quote:
....quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Bentley Continental GTC 6.0 W12
Godverdomme, zo stil als een butler, maar o zo snel
en een Ferrari California, maar dat is de sloomste Ferrari
Echt waar, die dingen kunnen echt fluisterend scheurenquote:
Connectiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dikke supercars hier, kom ik aan met een Altimahoe krijgen jullie dat voor elkaar
Dagje dik betalen en bij bleekemolen op zandvoort langsgaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dikke supercars hier, kom ik aan met een Altimahoe krijgen jullie dat voor elkaar
Top speed 190.78 mph (307.03 km/h)quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:41 schreef ADQ het volgende:
Motoren tellen niet?
Anders Ducati Desmo test model, 325 mee gehaald van Zwolle naar Assen.
Pre-productie model, geen enkele begrenzing, wel veel aandacht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Top speed 190.78 mph (307.03 km/h)
ik heb 1x een proefrit in een DB9 gemaakt.. maar ik vond degeen die ik had wat stoterig schakelen.. zelfs bij rustig rijden.. mijn XK heeft daar geen last van.. had ik gewoon een verkeerd model of is dat een AM eigenschap..? (het is leuk voor als je gaat planken.. maar als je gewoon wil cruisen is dat irritant)quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:13 schreef Zeetakje het volgende:
Aston Martin DB9 (van mezelf)
En een keer in een Nissan Skyline GT-R R33, was ook wel een rap ding
Rijdend ja. Maar je mag zelf weten welke verhalen je verteltquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoef je er echt serieus alleen in gezeten te hebben?
TT:quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rijdend ja. Maar je mag zelf weten welke verhalen je vertelt
quote:Snelste auto waar je ooit in hebt gezeten
je mag zelf weten welk verhaal je verteltquote:
Geweldige motor, daar zijn er maar weinig van... lucky you!quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:41 schreef ADQ het volgende:
Motoren tellen niet?
Anders Ducati Desmo test model, 325 mee gehaald van Zwolle naar Assen.
Haha. Hey, rijden is rijden tochquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:17 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik rijd elke week wel in een Ferrari of een Porsche, maar dan heel voorzichtig de werkplaats binnen en de brug op. De snelste van deze maand was een splinternieuwe Porsche Turbo S cabrio volgens mij.
Ja klopt!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:29 schreef manny het volgende:
Renault 5 gt turbo. Levensgevaarlijk. 1 jaar gehad. Niets dan ellende, stilstand, kosten, maar dikke pret als ie het deed.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:28 schreef Robuust-koekje het volgende:
Ik heb een paar weken geleden in een audi Q7 van een vriend gereden, 12 cil. 6 liter diesel
Was wel iets aan aangepast, ongeveer 610pk en 1200 nM koppel, rond de 4,7 seconden op de honderd
Ik heb nog nooit in zo een "kanon" gezeten, genoeg koppel om ervoor te zorgen dat zelfs billy mays niet: but there is more! zegt
ook ooit eens op een parcours in een caterham gereden met een verhouding van bijna 1:1 pk/kilo's
zeg je ook u tegen.
Held.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:13 schreef InFrA-WiZ het volgende:
En ik wil 'm perse echt goed rustig warmrijden voor het gas eropgaat, ik kan het bij anderen al niet aanzien als die koud zitten te stampen!
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:47 schreef onbekende0118 het volgende:
bugatti van familie 16,4 een witte
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:41 schreef onbekende0118 het volgende:
ik ben een minderjarige jongen die thuis het een beetje bont maakte vaak ruzie diefstal enz niet echt super erg maar toch.
Mijn pa heeft een Subaru Forester, heerlijke auto lekker comfortabel rijden, en de boxster motor, heerlijk geluidquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:13 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Snelste auto waar ik in gereden heb is mn huidige: Forester 2.5XT getuned naar 300PK.
Alleen komt het er op neer dat ik er nooit mee scheur omdat de stukken die ik rij zich er of te kort zijn, of er zich niet voor lenen
En ik wil 'm perse echt goed rustig warmrijden voor het gas eropgaat, ik kan het bij anderen al niet aanzien als die koud zitten te stampen!
Wat denk je?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:45 schreef DS4 het volgende:
Snelste is een lastig begrip... Acceleratie, top, rondetijd op een circuit?
Hij kan er toch in gezeten hebben. Dat is toch het onderwerp van dit topic. Dat allemaal mensen er iets anders van maken, tja...quote:
Toen je op het rechte stuk dit bordje dacht te zien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:45 schreef DS4 het volgende:
Snelste is een lastig begrip... Acceleratie, top, rondetijd op een circuit?
Mij lijkt topsnelheid het meest voor de hand liggen, maar ik zie vooral acceleratiecijfers.quote:
En dat is?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mij lijkt topsnelheid het meest voor de hand liggen, maar ik zie vooral acceleratiecijfers.
Maar goed: obv top is mijn huidige met 350 km/u + de snelste die ik in eigendom heb (gehad).
Ongetwijfeld een fantasieverhaal over een zwaar getunede Nissan ofzo, die in theorie op de rollerbank een maximale output haalde van 350kph.quote:
Opgevoerde Audi ofzoquote:
cool ik heb een keer 330 gereden in een voertuig met veel meer pk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een fantasieverhaal over een zwaar getunede Nissan ofzo, die in theorie op de rollerbank een maximale output haalde van 350kph.
Newbie. Mach 4 in mijn Blackbird.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
cool ik heb een keer 330 gereden in een voertuig met veel meer pk.
de ICE
We hebben het hier over auto's tochquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
cool ik heb een keer 330 gereden in een voertuig met veel meer pk.
de ICE
RS6 V10 met ruim 750pk.quote:
Niet iedereen hoeft te fantaseren...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:17 schreef Kreator het volgende:
Ongetwijfeld een fantasieverhaal over een zwaar getunede Nissan ofzo, die in theorie op de rollerbank een maximale output haalde van 350kph.
Zalig blok is dat toch hehquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |