Is er wel het type voor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wij/ik denk(en) missblackhairhighheels, vertoonde erg veel overeenkomsten in typgedrag en in DM ook lulverhalen vertellen vlak na Jumi
Weet ik niet meer eigenlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat ook in die richting te denken ja
[..]
Oh, die ken ik ook niet zo goed![]()
postte die ook in fernandes?
Preventief geruimd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:26 schreef AbdulMalik het volgende:
goeie tijden, waarom is die sc eigelijk dichtgegaan, kwamen nog goeie vaspics langs destijds
Dus je gaat ook gewoon zo ver terug? Geeeeez man, zeg gewoon wie je bentquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:26 schreef AbdulMalik het volgende:
goeie tijden, waarom is die sc eigelijk dichtgegaan, kwamen nog goeie vaspics langs destijds
Oh, Yuri? Ik blijf raden gvdquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:26 schreef AbdulMalik het volgende:
Een dondersgoed huispak!quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:28 schreef Crip het volgende:
Jullie weten vast wel wat ik zo bij de Jumbo moet gaan halen?
Een biefstukje?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:28 schreef Crip het volgende:
Jullie weten vast wel wat ik zo bij de Jumbo moet gaan halen?
Ik hou van je VeerEli :$quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus je gaat ook gewoon zo ver terug? Geeeeez man, zeg gewoon wie je bentDit is sad
Heb het gevoel dat die tussen je buttcrack gaan zitten. Niet comfortabel.quote:
Je armpje of nek dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Pfff, maak me niet onzeker. Je weet dat ik dik ben.
In dat geval weet ik dat niet want ik ken jouw eetpatroon en hoe goed je kan koken niet, sorry.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat die tussen je buttcrack gaan zitten. Niet comfortabel.
Liever iets om te consumeren.
aardappelpartjes?quote:
Neequote:Op woensdag 30 juli 2014 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]kende ik je oude account uberhaupt?
Fair enough!quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In dat geval weet ik dat niet want ik ken jouw eetpatroon en hoe goed je kan koken niet, sorry.
Goed idee!quote:
Hhh, nasty!quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:31 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
:$ dat biefstukje bedoelde ze niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee, ben blond met blauwe ogenquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
hoi wietparkiet, ben jij de zoon van marc van der linden
Nee mijn mama is blankquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
Hoi vas ben jij de dochter van whoopi goldberg?
oh okeequote:Op woensdag 30 juli 2014 16:49 schreef remi1986 het volgende:
ik zeg altijd zo, als je een anus kan bleken, kan je alles bleken
watquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:49 schreef remi1986 het volgende:
ik zeg altijd zo, als je een anus kan bleken, kan je alles bleken
echt ehquote:
Ik heb Abdul zijn pik gezienquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus je gaat ook gewoon zo ver terug? Geeeeez man, zeg gewoon wie je bentDit is sad
Je ma ook, maar zij deed meer dan zien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb Abdul zijn pik gezienongevraagd btw :s
Ahw, is het EBAH?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.quote:
ouch hoor hahahahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je ma ook, maar zij deed meer dan zien.
Was gokje.quote:
Waarom boeiendquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef AbdulMalik het volgende:
okay dus mijn dekmantel is weg, kan net zo goed een nieuwe kloon maken
Weinig mensen die zo veel om jou caren hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef AbdulMalik het volgende:
okay dus mijn dekmantel is weg, kan net zo goed een nieuwe kloon maken
Wow, mag ik je aanraken? :$quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:14 schreef Nober het volgende:
Ik volg de echte Juminelle op twitter, ik heb swag.
Waarom nou weer zo. :s Woorden doen ook pijn. Stop cyberpesten.quote:
Het houd niet op....quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo. :s Woorden doen ook pijn. Stop cyberpesten.
Haha shit, het ergste is nog dat dit soort toestanden ook daadwerkelijk gebeurd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan waardeer je deze ook wel.
[ afbeelding ]
Onbewuste trollenquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha shit, het ergste is nog dat dit soort toestanden ook daadwerkelijk gebeurd.
Harstikke dankjewelquote:
Niet vanzelf.quote:
quote:
Deze man weetttquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt gewoon je eigen loopje.
RIP heetste chick op Fok! (na crip welteverstaan)quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Zat in dat vliegtuig, MH17 never forget.
Denken dat er lekkerder dan Chloro bestaat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:34 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
RIP heetste chick op Fok! (na crip welteverstaan)
Niet gezien, DM eens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Denken dat er lekkerder dan Chloro bestaat.
Nee Robophatquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:34 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Doe niet zo sarcastisch man, let me be.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Een tijdje terug eens gezien maar geen foto van, hoe ziet Crip eruit dan?quote:
I'll let you be but lemme finish.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo sarcastisch man, let me be.![]()
Zoals op haar UI, haar haren zijn wel mooi, jammer dat je die niet mag zien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Een tijdje terug eens gezien maar geen foto van, hoe ziet Crip eruit dan?
Wutquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iemand stuurde dat toen zomaarquote:
Zal het echt zijn lulu zijn? Vas en Mur hebben gewoon nog een x met hem gechilldquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iemand stuurde dat toen zomaarmaarja krijg wel vaker ongevraagd foto's
Dont know dont carequote:Op woensdag 30 juli 2014 17:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal het echt zijn lulu zijn? Vas en Mur hebben gewoon nog een x met hem gechilld![]()
lulu?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal het echt zijn lulu zijn? Vas en Mur hebben gewoon nog een x met hem gechilld![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:34 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
False.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Leugens, Fluorescent-adolecent veegt de vloer met haar aanquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
False.
VeerEli is hands down the mooiste chick op Fok!.
Samen met -bushok (ik zou zweren dat dit een chick is, kan de foto niet meer terugvinden) en JaleesaJoia (voordat ze zwanger was)
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:34 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wat lul jij allemaal. :/quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zoals op haar UI, haar haren zijn wel mooi, jammer dat je die niet mag zien.
Denken dat iemand Veer kan toppen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leugens, Fluorescent-adolecent veegt de vloer met haar aan
Denken dat dat niet kanquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denken dat iemand Veer kan toppen.
Die fluor dinges is gewoon zo'n veramerikaanste Iraniërquote:
Wat doet zij uit haar kas dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die fluor dinges is gewoon zo'n veramerikaanste Iraniërveer is tenminste pools.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat doet zij uit haar kas dan?Kibbelling kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat doet zij uit haar kas dan?Aspergesteken is vaak buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
En huizen leegroven zekerquote:
Er zijn vast mooiere vrouwen, -bushok nog nooit zien posten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
False.
VeerEli is hands down the mooiste chick op Fok!.
Samen met -bushok (ik zou zweren dat dit een chick is, kan de foto niet meer terugvinden) en JaleesaJoia (voordat ze zwanger was)
Er zijn ook lelijke Poolse meiden en er zijn nauwelijks mooie Aziaten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:05 schreef Crip het volgende:
Poolse meiden zijn mooi, net zoals Asian girls.
Vind haar meer iets voor komkommers/tomatenquote:
Nee, die kraakte ze altijd in zijn geheel.quote:
Behalve van die Aziaten die 100x onder het mes zijn geweestquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn vast mooiere vrouwen, -bushok nog nooit zien posten.
[..]
Er zijn ook lelijke Poolse meiden en er zijn nauwelijks mooie Aziaten.
Oh.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, die kraakte ze altijd in zijn geheel.
Dan kijk je niet goed!quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn vast mooiere vrouwen, -bushok nog nooit zien posten.
[..]
Er zijn ook lelijke Poolse meiden en er zijn nauwelijks mooie Aziaten.
Ik niet. Ik durf dat nooit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef Crip het volgende:
En heeft iemand van jullie überhaupt deze lekkere chicks geregeld?
Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef Crip het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen dat VeerEli ook nog eens een positief karakter heeft.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef Crip het volgende:
Kom je d'r wel eens tegen eigenlijk? Ik zou die hemelse speklapjes tieten wel herkennen in ieder geval.quote:
Nope.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom je d'r wel eens tegen eigenlijk? Ik zou die hemelse speklapjes tieten wel herkennen in ieder geval.
Ik vind Veer een lekker wijf en leuke dame hoor, maar dit is wel lachwekkend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat VeerEli ook nog eens een positief karakter heeft.
Wil je me nu?quote:
Nee, is privé.quote:
Zo mag je het ook brengen, probeerde het zakelijk te houden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind Veer een lekker wijf en leuke dame hoor, maar dit is wel lachwekkend.
He crip, ik vertel het wel.quote:
Wow :$quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denken dat iemand Veer kan toppen.
Wat! Dus je wil beweren dat ik géén positief karakter heb? Wow againquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind Veer een lekker wijf en leuke dame hoor, maar dit is wel lachwekkend.
Argo schijnt te weten waar ze woont. Lijkt me geen prettige gedachte voor Haywood.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Argo schijnt te weten waar ze woont. Lijkt me geen prettige gedachte voor Haywood.
Misschien wordt ze wel graag bekeken 's nachts?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Argo schijnt te weten waar ze woont. Lijkt me geen prettige gedachte voor Haywood.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien wordt ze wel graag bekeken 's nachts?
KLB-mod, maar die is er nooit meer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:12 schreef VeerEli het volgende:
Wie is Haywood? Nog nooit van gehoord volgens mij
Lurkt gewoon mee, ik voel het.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB-mod, maar die is er nooit meer.
Niet verwacht ditquote:
Veer pls, de helft van de tijd ben je aan het zeiksnorren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow :$
[..]
Wat! Dus je wil beweren dat ik géén positief karakter heb? Wow again
Man doe eens wat aan die hipsterbril en je baard.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef Nober het volgende:
Man doe eens wat aan die hipsterbril en je baard.
ohquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:15 schreef Crip het volgende:
Just saying een baard is noodzakelijk bij een man.
Nee, en ja al gedaan. Alleen mi meidje wil baard ;pquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef Nober het volgende:
Zit even in US opzoek naar de lekkerste chick.
[..]
Man doe eens wat aan die hipsterbril en je baard.
Alleen als het heel erg plaatselijk is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:16 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb een vlasbaardje telt dat ook crip?
Moet jij niet meevechten met Hamas of Isis?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:15 schreef Crip het volgende:
Just saying een baard is noodzakelijk bij een man.
Met alle respect, sinds ik dit topic volg (en dat is langer dan jij denkt) zijn jij en Vas altijd degene die aan het bitchen zijn op alles en iedereen samen met Wolvendagen. Elk persoon die niet in jullie "kliek" zit krijgt er van langs.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer pls, de helft van de tijd ben je aan het zeiksnorren.![]()
Vind je wel leuk verder hoor. :$
Hahaha whippedquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, en ja al gedaan. Alleen mi meidje wil baard ;p
Ik ben gewend dat ik onweerstaanbaar benquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Is er een verschil dan?
Ja dit blijft toch gvd ook KLB hequote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer pls, de helft van de tijd ben je aan het zeiksnorren.![]()
Vind je wel leuk verder hoor. :$
Ja, net als ik zekerquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dit blijft toch gvd ook KLB heIn z'n algemeen ben ik de positiviteit zelve
Oké white knight.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Met alle respect, sinds ik dit topic volg (en dat is langer dan jij denkt) zijn jij en Vas altijd degene die aan het bitchen zijn op alles en iedereen samen met Wolvendagen. Elk persoon die niet in jullie "kliek" zit krijgt er van langs.
Let op bevestiging in 3.....2......1......
Kindaquote:
Chloroform zegt altijd direct sorry via de dm, of doet ze dat bij jou niet?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Met alle respect, sinds ik dit topic volg (en dat is langer dan jij denkt) zijn jij en Vas altijd degene die aan het bitchen zijn op alles en iedereen samen met Wolvendagen. Elk persoon die niet in jullie "kliek" zit krijgt er van langs.
Wil jij je er wel eventjes gauw buiten houden, mevrouw Robo????quote:
Haha ja ahuh.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dit blijft toch gvd ook KLB heIn z'n algemeen ben ik de positiviteit zelve
ohquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen als het heel erg plaatselijk is.
Laat groeien!quote:
<3quote:
Mehhhhhh. ;[quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:16 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb een vlasbaardje telt dat ook crip?
quote:
Ziet er niet uit bij mij.quote:
Neequote:Op woensdag 30 juli 2014 18:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil jij je er wel eventjes gauw buiten houden, mevrouw Robo????
Sryquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat ik onweerstaanbaar ben
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Kun jij even een foto posten jij schijnt lekker te zijn, alvast bedankt.
Waarom? Baard maakt elke man 15256x sexier. Geloof me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruit, excuses aanvaard.quote:
Voelde je je miskent?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij heeft het begrip nog net niet uitgevonden, tering.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Kun jij even een foto posten jij schijnt lekker te zijn, alvast bedankt.
Gebitch serieus nemenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
agga geloof ikquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:20 schreef Modus het volgende:
Volgens mij kom ik Crack wel eens tegen. Waar woont die?.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom? Baard maakt elke man 15256x sexier. Geloof me.
Zonder baard is hij niet eens 's leuk, maar met baard.Heb niet genoeg baardgroei daarvoor oké, kan ik ook niks aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Voel je je gepasseerd?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij heeft het begrip nog net niet uitgevonden, tering.
haha lellekerdquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb niet genoeg baardgroei daarvoor oké, kan ik ook niks aan doen. [ afbeelding ]
Nope.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou vooruit, excuses aanvaard.
Doet quoten het bij jullie ook kut?
=$quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou zo hard lachen als het opeens krio (Brabo, no drugs, mama mag hem, blank) zou zijn.
I sab fa.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent ook eng zoetsappig geworden hč.Ben ook blij voor jou tho. :$
En ja het is Krio
ly2 m'n lieve Werthers Echte.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
Hehe nee hoor krio, als je dit leest: luv u lekkere black mamba van me.
=$quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:49 schreef Chloroform het volgende:
Overigens is er iemand hier wiens naam dezelfde is als de naam die ik aan m'n zoon zou geven. Als ik ooit een zoon zou krijgen, that is. Zal dan forever denken aan die ene FOK!ker.
Speel niet met m'n privé gvd, HET IS UIT.quote:
Hjb Erwin.quote:
WHAT OF IT?!quote:
Jij dan met je vlasbaardje a balhaar.quote:
Gewoon beter je best doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb niet genoeg baardgroei daarvoor oké, kan ik ook niks aan doen. [ afbeelding ]
Ha!quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
1 op 1 morgen 3 uur utrecht centraalquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij dan met je vlasbaardje a balhaar.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:21 schreef krioro het volgende:
[..]
=$
[..]
I sab fa.
[..]
[..]
ly2 m'n lieve Werthers Echte.
[..]
=$
[..]
Speel niet met m'n privé gvd, HET IS UIT.
[..]
Hjb Erwin.
[..]
WHAT OF IT?!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
1 op 1 morgen 3 uur utrecht centraal![]()
als je niet komt open ik een klb topic over je![]()
![]()
![]()
Worlddddstarrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
1 op 1 morgen 3 uur utrecht centraal![]()
als je niet komt open ik een klb topic over je![]()
![]()
![]()
Is inderdaad niet verkeerd, Kristel1986 ook nog gezien in deze OP.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:20 schreef Modus het volgende:
Volgens mij kom ik Crack wel eens tegen. Waar woont die?.
Ik zie mezelf ertussen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Is inderdaad niet verkeerd, Kristel1986 ook nog gezien in deze OP.
US / Userfoto's #324
Al die vrouwen zetten zichzelf zo op de foto dat ze lekker lijken. Mannen kunnen dit niet, daarom zijn alle mannen die in Userfoto's zichzelf posten zo moker lelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Is inderdaad niet verkeerd, Kristel1986 ook nog gezien in deze OP.
US / Userfoto's #324
Mwoah niet allemaal.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Al die vrouwen zetten zichzelf zo op de foto dat ze lekker lijken. Mannen kunnen dit niet, daarom zijn alle mannen die in Userfoto's zichzelf posten zo moker lelijk.
Nee hoor, staan wel knappe bois tussen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Al die vrouwen zetten zichzelf zo op de foto dat ze lekker lijken. Mannen kunnen dit niet, daarom zijn alle mannen die in Userfoto's zichzelf posten zo moker lelijk.
Echt niet alle vrouwen in US lijken lekker hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zit nu in LIF maar boh die Attaboy is wel wat, niet? Goede outfit alles.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Precies. Zit toch ook genoeg ellende tussen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen het inderdaad ook niet.
Dope fit goede tech corequote:Op woensdag 30 juli 2014 18:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit nu in LIF maar boh die Attaboy is wel wat, niet? Goede outfit alles.
In ieder geval lekker wanhopig, dat kan aantrekkelijk lijken ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt niet alle vrouwen in US lijken lekker hoor.
welke?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:27 schreef remi1986 het volgende:
Zie sowieso al 1 foto in dat topic die fake is
Sorry, ik val niet op mannen, dit moet je voor jezelf maar even bepalen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:26 schreef Nober het volgende:
[..]
fggtquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Link?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:29 schreef Robophatt het volgende:
Die complete fotoshoots in dat outfit topic#icant
Dat topic niet volgenquote:
Oh ja.quote:
dus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen want ken die persoon
Man of vrouw?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen want ken die persoon
Die interesse heb je ook niet nodig om dat topic te volgenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Neuh, ben nooit zo geďnteresseerd in kleding.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:29 schreef Robophatt het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In ieder geval lekker wanhopig, dat kan aantrekkelijk lijken ja.
beetje welquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die interesse heb je ook niet nodig om dat topic te volgen
Mama zet even m'n kleed of the day op de foto met mijn natuurlijke habitat op de achtergrond alsjeblieft wolla tfoe allahu akbar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:29 schreef Robophatt het volgende:
Of al die shit in die je op de achtergrond in de kamer ziet liggen. Zwijnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:29 schreef Robophatt het volgende:
Nou een héél klein beetje dan, want wat daar allemaal voorbij komtquote:
Ohquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
zal hint geven. Komt uit dezelfde plaats als ik
Ik weet helemaal niet waar jij vandaan komt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
zal hint geven. Komt uit dezelfde plaats als ik
Dat was wel next level ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Goddomme wat was dat slecht.
Ja ruim dan in ieder geval even rond je spiegel op zodat het tenminste lijkt alsof je enigszins netjes bentquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of al die shit in die je op de achtergrond in de kamer ziet liggen. Zwijnen.
Vraag me inderdaad altijd af aan wie ze dan vragen die foto's te makenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Mama zet even m'n kleed of the day op de foto met mijn natuurlijke habitat op de achtergrond alsjeblieft wolla tfoe allahu akbar.
Zij is toch model of zo? Heb ik gehoord van een vriend van me, ik volg dat topic verder niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:33 schreef Robophatt het volgende:
Vraag me inderdaad altijd af aan wie ze dan vragen die foto's te maken
'Ja is voor op FOK! Moet even showen aan zolderkamerautisten met dope techcore'
Ja zelfverklaard blogmodel zeker, net als die RedRidingHoodquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zij is toch model of zo? Heb ik gehoord van een vriend van me, ik volg dat topic verder niet.
Wilde net zeggen ja, FOK! WDJV modellen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zelfverklaard blogmodel zeker, net als die RedRidingHood
Gezelligquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu komt hij zo waarschijnlijk wel even langs
Diezelfde vriend zei me net dat ze wel op heel veel verschillende locaties foto's van zich laat nemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zelfverklaard blogmodel zeker, net als die RedRidingHood
Omdat je een mens bent, ondanks die doek voor je harses.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
Ehhh, waarom heb ik op FOK! Sexy en gewaagd geklikt.
Kafir.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
Ehhh, waarom heb ik op FOK! Sexy en gewaagd geklikt.
Ja dat wil toch nog steeds helemaal niks zeggenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Diezelfde vriend zei me net dat ze wel op heel veel verschillende locaties foto's van zich laat nemen.
Jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef Modus het volgende:
#rrh #redreidinghood #neverforget
Met die ont-zet-tend spontane outfits..
Jij komt vier keer per maand op verschillende plaatsen in Europa?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat wil toch nog steeds helemaal niks zeggen
HAHA shiiiiiiit ben JIJ Jason?????quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:21 schreef krioro het volgende:
[..]
=$
[..]
I sab fa.
[..]
[..]
ly2 m'n lieve Werthers Echte.
[..]
=$
[..]
Speel niet met m'n privé gvd, HET IS UIT.
[..]
Hjb Erwin.
[..]
WHAT OF IT?!
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat wil toch nog steeds helemaal niks zeggen
Vaker zelfs.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij komt vier keer per maand op verschillende plaatsen in Europa?
Margebijnse ofzoietsquote:
Misschien moet jij dat ook eens proberen. Een doek voor je harses.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat je een mens bent, ondanks die doek voor je harses.
oh shit. zou niet pikken vbquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat ook eens proberen. Een doek voor je harses.![]()
Kan je ook chickies scoren.
Ik laat d'r eerdaags eentje overkomen uit het thuisland.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Ojaquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef Modus het volgende:
#rrh #redreidinghood #neverforget
Met die ont-zet-tend spontane outfits..
hehehe hardquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Ach ja, jij moet ook aan je trekken komen he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik laat d'r eerdaags eentje overkomen uit het thuisland.
HAHAHAquote:
.....quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAIk had die naam gewoon to-taaaal niet bij jou verwacht. Best dom eigenlijk (inb4.....
) want wat zegt een naam nou. Maar dat jij een Jason bent
![]()
Is toch algemeen bekend hier gvd Veer/Modus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAIk had die naam gewoon to-taaaal niet bij jou verwacht. Best dom eigenlijk (inb4.....
) want wat zegt een naam nou. Maar dat jij een Jason bent
![]()
Echt waar?? Nóóit gewetenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend hier gvd Veer/Modus.
En wat dacht je dan, Tyrone?
oeioeioeoieoieoieoei ow wowowowow hahahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Hehehequote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, gewoon Resi Graanschuur ofzo, zoals alle Suri's.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee, gewoon Resi Graanschuur ofzo, zoals alle Suri's.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Tokenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Lach niet, Josien.quote:
[..]
[..]
Ja en die van de KLB SC WAquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt waar?? Nóóit gewetenIk weet uberhaupt amper namen van mensen hier, nu ik er zo eens over nadenk. Behalve uit de FB chat dan
En nu forever alone?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
had vroeger een vriendinnetje dat jisca heette
Wie is Erwin? dWc?quote:
Dat was dus Vas_quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
had vroeger een vriendinnetje dat jisca heette
Vrijgezelligquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
al jaartje ondertussen
of 11 maanden
L-A toch?quote:
quote:
Vrij van gezeur.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
al jaartje ondertussen
of 11 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |