He crip, ik vertel het wel.quote:
Wow :$quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denken dat iemand Veer kan toppen.
Wat! Dus je wil beweren dat ik géén positief karakter heb? Wow againquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind Veer een lekker wijf en leuke dame hoor, maar dit is wel lachwekkend.
Argo schijnt te weten waar ze woont. Lijkt me geen prettige gedachte voor Haywood.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Argo schijnt te weten waar ze woont. Lijkt me geen prettige gedachte voor Haywood.
Misschien wordt ze wel graag bekeken 's nachts?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Argo schijnt te weten waar ze woont. Lijkt me geen prettige gedachte voor Haywood.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien wordt ze wel graag bekeken 's nachts?
KLB-mod, maar die is er nooit meer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:12 schreef VeerEli het volgende:
Wie is Haywood? Nog nooit van gehoord volgens mij
Lurkt gewoon mee, ik voel het.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB-mod, maar die is er nooit meer.
Niet verwacht ditquote:
Veer pls, de helft van de tijd ben je aan het zeiksnorren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow :$
[..]
Wat! Dus je wil beweren dat ik géén positief karakter heb? Wow again
Man doe eens wat aan die hipsterbril en je baard.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef Nober het volgende:
Man doe eens wat aan die hipsterbril en je baard.
ohquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:15 schreef Crip het volgende:
Just saying een baard is noodzakelijk bij een man.
Nee, en ja al gedaan. Alleen mi meidje wil baard ;pquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef Nober het volgende:
Zit even in US opzoek naar de lekkerste chick.
[..]
Man doe eens wat aan die hipsterbril en je baard.
Alleen als het heel erg plaatselijk is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:16 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb een vlasbaardje telt dat ook crip?
Moet jij niet meevechten met Hamas of Isis?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:15 schreef Crip het volgende:
Just saying een baard is noodzakelijk bij een man.
Met alle respect, sinds ik dit topic volg (en dat is langer dan jij denkt) zijn jij en Vas altijd degene die aan het bitchen zijn op alles en iedereen samen met Wolvendagen. Elk persoon die niet in jullie "kliek" zit krijgt er van langs.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer pls, de helft van de tijd ben je aan het zeiksnorren.![]()
Vind je wel leuk verder hoor. :$
Hahaha whippedquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, en ja al gedaan. Alleen mi meidje wil baard ;p
Ik ben gewend dat ik onweerstaanbaar benquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Is er een verschil dan?
Ja dit blijft toch gvd ook KLB hequote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer pls, de helft van de tijd ben je aan het zeiksnorren.![]()
Vind je wel leuk verder hoor. :$
Ja, net als ik zekerquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dit blijft toch gvd ook KLB heIn z'n algemeen ben ik de positiviteit zelve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |