Amerikaanse leger ook walgelijk?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:10 schreef kovenant het volgende:
[..]
ELKE organisatie die zomaar mensen bij elkaar raapt om af te schieten is walgelijk.
"we in het westen"
zo ken ik er nog wel een paar, mijn opa is ook NSB er geweest.
ga mij niet de fouten van ander toeschuiven.

Stil. Bekeer jezelf of betaal meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:09 schreef propaganda. het volgende:
Jullie zijn wel hypocriet btw
Toen the Usa Irak met een leuegn binnenviel en 100 duizenden onschuldige mensen omlegde , was het stil.
Nu onschuldige kinderen in Gaza worden doodgeschoten zijn jullie ook stil

Racketeering, om precies te zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah, de varkens doen dus ook aan chantage

Leugenaar:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:09 schreef propaganda. het volgende:
Toen the Usa Irak met een leuegn binnenviel en 100 duizenden onschuldige mensen omlegde , was het stil.

ELKE organisatie die ergens zomaar binnenvalt om mensen af te knallen is walgelijk.quote:

Het was helemaal niet stil. Dat lieg je gewoon.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:09 schreef propaganda. het volgende:

Ik liep als kleine jongen mee met m'n ouders in verschillende protestmarsen tegen de oorlog in Irakquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:09 schreef propaganda. het volgende:

Hij liep als enige niet mee, daarom vond ie het zo stil.quote:

Precies. Spaghetti-monster FTW, 3,5% belasting of de gehaktballen-dood.quote:

Bron? Ze werden gewoon conform de sharia gediscrimineerd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:07 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Joden hebben hun beste tijd gekend in Andalus...

Niemand is dood gewenst man , geen bewijs gezien dus weer een leugen van de Islamofoben van geenstijl.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:12 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik liep als kleine jongen mee met m'n ouders in verschillende protestmarsen tegen de oorlog in IrakDat waren dan wel protesten zonder hakenkruizen, doodsverwensingen en vernielingen natuurlijk.

Niemand is doodgewenstquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:14 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Niemand is dood gewenst man , geen bewijs gezien dus weer een leugen van de Islamofoben van geenstijl.
@de rest
laat je niet hersenspoelen door de ( westerse/zionistische )media en doe zelf onderzoek,,

Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij liep als enige niet mee, daarom vond ie het zo stil.

Onze regeringen steunde in de jaren '80 gewoon de Taliban, ondanks dat de Taliban verschrikkelikke dingen deed en doet en de radicale islam aanhangt. Niet elke westerse inwoner steunde het natuurlijk maar het westen in de vorm van westerse regeringen steunde destijds de radicale islam. De radicale islam die niet veel van de ISIS in het heden verschilt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:10 schreef kovenant het volgende:
[..]
ELKE organisatie die zomaar mensen bij elkaar raapt om af te schieten is walgelijk.
"we in het westen"
zo ken ik er nog wel een paar, mijn opa is ook NSB er geweest.
ga mij niet de fouten van ander toeschuiven.

Bloeide de wetenschap toen dankzij of ondanks religie?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:13 schreef kovenant het volgende:
word tijd dat er een wereldwijd verbod komt op religie en religieuze opbjecten.
in de geschiedenis meer kwaad dan goed gedaan.
(met uitzondering van de islam in de begin jaren die wetenschap steunden )

ligt aan het wereld deel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Bloeide de wetenschap toen dankzij of ondanks religie?

Maar dat is niet per se hypocrisie. Het westen keurde destijds radicale islam niet goed. Het punt was dat er een veel dreigendere gemeenschappelijke vijand bestond in de Sovjet-Unie. Die vielen een strategisch belangrijk land binnen, dus moest het lokale verzet gesteund worden. Natuurlijk wist "het westen" niet dat ze daarmee aan de wieg stonden van een van de gevaarlijkste terreurorganisaties van deze tijd, maar dat is wijsheid achteraf.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onze regeringen steunde in de jaren '80 gewoon de Taliban, ondanks dat de Taliban verschrikkelikke dingen deed en doet en de radicale islam aanhangt. Niet elke westerse inwoner steunde het natuurlijk maar het westen in de vorm van westerse regeringen steunde destijds de radicale islam. De radicale islam die niet veel van de ISIS in het heden verschilt.
Dat bedoel ik dus met "westerse hypocrisie".

Ja die waren er. Ik weet niet of SP en GL ook mee deden, maar moslims en christenen uit Irak liepen wel mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waren daar in Den Haag, Rotterdam en Amsterdam al protestmarsen tegen trouwens? Deden de SP en GL ook mee?

Nee, Rusland hielp het regime te vechten tegen de extremisten. Die werden voordat het sovjet leger zich er mee ging bemoeien al gesteund door het westen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is niet per se hypocrisie. Het westen keurde destijds radicale islam niet goed. Het punt was dat er een veel dreigendere gemeenschappelijke vijand bestond in de Sovjet-Unie. Die vielen een strategisch belangrijk land binnen, dus moest het lokale verzet gesteund worden. Natuurlijk wist "het westen" niet dat ze daarmee aan de wieg stonden van een van de gevaarlijkste terreurorganisaties van deze tijd, maar dat is wijsheid achteraf.
In elk geval vind ik het geen argument om dan maar meteen alle anti-radicale geluiden af te wimpelen als hypocriet. Zeker omdat de gemiddelde burger van de steun voor het islamitische verzet weinig af wist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |