat er eentje door rood is gegaan.
Ligt er aan waar hij staat. Als hij dwars door een wisselstraat staat, ben je snel klaar natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het dan nodig om alles volledig plat te leggen ja?4 uur lang? Je kan beter een springer aanrijden, ben je sneller klaar
In het geval van een STS-passage moet de boel worden stilgelegd voor onderzoek: waarom is die trein door rood gegaan? Is het een fout van de machinist, heeft de treindienstleider op het laatste moment een sein herroepen, is er een technische oorzaak? Als je dan treinen laat rijden is er een kans dat er informatie verloren gaat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het dan nodig om alles volledig plat te leggen ja?4 uur lang? Je kan beter een springer aanrijden, ben je sneller klaar
Klopt, daarom zei ik ook 'ik vermoed'. Ik kan me weinig andere redenen indenken waarom een stranding 3,5 uur moet duren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ligt er aan waar hij staat. Als hij dwars door een wisselstraat staat, ben je snel klaar natuurlijk.
En ik zeg het nog maar eens: gestrande trein hoeft niet per se een STS-passage te zijn.
ProRail om opheldering gevraagd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
In het geval van een STS-passage moet de boel worden stilgelegd voor onderzoek: waarom is die trein door rood gegaan? Is het een fout van de machinist, heeft de treindienstleider op het laatste moment een sein herroepen, is er een technische oorzaak? Als je dan treinen laat rijden is er een kans dat er informatie verloren gaat.
[..]
Klopt, daarom zei ik ook 'ik vermoed'. Ik kan me weinig andere redenen indenken waarom een stranding 3,5 uur moet duren.
En antwoord gekregen. Niet openbaar dus ik kan het hier niet zeggen. Maar wie bereid is om embargo niet te schenden en het wil weten, stuurt mij even een PM.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:20 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
ProRail om opheldering gevraagd.
Volgens gvttreinen op Somda was het wissel 247, welke aan het einde van een van die wisselstraten zit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:31 schreef dcm360 het volgende:
Het was blijkbaar niet de wisselstraat waar de benelux overheen moet, want de sprinters van/naar Den Haag reden, weliswaar niet verder dan HS.
Ik zal het maar weer roepen: De voorwaarden heeft men dit in verwerkt, maar je wordt NIET uitgecheckt na 6 uur. En als je dit vaker doet, er zit niemand achter een computer die iedere checkin gaat controleren "of dit misschien wel niet klopt"... Je kan gewoon 20-24 uur lang achter elkaar ingecheckt blijven, zonder enig probleem.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Mits je binnen 6 uur natuurlijk weer terug op het station bent. anders ben je 20 euro kwijt...
Werkzaamheden Willemspoorttunnel starten aanstaande zaterdag t/m aanstaande dinsdag. Lekker weinig treintjes het weekend daarquote:Op donderdag 31 juli 2014 06:26 schreef Toekito het volgende:
Uhm werkzaamheden? Beste NS er is NIKS aangekondigd rondom Rotterdam. Pas volgende week. Anyhow ik ga maar een vervangende trein zoeken!
Klopt ja, erg hendigquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:51 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik zal het maar weer roepen: De voorwaarden heeft men dit in verwerkt, maar je wordt NIET uitgecheckt na 6 uur. En als je dit vaker doet, er zit niemand achter een computer die iedere checkin gaat controleren "of dit misschien wel niet klopt"... Je kan gewoon 20-24 uur lang achter elkaar ingecheckt blijven, zonder enig probleem.
Zou het ? er rijdt bijna niets, al VIRM wat er normaal rijdt koppelen en je hebt al bijna 12 bakken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:56 schreef greavy het volgende:
[..]
Werkzaamheden Willemspoorttunnel starten aanstaande zaterdag t/m aanstaande dinsdag. Lekker weinig treintjes het weekend daar
Ik durf er bijna op te wedden dat er gegarandeerd treinen korter dan 12 bakken VIRM gaan rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |