quote:
....quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Bentley Continental GTC 6.0 W12
Godverdomme, zo stil als een butler, maar o zo snel
en een Ferrari California, maar dat is de sloomste Ferrari
Echt waar, die dingen kunnen echt fluisterend scheurenquote:
Connectiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dikke supercars hier, kom ik aan met een Altimahoe krijgen jullie dat voor elkaar
Dagje dik betalen en bij bleekemolen op zandvoort langsgaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dikke supercars hier, kom ik aan met een Altimahoe krijgen jullie dat voor elkaar
Top speed 190.78 mph (307.03 km/h)quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:41 schreef ADQ het volgende:
Motoren tellen niet?
Anders Ducati Desmo test model, 325 mee gehaald van Zwolle naar Assen.
Pre-productie model, geen enkele begrenzing, wel veel aandacht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Top speed 190.78 mph (307.03 km/h)
ik heb 1x een proefrit in een DB9 gemaakt.. maar ik vond degeen die ik had wat stoterig schakelen.. zelfs bij rustig rijden.. mijn XK heeft daar geen last van.. had ik gewoon een verkeerd model of is dat een AM eigenschap..? (het is leuk voor als je gaat planken.. maar als je gewoon wil cruisen is dat irritant)quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:13 schreef Zeetakje het volgende:
Aston Martin DB9 (van mezelf)
En een keer in een Nissan Skyline GT-R R33, was ook wel een rap ding
Rijdend ja. Maar je mag zelf weten welke verhalen je verteltquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoef je er echt serieus alleen in gezeten te hebben?
TT:quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rijdend ja. Maar je mag zelf weten welke verhalen je vertelt
quote:Snelste auto waar je ooit in hebt gezeten
je mag zelf weten welk verhaal je verteltquote:
Geweldige motor, daar zijn er maar weinig van... lucky you!quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:41 schreef ADQ het volgende:
Motoren tellen niet?
Anders Ducati Desmo test model, 325 mee gehaald van Zwolle naar Assen.
Haha. Hey, rijden is rijden tochquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:17 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik rijd elke week wel in een Ferrari of een Porsche, maar dan heel voorzichtig de werkplaats binnen en de brug op. De snelste van deze maand was een splinternieuwe Porsche Turbo S cabrio volgens mij.
Ja klopt!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:29 schreef manny het volgende:
Renault 5 gt turbo. Levensgevaarlijk. 1 jaar gehad. Niets dan ellende, stilstand, kosten, maar dikke pret als ie het deed.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:28 schreef Robuust-koekje het volgende:
Ik heb een paar weken geleden in een audi Q7 van een vriend gereden, 12 cil. 6 liter diesel
Was wel iets aan aangepast, ongeveer 610pk en 1200 nM koppel, rond de 4,7 seconden op de honderd
Ik heb nog nooit in zo een "kanon" gezeten, genoeg koppel om ervoor te zorgen dat zelfs billy mays niet: but there is more! zegt
ook ooit eens op een parcours in een caterham gereden met een verhouding van bijna 1:1 pk/kilo's
zeg je ook u tegen.
Held.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:13 schreef InFrA-WiZ het volgende:
En ik wil 'm perse echt goed rustig warmrijden voor het gas eropgaat, ik kan het bij anderen al niet aanzien als die koud zitten te stampen!
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:47 schreef onbekende0118 het volgende:
bugatti van familie 16,4 een witte
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:41 schreef onbekende0118 het volgende:
ik ben een minderjarige jongen die thuis het een beetje bont maakte vaak ruzie diefstal enz niet echt super erg maar toch.
Mijn pa heeft een Subaru Forester, heerlijke auto lekker comfortabel rijden, en de boxster motor, heerlijk geluidquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:13 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Snelste auto waar ik in gereden heb is mn huidige: Forester 2.5XT getuned naar 300PK.
Alleen komt het er op neer dat ik er nooit mee scheur omdat de stukken die ik rij zich er of te kort zijn, of er zich niet voor lenen
En ik wil 'm perse echt goed rustig warmrijden voor het gas eropgaat, ik kan het bij anderen al niet aanzien als die koud zitten te stampen!
Wat denk je?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:45 schreef DS4 het volgende:
Snelste is een lastig begrip... Acceleratie, top, rondetijd op een circuit?
Hij kan er toch in gezeten hebben. Dat is toch het onderwerp van dit topic. Dat allemaal mensen er iets anders van maken, tja...quote:
Toen je op het rechte stuk dit bordje dacht te zien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:45 schreef DS4 het volgende:
Snelste is een lastig begrip... Acceleratie, top, rondetijd op een circuit?
Mij lijkt topsnelheid het meest voor de hand liggen, maar ik zie vooral acceleratiecijfers.quote:
En dat is?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mij lijkt topsnelheid het meest voor de hand liggen, maar ik zie vooral acceleratiecijfers.
Maar goed: obv top is mijn huidige met 350 km/u + de snelste die ik in eigendom heb (gehad).
Ongetwijfeld een fantasieverhaal over een zwaar getunede Nissan ofzo, die in theorie op de rollerbank een maximale output haalde van 350kph.quote:
Opgevoerde Audi ofzoquote:
cool ik heb een keer 330 gereden in een voertuig met veel meer pk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een fantasieverhaal over een zwaar getunede Nissan ofzo, die in theorie op de rollerbank een maximale output haalde van 350kph.
Newbie. Mach 4 in mijn Blackbird.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
cool ik heb een keer 330 gereden in een voertuig met veel meer pk.
de ICE
We hebben het hier over auto's tochquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
cool ik heb een keer 330 gereden in een voertuig met veel meer pk.
de ICE
RS6 V10 met ruim 750pk.quote:
Niet iedereen hoeft te fantaseren...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:17 schreef Kreator het volgende:
Ongetwijfeld een fantasieverhaal over een zwaar getunede Nissan ofzo, die in theorie op de rollerbank een maximale output haalde van 350kph.
Zalig blok is dat toch hehquote:
Al goed voor 340 die stage 1... Met begrenzing, vanwege aansprakelijkheden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Zalig blok is dat toch heh. Kerel hier in de stad had de eerste stage tuning van MTM op zijn vorige RS6, goed voor 703PK meen ik. Ondanks dat het slechts de laagste tuning van MTM was liep dat ding ook zo smerig hard
![]()
Uitlaat op maat bij mij. Op standje asociaal ook echt asociaal hard...quote:Zelf reed ik met een licht getunede S8 zo af en toe rond, met Milltek uitlaatsysteem. Wat een gebulder
Die heb jij in je bezit gehad? Met een vanaf prijs van 147.000 euro. Voor het standaard model, die geen 350kph kan.quote:
Lekker is dat he, heeft ie een 'gewone' 2liter of een 2.5 turbo?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:46 schreef floodz het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een Subaru Forester, heerlijke auto lekker comfortabel rijden, en de boxster motor, heerlijk geluid
Een echt snelle auto heb ik niet gereden als in een RS6 met 750 pk. De volvo XC70 of de golf van m'n pa zijn de snelste wagens (vooral omdat DSG automaat) waar ik in gereden heb.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:42 schreef Queller het volgende:
Andere vraag: vinden jullie een snelle auto in het gewone NL verkeer nou ook echt prettig om te rijden? Ik eigenlijk niet namelijk
Ik heb redelijk wat rondgereden in de A4 van mijn broer (). De 275pk maakten het ding strontnerveus en als het ff kon ging ik liever in de Caddy van de monteur of mijn eigen bakkie.
Misschien wen je er aan. Ik rij zulk soort auto's maar af en toe. Dus vandaar de vraag
Mja, ik heb nu een redelijk snelle auto (LaFerrari) en soms is het wel irritant, maar ik kan er redelijk rustig mee rijden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:42 schreef Queller het volgende:
Andere vraag: vinden jullie een snelle auto in het gewone NL verkeer nou ook echt prettig om te rijden? Ik eigenlijk niet namelijk
Ik heb redelijk wat rondgereden in de A4 van mijn broer (). De 275pk maakten het ding strontnerveus en als het ff kon ging ik liever in de Caddy van de monteur of mijn eigen bakkie.
Misschien wen je er aan. Ik rij zulk soort auto's maar af en toe. Dus vandaar de vraag
Die heb ik nog steeds en incl acc heb je het dan over 2 ton, maar ik koop zoiets nooit nieuw. Dat vind ik zonde.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb jij in je bezit gehad? Met een vanaf prijs van 147.000 euro. Voor het standaard model, die geen 350kph kan.
Jaloers?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu een redelijk snelle auto (LaFerrari) en soms is het wel irritant, maar ik kan er redelijk rustig mee rijden.
Als ik echt wil cruisen pak ik mijn Maybach.
Groetjes,
Ds4.
Ik had een station van dat dingquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:58 schreef Anne het volgende:
Ik denk de BMW M5 3.8 E34 ‘’20 Jahre Motorsport Edition “ nummer 1 van 20.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is geen station. Dat is een cabrio.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik had een station van dat ding. Dan wel de "gewone" versie.
[ afbeelding ]
De specs zullen wel iets anders zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik had een station van dat ding. Dan wel de "gewone" versie.
[ afbeelding ]
Nee dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:17 schreef Anne het volgende:
[..]
De specs zullen wel iets anders zijn![]()
.
http://www.ultimatespecs.(...)ahre-Motorsport.html
Ben je de mijne ook alweer vergetenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:50 schreef kanovinnie het volgende:
Heb ook eens in een Renault clio v6 meegereden. Dat gaat ook als de brandweer
Oh wacht, de saab? Geen idee wat daar de topsnelheid van isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:25 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Ben je de mijne ook alweer vergeten?
250-260kmh, alleen dan heeft het stuur niet veel functie meerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh wacht, de saab? Geen idee wat daar de topsnelheid van is
Dat dus. Bijna niet fatsoenlijk mee weg te rijden. Als je aan het gas denkt dan word je al in de stoel gedrukt. Allemaal niet zo'n probleem, maar ik vind het niet ontspannen rijden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
Wat bedoel je met nerveus? Dat je het gaspedaal intrapt en je er meteen vandoor spuit? Dat heb ik met die golf wel, vooral omdat er een kleine vertraging van stilstand>gaspedaal>beweging inzit tov handschakel. Maar het vermogen is wel erg prettig om gaatjes dicht te rijden etc. Ik denk dat je er aan moet wennen.
Dan zou ik leren rijden, want wat je nu omschrijft komt op me over alsof je een auto zonder pit nodig hebt omdat je je anders de kreukels inrijdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat dus. Bijna niet fatsoenlijk mee weg te rijden. Als je aan het gas denkt dan word je al in de stoel gedrukt. Allemaal niet zo'n probleem, maar ik vind het niet ontspannen rijden.
De Cadillac van mijn vader is uiteraard een automaat (of zijn de dat niet allemaal? Geen idee eigenlijk) en dat rijdt een stuk ontspannender. En daarmee is het heerlijk om af en toe even gas te geven en het vermogen te voelen. Maar niet vanuit stilstand, want dat is gewoon ongezond voor je nieren volgens mij.
Je hebt zeker een gechipte VAG auto? net als die vriend van vincent vermoed ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:46 schreef Anne het volgende:
Is een kwestie van wennen, Queller. Ik had dat bij mijn huidige auto ook: Heel gevoelig gaspedaal ook, in het begin niet te doseren. Maar na een paar daagjes rijden ben ik helemaal vertrouwd geraakt met mijn kanarie
.
Had je CRX dat niet ook trouwens? Ik vond dat die ook altijd wel een gevoelig gaspedaal had. Niet zó erg als mijn huidige, maar wel redelijk.
Het is dan ook een erg fijne auto. Voor straatgebruik heb ik nog geen fijnere auto gehad (is natuurlijk afhankelijk van je wensenlijst).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:55 schreef Kreator het volgende:
Zeker. een rs6 is mijn 'droomauto'. Qua normale straatauto's dan.
De mijne is niet gechipt, gewoon origineelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:49 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Je hebt zeker een gechipte VAG auto? net als die vriend van vincent vermoed ik.
VAG tuners hebben vaak de neiging om de pedalmap zo te verkloten dat 50% indrukken van het gaspedaal al 100% vermogen is, een kwart indrukken van het pedaal betekent al gelijk 50% vermogen.
okeeyy, ik vind het OEM wel meevallen, maar nadat JDE eraan is geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:52 schreef Anne het volgende:
[..]
De mijne is niet gechipt, gewoon origineel.
Ik heb toevallig wel met regelmaat in een gechipte versie van de mijne gereden en van wat ik mij kan herinneren had ook die hetzelfde gevoelige gaspedaal als mijn huidige Cupra.
Think againquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Dan zou ik leren rijden, want wat je nu omschrijft komt op me over alsof je een auto zonder pit nodig hebt omdat je je anders de kreukels inrijd
Mijn CRXje had geen 275 pk en een overgevoelig gaspedaal. Of had mijn CRX wel 275 pk? Nee toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:46 schreef Anne het volgende:
Is een kwestie van wennen, Queller. Ik had dat bij mijn huidige auto ook: Heel gevoelig gaspedaal ook, in het begin niet te doseren. Maar na een paar daagjes rijden ben ik helemaal vertrouwd geraakt met mijn kanarie
.
Had je CRX dat niet ook trouwens? Ik vond dat die ook altijd wel een gevoelig gaspedaal had. Niet zó erg als mijn huidige, maar wel redelijk.
+- 150 pk op een gewicht van nog geen 900 kg is het toch ook een klein raketjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Mijn CRXje had geen 275 pk en een overgevoelig gaspedaal. Of had mijn CRX wel 275 pk? Nee toch?
Je went er zeker wel aan, maar als ik kon kiezen, koos ik echt een andere auto uit als ik ff weg moest van kantoor. Misschien was het ook wel het totaal: die A4 was een stugge stuiterbak, met leren bekleding (ik schoof alle kanten op).
Overigens van de week tóch weer naar een CRXje zitten kijken. De 2e generatie is volgens mij schaars aan het worden
Ik mis 'm. Momentje, ff zachtjes huilen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:07 schreef Anne het volgende:
+- 150 pk op een gewicht van nog geen 900 kg is het toch ook een klein raketje
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar ik ben ook een beetje een luie chauffeur. Het moet allemaal wel een beetje makkelijk gaan en niet teveel op werken lijken of zo. En misschien dat ook wel niet. Ik weet het gewoon nietquote:
Vertrekken in 2 is een optiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar ik ben ook een beetje een luie chauffeur. Het moet allemaal wel een beetje makkelijk gaan en niet teveel op werken lijken of zo. En misschien dat ook wel niet. Ik weet het gewoon niet
Ik zal jullie mooie topic er niet mee vervuilen, maar ik wil iets dat wel wat vermogen heeft, maar niet wegspuit bij een stoplicht. Ik moet me vast eens verdiepen in motorinhouden, koppel, dat soort shit.
Nou, ben lang geleden bij een testrit met een Ferrari 328 GTS in een file terecht gekomen op de utrechtsebaan, vond mijn linkerknie niet echt fijn...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:42 schreef Queller het volgende:
Andere vraag: vinden jullie een snelle auto in het gewone NL verkeer nou ook echt prettig om te rijden? Ik eigenlijk niet namelijk
Ik heb redelijk wat rondgereden in de A4 van mijn broer (). De 275pk maakten het ding strontnerveus en als het ff kon ging ik liever in de Caddy van de monteur of mijn eigen bakkie.
Misschien wen je er aan. Ik rij zulk soort auto's maar af en toe. Dus vandaar de vraag
een gewone 2 liter, :p ik zou graag willen weten hoe die 2.5 turbo rijdt danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:22 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Lekker is dat he, heeft ie een 'gewone' 2liter of een 2.5 turbo?
Je mag wel een keer mee in mijn Golfje hoor! Van 0 tot 100 ergens tussen hier en de snelweg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:09 schreef D. het volgende:
Snelste gereden: eigen Corvette 0-100 in 5 sec.
Snelste meegereden: Callaway Corvette 0-100 4.1 sec.
Eigenlijk nooit in andere merken gezeten
Vind het ook zo dom om te vragen
Heb dat ding maar een maandje gehad. Youngtimer leaseauto was het maar zo slecht na 200.000km op te teller dat ik weer terug ben gegaan naar mijn Golf (ook lease). Ik stond met die M5 meer bij de garage dan ergens anders. Dat is voor een leaseauto wat onhandig. Ding liep wel schandalig, als hij reed.quote:
Daarom was ik ook zo gek met mijn petjesGolf Gti 16v. Van 120 naar 160 hield (bijna) geen auto me bij. 2x terugschakelen en gas.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:07 schreef Anne het volgende:
[..]
+- 150 pk op een gewicht van nog geen 900 kg is het toch ook een klein raketje
Kom zelf met een bron? Ik kom 722 als max aantal hp's tegen.quote:
Ik heb laatst een scheepsdiesel in m'n auto ingebouwd. Loopt geen hoge toeren maar wel lekker veel pk'squote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Ongeveer 375 km/u in mijn BMW M5 (F10).
Ik heb de V8 opgeboord van 4.4 liter naar 18.2 liter. Betere turbo erop geschroeft. Michelin banden die ook op de Veyron gaan. Krypton remschijven. Beetje verlaagd. Gaat echt als een malle nu.
Ben alleen een beetje bang als ik te lang op topsnelheid rijd (op de 31 in DL) ivm de banden en zo. Tegenwoordig vul ik ze met Radongas. Dat is net wat stabieler dan stikstof wat die andere paupers gebruiken.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Riiiiight.
Dat chassis is inmiddels waarschijnlijk krommer dan mijn leuter.
Jij slaat de plank ook smerig misquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:05 schreef 1299 het volgende:
Chassis krom trekkenMensen die niet snappen dat er bij het remmen meer torsie plaats vind. Dus dan zou elke auto kromtrekken als je voluit remt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:05 schreef 1299 het volgende:
Chassis krom trekkenMensen die niet snappen dat er bij het remmen meer torsie plaats vind. Dus dan zou elke auto kromtrekken als je voluit remt.
Dan kan ik je adviseren om brandstof met een hoger octaangehalte te tanken. Dat maakt echt verschil! Ik maak mijn eigen brandstof met een octaangehalte van 450. Fantastisch wat een verschil. Minimaal 300 pk extra. Kost wat, zo'n eigen laboratorium in de schuur, maar als je eenmaal ervaart wat het met de auto doet wil je niet anders meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een testmodel van BMW gekregen (ben goede klant) van de nieuwe M7, die in 2016 op de markt komt. Getuned tot 1100pk. Moet zeggen dat het me soms wel zwaar valt om hem recht te houden. Als je boven de 350 komt, krijg je toch wel tunnelvisie. Heb jij daar geen last van tukker?
Joh, de hoeveel "grappige posts" heb ik nogal moeite mee... En ik ga geen bronnen en linkjes verzamelen voor kleuters.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom zelf met een bron? Ik kom 722 als max aantal hp's tegen.
Dacht je soms dat het kantelen van het blok je chassis krom trekt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]Tijd voor een cursus autotechniek misschien?
Remmen hebben weinig invloed op het chassis
Ja prima, maar als ik 722 als max tegen komen (en een youtubefilmpje met 1000 maar dat neem ik niet serieus) ga ik er vanuit dat het allemaal gelul is. Tenzij jij met info komt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Joh, de hoeveel "grappige posts" heb ik nogal moeite mee... En ik ga geen bronnen en linkjes verzamelen voor kleuters.
Octaangehaltequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan kan ik je adviseren om brandstof met een hoger octaangehalte te tanken. Dat maakt echt verschil! Ik maak mijn eigen brandstof met een octaangehalte van 450. Fantastisch wat een verschil. Minimaal 300 pk extra. Kost wat, zo'n eigen laboratorium in de schuur, maar als je eenmaal ervaart wat het met de auto doet wil je niet anders meer.
Wat betreft de tunnelvisie: BMW heeft voor mij een speciale voorruit gemaakt van zuiver diamant. Deze is zo geslepen dat deze vervormt boven de 350 km/u zodat er een soort van anti-tunnelvisie vorm ontstaat. Dat helpt enorm.
Prima.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja prima, maar als ik 722 als max tegen komen (en een youtubefilmpje met 1000 maar dat neem ik niet serieus) ga ik er vanuit dat het allemaal gelul is. Tenzij jij met info komt.
Joh, dit is topic 150.000 over 'de snelste auto'. Het komt altijd op hetzelfde uit. 1 iemand post een M5 en iemand anders post een M5 met spacestation-hittetegels. Ik geloof het pas als ik foto's zie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Joh, de hoeveel "grappige posts" heb ik nogal moeite mee... En ik ga geen bronnen en linkjes verzamelen voor kleuters.
Goed punt inderdaad... Maar ik ben zelf nogal liefhebber en heb door de jaren heen het geluk gehad aan wat dikke auto's te mogen proeven. Dat zullen best meer mensen hebben, dan is het leuk om van gedachte te wisselen. Ook kom ik al 15 jaar op de Nurburgring, dus wel echt een liefhebber, dan is het jammer om dit te zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joh, dit is topic 150.000 over 'de snelste auto'. Het komt altijd op hetzelfde uit. 1 iemand post een M5 en iemand anders post een M5 met spacestation-hittetegels. Ik geloof het pas als ik foto's zie.
Als je alles voor waar aanneemt in dit topic, dan heeft half fok een auto die meer waard is dan mijn hypotheek.
Het komt er vooral altijd op neer dat DS4 buitenaardse auto's rijdt die alle natuurkundige wetten tarten, dat de Nurburgring eigenlijk naar hem is vernoemd en dat hij The Stig is...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joh, dit is topic 150.000 over 'de snelste auto'. Het komt altijd op hetzelfde uit. 1 iemand post een M5 en iemand anders post een M5 met spacestation-hittetegels. Ik geloof het pas als ik foto's zie.
Als je alles voor waar aanneemt in dit topic, dan heeft half fok een auto die meer waard is dan mijn hypotheek.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat de remmen amper invloed op je chassis hebben. Een kantelend blok heeft meer invloed daarop...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:38 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dacht je soms dat het kantelen van het blok je chassis krom trekt?Dat kunnen de motorsteunen eenvoudig opvangen.
Snap sowieso niet waarom zo'n uitermate succesvol en gefortuneerd man als DS4 zijn spaarzame vrije tijd op dit sloeberforum doorbrengt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah, DS4 moet in elk topic dan weer opnieuw bewijzen dat hij die auto heeft. Ook dat is om moe van te worden...
Misschien moeten de mods dan maar een sticky maken waarheen dan altijd verwezen kan worden.
Waarom hang jij hier uit? Omdat je een arme sloeber bent of wat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom zo'n uitermate succesvol en gefortuneerd man als DS4 zijn spaarzame vrije tijd op dit sloeberforum doorbrengt.
Ik heb DS zijn caravan-uitelkaar-trekker IRL gezien, en ik kan beamen dat ie hem ook echt heeft. Geen tijd gehad om paardjes te tellen, maar gezien zijn auto verleden en geschatte inkomen denk ik dat dat niet nodig is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:07 schreef Kreator het volgende:
Iemand moet gewoon een 'post hier een foto van je auto met een papiertje dat jij het bent' topic maken. Opgelost.
Ik geloof ook wel dat hij er 1 heeft. 750pk betwijfel ik, maar voor de rest is het pure afgunst. Maar op fok altijd maar iedereen geloven is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb DS zijn caravan-uitelkaar-trekker IRL gezien, en ik kan beamen dat ie hem ook echt heeft. Geen tijd gehad om paardjes te tellen, maar gezien zijn auto verleden en geschatte inkomen denk ik dat dat niet nodig is.
En ja hij vertelt het graag, net zoals jullie hier graag zouden willen posten dat je een Tesla hebt (die heeft ie ook dacht ik, voor erbij), maar helaas, er rest niks anders als blijven dromen voor de meesten, waaronder ikzelf.
Ik heb zelf ooit 300 - 310 op een teller in een getjoende E34 M5 op de teller gezien, niet mijn auto. Zelf gereden; 270, wederom op de teller in de C36 AMG, en ja, die had ik zelf.
Ze betaan gewoon hoor:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat hij er 1 heeft. 750pk betwijfel ik, maar voor de rest is het pure afgunst. Maar op fok altijd maar iedereen geloven is ook weer zoiets.
Mjah, ik geloof ook niet alles, maar in dit geval kan ik het gewoon beamen.. dat scheelt weer discussiesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat hij er 1 heeft. 750pk betwijfel ik, maar voor de rest is het pure afgunst. Maar op fok altijd maar iedereen geloven is ook weer zoiets.
Och wat zuurquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het komt er vooral altijd op neer dat DS4 buitenaardse auto's rijdt die alle natuurkundige wetten tarten, dat de Nurburgring eigenlijk naar hem is vernoemd en dat hij The Stig is...
die liegt dan dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben nog aan het wachten totdat iemand de One:1 gaat roepen...
Ik heb de uitdraai van JD hier destijds gewoon gepost. Ik zou het zo nog eens willen doen, alleen zit ik nu niet in NL, dus dat lukt niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:15 schreef Kreator het volgende:
Ik geloof ook wel dat hij er 1 heeft. 750pk betwijfel ik, maar voor de rest is het pure afgunst. Maar op fok altijd maar iedereen geloven is ook weer zoiets.
Stomme naam dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat kan gewoon. Er betaan er sowieso al 2 van...
Er worden er 6 van gemaakt zelfs. De naam One:1 staat dan ook niet voor dat er maar 1 gemaakt werd, maar je weet waarschijnlijk zelf ook wel waar die voor staat.quote:
Nou, als iemand post dat hij in de miljoenen kostende Agera R van zijn schoonvader heeft gezeten/gereden, dan trek ik dat in twijfel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:36 schreef DS4 het volgende:
Dat je niet alles gelooft wat hier gepost wordt snap ik, maar alles in twijfel trekken wat buiten het gebruikelijke ligt is weer het andere uiterste.
Ik daag je uit om een rondje met hem mee te rijden met je denigrerende toonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het komt er vooral altijd op neer dat DS4 buitenaardse auto's rijdt die alle natuurkundige wetten tarten, dat de Nurburgring eigenlijk naar hem is vernoemd en dat hij The Stig is...
Ik dacht: "Goh, dat is ook lef hebben om te gaan boren in je V8...."quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Ongeveer 375 km/u in mijn BMW M5 (F10).
Ik heb de V8 opgeboord van 4.4 liter naar 18.2 liter. Betere turbo erop geschroeft. Michelin banden die ook op de Veyron gaan. Krypton remschijven. Beetje verlaagd. Gaat echt als een malle nu.
Ben alleen een beetje bang als ik te lang op topsnelheid rijd (op de 31 in DL) ivm de banden en zo. Tegenwoordig vul ik ze met Radongas. Dat is net wat stabieler dan stikstof wat die andere paupers gebruiken.
Klopt, maar volgens mij was Caparo daarmee al de eerste, dus ook dan vind ik het niet de beste naam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er worden er 6 van gemaakt zelfs. De naam One:1 staat dan ook niet voor dat er maar 1 gemaakt werd, maar je weet waarschijnlijk zelf ook wel waar die voor staat.
eejjjjjjjjquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Je mag wel een keer mee in mijn Golfje hoor! Van 0 tot 100 ergens tussen hier en de snelweg.
We gaan het vast gezellig hebben
Ben jij ditquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:44 schreef floodz het volgende:
Mercedes slr Mclaren, kennis van een goede maat van mij. Was leuk ding
Ander topic...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Mijn Golfje wil echt wel hoor![]()
De traagste zou wel eens mijn Citroen Visa kunnen zijn geweest
Pics, want dat schijnt te horen:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde overigens 'exclusieve' auto's waarbij ik het stom vind om het te vragenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Mijn Golfje wil echt wel hoor![]()
De traagste zou wel eens mijn Citroen Visa kunnen zijn geweest
Pics, want dat schijnt te horen:
[ afbeelding ]
hahah neequote:
hahah nee gelukkig nietquote:
paar honderd betalen zodat je in een Lambo kan rijden op zandvoort. Ben ik ooit wel van plan tenminstequote:Op donderdag 31 juli 2014 15:57 schreef dick_laurent het volgende:
Damn, ik geloof voor mij de snelste auto was nog de nieuwe lesauto van mijn oude instructeur waar ik vorige week effe in gereden heb. Een golf 7 met 160 pk. Maar tis niet of ik de max snheid daarin heb kunnen proberen want we reden over de zuilense ring waar je maar honderd mag
Verder tot nu toe alleen in mijn eigen slome bak gereden, die van mijn pa (ook een slome bak) en de vw polo stationwagon van een vriend (ook zeer sloom)
Hoe iedereen het hier voor elkaar krijgt om in hypersnelle sportwagens van tonnen te rijden is mij een raadsel
Nee, evenals een F16. Ja, daadwerkelijk ingezeten, maar niet mee gevolgenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:41 schreef ADQ het volgende:
Motoren tellen niet?
Anders Ducati Desmo test model, 325 mee gehaald van Zwolle naar Assen.
hoe kwam dat tot standquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:54 schreef KeesBromfiets het volgende:
Vw sedan met w12 toen de naam pheaton nog niet eens gekozen was.
Zoon van de buurman ging over de boordcomputer en testen. Stond opeens een rare auto in het inrit, daarna zijn we ff Duitsland in gedraaid.quote:
Welke 911?quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:17 schreef asfalthooligan het volgende:
...
De Porsche 911 Carrera die me vader eens moest ophalen vond ik maar een iritante wagen even een beetje gas geven en het ding stond al achterste voren. wel leuk om er eens in te zitten.
...
Ik rij idd wel vaak een keertje topsnelheid, al is me dat met de RS6 nog niet gelukt. Hoogste score op de GPS tot op heden 343 km/u en toen weer af moeten breken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:43 schreef Ouder1 het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk wat de snelste was? Zoek je dat van elke auto op? Ik heb geen idee want harder dan 235 vind ik toch te eng worden. Gokje dan Audi S8? Denk dat dat de snelste was.
Hardrijden is ook helemaal niet de fun van een auto met veel vermogen. Dat zie je vaak alleen petjes in een Seat Ibiza tdi doen. Het mooie van een paar honderd pk is toch vooral het accelereren en het geluidquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:43 schreef Ouder1 het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk wat de snelste was? Zoek je dat van elke auto op? Ik heb geen idee want harder dan 235 vind ik toch te eng worden. Gokje dan Audi S8? Denk dat dat de snelste was.
Inderdaad. Mensen die beweren dat een beetje vermogen nutteloos is op de Nederlandse wegen hebben het niet begrepen. Die denken dat het alleen maar om topsnelheid gaat, terwijl dat imo het minst leuke is aan een snelle auto. Toegegeven, ik heb zelf nog niet harder dan ~235 op de teller gereden, misschien wordt het bij hogere snelheden interessanter, maar het accelereren, bochtenwerk en inderdaad het geluid zijn voor mij veel belangrijker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hardrijden is ook helemaal niet de fun van een auto met veel vermogen. Dat zie je vaak alleen petjes in een Seat Ibiza tdi doen. Het mooie van een paar honderd pk is toch vooral het accelereren en het geluid
dat is letterlijk de tesla model squote:Op zondag 24 augustus 2014 23:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ik teken direct voor een auto die is begrensd op 140, als hij er maar binnen 5-6 seconden is.
Nee, die loopt meer dan 200 km/u kan ik je bevestigen. Dat kun je overigens wel erg makkelijk uitproberen op de openbare weg...quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
dat is letterlijk de tesla model s
Ok, buiten NL mag de begrenzer eraf. Boetes hier zijn me te duur aan het worden. Vandaag 300+ km gereden, en ik ben volgens mij niet boven de 110 geweest.. heerlijkquote:
Gimme the cash broquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat is letterlijk de tesla model s
alleen is je accu dan binnen een paar minuten leegquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, die loopt meer dan 200 km/u kan ik je bevestigen. Dat kun je overigens wel erg makkelijk uitproberen op de openbare weg...
Klopt, maar ik heb wel het gevoel dat hij na de 200 begrenst is op iets, ik had er een voor mij in DE bij bocholt die wilde van mij weg karren, tot de 190 kon ik hem net bijhouden maar daarna ging ik er voorbij en bij de 255 @teller was hij best ver weg in de spiegel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, die loopt meer dan 200 km/u kan ik je bevestigen. Dat kun je overigens wel erg makkelijk uitproberen op de openbare weg...
In NL rij ik doorgaans ook gewoon met het verkeer mee. Ook vanwege adaptive CC. Dat rijdt verschrikkelijk onrustig als je die op een hoge snelheid instelt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
Ok, buiten NL mag de begrenzer eraf. Boetes hier zijn me te duur aan het worden. Vandaag 300+ km gereden, en ik ben volgens mij niet boven de 110 geweest.. heerlijk![]()
Ik maak er tegenwoordig een sport van om hem heeeelemaal vol te flikkeren in .de of .be, en dan zo lang mogelijk te rijden voor die naald de hoek uit wil komen
Moet dat nou...quote:Gimme the cash bro![]()
![]()
Kom er elke bijna dag eentje tegen op de A73, de vuile proleet![]()
Neuh, niet zo snel. Maar wel binnen het uur als je 200 km/u rijdt. Moet je inderdaad niet doen op lange afstanden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
alleen is je accu dan binnen een paar minuten leeg
Klopt. Tesla vindt 210 km/u voldoende. Er is wel eens sprake geweest van het verwijderen van die limiet voor Duitse modellen, maar Elon Musk heeft dat gerucht ontkent. Hij vindt het onzinnig en niet passend bij Tesla en daar heeft hij ook wel gelijk in denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:40 schreef eXplorer1 het volgende:
Klopt, maar ik heb wel het gevoel dat hij na de 200 begrenst is op iets
inderdaad, het is geen must en dat moet het ook niet worden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Klopt. Tesla vindt 210 km/u voldoende. Er is wel eens sprake geweest van het verwijderen van die limiet voor Duitse modellen, maar Elon Musk heeft dat gerucht ontkent. Hij vindt het onzinnig en niet passend bij Tesla en daar heeft hij ook wel gelijk in denk ik.
rijdt hij een beetje leuk op de snelweg trouwens? inhalen lijkt me met die wagen wel heerlijk hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Neuh, niet zo snel. Maar wel binnen het uur als je 200 km/u rijdt. Moet je inderdaad niet doen op lange afstanden.
Het is een hele rustgevende auto. Stil, comfortabel (met optionele luchtvering iig, ik heb er nog geen gereden met het gewone onderstel). Echt een cruiser. Waarmee je overigens ondanks het gewicht erg goed mee om de hoek kan (ik heb wel andere wielen en banden gemonteerd, standaard setup is ook goed, maar gewoon minder).quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
rijdt hij een beetje leuk op de snelweg trouwens? inhalen lijkt me met die wagen wel heerlijk hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |