Rustigquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou op man, Candice was haar nummer 1. Sherlock voor de lol ''wolvendagen'' die ''candice'' zegt. Honderdduizend pagina's ofzo
IK BEN RUSTIG JONGEJONGEJONGEOJONGEJONGEJOGNEJOGNE ZEGquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rustigik geef jou gelijk en zeg dat ze fan is van die Rosie
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
IK BEN RUSTIG JONGEJONGEJONGEOJONGEJONGEJOGNEJOGNE ZEG
Oh ja kan ook weet het niet man, eerst was het iig Rosie en toen alleen maar candice candice candy candy candyquote:
Ze was toch ook 'model'?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja kan ook weet het niet man, eerst was het iig Rosie en toen alleen maar candice candice candy candy candy
Gvdquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:04 schreef krioro het volgende:
Beetje jammer wel dat dat zoete perzikje al sinds je 12e wordt uitgewoond, maar goed, kniesoor die daarop let.
Hehe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:04 schreef krioro het volgende:
Beetje jammer wel dat dat zoete perzikje al sinds je 12e wordt uitgewoond, maar goed, kniesoor die daarop let.
13e. En ondanks dat zal ik minder op mijn lijstje hebben staan als een hele hoop dames die pas op hun 17e/18e ontmaagd werden, meneer krioro.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:04 schreef krioro het volgende:
*minder dan, mevrouw klassenassistent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
13e. En ondanks dat zal ik minder op mijn lijstje hebben staan als een hele hoop dames die pas op hun 17e/18e ontmaagd werden, meneer krioro.![]()
Garpje mevrouw Veer honneponnetje, zou je poentje eten all day errday, weet je toch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
13e. En ondanks dat zal ik minder op mijn lijstje hebben staan als een hele hoop dames die pas op hun 17e/18e ontmaagd werden, meneer krioro.![]()
*zucht*quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
*minder dan, mevrouw klassenassistent.
Hahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Garpje mevrouw Veer honneponnetje, zou je poentje eten all day errday, weet je toch.
(srs)
(very srs)
(as srs as your life)
Ik vind dat altijd zo eng, zie het op insta ook vaak. Meisjes die een foto posten van een model die hun #girlcrush is, lijkt als 2 druppels op henzelfquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook wel mooi eigenlijk. Helemaal obsessed van die Candice, mooiste vrouw ever vinden etc. En dan vervolgens aankomen met dat je vindt dat je vet veel op diegene lijkt![]()
![]()
Is dit je moeder?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo eng, zie het op insta ook vaak. Meisjes die een foto posten van een model die hun #girlcrush is, lijkt als 2 druppels op henzelf. Misschien een narcistisch trekje, idk.
Heb vaker op FOK! gehoord dat ik op haar lijk, en die minderjarige prostituee van Berlusconi. Ik zie het niet, maar zal welquote:
siert de vos wannabe?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:40 schreef Salatrel het volgende:
Hahha die voetbalverslaggever op Rijnmond: hij gaat liggen alsof hij in de Gazastrook loopt en een Israëlische raket tegen zich aan krijgt
Fappen in de gymquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:21 schreef krioro het volgende:
Zin in Veers perzikje gekregen, even m'n seksuele frustratie afreageren in de gym, brb.
quote:
quote:A logician's wife is having a baby. The doctor immediately hands the newborn to the dad.
His wife asks impatiently: ''So, is it a boy or a girl''?
The logician replies: ''yes''.
"Is het een jongen of een meisje?" "Ja, het is een jongen of een meisje." Het moet een van de twee zijn en het antwoord is dus ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap deze joke niet. Wie legt 'm ff uit?
[..]
Oh kkiquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Is het een jongen of een meisje?" "Ja, het is een jongen of een meisje." Het moet een van de twee zijn en het antwoord is dus ja.
Ik ga dit soort shit serieus op mijn opleiding krijgen, waarschijnlijk word ik dus ook zo irritantquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:14 schreef VeerEli het volgende:
Haha die ga ik ook pullen vanaf nu als mensen zulke vragen stellen
quote:
Ik ging mis omdat ik ging denken dat er een logica in moest zitten dat het op één van de twee sloeg.quote:
Ja die vat ik nu ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
Three logicians walk into a bar. The bartender asks “Do all of you want a drink?” The first logician says “I don’t know.” The second logician says “I don’t know.” The third logician says “Yes!”
Exclusive disjunction or exclusive or (/ˌɛks ˈɔr/) is a logical operation that outputs true whenever both inputs differ (one is true, the other is false).quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap deze joke niet. Wie legt 'm ff uit?
[..]
Misschien is dat wel bewijs dat je echt slim bent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ging mis omdat ik ging denken dat er een logica in moest zitten dat het op één van de twee sloeg.
Maar kon niks bedenkenMaar nu is het wel vet obvious ineens ja
Blijf Veer
Die was wel lachen idd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
Deze past ook nog wel in dat rijtje.
The programmer’s wife tells him: “Run to the store and pick up a loaf of bread. If they have eggs, get a dozen.”
The programmer comes home with 12 loaves of bread.
"Speel je League of Legends?"quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Murdera het volgende:
Die shit altijd op werk
"speel je world of tanks?"
"world"
HAHAHAHHAHAHAKANRKNRJAJRBKAJANKDJANSKFUCK
Smoken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die niet van 10:30 tot 21:45 werken.
Dat lijkt me 1800% srs zó ontiegelijk vervelend, afhankelijk van anderen zijn/nadeel ondervinden van je lengtequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moest onlangs vragen of een vakkenvuller mij wilde helpen om de melk aan te geven.
Hij stond te hoog.
Waar stond 'ie op dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moest onlangs vragen of een vakkenvuller mij wilde helpen om de melk aan te geven.
Hij stond te hoog.
Ik voelde me srs gehandicapt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat lijkt me 1800% srs zó ontiegelijk vervelend, afhankelijk van anderen zijn/nadeel ondervinden van je lengte.
piemelgrapjequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat lijkt me 1800% srs zó ontiegelijk vervelend, afhankelijk van anderen zijn/nadeel ondervinden van je lengte.
Drie keer raden.quote:
Te ingewikkeld, piemel is vast komen te zitten in de boodschappenkar.quote:
Jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je dit net zelf in elkaar geflanst?
Huh?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voederbietel zit in zijn piemelfase ...
Welneeeeeeeeequote:
quote:
quote:
quote:
Hahahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil deze unit voor onze caramelbaby.
Kan jij zien welk topic dit was en waarom ik er niet meer in kan? Had er wel in gepost ooit.quote:
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan jij zien welk topic dit was en waarom ik er niet meer in kan? Had er wel in gepost ooit.
http://forum.fok.nl/topic/2065256/
Nope is weg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan jij zien welk topic dit was en waarom ik er niet meer in kan? Had er wel in gepost ooit.
http://forum.fok.nl/topic/2065256/
Doe zo wel, eerst ff chillenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:53 schreef VeerEli het volgende:
dWc ben je er nog?
If so; jij kan toch goed liedjes zoeken?
Kan jij een kwalitatief goeie download vinden van Jack White - Blunderbuss?
EERST EVEN CHILLEN?!!? Hallooooo, Modus had hem binnen 10 sec voor me klaar gezet jaquote:
download gewoon via youtubequote:Op woensdag 30 juli 2014 23:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EERST EVEN CHILLEN?!!? Hallooooo, Modus had hem binnen 10 sec voor me klaar gezet jaTegenvaller dit
Nee, die kwaliteit is dus gewoon crap. Wil goeie kwaliteit.quote:
Alsof je verschil hoortquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, die kwaliteit is dus gewoon crap. Wil goeie kwaliteit.
Je doet gewoon alsof je audiofiel bentquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik er niet specifiek om vragen.
#strugglesvankleintjesquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hij stond te hoog.
#boksquote:
LOL 4EBEquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil deze unit voor onze caramelbaby.
"It still slumbers..."quote:
Ja toen ik terug ging lezen snapte ik hem wel al deelsquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
watfilmpe? eerst de ikea reclame nu dit
nee, maar die blik van die bruine wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schele kippen, bruine huid=niet automatisch vas.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:43 schreef wise het volgende:
[..]
nee, maar die blik van die bruine wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |