Hou je van bussen ja?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef desbarts het volgende:
Hoi, weer terug van vakantie (ok, mn laatste reactie was 14 topics terug dus k vergeef je als je me niet kent)
Maar voor ik weg ging kwam ik nog op het pracht idee om de trein naar dronten te nemen i.p.v. de bus waar k een abonnement op heb. Want ik wou ook nog graag een treinkaartje in kunnen lijsten. Dus 3 dagen voor t over gaat op wegwerp troep koop ik een kaartje, poept ie zo'n graf ding uit rot automaat
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft ie me niet al extra toeslag voor dat ding verrekend. 5 euro is sowieso veel te veel voor dat stuk. T kost me 3,90 met de bus om naar dezelfde plek te reizen en t duurt maar 5 minuten langer. Wie heeft ook al weer dat stuk spoor daar neergelegd?
Tjongejongejonge, ik zeg mn treintour zondag wel af hoor. K vind t alleen van der zotte dat als ik van de oost kant van lelystad naar de west kant van dronten nu eerst 1,30 aan een trip naar het station kwijt ben, ik dan 5,00 voor een rit van 10 minuten moet gaan betalen en dan wordt gedumpt op een industrieterrein en nog 20 minuten moet gaan lopen. Mag ik daar over klagen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je van bussen ja?![]()
Okee jongens, kom maar op. Pek, veren, spinning wheel, alles
Ja tuurlijk man, kan jou t schelenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:10 schreef desbarts het volgende:
[..]
Tjongejongejonge, ik zeg mn treintour zondag wel af hoor. K vind t alleen van der zotte dat als ik van de oost kant van lelystad naar de west kant van dronten nu eerst 1,30 aan een trip naar het station kwijt ben, ik dan 5,00 voor een rit van 10 minuten moet gaan betalen en dan wordt gedumpt op een industrieterrein en nog 20 minuten moet gaan lopen. Mag ik daar over klagen?
Bij het privépakket van ABN AMRO is een vervangende pas gratis als je oorspronkelijke pas defect is.quote:
Bijzonder, bij ons keek eigenlijk iedereen ernaar, behalve de Hongarenquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:35 schreef b2py het volgende:
Over dat interrail gedoe in Hongarije, bij ons klaagden ze ook dat we het traject niet hadden ingegeven... Ze hebben er nog nooit naar gekeken, behalve in Hongarije..
Lelystad an sich is klachtwaardig. Ik heb daar een aantal jaren gewoond, hel en verdoemenisquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:10 schreef desbarts het volgende:
[..]
Tjongejongejonge, ik zeg mn treintour zondag wel af hoor. K vind t alleen van der zotte dat als ik van de oost kant van lelystad naar de west kant van dronten nu eerst 1,30 aan een trip naar het station kwijt ben, ik dan 5,00 voor een rit van 10 minuten moet gaan betalen en dan wordt gedumpt op een industrieterrein en nog 20 minuten moet gaan lopen. Mag ik daar over klagen?
Dan moet je je computer uitzettenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK WIL GEWOON NIET![]()
![]()
![]()
En ik heb helemaal geen behoefte aan mensen die vinden dat het onzin is waarom ik het niet wil
Ja, nou is het enige probleem dat die bus tot 5 ritten per dag is wegbezuinigd (3x s ochtends, 2x s middags). Omdat er een spoor ligt en die moet ik dan gebruiken ook...quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lelystad an sich is klachtwaardig. Ik heb daar een aantal jaren gewoond, hel en verdoemenis
Je hebt overigens wel gelijk. Als je met de bus goedkoper uit bent dan de trein voor een relatief klein stuk zou ik ook met de bus gaan. Helemaal als het verschil maar 5 minuten is.
Het was heel belangrijk dat Zwolle-Amsterdam evenveel bleef kosten (ondanks dat de afstand minder werd over de Hanzelijn). De tariefeenheden tussen Lelystad en Amsterdam stonden al vast, dus raad eens waar de tariefinflatie terecht is gekomen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef desbarts het volgende:
5 euro is sowieso veel te veel voor dat stuk.
Nee ik heb Rechtenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dan moet je je computer uitzetten
er stond eigenlijk niks vastquote:Op donderdag 31 juli 2014 07:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het was heel belangrijk dat Zwolle-Amsterdam evenveel bleef kosten (ondanks dat de afstand minder werd over de Hanzelijn). De tariefeenheden tussen Lelystad en Amsterdam stonden al vast, dus raad eens waar de tariefinflatie terecht is gekomen?.
Jij doet in Nederland tariefkilometers tellen he? En in de rest vab de wereld klooi je met lijntjes op GE toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er stond eigenlijk niks vastEr wordt geregeld in stilte geschoven met tariefkilometers
Zwolle - Kampen was altijd 13, maar sinds ze de smokkelkilometers op de Hanzelijn zo ongezien mogelijk moesten verdelen en Zwolle - Kampen Zuid daardoor 15 werd, is Zwolle - Kampen ook "ineens" 15 geworden. En zo zijn er veel meer voorbeelden waarbij het openen van een nieuw station een traject "ineens" wat langer maakte. (Mook-Molenhoek en Maastricht Noord bijvoorbeeld). Dus er staat niks echt "vast"
Had leuk geweest bij de zoetermeer stadslijnquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:08 schreef dennistd het volgende:
Ik ben wel voorstander van een nieuwe manier van tarieven berekenen in het OV: op basis van de hemelsbrede afstand.
zoiets ja. Heb jij voor Frankrijk wat beters misschien?quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Jij doet in Nederland tariefkilometers tellen he? En in de rest vab de wereld klooi je met lijntjes op GE toch?
Dude!quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:48 schreef James1988 het volgende:
'Liste des sections élémentaires du réseau ferré national'
tsja, dat is ook een vorm van informatie presenterenquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:48 schreef James1988 het volgende:
Ik heb er nog eentje voor je: Frankrijk.
Ga naar RFF - document de référence du réseau ferré national (netverklaring) en kies voor het dienstregelingsjaar van toepassing. Klap de sectie 'Consulter les annexes du chapitre "Chapitre 3 - Infrastructure"' uit en download het document genaamd 'Liste des sections élémentaires du réseau ferré national'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |