quote:
....quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Bentley Continental GTC 6.0 W12
Godverdomme, zo stil als een butler, maar o zo snel
en een Ferrari California, maar dat is de sloomste Ferrari
Echt waar, die dingen kunnen echt fluisterend scheurenquote:
Connectiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dikke supercars hier, kom ik aan met een Altimahoe krijgen jullie dat voor elkaar
Dagje dik betalen en bij bleekemolen op zandvoort langsgaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dikke supercars hier, kom ik aan met een Altimahoe krijgen jullie dat voor elkaar
Top speed 190.78 mph (307.03 km/h)quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:41 schreef ADQ het volgende:
Motoren tellen niet?
Anders Ducati Desmo test model, 325 mee gehaald van Zwolle naar Assen.
Pre-productie model, geen enkele begrenzing, wel veel aandacht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Top speed 190.78 mph (307.03 km/h)
ik heb 1x een proefrit in een DB9 gemaakt.. maar ik vond degeen die ik had wat stoterig schakelen.. zelfs bij rustig rijden.. mijn XK heeft daar geen last van.. had ik gewoon een verkeerd model of is dat een AM eigenschap..? (het is leuk voor als je gaat planken.. maar als je gewoon wil cruisen is dat irritant)quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:13 schreef Zeetakje het volgende:
Aston Martin DB9 (van mezelf)
En een keer in een Nissan Skyline GT-R R33, was ook wel een rap ding
Rijdend ja. Maar je mag zelf weten welke verhalen je verteltquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoef je er echt serieus alleen in gezeten te hebben?
TT:quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rijdend ja. Maar je mag zelf weten welke verhalen je vertelt
quote:Snelste auto waar je ooit in hebt gezeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |