Rustigquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou op man, Candice was haar nummer 1. Sherlock voor de lol ''wolvendagen'' die ''candice'' zegt. Honderdduizend pagina's ofzo
IK BEN RUSTIG JONGEJONGEJONGEOJONGEJONGEJOGNEJOGNE ZEGquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rustigik geef jou gelijk en zeg dat ze fan is van die Rosie
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
IK BEN RUSTIG JONGEJONGEJONGEOJONGEJONGEJOGNEJOGNE ZEG
Oh ja kan ook weet het niet man, eerst was het iig Rosie en toen alleen maar candice candice candy candy candyquote:
Ze was toch ook 'model'?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja kan ook weet het niet man, eerst was het iig Rosie en toen alleen maar candice candice candy candy candy
Gvdquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:04 schreef krioro het volgende:
Beetje jammer wel dat dat zoete perzikje al sinds je 12e wordt uitgewoond, maar goed, kniesoor die daarop let.
Hehe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:04 schreef krioro het volgende:
Beetje jammer wel dat dat zoete perzikje al sinds je 12e wordt uitgewoond, maar goed, kniesoor die daarop let.
13e. En ondanks dat zal ik minder op mijn lijstje hebben staan als een hele hoop dames die pas op hun 17e/18e ontmaagd werden, meneer krioro.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:04 schreef krioro het volgende:
*minder dan, mevrouw klassenassistent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
13e. En ondanks dat zal ik minder op mijn lijstje hebben staan als een hele hoop dames die pas op hun 17e/18e ontmaagd werden, meneer krioro.![]()
Garpje mevrouw Veer honneponnetje, zou je poentje eten all day errday, weet je toch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
13e. En ondanks dat zal ik minder op mijn lijstje hebben staan als een hele hoop dames die pas op hun 17e/18e ontmaagd werden, meneer krioro.![]()
*zucht*quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
*minder dan, mevrouw klassenassistent.
Hahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Garpje mevrouw Veer honneponnetje, zou je poentje eten all day errday, weet je toch.
(srs)
(very srs)
(as srs as your life)
Ik vind dat altijd zo eng, zie het op insta ook vaak. Meisjes die een foto posten van een model die hun #girlcrush is, lijkt als 2 druppels op henzelfquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook wel mooi eigenlijk. Helemaal obsessed van die Candice, mooiste vrouw ever vinden etc. En dan vervolgens aankomen met dat je vindt dat je vet veel op diegene lijkt![]()
![]()
Is dit je moeder?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo eng, zie het op insta ook vaak. Meisjes die een foto posten van een model die hun #girlcrush is, lijkt als 2 druppels op henzelf. Misschien een narcistisch trekje, idk.
Heb vaker op FOK! gehoord dat ik op haar lijk, en die minderjarige prostituee van Berlusconi. Ik zie het niet, maar zal welquote:
siert de vos wannabe?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:40 schreef Salatrel het volgende:
Hahha die voetbalverslaggever op Rijnmond: hij gaat liggen alsof hij in de Gazastrook loopt en een Israëlische raket tegen zich aan krijgt
Fappen in de gymquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:21 schreef krioro het volgende:
Zin in Veers perzikje gekregen, even m'n seksuele frustratie afreageren in de gym, brb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |