Steunde. Belangrijk verschil. We moeten ophouden te doen alsof 'Het Westen" een zelfstandige entiteit is die in de loop van 60 jaar met hetzelfde bestuur en geweten opereert.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dank voor de info. Elke Nederlander zou dit moeten lezen. Amerika strijdt niet enkel tegen islamitisch radicalisme en terrorisme maar steunt het ook indirect. Hetzelfde Amerkka dat ons wel vrijheidsbeperkingen op wil leggen in de War on Terror.
Steun jij de jizya trouwens?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:36 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Links Irak heeft wel geprotesteerd. Links Nederland heeft niet zoveel te maken met Irak.
Het is zeer de vraag of inmenging daar het juiste effect teweegbrengt. Op de eerste plaats zou het westen dan bereid moeten zijn om echt een aanzienlijke troepenmacht te sturen en die daar dan ook voor langere tijd te stationeren. Dat kost altijd veel geld en levens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en dat ook.
Nu maar eigen rommel opruimen, vind ik.
Ik zou er graag onderzoek doen, maar dan ben ik m'n leven niet zeker.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:14 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Niemand is dood gewenst man , geen bewijs gezien dus weer een leugen van de Islamofoben van geenstijl.
@de rest
laat je niet hersenspoelen door de ( westerse/zionistische )media en doe zelf onderzoek,,
Jij bent gewoon niet helemaal lekker in je bovenkamerquote:
In your dreams.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:05 schreef oksel12 het volgende:
Laten we dit dan ook maar invoeren voor moslims in Nederland! Anders geef je nu al vast 5% van je inkomen aan mij.
Nederland vraagt mij elk jaar om geld om mij te beschermen. Belasting.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:09 schreef kovenant het volgende:
dus jij vind het in orde als Nederland jou opeens geld gaat vragen om je te beschermen, tegen iets wat normaal gesproken niet eens hort te gebeuren.
of je bekeert je natuurlijk..
http://en.wikipedia.org/w(...)ish_culture_in_Spainquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:13 schreef Zienswijze het volgende:
Bron? Ze werden gewoon conform de sharia gediscrimineerd.
Ja, laten we benadrukken wat een vrij land we wel niet zijn door mensen met een afwijkende mening dood danwel weg te wensen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zou er graag onderzoek doen, maar dan ben ik m'n leven niet zeker.
Daarbij werden er op die pro Palestina demonstratie door ISIS tumoren gewoon nazistische leuzen geschreeuwd. Het gebrek aan historisch besef is trouwens erg grappig, Onkel Adolf had het namelijk ook niet op moslims, die wou hij ook gewoon een snufje Zyklon B doen.
Mensen die ISIS steunen in Nederland, verdienen het niet om hier te wonen. ISIS is alles wat onze democratie niet is en daarbij de grootste bedreiging voor onze democratie.
Er staan wat dingen in de brand en paar aanwijzingen van vernieling.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Niemand is doodgewenstDood aan de joden is geen doodsverwensing zeker?
Speciaal voor jou heb ik een filmpje gezocht van hoe Parijs eruit zag na de demonstraties tegen het geweld (hoe ironisch dat is zie je zo) in Gaza. Aangezien mainstream media natuurlijk sowieso liegt heb ik een Russisch filmpje voor jou:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:13 schreef kovenant het volgende:
word tijd dat er een wereldwijd verbod komt op religie en religieuze opbjecten.
Vrijwillig dus. Niet janken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:36 schreef Hathor het volgende:
Want jij kent ze allemaal persoonlijk? Hoe weet je of het merendeel niet vertrokken is omdat ze niet midden tussen dat gespuis wilden wonen? Dat lijkt me namelijk veel aannemelijker dan dat ze vrijwillig vertrekken uit de wijk waar je bent opgegroeid.
Parijs is nou niet echt het beste voorbeeld om te nemen voor de demonstraties. Veel problemen met allochtone criminele jongeren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Niemand is doodgewenstDood aan de joden is geen doodsverwensing zeker?
Speciaal voor jou heb ik een filmpje gezocht van hoe Parijs eruit zag na de demonstraties tegen het geweld (hoe ironisch dat is zie je zo) in Gaza. Aangezien mainstream media natuurlijk sowieso liegt heb ik een Russisch filmpje voor jou:
Het zal jouw auto/huis maar zijn, kneusquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er staan wat dingen in de brand en paar aanwijzingen van vernieling.
Boehoe.
Bush heeft de sterke centrale regering van Saddam ten val gebracht en meer dan 1 miljoen Iraakse soldaten naar huis gestuurd. Een deel van hen hebben de voorlopers van IS opgericht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:37 schreef Tchock het volgende:
Ja prima, maar dat is iets heel anders dan waar ik tegenin ging: dat de problemen in de regio veroorzaakt zijn door Bush en de inval in Irak in 2003.
Dat gaat onder andere om uranium voorraden (ook in de buurlanden). Die zijn belangrijk voor Frankrijk, omdat ze nogal veel kerncentrales hebben.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mali is vergeleken met Irak ook een doodeenvoudig conflict.
Dat gebeurde in de middeleeuwen ja. En IS brengt de middeleeuwen terug.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:38 schreef Lothiriel het volgende:
Ja, in Aragon en Castilië in de euhm... MiddeleeuwenLekker vergelijkbaar.
En Saddam op zijn beurt heeft oorlog gevoerd met elk buurland dat hij kon vinden. Ho wacht! Misschien is dit wel geen of-of verhaalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:46 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Bush heeft de sterke centrale regering van Saddam ten val gebracht en meer dan 1 miljoen Iraakse soldaten naar huis gestuurd. Een deel van hen hebben de voorlopers van IS opgericht.
Hetzelfde zoals nu: West-Europa gaat zich ontwikkelen samen met wat aziatische landen en het Midden-Oosten blijft zo lekker aanmodderen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:34 schreef Jellyboon het volgende:
Manman, wat een stelletje apen. Totale puinzooi in het Midden-Oosten. Ik vraag me serieus af waar dit heen gaat, hoe ziet dit er over 10-20-30 jaar uit?
Steunde is al erg genoeg als je beseft dat de Taliban nog steeds rotzooi zaait. De Taliban had waarschijnlijk niet zo sterk en machtig kunnen worden als het westen de Taliban niet gesteund.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Steunde. Belangrijk verschil. We moeten ophouden te doen alsof 'Het Westen" een zelfstandige entiteit is die in de loop van 60 jaar met hetzelfde bestuur en geweten opereert.
Israël kan zich niet van dezelfde tactieken bedienen omdat ze bang zijn dat de Islamitische Republiek Pakistan hen met een kernbom zal bestoken (Pakistan beschikt namelijk over meer dan 100 kernbommen).quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:40 schreef Spanky78 het volgende:
Grappig dat dezelfde types die Isis zo verheerlijken, vinden dat Israël onmenselijk is. Als Israël zich van dezelfde tactieken had bediend bestonden er geen palestijnen meer in de wijde omgeving.
Altijd jammer als islamistische gekkies aan kernbommen geraakt zijn inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Israël kan zich niet van dezelfde tactieken bedienen omdat ze bang zijn dat de Islamitische Republiek Pakistan hen met een kernbom zal bestoken (Pakistan beschikt namelijk over meer dan 100 kernbommen).
Dat balletje is pas echt gaan rollen toen Maliki zo intelligent was om de soennieten te onderdrukken en er doodseskaders en dergelijke aan de slag gingen. Hij was feitelijk de macht in bepaalde gedeelten van Anbar al grotendeels kwijt en de soldaten van het officiële leger werden als bezetters gezien. Inkopper dus voor IS. En, gezien de inbreng van een aantal professionals uit het voormalige Saddam leger, zijn ze niet zo slecht als je zou denken. In Tikrit hebben ze recentelijk nog het officiële leger een gevoelige nederlaag toegebracht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:46 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Bush heeft de sterke centrale regering van Saddam ten val gebracht en meer dan 1 miljoen Iraakse soldaten naar huis gestuurd. Een deel van hen hebben de voorlopers van IS opgericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |