godver de godver.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:05 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Dan moeten ze belasting betalen voor bescherming ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dwaas
Volgens mij betaal ik al belasting , net als de rest van NL..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:05 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Laten we dit dan ook maar invoeren voor moslims in Nederland! Anders geef je nu al vast 5% van je inkomen aan mij.
Ah, de varkens doen dus ook aan chantagequote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:05 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Dan moeten ze belasting betalen voor bescherming ...
nou ja dat gaat voor jou niet vrijwillig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Volgens mij betaal ik al belasting , net als de rest van NL..
Ik gooi niet alles op zijn bordje en het is natuurlijk sowieso een instabiele regio, maar ik denk wel dat zonder de oorlog van 2003-2011 en met Saddam nog aan het bewind, het veel stabieler (en beter) was geweest daar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Corrigeer me gerust als ik het fout heb, maar volgens mij is de instabiliteit in de Levant absoluut niet aan Bush te wijten. In de jaren 80 en 90 waren er ook enorme conflicten in die regio. Denk aan de Golfoorlog, Irak-Iranoorlog, Israël-Syrië, Egypte-Israël, Operation Desert Fox, de lijst is praktisch eindeloos.
Niet dat ik dit bedoel met de intentie om Bush te verdedigen of vrij te pleiten, maar om nou alles op zijn bordje te gooien vind ik te ver gaan.
Mali is vergeleken met Irak ook een doodeenvoudig conflict.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Charismatisch het volgende:
Obama wil geen boots on the ground. Frankrijk heeft wel ingegrepen in Mali, maar ik denk niet dat ze durven in te grijpen Irak.
Joden hebben hun beste tijd gekend in Andalus...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf wel dat dat nergens op slaat hoop ik?
Ik heb me gebaseerd op zowel Westerse als 'andere' media. Zelfs blogs. Overal lees je hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Je praat weer es onzin.
doe zelf onderzoek en geloof niet alles wat de media je voorschoteld.
-Of ze bekeren vrijwillig.
-Of vertrekken
-Of belasting betalen en je word beschermd ( iets van 5 %)
Hier moet je ook belasting betalen ,zo niet komen ze spullen halen en gooien ze niet vrijwillig het huis uit
De zogenaamde kopvoddentaks. Daar was men terecht verontwaardigd over. Maar over de "kopvoddentaks" tegen de christenen in Irak hoor je links niet over.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:05 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Laten we dit dan ook maar invoeren voor moslims in Nederland! Anders geef je nu al vast 5% van je inkomen aan mij.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Niet verplichten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:07 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik heb me gebaseerd op zowel Westerse als 'andere' media. Zelfs blogs. Overal lees je hetzelfde verhaal.
Als we er nu eens van uit gaan dat jij gelijk hebt, dan slaat dat toch nog steeds nergens op? Waarom zou je iemand mogen verplichten zich te bekeren, of te vertrekken? Waarom zou iemand belasting moeten betalen om z'n geloof te kunnen houden?__!
En onze belastingen zijn iets totaaaaaal anders dus heeft er niks mee van doen. Ik neem aan dat die mensen daar sowieso ook al belastingen moesten betalen dus dat komt er gewoon bovenop
Ik denk eerder dat Saddam hoogstpersoonlijk de lont in het kruitvat heeft gegooid. Je kunt niet beweren dat de regio stabiel was onder hem - hij heeft Iran, Koeweit, Israël en Saudi-Arabië aangevallen, chemische wapens gebruikt en genocide gepleegd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik gooi niet alles op zijn bordje en het is natuurlijk sowieso een instabiele regio, maar ik denk wel dat zonder de oorlog van 2003-2011 en met Saddam nog aan het bewind, het veel stabieler (en beter) was geweest daar.
Don Corleone vindt dit leukquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:08 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Niet verplichten.
Betalen voor bescherming..niks mis mee.
Hoezo? De ISIS verschilt niet veel van de Taliban. En de Taliban steunden we in het westen in de jaren '80 ook gewoon.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:02 schreef kovenant het volgende:
WALGELIJK.
gewoonweg walgelijke organisatie.
![]()
![]()
dus jij vind het in orde als Nederland jou opeens geld gaat vragen om je te beschermen, tegen iets wat normaal gesproken niet eens hort te gebeuren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:08 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Niet verplichten.
Niet genoeg, jij moet vrijwillig meer betalen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:07 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Joden hebben hun beste tijd gekend in Andalus...
Mijn god, lees je wel wat ik schrijf?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:08 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Niet verplichten.
Of bekerenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet genoeg, jij moet vrijwillig meer betalen.
En ze mochten gewoon blijven als ze maar belasting betaalden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:00 schreef propaganda. het volgende:
[..]
Weer een leuegn van de media..
die zijn vrijwillig vertrokken.
ELKE organisatie die zomaar mensen bij elkaar raapt om af te schieten is walgelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo? De ISIS verschilt niet veel van de Taliban. En de Taliban steunden we in het westen in de jaren '80 ook gewoon.
Zie hier de westerse hypocrisie.
Toen was het niet stil. En met Gaza ook niet. Kom van je toren af, varken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:09 schreef propaganda. het volgende:
Jullie zijn wel hypocriet btw
Toen the Usa Irak met een leuegn binnenviel en 100 duizenden onschuldige mensen omlegde , was het stil.
Nu onschuldige kinderen in Gaza worden doodgeschoten zijn jullie ook stil
Liep jij ook mee in Rotterdam?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:09 schreef propaganda. het volgende:
Jullie zijn wel hypocriet btw
Toen the Usa Irak met een leuegn binnenviel en 100 duizenden onschuldige mensen omlegde , was het stil.
Nu onschuldige kinderen in Gaza worden doodgeschoten zijn jullie ook stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |