Als ik een keertje 300+ squat, 200-250+ bench en 350+ deadlift misschien, of misschien als ik 50 ben, maar misschien ook nooit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:28 schreef Questular het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen hier uiteindelijk nog een kuur gaan pakken
Ik weet zeker ik niet maar ik kan me best voorstellen dat mensen hier het overwegen zodra ze uitgegroeid zijn of het niet snel genoeg meer gaat.
gewoon cruisen vanaf je 40equote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik een keertje 300+ squat, 200-250+ bench en 350+ deadlift misschien, of misschien als ik 50 ben, maar misschien ook nooit.
Alleen als je het opsnuift.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:11 schreef Dven het volgende:
Hallo. Leek hier
Kwark bestaat hier niet.
Is een product met deze voedingswaarde een (goede) vervanging in het dieet?
Per 100 gram
Calories 121
Calories from Fat 45
Total Fat 5g
Carbohydrates 6g
Protein 13g
Als het qua macro's binnen je kcal-behoefte past ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:11 schreef Dven het volgende:
Hallo. Leek hier
Kwark bestaat hier niet.
Is een product met deze voedingswaarde een (goede) vervanging in het dieet?
Per 100 gram
Calories 121
Calories from Fat 45
Total Fat 5g
Carbohydrates 6g
Protein 13g
Effe laten drogen in de zon, komt goed.quote:
Een soort lokale kaas. Snot eerderquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Als het qua macro's binnen je kcal-behoefte past ja.
Wat is het eigenlijk?
Klinkt echt als een lekkernijquote:
De smaak is op zich prima, het ziet er alleen niet uitquote:
Zo kijk ik er ook naar inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik een keertje 300+ squat, 200-250+ bench en 350+ deadlift misschien, of misschien als ik 50 ben, maar misschien ook nooit.
Zijn 8 van de 10x types die niet ook maar een beetje in de buurt komen van natty grenzen maar die gewoon geen zin hebben om te stoppen met zich 2/3x in de week helemaal de kk te zuipen en verder er veel voor te doen/laten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:28 schreef Questular het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen hier uiteindelijk nog een kuur gaan pakken
Ik weet zeker ik niet maar ik kan me best voorstellen dat mensen hier het overwegen zodra ze uitgegroeid zijn of het niet snel genoeg meer gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Gister beetje moeite met de warmte benauwdheid lange dag.
Kon me normale gewicht niet omhoog krijgen in een kutsquatrek
Gevolg, rug lekker in kleurWow heftig.. no offence maar ik denk dat cutten nu verstandig is omdat je zo ook minder gaint. Maar misschien doe je dat al of heb je andere doelen, dan heb ik niets gezegd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:04 schreef Atemno het volgende:
[..]
Wow heftig.. no offence maar ik denk dat cutten nu verstandig is omdat je zo ook minder gaint. Maar misschien doe je dat al of heb je andere doelen, dan heb ik niets gezegd!
Vreten, vochtretentie, meetmoment blablablaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:28 schreef VreemdeFokkert het volgende:
Zijn er hier ook andere die het product Anabolic halo gebruiken?
Het was mij aangeraden door een paar maten van me die zeiden dat het best goed spul was.
Ik heb het gehaald en gebruik het nu een week of drie maar ik ben in dezelfde periode veel beter op mijn voeding gaan letten en veel tips gehad van mijn trainer op de sportschool.
Ik ben in drie weken tijd zeven kilo aangekomen waarvan drie en een half vetvrije spiermassa.
Maar omdat ik alles heb aangepast heb weet ik nou niet echt of dit ook ten goede komt van die shake.
4 weken hooguit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:38 schreef seto het volgende:
In drie weken ben je echt niet 3,5kg spiermassa aangekomen.
Het is zijn werk, waarom zou hij niet beter weten?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:43 schreef Yamcha het volgende:
Hij zal dan ook niet bewust liegen, want hij weet waarschijnlijk niet beter.
Dus ik heb gewoon 7 kilo vet erbij, wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
Zelfs met een sicke roid kuur kom je nog geen 3.5kg spiermassa aan in 3 weken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |