"Is het een jongen of een meisje?" "Ja, het is een jongen of een meisje." Het moet een van de twee zijn en het antwoord is dus ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap deze joke niet. Wie legt 'm ff uit?
[..]
Oh kkiquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Is het een jongen of een meisje?" "Ja, het is een jongen of een meisje." Het moet een van de twee zijn en het antwoord is dus ja.
Ik ga dit soort shit serieus op mijn opleiding krijgen, waarschijnlijk word ik dus ook zo irritantquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:14 schreef VeerEli het volgende:
Haha die ga ik ook pullen vanaf nu als mensen zulke vragen stellen
quote:
Ik ging mis omdat ik ging denken dat er een logica in moest zitten dat het op één van de twee sloeg.quote:
Ja die vat ik nu ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
Three logicians walk into a bar. The bartender asks “Do all of you want a drink?” The first logician says “I don’t know.” The second logician says “I don’t know.” The third logician says “Yes!”
Exclusive disjunction or exclusive or (/ˌɛks ˈɔr/) is a logical operation that outputs true whenever both inputs differ (one is true, the other is false).quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap deze joke niet. Wie legt 'm ff uit?
[..]
Misschien is dat wel bewijs dat je echt slim bent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ging mis omdat ik ging denken dat er een logica in moest zitten dat het op één van de twee sloeg.
Maar kon niks bedenkenMaar nu is het wel vet obvious ineens ja
Blijf Veer
Die was wel lachen idd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
Deze past ook nog wel in dat rijtje.
The programmer’s wife tells him: “Run to the store and pick up a loaf of bread. If they have eggs, get a dozen.”
The programmer comes home with 12 loaves of bread.
"Speel je League of Legends?"quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Murdera het volgende:
Die shit altijd op werk
"speel je world of tanks?"
"world"
HAHAHAHHAHAHAKANRKNRJAJRBKAJANKDJANSKFUCK
Smoken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die niet van 10:30 tot 21:45 werken.
Dat lijkt me 1800% srs zó ontiegelijk vervelend, afhankelijk van anderen zijn/nadeel ondervinden van je lengtequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moest onlangs vragen of een vakkenvuller mij wilde helpen om de melk aan te geven.
Hij stond te hoog.
Waar stond 'ie op dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moest onlangs vragen of een vakkenvuller mij wilde helpen om de melk aan te geven.
Hij stond te hoog.
Ik voelde me srs gehandicapt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat lijkt me 1800% srs zó ontiegelijk vervelend, afhankelijk van anderen zijn/nadeel ondervinden van je lengte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |