Effe laten drogen in de zon, komt goed.quote:
Een soort lokale kaas. Snot eerderquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Als het qua macro's binnen je kcal-behoefte past ja.
Wat is het eigenlijk?
Klinkt echt als een lekkernijquote:
De smaak is op zich prima, het ziet er alleen niet uitquote:
Zo kijk ik er ook naar inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik een keertje 300+ squat, 200-250+ bench en 350+ deadlift misschien, of misschien als ik 50 ben, maar misschien ook nooit.
Zijn 8 van de 10x types die niet ook maar een beetje in de buurt komen van natty grenzen maar die gewoon geen zin hebben om te stoppen met zich 2/3x in de week helemaal de kk te zuipen en verder er veel voor te doen/laten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:28 schreef Questular het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen hier uiteindelijk nog een kuur gaan pakken
Ik weet zeker ik niet maar ik kan me best voorstellen dat mensen hier het overwegen zodra ze uitgegroeid zijn of het niet snel genoeg meer gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Gister beetje moeite met de warmte benauwdheid lange dag.
Kon me normale gewicht niet omhoog krijgen in een kutsquatrek
Gevolg, rug lekker in kleurWow heftig.. no offence maar ik denk dat cutten nu verstandig is omdat je zo ook minder gaint. Maar misschien doe je dat al of heb je andere doelen, dan heb ik niets gezegd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:04 schreef Atemno het volgende:
[..]
Wow heftig.. no offence maar ik denk dat cutten nu verstandig is omdat je zo ook minder gaint. Maar misschien doe je dat al of heb je andere doelen, dan heb ik niets gezegd!
Vreten, vochtretentie, meetmoment blablablaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:28 schreef VreemdeFokkert het volgende:
Zijn er hier ook andere die het product Anabolic halo gebruiken?
Het was mij aangeraden door een paar maten van me die zeiden dat het best goed spul was.
Ik heb het gehaald en gebruik het nu een week of drie maar ik ben in dezelfde periode veel beter op mijn voeding gaan letten en veel tips gehad van mijn trainer op de sportschool.
Ik ben in drie weken tijd zeven kilo aangekomen waarvan drie en een half vetvrije spiermassa.
Maar omdat ik alles heb aangepast heb weet ik nou niet echt of dit ook ten goede komt van die shake.
4 weken hooguit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:38 schreef seto het volgende:
In drie weken ben je echt niet 3,5kg spiermassa aangekomen.
Het is zijn werk, waarom zou hij niet beter weten?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:43 schreef Yamcha het volgende:
Hij zal dan ook niet bewust liegen, want hij weet waarschijnlijk niet beter.
Dus ik heb gewoon 7 kilo vet erbij, wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
Zelfs met een sicke roid kuur kom je nog geen 3.5kg spiermassa aan in 3 weken..
Ik geloof dat een kilo spiermassa per maand realistich is voor een beginner. Een deel van die 7 kilo kan ook gewoon vocht zijn of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
Dus ik heb gewoon 7 kilo vet erbij, wordt je ook niet vrolijk van.
Dat denk ik ook niet, in 3 weken kun je wel wat spiermassa winnen. Maar als je 7 kilo aankomt dan zal misschien 10% daarvan pure spiermassa zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
Dus ik heb gewoon 7 kilo vet erbij, wordt je ook niet vrolijk van.
Mijn vetpercentage was van 13.7 naar 15.5 geloof ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, in 3 weken kun je wel wat spiermassa winnen. Maar als je 7 kilo aankomt dan zal misschien 10% daarvan pure spiermassa zijn.
De rest is dan vocht, maaginhoud, vet etc. Misschien was je wat droger toen je voor de eerste keer woog, hield je de 2e keer door carbs of zout meer vocht vast enz. Dan kun je zo al een speling van 3-4kg hebben. Als ik zout eet ben ik de dag erna direct 2kg zwaarder.
Je kan duidelijk zien dat ik spieren aan het kweken ben als ik in de spiegel kijk, krijg ook best veel opmerkingen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:58 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Je bent wss meer gaan eten. Stel je onderhoudr is 2200 en je bent op 3000 gaan zitten wat reeel is.
En je hebt veel carbs gegeten veel gedronken waardoor je dus best bloated bent.
Je bent sowieso van 0,137 naar 0,155 vet gegaan. Als je 70 kg woog en nu 77 zou dit dik 2Kg vet zijn wat je bent aangekomen. 3Kg vocht er bij en wellicht 1Kg spieren. En 1Kg aan boterhammen in je maag ofzo? Anders weefsel kan natuurlijk ook.
Op zich is 7Kg geen probleem. Maar zou het nu iets rustigger aan doen per maand. Anders weeg je volgend jaar 150Kg minstens.
Wat is je lengte en startgewicht?
En trouwens je spiegel zegt meer tegen je zelf.
Hoezo als je 50 bent? Omdat je testosteron level zakt? Het ligt aan je doelen natuurlijk, maar als je wil toppen in deze sport kan je dat het beste tussen je 20ste en 30ste doen. Niet dat het ondenkbaar is natuurlijk, ik denk er ook wel eens aan, maar ik denk ook dat je er prima uit kan zien op je 50ste zonder extra's.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik een keertje 300+ squat, 200-250+ bench en 350+ deadlift misschien, of misschien als ik 50 ben, maar misschien ook nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |