Ik zie een TT aankomen...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:58 schreef flipsen het volgende:
Bloedende tepels, opgeblazen scrotums... En vrouwen maar zeuren dat zij het zo zwaar hebben
Maar het belangrijkste... geen last?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:46 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat wass weer 11km![]()
Kan merken dat ik al een tijdje niet echt had gelopen en dat ik de warmte nog niet echt gewend ben. Maar boeie!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig!Daarom hou ik mezelf altijd voor om absoluut NIETS te drinken in aanloop voor een belangrijke wedstrijd. Dan worden het er in die laatste week meestal toch nog wat. Maar als ik mezelf geen rem opleg dan gaat het wellicht misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zeg niet dat ik niets drink. Heb alleen moeite om het bij 2 a 3 te houden wanneer het gezellig is![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:48 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste... geen last?
Mooi man. Lekker herstellen en hopelijk weer snel door.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:01 schreef mosselmossel het volgende:
In de derde kilometer kreeg ik weer even last. Alsof er een pinda onder m'n voorvoet lag, zeg maar. Bekend. Maar toen ik na 3km de brug over was, had ik geen last meer.
Maar goed. Maar weer even afwachten hoe het morgen en vrijdag aanvoelt.
quote:Beste Guard,
Bij deze bevestig ik uw inschrijving/overzetting voor de Trail de Fantomes 26km
* Daywalk3r beetje jaloersquote:
Knallen! Onder de 6 minuten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:31 schreef Wolve000 het volgende:
Tijd om richting m'n wedstrijd te gaan. Straks 1 mijl racen. Heb nog nooit specifiek die afstand gelopen, dus pijll-technisch gezien zal het wel een PR worden!
Warmlopen en uitlopen zal wel een stuk meer zijn dan de wedstrijd zelf.
Grapjurk!quote:
Ja, dat is denk ik ook wel het lekkere van zo'n korte afstand, je hoeft niet op je horloge te kijken maar gewoon HARD :pquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn twee groepen voor de mannen. VOor onder de 6.10 en voor erboven. Geloof dat Wolve met die voor erboven mee gaat rennen (wat natuurlijk niet zegt dat hij niet onder de 6 mág rennen).
Ik ga ook rennen. Geen idee wat, gewoon 'hard', ofzo. En taart brengen. En eten.
Succes!quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Grapjurk!
7:30 zou moeten kunnen, hopelijk nog ietsje sneller, richting de 7:10~7:20.
Op pad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandtotaal is nu 129 km. denk dat wel genoeg heb gelopen deze maand
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Oh het is meerdere rondes, dat is mentaal wel lastiger. Maar dan kun je wel elke ronde mooi versnellen inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben te voorzichtig denk ik om op zo'n afstand écht zo hard te lopen als ik kan. Ben als de dood namelijk écht leeg te lopen met nog 2 rondes te gaan zeg maar, en zal dus voorzichtiger beginnen. Ik hoop het op rond de 4.55 of 5min/km vol te houden, maar het is warm, benauwd, en ik ben niet zo goed in het inschatten van m'n kunnen op dat soort dingen doordat ik dus dus zo voorzichtig ben
M'n beste mijl staat op 7.24 op 't moment, maar dat was heuvelaf aan 't einde van een 5mijl wegding. Dus ik verwacht niet echt in de buurt te komen vandaag
Gisteten toevallig een garmin pr op de 1 mijl gelopen van 7:19 dat is een gemiddelde van 4:33 op de kilometer. Dit was in de laatste 3 km ergens van de 11 km gisteren. Dat moet wel iets sneller kunnen als ik er voor ga.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Grapjurk!
7:30 zou moeten kunnen, hopelijk nog ietsje sneller, richting de 7:10~7:20.
Op pad!
Ja, het is 'gewoon' op de atletiekbaan. Nou ja, ik ga maar 'squote:Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh het is meerdere rondes, dat is mentaal wel lastiger. Maar dan kun je wel elke ronde mooi versnellen inderdaadBen benieuwd naar jullie belevenissen straks.
Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb soms ook zo'n drang naar melk ja.
Melk met wheyquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ts;dr :
In Zweden, in de prachtige omgeving net boven het Vänermeer 6 uur lang rennen, op een binnenbaan. Een binnenbaan van 200 meter.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 19:38:48 ]
En ultra fine oatsquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Af en toe begrijp ik die Zweden niet. Dan organiseren ze een 6 uurs ultra en dan krijg je dit:Too Swedish: couldn't read...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ts;dr :
In Zweden, in de prachtige omgeving net boven het Vänermeer 6 uur lang rennen, op een binnenbaan. Een binnenbaan van 200 meter.
Maar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
L_T, als je in Zen wilt lopen dan doe je gewoon je hartslagmeter afquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt meer als een soort boeddhistische oefening in zen zijn dan dat het nog iets met hardlopen te maken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef. Iets bekends of zo maar?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:39 schreef Solique het volgende:
Kon het na 1km voor gezien houden, knie had er totaal geen zin in
Ik bedoel meer, dat als je zoiets saais vol kunt houden, je wel heel zen moet zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
L_T, als je in Zen wilt lopen dan doe je gewoon je hartslagmeter af
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Sportschool ging niet door dus was een mooi moment om weer een rondje te hobbelen. Niet echt mijn lekkerste rondje, met als dieptepunt een vlieg in m'n oog die er niet meer uit te krijgen wasmaargoed ben wel blij dat ik weer geweest ben.
5.05 km in 30:20Toch weer 5k op de teller!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Al 12 jaar bekend.quote:
je vergeet de chocolade in de melk.... protein EN koolhydraten, beter kan haast nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.
Kwark met whey, fine oats en wat melk om het te verdunnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je vergeet de chocolade in de melk.... protein EN koolhydraten, beter kan haast niet
ik ben toch blij als ik na een lange duurloop direkt iets te eten en te drinken heb met behoorlijk wat koolhydraten, vooral om het lichaam een seintje te geven dat het herstel kan beginnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat het geen fuck uitmaakt op ons niveau.
Roger Bannister is er niets bij!!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Wolve000 het volgende:
Bwuhhhhhh....
Zo'n harde 1 mijl is een stuk slopender dan een relaxte 10 mijl.
Op de atletiekbaan dus. 4 rondjes, pus de 9 meter die de mijl-startlijn voor de finishlijn staat.
Ronde 1: holy crap, dit ga ik nooit volhouden, en waarom loop ik voor mensen die normaal sneller zijn?
Ronde 2: wat doe ik hier, dit is zwaar!
Ronde 3: dit ga ik nooit volhouden...
Ronde 4: er is niks meer over, maar toch nog even alles er uit gooien7:01
https://www.endomondo.com/workouts/382186010/10882483
Enorm strak lijntje ook! Die van MoBlo schommelt veel meerquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Wolve000 het volgende:
Bwuhhhhhh....
Zo'n harde 1 mijl is een stuk slopender dan een relaxte 10 mijl.
Op de atletiekbaan dus. 4 rondjes, pus de 9 meter die de mijl-startlijn voor de finishlijn staat.
Ronde 1: holy crap, dit ga ik nooit volhouden, en waarom loop ik voor mensen die normaal sneller zijn?
Ronde 2: wat doe ik hier, dit is zwaar!
Ronde 3: dit ga ik nooit volhouden...
Ronde 4: er is niks meer over, maar toch nog even alles er uit gooien7:01
https://www.endomondo.com/workouts/382186010/10882483
wat hij zegt.... ik begin er niet eens aanquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Een snelle mijl lopen is volgens mij echt slopend.
Tuurlijk wel, is leuk af en toe!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat hij zegt.... ik begin er niet eens aan
Wel tof hoor, de 5km door gaan is altijd een mooie mijlpaal!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Danter het volgende:
niet zo tof als al jullie prestaties maar ben wel heel trots!
Vind je het gek als je tripeltjes of erger gaat drinken de avond ervoor?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef Wolve000 het volgende:
De tijd die ik nu voor een mijl nodig had, is waarschijnlijk nog minder dan ik o pde TdF per kilometer nodig ga hebben.
Minstens net zo tof, zo niet toffer, de 5 voor het eerst doorbrekenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Danter het volgende:
Wow wat knap! en wat snel! 7min.. dat is voor mij gemiddeld voor een km, maar ik ben dan ook wel weer erg traag..
mijn 5km bariére is doorbroken! heb 5.6KM gelopen! En ik had op t eind eigenlijk nog wel meer over.. had ook bewust rustig aan gedaan omdat ik die 5+ wilde halen zonder te hoeven te lopen/langzamer rennen.
Heb jij een iPhone? Je foto's staan allemaal scheef..quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Trail, asfalt, indoor ultra. You name it, Zweden heeft het. En ook een klimduin.
[ afbeelding ]
Jou prestaties zijn een stuk toffer als die van mij! Jij boekt steeds mooie vooruitgang. Ik rustig en gestaag ook wel. Maar juist als beginner is het mooie stappen maken. Petje af!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Danter het volgende:
Wow wat knap! en wat snel! 7min.. dat is voor mij gemiddeld voor een km, maar ik ben dan ook wel weer erg traag..
mijn 5km bariére is doorbroken! heb 5.6KM gelopen! En ik had op t eind eigenlijk nog wel meer over.. had ook bewust rustig aan gedaan omdat ik die 5+ wilde halen zonder te hoeven te lopen/langzamer rennen.
Proost!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Vind je het gek als je tripeltjes of erger gaat drinken de avond ervoor?
Schoorl heeft ook een klimduin.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Trail, asfalt, indoor ultra. You name it, Zweden heeft het. En ook een klimduin.
[ afbeelding ]
Bij garmin een aantal minuten vaak. Hoe vaker je start vanaf dezelfde plek op dezelfde dagen, hoe sneller het gaat geloof ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef LasTeR het volgende:
Vraagje aan de TomTom gebruikers, ik heb sinds kort een gebruikte TomTom Runner gekregen. Zojuist voor het eerst gebruikt. Het duurde voor mijn gevoel erg lang tot ik een GPS fix kreeg. Ik heb even gekeken maar het vinkje bij QuickGPS staat er wel.
Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voor je GPS 'actief' is?
Da's een goede. Het forceert dan ook wel een goede warming up.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij garmin een aantal minuten vaak. Hoe vaker je start vanaf dezelfde plek op dezelfde dagen, hoe sneller het gaat geloof ik.
Tip: Zet hem aan, gooi hem bij t raam, kleed je om en je hebt fix.
Volgens mij is die quick fix gewoon dat je watch de vorige locatie onthoudt, dus de volgende keer zou het sneller moeten gaan, mits je min of meer op de zelfde locatie bent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef LasTeR het volgende:
Vraagje aan de TomTom gebruikers, ik heb sinds kort een gebruikte TomTom Runner gekregen. Zojuist voor het eerst gebruikt. Het duurde voor mijn gevoel erg lang tot ik een GPS fix kreeg. Ik heb even gekeken maar het vinkje bij QuickGPS staat er wel.
Uiteindelijk maar even 10 minuten gelopen zonder iets actief en toen weer geprobeerd, toen pakte hij hem na een halve minuut.
Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voor je GPS 'actief' is?
Ja dat is dus mijn broer aan de andere kant van het land.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij is die quick fix gewoon dat je watch de vorige locatie onthoudt, dus de volgende keer zou het sneller moeten gaan, mits je min of meer op de zelfde locatie bent.
De quickfix gegevens die erin zaten waren dus van locatie van de vorige eigenaar waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb jij een iPhone? Je foto's staan allemaal scheef..
Jeugdherinneringen: Groet, Graft, De Rijp, Schoorl, klimduin, zwempanne(n)koek en garnalen vangen.quote:
^^quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:50 schreef mosselmossel het volgende:
Een mijl is ideaal. Kan je gauw aan het bier.
Hee leuk!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:53 schreef E.T. het volgende:
Zo.. vanaf komend seizoen ben ik clubgenoot van Arquero![]()
Eens kijken of ik daar sneller kan worden
Hoe ist met je rug?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
Hier lekker gekrachttrained, morgen maar weer eens rustig lopen met loopgroep
Goed bezig...quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Hinder het volgende:
Het is eens een keer lekker afgekoeld. http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/403735074.
Veel plezierquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig...
het duurt nog wel even voor het hier is afgekoeld, maar misschien vanavond maar nog even een rondje van 5 km doen hier
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:39 schreef Solique het volgende:
Kon het na 1km voor gezien houden, knie had er totaal geen zin in
Met alle respect, maar is dit dan wel jouw sport? Ik weet dat je verschillende pogingen gedaan hebt tot opbouwen van het lopen, maar het gaat eigenlijk nooit echt goed vanwege je knieproblemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Al 12 jaar bekend.
Kniebanden en meniscus meerdere malen problemen mee gehad en PFPS in mijn knieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n maandtotaal komt op 113,95km... Had ik nou maar 50 meter doorgelopen
Zonder dollen: het is m'n hoogste maandtotaal ooit, ik ben blij
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |