pls sssstquote:
Ikquote:
Ohquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pls sssst
[..]
Ik
Nee niet echt maar volgens mij werd ik eerder zo genoemd en nu weer
Modus heet denk ik gewoon Modus, kan bijna geen andere naam bij horen.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Modus heet denk ik gewoon Modus, kan bijna geen andere naam bij horen.
Dat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Modus heet denk ik gewoon Modus, kan bijna geen andere naam bij horen.
Nou stoer hoor poeh watch out we got a badass over herequote:Op woensdag 30 juli 2014 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, alleen ik weet zijn ekte naam but I shall not klikken
Gymmattie noemt me altijd Derulo ja.quote:
Als je m'n naam maar niet te hard schreeuwt terwijl je klaarkomt bij je vriend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:52 schreef VeerEli het volgende:
Maar ik vind Jason wel een sexy naam hoor Krikri![]()
Ja iddquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
OhZou wel grappig hebben gevonden als dWc Erwin zou heten.
Hoi Arjen
Snap ik, dat kan ook niet anders met zo'n naam.quote:
Wow. Kreeg even kriebeltjes down under.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:54 schreef krioro het volgende:
Als je m'n naam maar niet te hard schreeuwt terwijl je klaarkomt bij je vriend.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, alleen ik weet zijn ekte naam but I shall not klikken
Tfoe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou stoer hoor poeh watch out we got a badass over here
Zie je nou wel dat ik gelijk had.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou stoer hoor poeh watch out we got a badass over here
Hahahahaquote:
Moet ze maar niet zo tof doen toch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat ik gelijk had.
Niet dan? eerste naam die bij me opkwam toen ik een naam voor je moest bedenken.quote:
Met wat nou weerquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat ik gelijk had.
Moet jij zeggen.quote:
Nee, sorry. Je Jomanda kunsten zijn niet toereikend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet dan? eerste naam die bij me opkwam toen ik een naam voor je moest bedenken.
Mijn Jumanji kunsten welquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, sorry. Je Jomanda kunsten zijn niet toereikend.
red eyes from tha laughing is lion heart within snow mountainquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan je half niet stoppen met lachen![]()
Ahw, zit het je nog steeds dwars? Arme vent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
1 verschil .. Veer is tof, jij niet
Beetje van die spastische bewegingen maken de hele tijd maar niet doorzettenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan je half niet stoppen met lachen![]()
dat wist je niet?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef Nober het volgende:
poentje
[slang] kutje
Zo leer je nog eens wat.
Wat wil je daarmee zeggen? dat ik op een aap lijk die uit een bordspel kruipt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn Jumanji kunsten wel
Jumanji > Jomanda
Wat heb je hem nou weer aangedaan, jij koelbloedig monstertje?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, zit het je nog steeds dwars? Arme vent.
Onder een steen geleefd afgelopen jaren?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef Nober het volgende:
poentje
[slang] kutje
Zo leer je nog eens wat.
Nou ja, eigenlijk wel ja, zoietsquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? dat ik op een aap lijk die uit een bordspel kruipt?
Dat maak je er zelf van, Tim.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? dat ik op een aap lijk die uit een bordspel kruipt?
Heb 'm een Downie met hersenbeschadiging genoemd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat heb je hem nou weer aangedaan, jij koelbloedig monstertje?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
red eyes from tha laughing is lion heart within snow mountain
Hij was toch anti-Fas?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nee je hapt zo lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Woont denk ik in Limburg, ik wist het ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Onder een steen geleefd afgelopen jaren?
Godsammiquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb 'm een Downie met hersenbeschadiging genoemd.
Weenie?quote:
Hahaha shiiiitquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Woont denk ik in Limburg, ik wist het ook niet.
Kut Hollanders met hun 'straat'taal.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Woont denk ik in Limburg, ik wist het ook niet.
quote:
Was toch best grappig om te lezen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
had 1,5 jaar geleden een periode inderdaad ...
Ja wij hebben daar geen vage koosnaampjes voor nodig, is gewoon kut of vagina.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha shiiiitMaar jij bent een vrouw, vind ik dan nog ietsie minder weird
Ja.. maar...quote:
hjbquote:
jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
Iedereen is hier toch anti iedereen zo'n beetje?
[..]
Ja wij hebben daar geen vage koosnaampjes voor nodig, is gewoon kut of vagina.
Vaginaquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als dat z'n echte naam isquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wist dat je niet serieus ging antwoorden. Wat ben je ook een flikkertje he
Pruim wel hier.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dat niet helemaal handelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
Ja is toch ook zo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.. maar...
Nu denkt iedereen dat ik Tim heet
[..]
flamoes mossel muffin doos schede gaatje pruim muis zure slootquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wauw, wat goed van jou zeg, dat je zoveel woordjes kent! Je hebt een sticker verdiend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
flamoes mossel muffin doos schede gaatje pruim muis zure sloot
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
had 1,5 jaar geleden een periode inderdaad ...
Het is Timothy.quote:
Gvd Veer, hou op.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw, wat goed van jou zeg, dat je zoveel woordjes kent! Je hebt een sticker verdiend.
Hou je waffel en breng je vogel naar mequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw, wat goed van jou zeg, dat je zoveel woordjes kent! Je hebt een sticker verdiend.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg ik nu 2 stickers?
Nee, maar dat zorgt wel voor het nodige vermaak af en toe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dat niet helemaal handelen.
Ik dacht dat wise zo heettequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]Nee jij krijgt een 1 wegens spieken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg ik nu 2 stickers?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Wist ik echt al langquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
Ik lees trouwens ook voor het eerst dat 2Nutz Tim heet trouwens.
Gebruik je het woord vogel nou als metafoor? Als je mijn zoete perzikje proeven wil kan je het gewoon bij naam noemen hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je waffel en breng je vogel naar me
quote:
Ja wat denk je nou zelf soepstengel?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wist dat je niet serieus ging antwoorden. Wat ben je ook een flikkertje he
wise heet Resi Graanschuurquote:
oh jammer ditquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee jij krijgt een 1 wegens spieken.
Nee die verdomde kutmus van jequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gebruik je het woord vogel nou als metafoor? Als je mijn zoete perzikje proeven wil kan je het gewoon bij naam noemen hoor
Is wise ook al een neger?quote:
Jozef Mengele kan ookquote:
Oke spuit 11quote:
Ik las muskut en had een MI van een met veren versierde kut.quote:
Dan had ie al zelfmoord gepleegdquote:
Resiquote:
I don't even.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik las muskut en had een MI van een met veren versierde kut.
Niet weten dat Veer Pools isquote:
Wat weerhoudt jou van gewoon even in mijn fobo te lurken en er zelf achter te komen?quote:
Jammer dat er niet meer mensen zoals jij zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik las muskut en had een MI van een met veren versierde kut.
Heb het ook maar van Modusquote:
Love you 2.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer mensen zoals jij zijn.
Heet jij Norbert?quote:
autismequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat weerhoudt jou van gewoon even in mijn fobo te lurken en er zelf achter te komen?
Modusquote:
Caricequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
Weet je wat ik lelijk vind bij mensen? Een overschot aan tandvlees. Godsamme man, beter lach je dan gewoon je hele leven maar even niet meer.
Alsof zij er wat aan kunnen doen oppervlakkig trutjequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
Weet je wat ik lelijk vind bij mensen? Een overschot aan tandvlees. Godsamme man, beter lach je dan gewoon je hele leven maar even niet meer.
Ook nietquote:
quote:
Jawel, directeur voorbereiden en bezorgen heet zoquote:
Uhhh facingsquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof zij er wat aan kunnen doen oppervlakkig trutje
Bijvoorbeeld ja, tering.quote:
Ja, ze kunnen het laten opereren dus ja, ze kunnen er inderdaad WAT AAN DOEN JAquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof zij er wat aan kunnen doen oppervlakkig trutje
Anky van grunsvenquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
Love you 4.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fucing hellquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Modus het volgende:
Een met kut versierde Veer aaha haha aa ha h aah.
Modus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Modus het volgende:
quote:
Zelfs Ad van den Berg heeft een beter gebit.quote:
ouwe snoepertquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Modus het volgende:
Ja echt. Dat ook. Best een mooie chick, maar op deze foto? Pls girl shut your damn mouthquote:
Hey wd.quote:
Weet niet hoor, als hij naar me zou lachen zou ik daar toch minder goed van slapen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfs Ad van den Berg heeft een beter gebit.
Ik bedoelde dus meer dat het niet kan voor een manquote:
Oh oké.quote:
Sherlock even had je vraag gesteld met pic in deze of de vorige topic.quote:
Oh, ik las heel wat anders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus meer dat het niet kan voor een man
Gaat het goed verder?quote:
Ook wel mooi eigenlijk. Helemaal obsessed van die Candice, mooiste vrouw ever vinden etc. En dan vervolgens aankomen met dat je vindt dat je vet veel op diegene lijktquote:
Bah. :squote:
Modus + Vas ?quote:
Ja, met jou ook?quote:
Ik noemde haar eens 'normaal' die Candice. Was een persoonlijke belediging.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook wel mooi eigenlijk. Helemaal obsessed van die Candice, mooiste vrouw ever vinden etc. En dan vervolgens aankomen met dat je vindt dat je vet veel op diegene lijkt![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook wel mooi eigenlijk. Helemaal obsessed van die Candice, mooiste vrouw ever vinden etc. En dan vervolgens aankomen met dat je vindt dat je vet veel op diegene lijkt![]()
![]()
WD is lekkerderquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
Echt hequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik noemde haar eens 'normaal' die Candice. Was een persoonlijke belediging.
Dat was behoorlijk okaaaayyyy-ish. WD is best een mooie dame hoor, maar bitch plsquote:
Kan niet beterquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heh, klopt vrouwen hebben die niet xddd.
ja iddquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Dat was behoorlijk okaaaayyyy-ish. WD is best een mooie dame hoor, maar bitch pls
Mooi.quote:
Volgens mij heeft ze te veel ingrepen gehad, anders: ja.quote:
Ja/Nee?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze te veel ingrepen gehad, anders: ja.
Oké.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In mijn ogen de mooiste vrouw op aarde
Okéquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Na jou.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Misschien geldt het niet voor alle vrouwen?quote:
DM mij eens en vertel of je hondebrokje bent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
DM lekker zelfquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien geldt het niet voor alle vrouwen?
[..]
DM mij eens en vertel of je hondebrokje bent.
Ik heb alle talkquote:
Valt volgens mij wel mee. Mooie oudere vrouw welquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze te veel ingrepen gehad, anders: ja.
Dan nietquote:
Nee. Ik stuur je een berichtje als ik geboekt hebquote:
En dan niet boeken zekerquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Ik stuur je een berichtje als ik geboekt heb
En een kans om jou te ontmoeten laten schieten? Ik mag dan wel een FOK!ker zijn maar zo dom ben ik nu ook weer niet!quote:
Nee ze vond dat ze op die Rosie Huntington-Whiteley leek. Not.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
Huh? Nee, Candice toch??quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze vond dat ze op die Rosie Huntington-Whiteley leek. Not.
Daar was ze groot fan van.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze vond dat ze op die Rosie Huntington-Whiteley leek. Not.
Hou op man, Candice was haar nummer 1. Sherlock voor de lol ''wolvendagen'' die ''candice'' zegt. Honderdduizend pagina's ofzoquote:
Rustigquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou op man, Candice was haar nummer 1. Sherlock voor de lol ''wolvendagen'' die ''candice'' zegt. Honderdduizend pagina's ofzo
IK BEN RUSTIG JONGEJONGEJONGEOJONGEJONGEJOGNEJOGNE ZEGquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rustigik geef jou gelijk en zeg dat ze fan is van die Rosie
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
IK BEN RUSTIG JONGEJONGEJONGEOJONGEJONGEJOGNEJOGNE ZEG
Oh ja kan ook weet het niet man, eerst was het iig Rosie en toen alleen maar candice candice candy candy candyquote:
Ze was toch ook 'model'?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja kan ook weet het niet man, eerst was het iig Rosie en toen alleen maar candice candice candy candy candy
Gvdquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:04 schreef krioro het volgende:
Beetje jammer wel dat dat zoete perzikje al sinds je 12e wordt uitgewoond, maar goed, kniesoor die daarop let.
Hehe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:04 schreef krioro het volgende:
Beetje jammer wel dat dat zoete perzikje al sinds je 12e wordt uitgewoond, maar goed, kniesoor die daarop let.
13e. En ondanks dat zal ik minder op mijn lijstje hebben staan als een hele hoop dames die pas op hun 17e/18e ontmaagd werden, meneer krioro.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:04 schreef krioro het volgende:
*minder dan, mevrouw klassenassistent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
13e. En ondanks dat zal ik minder op mijn lijstje hebben staan als een hele hoop dames die pas op hun 17e/18e ontmaagd werden, meneer krioro.![]()
Garpje mevrouw Veer honneponnetje, zou je poentje eten all day errday, weet je toch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
13e. En ondanks dat zal ik minder op mijn lijstje hebben staan als een hele hoop dames die pas op hun 17e/18e ontmaagd werden, meneer krioro.![]()
*zucht*quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
*minder dan, mevrouw klassenassistent.
Hahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Garpje mevrouw Veer honneponnetje, zou je poentje eten all day errday, weet je toch.
(srs)
(very srs)
(as srs as your life)
Ik vind dat altijd zo eng, zie het op insta ook vaak. Meisjes die een foto posten van een model die hun #girlcrush is, lijkt als 2 druppels op henzelfquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
Is dit je moeder?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo eng, zie het op insta ook vaak. Meisjes die een foto posten van een model die hun #girlcrush is, lijkt als 2 druppels op henzelf. Misschien een narcistisch trekje, idk.
Heb vaker op FOK! gehoord dat ik op haar lijk, en die minderjarige prostituee van Berlusconi. Ik zie het niet, maar zal welquote:
siert de vos wannabe?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:40 schreef Salatrel het volgende:
Hahha die voetbalverslaggever op Rijnmond: hij gaat liggen alsof hij in de Gazastrook loopt en een Israëlische raket tegen zich aan krijgt
Fappen in de gymquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:21 schreef krioro het volgende:
Zin in Veers perzikje gekregen, even m'n seksuele frustratie afreageren in de gym, brb.
quote:
quote:A logician's wife is having a baby. The doctor immediately hands the newborn to the dad.
His wife asks impatiently: ''So, is it a boy or a girl''?
The logician replies: ''yes''.
"Is het een jongen of een meisje?" "Ja, het is een jongen of een meisje." Het moet een van de twee zijn en het antwoord is dus ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap deze joke niet. Wie legt 'm ff uit?
[..]
Oh kkiquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Is het een jongen of een meisje?" "Ja, het is een jongen of een meisje." Het moet een van de twee zijn en het antwoord is dus ja.
Ik ga dit soort shit serieus op mijn opleiding krijgen, waarschijnlijk word ik dus ook zo irritantquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:14 schreef VeerEli het volgende:
Haha die ga ik ook pullen vanaf nu als mensen zulke vragen stellen
quote:
Ik ging mis omdat ik ging denken dat er een logica in moest zitten dat het op één van de twee sloeg.quote:
Ja die vat ik nu ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
Three logicians walk into a bar. The bartender asks “Do all of you want a drink?” The first logician says “I don’t know.” The second logician says “I don’t know.” The third logician says “Yes!”
Exclusive disjunction or exclusive or (/ˌɛks ˈɔr/) is a logical operation that outputs true whenever both inputs differ (one is true, the other is false).quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap deze joke niet. Wie legt 'm ff uit?
[..]
Misschien is dat wel bewijs dat je echt slim bent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ging mis omdat ik ging denken dat er een logica in moest zitten dat het op één van de twee sloeg.
Maar kon niks bedenkenMaar nu is het wel vet obvious ineens ja
Blijf Veer
Die was wel lachen idd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
Deze past ook nog wel in dat rijtje.
The programmer’s wife tells him: “Run to the store and pick up a loaf of bread. If they have eggs, get a dozen.”
The programmer comes home with 12 loaves of bread.
"Speel je League of Legends?"quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Murdera het volgende:
Die shit altijd op werk
"speel je world of tanks?"
"world"
HAHAHAHHAHAHAKANRKNRJAJRBKAJANKDJANSKFUCK
Smoken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die niet van 10:30 tot 21:45 werken.
Dat lijkt me 1800% srs zó ontiegelijk vervelend, afhankelijk van anderen zijn/nadeel ondervinden van je lengtequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moest onlangs vragen of een vakkenvuller mij wilde helpen om de melk aan te geven.
Hij stond te hoog.
Waar stond 'ie op dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moest onlangs vragen of een vakkenvuller mij wilde helpen om de melk aan te geven.
Hij stond te hoog.
Ik voelde me srs gehandicapt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat lijkt me 1800% srs zó ontiegelijk vervelend, afhankelijk van anderen zijn/nadeel ondervinden van je lengte.
piemelgrapjequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat lijkt me 1800% srs zó ontiegelijk vervelend, afhankelijk van anderen zijn/nadeel ondervinden van je lengte.
Drie keer raden.quote:
Te ingewikkeld, piemel is vast komen te zitten in de boodschappenkar.quote:
Jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je dit net zelf in elkaar geflanst?
Huh?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voederbietel zit in zijn piemelfase ...
Welneeeeeeeeequote:
quote:
quote:
quote:
Hahahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil deze unit voor onze caramelbaby.
Kan jij zien welk topic dit was en waarom ik er niet meer in kan? Had er wel in gepost ooit.quote:
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan jij zien welk topic dit was en waarom ik er niet meer in kan? Had er wel in gepost ooit.
http://forum.fok.nl/topic/2065256/
Nope is weg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan jij zien welk topic dit was en waarom ik er niet meer in kan? Had er wel in gepost ooit.
http://forum.fok.nl/topic/2065256/
Doe zo wel, eerst ff chillenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:53 schreef VeerEli het volgende:
dWc ben je er nog?
If so; jij kan toch goed liedjes zoeken?
Kan jij een kwalitatief goeie download vinden van Jack White - Blunderbuss?
EERST EVEN CHILLEN?!!? Hallooooo, Modus had hem binnen 10 sec voor me klaar gezet jaquote:
download gewoon via youtubequote:Op woensdag 30 juli 2014 23:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EERST EVEN CHILLEN?!!? Hallooooo, Modus had hem binnen 10 sec voor me klaar gezet jaTegenvaller dit
Nee, die kwaliteit is dus gewoon crap. Wil goeie kwaliteit.quote:
Alsof je verschil hoortquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, die kwaliteit is dus gewoon crap. Wil goeie kwaliteit.
Je doet gewoon alsof je audiofiel bentquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik er niet specifiek om vragen.
#strugglesvankleintjesquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hij stond te hoog.
#boksquote:
LOL 4EBEquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil deze unit voor onze caramelbaby.
"It still slumbers..."quote:
Ja toen ik terug ging lezen snapte ik hem wel al deelsquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
watfilmpe? eerst de ikea reclame nu dit
nee, maar die blik van die bruine wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schele kippen, bruine huid=niet automatisch vas.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:43 schreef wise het volgende:
[..]
nee, maar die blik van die bruine wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |