+1quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:04 schreef Atemno het volgende:
[..]
Wow heftig.. no offence maar ik denk dat cutten nu verstandig is omdat je zo ook minder gaint. Maar misschien doe je dat al of heb je andere doelen, dan heb ik niets gezegd!

Vreten, vochtretentie, meetmoment blablablaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:28 schreef VreemdeFokkert het volgende:
Zijn er hier ook andere die het product Anabolic halo gebruiken?
Het was mij aangeraden door een paar maten van me die zeiden dat het best goed spul was.
Ik heb het gehaald en gebruik het nu een week of drie maar ik ben in dezelfde periode veel beter op mijn voeding gaan letten en veel tips gehad van mijn trainer op de sportschool.
Ik ben in drie weken tijd zeven kilo aangekomen waarvan drie en een half vetvrije spiermassa.
Maar omdat ik alles heb aangepast heb weet ik nou niet echt of dit ook ten goede komt van die shake.

4 weken hooguit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:38 schreef seto het volgende:
In drie weken ben je echt niet 3,5kg spiermassa aangekomen.

Het is zijn werk, waarom zou hij niet beter weten?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:43 schreef Yamcha het volgende:
Hij zal dan ook niet bewust liegen, want hij weet waarschijnlijk niet beter.

Dus ik heb gewoon 7 kilo vet erbij, wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
Zelfs met een sicke roid kuur kom je nog geen 3.5kg spiermassa aan in 3 weken..

Ik geloof dat een kilo spiermassa per maand realistich is voor een beginner. Een deel van die 7 kilo kan ook gewoon vocht zijn of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
Dus ik heb gewoon 7 kilo vet erbij, wordt je ook niet vrolijk van.

Dat denk ik ook niet, in 3 weken kun je wel wat spiermassa winnen. Maar als je 7 kilo aankomt dan zal misschien 10% daarvan pure spiermassa zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
Dus ik heb gewoon 7 kilo vet erbij, wordt je ook niet vrolijk van.

Mijn vetpercentage was van 13.7 naar 15.5 geloof ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, in 3 weken kun je wel wat spiermassa winnen. Maar als je 7 kilo aankomt dan zal misschien 10% daarvan pure spiermassa zijn.
De rest is dan vocht, maaginhoud, vet etc. Misschien was je wat droger toen je voor de eerste keer woog, hield je de 2e keer door carbs of zout meer vocht vast enz. Dan kun je zo al een speling van 3-4kg hebben. Als ik zout eet ben ik de dag erna direct 2kg zwaarder.

Je kan duidelijk zien dat ik spieren aan het kweken ben als ik in de spiegel kijk, krijg ook best veel opmerkingen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:58 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Je bent wss meer gaan eten. Stel je onderhoudr is 2200 en je bent op 3000 gaan zitten wat reeel is.
En je hebt veel carbs gegeten veel gedronken waardoor je dus best bloated bent.
Je bent sowieso van 0,137 naar 0,155 vet gegaan. Als je 70 kg woog en nu 77 zou dit dik 2Kg vet zijn wat je bent aangekomen. 3Kg vocht er bij en wellicht 1Kg spieren. En 1Kg aan boterhammen in je maag ofzo? Anders weefsel kan natuurlijk ook.
Op zich is 7Kg geen probleem. Maar zou het nu iets rustigger aan doen per maand. Anders weeg je volgend jaar 150Kg minstens.
Wat is je lengte en startgewicht?
En trouwens je spiegel zegt meer tegen je zelf.

Hoezo als je 50 bent? Omdat je testosteron level zakt? Het ligt aan je doelen natuurlijk, maar als je wil toppen in deze sport kan je dat het beste tussen je 20ste en 30ste doen. Niet dat het ondenkbaar is natuurlijk, ik denk er ook wel eens aan, maar ik denk ook dat je er prima uit kan zien op je 50ste zonder extra's.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik een keertje 300+ squat, 200-250+ bench en 350+ deadlift misschien, of misschien als ik 50 ben, maar misschien ook nooit.

Eerst at ik gewoon niet genoeg om te groeien, ik at zeker niet slecht maar net genoeg zeg maar. Volgens mij trainer moet ik tussen de 3500 en 4000 eten om te kunnen groeien. Ik moet mijzelf er eigenlijk nog meer in gaan verdiepen maar ik eet genoeg nu om resultaat te zien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:31 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Je bent bijna 2 meter dus 7 Kg is bij jou effectief minder als het bij mij zou zijn haha. Als ik van 64 naar 71 zou gaan in een maand moet ik denk ik wel wat gebruiken haha.
Maar hoe heb je hiervoor getraind dan?
At je eerst op onderhoud of weet je het totaal niet? En hoeveel kcal eet je nu en wat is je onderhouds behoefte?
http://www.fitsociety.nl/(...)ouw-caloriebehoefte/

In die shake waar ik het over had zit creatine het moet zeg maar een compleet voedingssupplement zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:37 schreef Dizorn het volgende:
Je weet dat je lichaam voor een groot deel uit vocht bestaat? FFM is echt alles behalve vet, dus idd maagdarm inhoud blaas bloedvaten vocht in je spieren etcetc. Gebruik je creatine?

Je onderhoud verschilt per persoon natuurlijk, maar bedankt voor je inhoudelijke reactie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:39 schreef Faeroer het volgende:
7kg in drie weken, whahahahaha. 2333 calorieën boven onderhoud, elke dag gedurende drie weken?
Eerder 7kg coke gesnoven in drie weken.

bijna 2 meter en 90kg, dan kun je denk ik best 3500-4000kcal gebruiken, dat klinkt niet heel gek.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:39 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
Eerst at ik gewoon niet genoeg om te groeien, ik at zeker niet slecht maar net genoeg zeg maar. Volgens mij trainer moet ik tussen de 3500 en 4000 eten om te kunnen groeien. Ik moet mijzelf er eigenlijk nog meer in gaan verdiepen maar ik eet genoeg nu om resultaat te zien.
Maar vooral mijn training helpt nu ook, ik prikkel mijn spieren echt en ga elke training voluit. Niet meer alleen een beetje met gewichtjes spelen.

1kg gewichtstoename = 7000 calorieën, tenzij ik nu iets heel doms zeg. Heeft niets met je variabele onderhoud te maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:43 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
Je onderhoud verschilt per persoon natuurlijk, maar bedankt voor je inhoudelijke reactie.

Gebruikte jij er extra sportsupplementen bij?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
bijna 2 meter en 90kg, dan kun je denk ik best 3500-4000kcal gebruiken, dat klinkt niet heel gek.
Kwam zelf in het begin ook veel meer aan dan nu, gewoon omdat je ineens wél goed begint te eten. Maar dan iets van 3.5-4kg per maand ofzo.

Nee, gewoon alleen eten. Ja en elke dag een whey shake, maar dat is ook gewoon eten eigenlijk, verder niks speciaals.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:46 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
Gebruikte jij er extra sportsupplementen bij?

Ik zit ook heel erg te twijfelen of ik er extra dingen bij ga slikken of dat ik gewoon ook weer een whey shake ga drinken in plaats van die shake die ik nu drink.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, gewoon alleen eten. Ja en elke dag een whey shake, maar dat is ook gewoon eten eigenlijk, verder niks speciaals.

Dat is ook waarom ik nooit supps gebruik. Whey werkt, want het is gewoon eiwit. Creatine werkt ook. Dat is alles wat ik neem eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:58 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
Ik zit ook heel erg te twijfelen of ik er extra dingen bij ga slikken of dat ik gewoon ook weer een whey shake ga drinken in plaats van die shake die ik nu drink.
Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk veel resultaat boeken maar ik wil wel dat het gezond blijft en daarbij vraag ik mijzelf ook altijd af welke supplementen nou echt helpen je hebt er zoveel tegenwoordig.

Beetje zonde van het geld inderdaad, stond er vorige keer één bij mij in de kleedkamer met een potje pre workout van ¤30.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik nooit supps gebruik. Whey werkt, want het is gewoon eiwit. Creatine werkt ook. Dat is alles wat ik neem eigenlijk.
Hoor wel eens van mensen dat ze 100 euro per maand aan supplementen uitgeven. Pre workout, post workout, test boosters, speciaal proteine voor als je gaat slapen etc. Ik denk dat je meer gains maakt als je voor die 100 euro gewoon elke dag 3 euroknaller hamburgers van de McDonalds koopt.

Ik ga er vanuit dat de meesten je gaan aanraden om te gainen, je bent licht voor je lengte. En 600 kcal afwisselen per dag met pizza's en chips is ook om te huilenquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:06 schreef tailfox het volgende:
Ik heb een vraag.
Omdat het bodybuilding is maar hier gezet.
Ben een jongen van 18 jaar en weeg 84,5 kg(savonds) met een lengte van ± 196cm. Vet percentage van 16%(was met 88 kg. Getest zal dus niet 100% nauwkeurig zijn.) nu wil ik droogtrainen en eigenlijk voor 1 september rond de 12 % zijn.
Mijn voeding is 1a 2 keer per week zeeer weinig(zie 1 kleine maaltijd met 600 kcal max) verder eet ik ontzettend veel. Pizzattje hier en chips daar.
Nu ben ik door vakantie al wat kwijt(eerst boven de20procent).
Maar Hoe doe je dat droogtrainen.
Wil niet al me kracht verliezen en liever ook niet veel gewicht

Inderdaad, zou het er zelf ook niet aan uitgeven. Een dubbele espresso is voor mij ook genoegquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:12 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
Beetje zonde van het geld inderdaad, stond er vorige keer één bij mij in de kleedkamer met een potje pre workout van ¤30.
 Er zijn ook zoveel supplementen te koop, doet me een beetje denken aan alle afvalmiddelen die er voor vrouwen zijn, of al die verschillende huidcremes.
 Er zijn ook zoveel supplementen te koop, doet me een beetje denken aan alle afvalmiddelen die er voor vrouwen zijn, of al die verschillende huidcremes.

jij en een vriendin zijn de eerste die me te dun vinden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:19 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de meesten je gaan aanraden om te gainen, je bent licht voor je lengte. En 600 kcal afwisselen per dag met pizza's en chips is ook om te huilen

Yeah, misschien voor de test, niet voor strength of uiterlijke kenmerken. Ik hoef ook niet te toppen in de sport, maar meer voor mijzelf.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoezo als je 50 bent? Omdat je testosteron level zakt? Het ligt aan je doelen natuurlijk, maar als je wil toppen in deze sport kan je dat het beste tussen je 20ste en 30ste doen. Niet dat het ondenkbaar is natuurlijk, ik denk er ook wel eens aan, maar ik denk ook dat je er prima uit kan zien op je 50ste zonder extra's.

500 gr is realistisch als je goed je best doet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:48 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ik geloof dat een kilo spiermassa per maand realistich is voor een beginner. Een deel van die 7 kilo kan ook gewoon vocht zijn of iets dergelijks.

alleen vet gaat moeilijk worden, je zal ook wat spiermassa verliezen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:37 schreef tailfox het volgende:
Ik wil ook niet afvallen wil vet verliezen

ik ben 1.79 en weeg 92kg en ben niet dik, daarom zeggen stats ook zo ontzettend weinig zonder de bouw van je lichaam, op deze manier (geen pic posten) kan je deze reacties wel verwachten ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
jij en een vriendin zijn de eerste die me te dun vinden.

quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Gister beetje moeite met de warmte benauwdheid lange dag.
Kon me normale gewicht niet omhoog krijgen in een kutsquatrek
Gevolg, rug lekker in kleurAiii...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoot hij van je rug af?
Zo ja? Dat gebeurt je maar 1x
Gewoon momentje niet opgelet waarsch. I.c.m. Met zweet op je rug.
Ff handdoek overje rug / schouders halen elke kee vlak voor je je setje start...
Goeie battle scars :-D
Edit: oh je kreeg hem er niet goed afgeworpen?

goeie handdoeken kopen. Dan blijf je droog.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:06 schreef tailfox het volgende:
Ik heb een vraag.
Omdat het bodybuilding is maar hier gezet.
Ben een jongen van 18 jaar en weeg 84,5 kg(savonds) met een lengte van ± 196cm. Vet percentage van 16%(was met 88 kg. Getest zal dus niet 100% nauwkeurig zijn.) nu wil ik droogtrainen en eigenlijk voor 1 september rond de 12 % zijn.
Mijn voeding is 1a 2 keer per week zeeer weinig(zie 1 kleine maaltijd met 600 kcal max) verder eet ik ontzettend veel. Pizzattje hier en chips daar.
Nu ben ik door vakantie al wat kwijt(eerst boven de20procent).
Maar Hoe doe je dat droogtrainen.
Wil niet al me kracht verliezen en liever ook niet veel gewicht

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |