Goh.. PSV-fan zeker? Misschien moeten de instanties de relschoppers eens aanpakken. Of worden alle festivals in Nederland ook verboden omdat er verboden middelen worden gebruikt?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ren-bekerfinale.html
Wat een kneusjes toch bij de KNVB dat ze Ajax niet gewoon uit de beker gooien voor 20014-2015 en als het publiek nog een keer over de schreef gaat in de competitie dat ze daar ook uit geflikkerd worden
Geen idee, ajax moet in ieder geval uit de knvb beker geknikkerd wordenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Goh.. PSV-fan zeker? Misschien moeten de instanties de relschoppers eens aanpakken. Of worden alle festivals in Nederland ook verboden omdat er verboden middelen worden gebruikt?
Denk eens logisch naquote:Op maandag 28 juli 2014 16:46 schreef zovty het volgende:
Dat lijkt je logisch? Iemand trapt bushokje in elkaar en gelijk stopt de NS niet meer in de stad?
Het een heeft toch niks met het ander te maken?
Hier ben ik het wel mee eens, ik ben een voorstander van het knuffelen van de spelers als supporter zijnde.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ren-bekerfinale.html
Wat een kneusjes toch bij de KNVB dat ze Ajax niet gewoon uit de beker gooien voor 20014-2015 en als het publiek nog een keer over de schreef gaat in de competitie dat ze daar ook uit geflikkerd worden
Wel die door Ajax binnen gelaten wordenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:47 schreef Karina het volgende:
Het artikel zegt het al he? 'Personen' dat zijn geen echte supportersGewoon een stelletje klootzakken.
Dat zal nu niet meer gebeuren dus, ik gok dat ze een stadionverbod krijgen. En dit soort eikels heb je overal he? Niet alleen bij voetbal.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel die door Ajax binnen gelaten worden
Net alsof die personen al niet vaker bij Ajax in het stadion over de schreef zijn gegaan en Ajax is verantwoordelijk voor wie het meeneemtquote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef JeffreyH93 het volgende:
Je moet de bron van onrust aanpakken en niet de club. Deze 'supporters' komen niet voor het voetbal, alleen maar om rotzooi te trappen. Als je de club straft, straf je ook heel veel echte supporters die komen omdat ze van Ajax houden.
Levenslang stadionverbod voor dit soort debielen, bij welke club dan ook.
Je bedoelt die rellen tegen Celtic, Milan, AZ(in de beker notabene) en nog vele andere keren?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal nu niet meer gebeuren dus, ik gok dat ze een stadionverbod krijgen. En dit soort eikels heb je overal he? Niet alleen bij voetbal.
Die verantwoordelijkheid hebben ze nu ook genomen toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net alsof die personen al niet vaker bij Ajax in het stadion over de schreef zijn gegaan en Ajax is verantwoordelijk voor wie het meeneemt
In dat geval moeten we Feyenoord maar uit de competitie zetten, immers hun stadion.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel die door Ajax binnen gelaten worden
Hoe?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:50 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid hebben ze nu ook genomen toch?
ja het gebeurt alleen bij Ajax natuurlijk hequote:Op maandag 28 juli 2014 16:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je bedoelt die rellen tegen Celtic, Milan, AZ(in de beker notabene) en nog vele andere keren?
Is niet van Feyenoord en Feyenoord speelde nietquote:Op maandag 28 juli 2014 16:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
In dat geval moeten we Feyenoord maar uit de competitie zetten, immers hun stadion.
De voorbeelden welquote:Op maandag 28 juli 2014 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
ja het gebeurt alleen bij Ajax natuurlijk heWees blij dat ze die gasten tenminste hebben opgepakt, 22 nog wel, ruimt lekker op.
Ajax uit de beker gooien, geen problemenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef Toekito het volgende:
knap dat ze er maar 44 pakken....waren er volgens mij wel meer fout bezig.
Beetje eenzijdige voorbeelden natuurlijk. Maar goed, als je een Ajaxhater bent dan snap ik dat wel.quote:
Op basis van jouw gemiddelde topics zie ik iedere belediging van jou als een compliment. Dus dank daarvoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is niet van Feyenoord en Feyenoord speelde niet
Je doet een ajax fan eer aan, te dom om te poepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic gaat over ajaxquote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje eenzijdige voorbeelden natuurlijk. Maar goed, als je een Ajaxhater bent dan snap ik dat wel.
Want het maakt dat tuig ook echt uit bij welke wedstrijd in welke stadion ze rotzooi trappen denk je?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax uit de beker gooien, geen problemen
dan maakt psv nog geen kansquote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar graag in een ajax shirt bij Feyenoord, Twente of PSVquote:Op maandag 28 juli 2014 16:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Want het maakt dat tuig ook echt uit bij welke wedstrijd in welke stadion ze rotzooi trappen denk je?.
Ajacieden in de ajax vak prutserquote:Op maandag 28 juli 2014 16:54 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Nee, het gaat over mensen die zich misdragen hebben in een voetbalstadion.
Oh, dus het gaat ze om het shirt denk je?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar graag in een ajax shirt bij Feyenoord, Twente of PSV
Juist een Ajax shirt, zegt niet dat ze ook Ajax supporter zijn... dat zijn gewoon gasten die uit zijn op een rel en een vechtpartij.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
TS is zo'n tiener die, die gasten wel effe gaat klappen hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel dat ajax ze toelaat en dat kunnen ze niet dus gewoon uit de beker gooienquote:Op maandag 28 juli 2014 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist een Ajax shirt, zegt niet dat ze ook Ajax supporter zijn... dat zijn gewoon gasten die uit zijn op een rel en een vechtpartij.
Alle mannen met blote bastquote:Op maandag 28 juli 2014 16:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, dus het gaat ze om het shirt denk je?
Want dan is het misschien handiger om clubshirts te verbieden.
Inderdaad, laat daar duidelijk onderscheid in worden gemaakt.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist een Ajax shirt, zegt niet dat ze ook Ajax supporter zijn... dat zijn gewoon gasten die uit zijn op een rel en een vechtpartij.
Een discussie gok ikquote:Op maandag 28 juli 2014 16:57 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp TS wel. Hij wil ook wel weer eens een keer iets winnen.
Ajax is met een hoofdletter.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel dat ajax ze toelaat en dat kunnen ze niet dus gewoon uit de beker gooien
Ajax laat ze binnen, dus falen ze, dus uit de beker gooien.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:57 schreef JeffreyH93 het volgende:
Het moet even duidelijk gemaakt worden dat Ajax en haar echte supporters, gescheiden wordt van het deel van het volk dat komt om rotzooi te trappen. Heeft niks met clubliefde te maken, het is de onderkant van de maatschappij.
Dus degenen die de club Ajax willen bashen, dit is niet jullie topic.
Nopequote:
Want daar straf je die idioten mee? Die gaan wel ergens anders rellen.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax laat ze binnen, dus falen ze, dus uit de beker gooien.
Nope, rommel moet je opruimenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:59 schreef wickedmen het volgende:
TS wilt heel graag dat Ajax uit de beker wordt gegooid dan maakt zijn koopclubje Pisvee kans om te winnen hoor.
Vandaar dat je al 20x benoemt Ajax moeten ze uit de beker schoppen.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nope, rommel moet je opruimen
Klinkt leuk uit jouw mondquote:Op maandag 28 juli 2014 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En dat doen we al 4 jaar op een rijquote:Op maandag 28 juli 2014 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ajax moet je straffen dan komen ze niet meer het stadion binnen. Is niet het probleem van de KNVB dat ajax een asociale kutclub isquote:Op maandag 28 juli 2014 16:59 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Want daar straf je die idioten mee? Die gaan wel ergens anders rellen.
Ja die zogenaamde supporters dus, stadionverbod en elke keer als er een wedstrijd is melden op het politiebureau. Jij wil de hele club straffen.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Rip CLquote:Op maandag 28 juli 2014 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedere competitie zonder ajax is een betere competitie
Ah ik dacht al waar blijf jequote:Op maandag 28 juli 2014 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat doen we al 4 jaar op een rij.
Ajax.
Ja, ajax = rommelquote:Op maandag 28 juli 2014 17:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vandaar dat je al 20x benoemt Ajax moeten ze uit de beker schoppen.
Of diezelfde supporters niet toelatenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die zogenaamde supporters dus, stadionverbod en elke keer als er een wedstrijd is melden op het politiebureau. Jij wil de hele club straffen.
Dan gaan ze toch naar een ander stadion van een andere club?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ajax moet je straffen dan komen ze niet meer het stadion binnen. Is niet het probleem van de KNVB dat ajax een asociale kutclub is
Een toppertje van beroepsjankerd DAM over Ajax kan ik niet overslaan natuurlijkquote:
Zien we elkaar nog eens.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een toppertje van beroepsjankerd DAM over Ajax kan ik niet overslaan natuurlijk.
Die moeten er net zo goed voor zorgen dat hun fans zich gedragenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch naar een ander stadion van een andere club?
Als ze een stadionverbod hebben worden ze ook niet meer toegelaten he?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of diezelfde supporters niet toelaten
Idd, zo kom je nog eens mensen tegen etcquote:
Jij bent niet helemaal lekker bij je ei, of wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad
De enige ajacied die ik ooit heb kunnen betrappen op verstand is die supporter bij Ajax - Barcelona die de gracht in sprong. Zouden ze allemaal eens moeten doen
Je bent gewoon een triest hatend ventje op Ajax omdat ze wel telkens iets winnen en PSV niet.quote:
Nee, dat mensen zich gedragen is vooral een zaak van de mensen zelf.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die moeten er net zo goed voor zorgen dat hun fans zich gedragen
Nope, ajax = rommel. Aso clubquote:Op maandag 28 juli 2014 17:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je bent gewoon een triest hatend ventje op Ajax omdat ze wel telkens iets winnen en PSV niet.
Zelfs tot voor kort het geldloze Feyenoord heeft meer gehaald dan PSV.
Bah wat een triest ventje.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad
De enige ajacied die ik ooit heb kunnen betrappen op verstand is die supporter bij Ajax - Barcelona die de gracht in sprong. Zouden ze allemaal eens moeten doen
Club is verantwoordelijk voor wie ze toelaten, ajax kan die verantwoordelijkheid niet aan, dus uit de beker knikkerenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, dat mensen zich gedragen is vooral een zaak van de mensen zelf.
Als ze over de schreef gaan is dat een zaak van de politie.
Jij bent de kenner!quote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke straf heeft Ajax overigens gekregen?
Het is jouw topic..?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke straf heeft Ajax overigens gekregen?
Geen ideequote:
Nope alleen ajax en het gebeurde in de bekerquote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef Karina het volgende:
Als je elke club wiens supporters iets flikken uit de KNVB flikkert zoals jij dat noemt dan wordt de eredivisie wel heel klein hoor
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_groningen.htmlquote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nope alleen ajax en het gebeurde in de beker
Uhuh, alleen Ajax heeft foute supportersquote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tot in enige mate ben ik dat nog wel met je eens hoor, maarrehh... dan moeten we per direct Feyenoord maar direct hun licentie ontnemen gezien wat hun supporters in het verleden (jaren '70-'80) hebben gedaan. De NS is nog treinen aan het renoveren van toenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Club is verantwoordelijk voor wie ze toelaten, ajax kan die verantwoordelijkheid niet aan, dus uit de knvb knikkeren
Ow dus als het een andere club betreft en het gebeurt niet in de beker dan mogen ze blijven?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:07 schreef Caland het volgende:
Had je dit topic niet beter in VBL kunnen openen?
Nou vraag je wel heel wat met deze TS natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2014 17:07 schreef JeffreyH93 het volgende:
Het zou fijn zijn als TS zijn Ajaxhaatbril kan afzetten en objectief naar de situatie zou kunnen kijken. Dan kunnen we hier een normale discussie op niveau voeren.
Zoiets gebeurt wel eens punt is dat er consequenties komen zo was afgelopen KNVB beker toernooi de wedstrijd Sc Cambuur - Fc Utrecht wat 0-2 werd.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Club is verantwoordelijk voor wie ze toelaten, ajax kan die verantwoordelijkheid niet aan, dus uit de beker knikkeren
Aso clubs die de boel verstieren hoor niet in de beker thuisquote:Op maandag 28 juli 2014 17:07 schreef JeffreyH93 het volgende:
Het zou fijn zijn als TS zijn Ajaxhaatbril kan afzetten en objectief naar de situatie zou kunnen kijken. Dan kunnen we hier een normale discussie op niveau voeren.
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:07 schreef Caland het volgende:
waarom? Sar trad goed op lijkt me.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aso clubs supporters die de boel verstieren hoor niet in de beker thuis
Ga je gang
Idd, zal ik het even gastmoven?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:07 schreef Caland het volgende:
Ja een iemand die vuurwerk gooit is het zelfde als 200 debielen die het zelfde doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zoiets gebeurt wel eens punt is dat er consequenties komen zo was afgelopen KNVB beker toernooi de wedstrijd Sc Cambuur - Fc Utrecht wat 0-2 werd.
5 minuten voor tijd gooit er een jochie, het broertje van een teamgenoot die ik ken vuurwerk op het veld net naast de grensrechter, scheids staakt meteen de wedstrijd en alle supporters op heksenjacht van Utrecht en zelfs de trainer was fucking boos en noemde ons gekken.
Ik zat toen ook in datzelfde vak.
Moest mijn cluppie Fc Utrecht dan door zo'n idioot uit de KNVB beker worden geweerd omdat ze dat niet konden voorspellen?
Alleen bij Ajax natuurlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja een iemand die vuurwerk gooit is het zelfde als 200 debielen die het zelfde doen.
Maar wat mij betreft is vuurwerk op het veld automatisch wedstrijd verloren
Yeah right, kan mij herrineren vorig seizoend dat een paar supporters de traning van PSV verstoorde.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aso clubs die de boel verstieren hoor niet in de beker thuis
Ga je gang
Nope vast niet ajax is alleen de asociaalste van allemaal, dus als je die er uit knikkert wordt het voor de rest beterquote:
zoveel vuurwerk (200x) werd er niet eens gegooid, overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja een iemand die vuurwerk gooit is het zelfde als 200 debielen die het zelfde doen.
Ik kan me niet voorstellen dat TS dat ooit ambiëert. Dat kán gewoon niet, met zijn manier van discussiërenquote:
Politie denkt dat er meer zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 17:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
zoveel vuurwerk (200x) werd er niet eens gegooid, overdrijven is ook een vak
het waren er een stuk of 30 idioten
Ja want 200 debielen is hetzelfde als 20.000.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax is de netste club van Nederland zowel op als naast het veld, dat er nou absoluut gezien meer idioten tussen zitten is gewoon een kwestie van schaalvergroting.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nope vast niet ajax is alleen de asociaalste van allemaal, dus als je die er uit knikkert wordt het voor de rest beter
De bekerfinale was anders na één helft ook geen wedstrijd meer..quote:Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is geen wedstrijd downer
Is hetzelfde en aangezien jij zo'n domme tokkie bent met je domme argumenten.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is geen wedstrijd downer
Zijn niet toe in staat dus gewoon uit de beker knallen en uit de competitie als het nog een keer gebeurtquote:Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax mag die "harde kern" wel rens hard aanpakken. Ze doen meer schade dan goed. Doorgesnoven tuig.
Dat doen ze dus ook. De maatregelen zijn al aangekondigd.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax mag die "harde kern" wel rens hard aanpakken. Ze doen meer schade dan goed. Doorgesnoven tuig.
4-1 gewonnenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:14 schreef VarkensHart het volgende:
Niet van Ajax kunnen winnen en dan maar op deze tour gaanx1000
.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zijn niet toe in staat dus gewoon uit de beker knallen en uit de competitie als het nog een keer gebeurt
nou ach laten het er 40 of 50 zijn. Dat zijn er nog steeds geen 200quote:Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Politie denkt dat er meer zijn
Je post is net niet voor niks verwijderd maar succes met je ban straks.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef PSVehv1 het volgende:
[..]
over paar weken weer met die zion vlag zwaaien?
marokkaan die voor ajax is hahahaha
Ze krijgen minder geld voor acties en het vak kan op slot gaan. Ze mogen wmb strenger zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doen ze dus ook. De maatregelen zijn al aangekondigd.
Zoals?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doen ze dus ook. De maatregelen zijn al aangekondigd.
Ik denk/hoop dat dit al afdoende is. Medesupporters zijn prima in staat die hooligans zelf af te straffen wanneer het fout gaat. En dat zullen ze doen ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze krijgen minder geld voor acties en het vak kan op slot gaan. Ze mogen wmb strenger zijn.
Was het een leuke dag, dat enige lichtpuntje van het seizoen?quote:
Als je nou gewoon het nieuws had gevolgd in de afgelopen week..quote:Op maandag 28 juli 2014 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals?
Welke maatregelen werden getroffen na
Celtic
Milan
AZ van een paar jaar terug?
Waarmee dus meteen de medeverantwoordelijkheid van de leiding van ajax is aangetoondquote:Op maandag 28 juli 2014 17:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze krijgen minder geld voor acties en het vak kan op slot gaan. Ze mogen wmb strenger zijn.
En dat hebben ze ook nooit ontkend.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarmee dus meteen de medeverantwoordelijkheid van de leiding van ajax is aangetoond
Niet gedaan maar enlighten mequote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je nou gewoon het nieuws had gevolgd in de afgelopen week..
Nee dat kunnen ze niet anders gebeurde het wel. Die gasten rellen binnen en buiten het stadion. Niet alleen in Amsterdam maar ook er buiten, zelfs in het buitenland.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat dit al afdoende is. Medesupporters zijn prima in staat die hooligans zelf af te straffen wanneer het fout gaat. En dat zullen ze doen ook.
Zoals?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef wickedmen het volgende:
Waar is trouwens Feyenoord? Waarom alleen Ajax? Feyenoord die hebben afgelopen seizoen zoveel geflikt.
jullie mogen ook es voelen hoe et is 4x achter elkaar kampioen te worden..quote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het een leuke dag, dat enige lichtpuntje van het seizoen?
Het gebeurde niet omdat het 'hun probleem' niet was. Dat wordt het nou wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze niet anders gebeurde het wel. Die gasten rellen binnen en buiten het stadion. Niet alleen in Amsterdam maar ook er buiten, zelfs in het buitenland.
Nog meer reden dan om die kut club uit de beker te gooienquote:
5, minstens. En als wij het niet worden worden jullie het ook gewoon weer niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef PSVehv1 het volgende:
[..]
jullie mogen ook es voelen hoe et is 4x achter elkaar kampioen te worden..
Haha. Is het fijn in die droomwereld?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat dit al afdoende is. Medesupporters zijn prima in staat die hooligans zelf af te straffen wanneer het fout gaat. En dat zullen ze doen ook.
4.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
5, minstens. En als wij het niet worden worden jullie het ook gewoon weer niet.
http://www.goal.com/nl/ne(...)egelen-na-incidentenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet gedaan maar enlighten me
Als je normaal AN zou typen zou ik begrijpen wat je zegt.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:19 schreef PSVehv1 het volgende:
[..]
4.
voelt goed of nie?
2x meegemaakt met PSV
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef PSVehv1 het volgende:
[..]
jullie mogen ook es voelen hoe et is 4x achter elkaar kampioen te worden..
Vertelquote:Op maandag 28 juli 2014 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook nog niet bekend bent met de nieuwe maatregelen.
Dit moet toch de minst objectieve post ooit zijn, op FOK!.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog meer reden dan om die kut club uit de beker te gooien
Wat is dat?quote:
Dan nog. Van die schijnmaatregelen, alsof die gasten het iets interesseert dat ze een paar jaar niet naar een uitwedstrijdje mogen als ze kunnen rellen. En alsof jan met de pet ze gaat tegenhouden.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook nog niet bekend bent met de nieuwe maatregelen.
Ik denk niet dat die medesupporters in die vakken (we spreken hier niet over het familievak hè) zin hebben in vijf gemiste wedstrijden omdat een mongool in een ajaxshirt vuurwerk op het veld gooit.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog. Van die schijnmaatregelen, alsof die gasten het iets interesseert dat ze een paar jaar niet naar een uitwedstrijdje mogen als ze kunnen rellen. En alsof jan met de pet ze gaat tegenhouden.
A ha.quote:
Dat zou de KNVB ook gedaan moeten hebben dan zat er nu een kut club minder in de bekerquote:
Dus gewoon ajax bij het volgende incident uit die competitie gooienquote:Op maandag 28 juli 2014 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog. Van die schijnmaatregelen, alsof die gasten het iets interesseert dat ze een paar jaar niet naar een uitwedstrijdje mogen als ze kunnen rellen. En alsof jan met de pet ze gaat tegenhouden.
Ik snap sowieso niet dat jij je (overduidelijke) aartsrivaal uit de beker zou willen zien. Leuk, een toernooi zonder rivaliteit.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zou de KNVB ook gedaan moeten hebben dan zat er nu een kut club minder in de beker
Goh, je bedoelt festivals die zelf beveiliging in huren, op eigen kosten? Tegenover politie-inzet, betaald door de maatschappij?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Goh.. PSV-fan zeker? Misschien moeten de instanties de relschoppers eens aanpakken. Of worden alle festivals in Nederland ook verboden omdat er verboden middelen worden gebruikt?
Ja, of gewoon niet, deal with itquote:Op maandag 28 juli 2014 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus gewoon ajax bij het volgende incident uit die competitie gooien
Blijkbaar is er toch een bepaalde angst voor dat trommelclubje. Wat van zelfregulering was tijdens die bekerwedstrijd toch ook geen sprake. En toen werd de eigen keeper zelfs bestookt met vuurwerkquote:Op maandag 28 juli 2014 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die medesupporters in die vakken (we spreken hier niet over het familievak hè) zin hebben in vijf gemiste wedstrijden omdat een mongool in een ajaxshirt vuurwerk op het veld gooit.
Zaten veel mongolen dan in het ajax vak bij de beker finalequote:Op maandag 28 juli 2014 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die medesupporters in die vakken (we spreken hier niet over het familievak hè) zin hebben in vijf gemiste wedstrijden omdat een mongool in een ajaxshirt vuurwerk op het veld gooit.
Die maatregelen bestonden toen toch ook nog niet? Er was nog geen risico op het missen van 5 wedstrijden door dit soort geintjes. Dan zou ik me er ook niet mee bemoeien. Nu wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar is er toch een bepaalde angst voor dat trommelclubje. Wat van zelfregulering was tijdens die bekerwedstrijd toch ook geen sprake. En toen werd de eigen keeper zelfs bestookt met vuurwerk
Klopt. Maar als je even telt, zal je zien dat een vak heel wat groter is dan een man of 50.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zaten veel mongolen dan in het ajax vak bij de beker finale
Maar er werd wel weer het risico genomen op geen uitsupporters bij de klassieker. Dat boeide ze blijkbaar toen ook al niet, dus waarom nu wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Die maatregelen bestonden toen toch ook nog niet? Er was nog geen risico op het missen van 5 wedstrijden door dit soort geintjes. Dan zou ik me er ook niet mee bemoeien. Nu wel.
Als dat zo is moet ajax geen 410'ers toelaten tot uitwedstrijdenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:24 schreef Collide het volgende:
Iedereen uit vak410 of die trots op dit vak is levenslang stadionverbod opgelost.
Idd, het was een waar slagveld, doden, gewonden, overal lichaamsdelen, kinderen wanhopig opzoek naar hun ouders, man man , wat ging het tekeer...quote:Op maandag 28 juli 2014 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt overigens verdacht veel op de hooliganproblemen in Argentinie
Klopt.. heel Argentinië maar uit alle toernooien gooien dan? Beginnen we met de Sudamericana, dan de Libertadores, Copa America erbij.. en ach, beter meteen nationaal beginnen. Gewoon de hele league opheffen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt overigens verdacht veel op de hooliganproblemen in Argentinie
Problemen spelen zich niet af bij het argentijnse NT, je reageert weer als debielquote:Op maandag 28 juli 2014 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt.. heel Argentinië maar uit alle toernooien gooien dan? Beginnen we met de Sudamericana, dan de Libertadores, Copa America erbij.. en ach, beter meteen nationaal beginnen. Gewoon de hele league opheffen.
En dat zeg jijquote:Op maandag 28 juli 2014 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Problemen spelen zich niet af bij het argentijnse NT, je reageert weer als debiel
Die kwamen later maar het gaat meer over verheerlijken van debielen, een bond die medeplichtig is, een club die geld en/of banen geeft aan hooligans en als ze zich gedragen extra geld krijgenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het was een waar slagveld, doden, gewonden, overal lichaamsdelen, kinderen wanhopig opzoek naar hun ouders, man man , wat ging het tekeer...
Gerechtigheid zeker gezien het verderfelijke verleden van Ajax in de bekerquote:Op maandag 28 juli 2014 17:26 schreef Collide het volgende:
Trouwens dit was de fout van Ajax. Zij hadden er voor moeten zorgen dat er geen vuurwerk in stadion kwam. Dus heel Ajax straffen is niet eens zo'n gek idee.
Jaquote:
Nu de KNVB nogquote:Op maandag 28 juli 2014 17:29 schreef Adames het volgende:
DAM![]()
Tenminste iemand die zegt waar het op staat
Alleen als ze zich misdragen zoals de KNVB met die kutclub moet doenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dan nog. Maar wel alle clubs uit de league, Sudamericana en Libertadores gooien dan?
Jaquote:
Schrijf op, kunnen we weer lachen in mei.quote:
DAM, de Rita Verdonk van FOK!quote:Op maandag 28 juli 2014 17:29 schreef Adames het volgende:
DAM![]()
Te weinig helaasquote:Op maandag 28 juli 2014 17:33 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat het met de hartinfarcten en Ajax?
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:34 schreef BrandX het volgende:
PSV![]()
Vol grootspraak dat zij net zoals Feyenoord en Ajax gaan investeren in de jeugd en de jeugd een kans gaan geven. Gisteren in het nieuws: we gaan 5 versterkingen kopen!
Ajax uit de beker gooien werkt beterquote:Op maandag 28 juli 2014 17:38 schreef MPC60 het volgende:
Ik snap niet waarom de politiek hier maar door blijft miepen en niet gewoon het Engelse systeem over neemt.
Toch jammer dat iemand met zoveel knowhow nooit meer post in VBLquote:Op maandag 28 juli 2014 17:29 schreef Adames het volgende:
DAM![]()
Hoeft niet. Stond op De Meer niet, ook niet in de Arena bij de personeelsingang van Ajax zelf en staat ook niet op de toekomst.quote:
3x Ajax haat en 1x liefde voor je eigen club.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:53 schreef SomebodyReal het volgende:
Ajax
Frank de Boer
Ajax ''successupporters''
Feyenoord!
Verkoop stadion? Regelrechte subsidie man. Als het je daar al niet eens mee lukt...quote:Op maandag 28 juli 2014 19:13 schreef Enchanter het volgende:
TS weer met z'n Ajaxjaloezie.
Z'n eigen clubje presteert voor geen meter , ze verkopen hun stadion om kampioen te worden
En zelfs dan lukt het ze niet
Jaar uit de beker knikkeren zou beter zijn net als je beter kan voorkomen dat de zogenaamde onruststokers mee gaan, maar goed de club verdient liever aan de 410 door drugshandel oogluikend toe te staanquote:Op maandag 28 juli 2014 19:17 schreef Homijn het volgende:
Het gaat om een gebeurtenis uit het vorige bekerseizoen. De straf, een 5-1 nederlaag tegen PEC, was te mooi om nog met andere sancties uit te breiden.
Verder ligt het niet aan de club, die krachtig afstand heeft genomen van dit wangedrag. Het is een klein groepje idioten dat de boel voor iedereen verziekt. Wat nu gebeurt, is veel beter: de daders rechtstreeks persoonlijk verantwoordelijk stellen en bestraffen.
dat is normaal met dat volkquote:Op maandag 28 juli 2014 20:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
3x Ajax haat en 1x liefde voor je eigen club.
Need to say more?
Je wilt, hoop ik, toch niet gaan beweren dat supporters van andere clubs zo veel beter zijn? Alweer vergeten hoe Fred Rutten door een woedende groep PSV-supporters werd opgewacht? Hoe Cambuur-supporters het eigen clubhonk bestormden? Hoe MVV-supporters de eigen trainer bedreigden en belaagden?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jaar uit de beker knikkeren zou beter zijn net als je beter kan voorkomen dat de zogenaamde onruststokers mee gaan, maar goed de club verdient liever aan de 410 door drugshandel oogluikend toe te staan
Welke club heeft in de laatste 4 jaar bij de beker 2 keer een wedstrijd verstoord?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je wilt, hoop ik, toch niet gaan beweren dat supporters van andere clubs zo veel beter zijn? Alweer vergeten hoe Fred Rutten door een woedende groep PSV-supporters werd opgewacht? Hoe Cambuur-supporters het eigen clubhonk bestormden? Hoe MVV-supporters de eigen trainer bedreigden en belaagden?
Het is overal hetzelfde liedje, (bijna) geen club uitgezonderd.
Wat is een typische psv'er dan? Iemand die van een staatssubsidie (uitkering) leeft omdat zijn club het ook doet..quote:Op maandag 28 juli 2014 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel een typische ajax fan en maar goed dat hij wel geluk had dat de suppoosten er tussen kwamen
Deze supporters van PSVquote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is een typische psv'er dan? Iemand die van een staatssubsidie (uitkering) leeft omdat zijn club het ook doet..
Of is dit een typisch evenbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of is de typische psv'er iemand die zegt nooooooit meer geld uit te geven aan nutteloze bende, maar zodra de zomer af is, zijn hele huis vol zit met troep?
hmmmm.. even denken.
Nee maar jullie dan!quote:Op maandag 28 juli 2014 21:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze supporters van PSVEchte lieverdjes
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/retro/1.1863917
Om jouw logica te volgen zou PSV geen Europees voetbal meer mogen spelen. Diezelfde lieverdjes zitten namelijk nog steeds in het stadion. En recenter is er ook van alles te vinden, google staat er vol meequote:Op maandag 28 juli 2014 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2001
Zag jij spelers het veld op komen tijdens je trip?
Geef de voorbeelden maar, laten we zeggen sinds 2010quote:Op maandag 28 juli 2014 21:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Om jouw logica te volgen zou PSV geen Europees voetbal meer mogen spelen. Diezelfde lieverdjes zitten namelijk nog steeds in het stadion. En recenter is er ook van alles te vinden, google staat er vol mee.
Ik praat hier het gedrag van die nepsupporters van Ajax niet goed, want dat was walgelijk. Maar doe nou gewoon niet net alsof PSV, of Feyenoord, zo heilig zijn.
En nog helpt het niet. Daarbij hebben ze in de stadions ook geen politie maar alleen eigen beveiliging. Bij festivals is er buiten het terrein ook (vaak) politieinzet. Precies het zelfde dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Goh, je bedoelt festivals die zelf beveiliging in huren, op eigen kosten? Tegenover politie-inzet, betaald door de maatschappij?
Die gracht is al jaren dicht gastje.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij PSV geen hekken
Bij ajax een gracht voor de fans
Toch wel hoog genoeg om van af te springen?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Die gracht is al jaren dicht gastje.
niet op zuidquote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Die gracht is al jaren dicht gastje.
Politie is gewoon verantwoordelijk voor de veiligheid in Nederland maar dat hoeft niet te gelden voor aso clubs die hun eigen fans niet onder controle willen houdenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En nog helpt het niet. Daarbij hebben ze in de stadions ook geen politie maar alleen eigen beveiliging. Bij festivals is er buiten het terrein ook (vaak) politieinzet. Precies het zelfde dus.
Ik probeer het nog een beetje positief over te brengen aan DAMquote:Op maandag 28 juli 2014 20:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verkoop stadion? Regelrechte subsidie man. Als het je daar al niet eens mee lukt...
Tjah, wij hebben tenminste iets om voor te springen gehad in de afgelopen jaren. Jullie konden alleen even huppen toen jullie dachten aan dat een overwinning 'de kampioenswedstrijd' was. Verder was het alleen maar kommer en kwel bij ludogorets, of rkc, of roda.. tjah, altijd lastig.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch wel hoog genoeg om van af te springen?
Nee, topic gaat over een irritante kutclub die ajax heet. Uitroeien net als brandnetelsquote:Op maandag 28 juli 2014 23:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah, wij hebben tenminste iets om voor te springen gehad in de afgelopen jaren. Jullie konden alleen even huppen toen jullie dachten aan dat een overwinning 'de kampioenswedstrijd' was. Verder was het alleen maar kommer en kwel bij ludogorets, of rkc, of roda.. tjah, altijd lastig.
Ben je daarom zo frustie? Kan me voorstellen in zo'n lange periode van droog staan en alleen maar wisselingen van beleid. Inmiddels staan jullie in ieder geval net zo droog als Ajax in de lange periode waarin jullie het zo lekker vonden om de Ajacieden daar op te wijzen. Maar nu krijg je hem terug en daar kan je niet zo goed tegen. Inclusief een krappe afwending van een failliesement met subsidie, ieder jaar een ander beleid, ieder jaar grote beloften, ieder jaar dezelfde hoop.. en ieder jaar weer dezelfde uitkomst.
Dan maar naar een andere club kijken. Doet pijn, niet?
Dan maar naar een andere club kijken. Doet pijn, niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan maar naar een andere club kijken. Doet pijn, niet?
Oude logo is wel mooier, ik doe hem even 4 op een rij trouwens.. Weet niet waarom, kan je hem beter zien denk ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:01 schreef pijltjegooien het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zou er een 5e bij doen. Iets zeg me dat over een klein jaar passend gaat zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oude logo is wel mooier, ik doe hem even 4 op een rij trouwens.. Weet niet waarom, kan je hem beter zien denk ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo op de zaken vooruit lopen. Bravoure en zelfverzekerdheid mag best, maar wel realistisch blijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:19 schreef Piebe het volgende:
[..]
Zou er een 5e bij doen. Iets zeg me dat over een klein jaar passend gaat zijn.
Ach, als roda mag je niet zeuren. Jarenlang bungelen jullie al in de degradatiezone en dan wordt het een keer onafwendbaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
AjaksNiet dat die eikels gewoon even van NEC winnen
Mijn god ja begin me niet over Riedewald. Los van het feit dat 2x scoren in die blessure tijd ook wel geluk is, was het gewoon zo fucking onnodig he. Komop man, je had gewoon bijna van Ajax gewonnen thuis, en dan geef je het weg. Goed, niks aan te doen, op naar de derbys dan maar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet zo op de zaken vooruit lopen. Bravoure en zelfverzekerdheid mag best, maar wel realistisch blijven.
[..]
Ach, als roda mag je niet zeuren. Jarenlang bungelen jullie al in de degradatiezone en dan wordt het een keer onafwendbaar.
En trouwens, als jullie nou gewoon Riedewald goed hadden gedekt, was Ajax alsnog kampioen en Roda in ieder geval niet direct gedegradeerd.
En tering, wat stond ik te juichen. Soms heb je geluk, soms pech. Ook zo vaak pech gezien in blessure tijd met 2 goals. Heb nog trauma's van NAC en ADO thuis. 2x een 2-0 voorsprong vergooid in je eigen huis.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mijn god ja begin me niet over Riedewald. Los van het feit dat 2x scoren in die blessure tijd ook wel geluk is, was het gewoon zo fucking onnodig he. Komop man, je had gewoon bijna van Ajax gewonnen thuis, en dan geef je het weg.
Je moet eerlijk zeggen, de Eerste divisie wordt wel leuk zo voor jullie daar in het zuiden.quote:Goed, niks aan te doen, op naar de derbys dan maar.
Het gaat niet over de competitie downerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:52 schreef Piebe het volgende:
TS wil Ajax uit de competitie zodat zijn eigen ploegje meer kans maakt op directe plaatsing voor het hoofdtoernooi van de EL
Kom maar met argumentenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 05:22 schreef Toekito het volgende:
DAM je bent irritant en verre van realistisch.
Klopt. Gelijkspel zat er echt aan te komen toen, en ik vond gezien de 1e helft dat ook prima. Voor Roda begrippen was dat namelijk echt een goede 1e helft.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En tering, wat stond ik te juichen. Soms heb je geluk, soms pech. Ook zo vaak pech gezien in blessure tijd met 2 goals. Heb nog trauma's van NAC en ADO thuis. 2x een 2-0 voorsprong vergooid in je eigen huis.
En je moet ook wel op de goede plek staan. Over geluk spreken vind ik misschien ook wat ver gaan gezien die hele 2de helft als ik me nog goed kan herinneren. Roda is geen echte fase van zijn eigen helft geweest en Sigtorson en Klaassen hadden kans op kans. Helemaal onverdiend was het niet.
[..]
Je moet eerlijk zeggen, de Eerste divisie wordt wel leuk zo voor jullie daar in het zuiden.
Zuid, zuid oost:
Roda, MVV, Fortuna, VVV, Eindhoven, Helmond sport, Achilles '29, Oss en NEC
Maar hey, jullie hebben wel 2x kunnen juichen tegen psv binnen een week.
Daar heb je mij echt niet mee hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vergeef je omdat Ajax de finale van dat toernooi met 5-1 van PEC Zwolle verloor.
Ach ja, aankomend weekend de revanche.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vergeef je omdat Ajax de finale van dat toernooi met 5-1 van PEC Zwolle verloor.
Nee ik vind dat je asoclubs die vol met downers zit die zich niet kunnen gedragen niet in het bekertoernooi thuis horenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:36 schreef Vermecelli het volgende:
Haten opAjax
![]()
TS is een verbitterde PSV fan die hunkert naar nieuw succes en dat denkt te bereiken door Ajax uit het bekertournooi () te zetten.
TS![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee ik vind dat je asoclubs die vol met downers zit die zich niet kunnen gedragen niet in het bekertoernooi thuis horen
Elke club heeft helaas dit soort groepen 'supporters'. Dat keurt niemand goed. Als de finale in de Arena werd gespeeld en Feyenoord tegen PEC moest hadden de supporters van Feyenoord de boel daar ook goed gesloopt. En dat geldt ook voor PSV bij een willekeurige rivaal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee ik vind dat je asoclubs die vol met downers zit die zich niet kunnen gedragen niet in het bekertoernooi thuis horen
[..]
Bedankt voor de +1, die doet me goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:41 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Daar heb je mij echt niet mee hoor.Maar misschien vind je het stoer om dat nog eens te posten. In dat geval een +1 voor jou.
Even je naam aanpassen naar Guus_Geluk8quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt voor de +1, die doet me goed.
[..]
40 van de overlast veroorzakende supporters zijn opgespoord en het grootste gedeelte is al aangehouden. Dat grootste gedeelte krijgt naar alle waarschijnlijkheid een algeheel stadionverbod.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, dat zijn clowniesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Downies in optima forma.
Valt best wel mee hoor. Enige clubs met een beruchte harde kern zijn Ajax, Feyenoord, Utrecht en ADO en daarvan is Ajax ruim het grootste.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Elke club heeft helaas dit soort groepen 'supporters'. Dat keurt niemand goed. Als de finale in de Arena werd gespeeld en Feyenoord tegen PEC moest hadden de supporters van Feyenoord de boel daar ook goed gesloopt. En dat geldt ook voor PSV bij een willekeurige rivaal.
Ik wil niets goedpraten, maar ik heb gewoon het idee dat dit bij elke andere club in een ander stadion ook had kunnen gebeuren.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Valt best wel mee hoor. Enige clubs met een beruchte harde kern zijn Ajax, Feyenoord, Utrecht en ADO en daarvan is Ajax ruim het grootste.
Een incidentquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
40 van de overlast veroorzakende supporters zijn opgespoord en het grootste gedeelte is al aangehouden. Dat grootste gedeelte krijgt naar alle waarschijnlijkheid een algeheel stadionverbod.
Ik zou niet weten waarom een club na één incident al uit het bekertoernooi zou moeten worden gegooid.
Maar dat is het niet, het is gebeurt bij Ajax dus die uit de beker knikkerenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Elke club heeft helaas dit soort groepen 'supporters'. Dat keurt niemand goed. Als de finale in de Arena werd gespeeld en Feyenoord tegen PEC moest hadden de supporters van Feyenoord de boel daar ook goed gesloopt. En dat geldt ook voor PSV bij een willekeurige rivaal.
Ik wil niets goedpraten, maar ik heb gewoon het idee dat dit bij elke andere club in een ander stadion ook had kunnen gebeuren.
Iedereen van VAK410 en f-side mogen nog maar 1 gram cocaïne gebruiken tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat was de straf nu van Ajax?
Je kan niet eens op een normale manier discussieren dus stop gewoon met reageren. Jouw 'straf' slaat helemaal nergens op. Ajax heeft alle kosten in de Kuip vergoed en maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar dat is het niet, het is gebeurt bij Ajax dus die uit de beker knikkeren
Ja maar Ajax is evil, en een kutclub enzo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:26 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Je kan niet eens op een normale manier discussieren dus stop gewoon met reageren. Jouw 'straf' slaat helemaal nergens op. Ajax heeft alle kosten in de Kuip vergoed en maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen.
Ja ik denk dat het terecht is als wij 10 punten aftrek krijgen in het komend seizoen en we onze schaal van afgelopen seizoen aan Feyenoord moeten geven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar Ajax is evil, en een kutclub enzo.
Het was niet de eerste keerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:26 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Je kan niet eens op een normale manier discussieren dus stop gewoon met reageren. Jouw 'straf' slaat helemaal nergens op. Ajax heeft alle kosten in de Kuip vergoed en maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen.
Ga jankenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was niet de eerste keer
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was niet de eerste keer
Wat begrijp je niet downer?quote:
Hij is nog steeds niet zindelijk....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:48 schreef pijltjegooien het volgende:
De laatste keer dat psv meedeed om de hoofdprijs was DAM nog niet zindelijk, dus ergens zijn de frustraties te begrijpen.
Je moet wat aan je grappen werkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:35 schreef Herqules het volgende:
Ze zouden psv uit de competitie moeten zetten met dat walgelijke en tegelijkertijd lachwekkende voetbal
Geen grapquote:Op woensdag 30 juli 2014 02:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet wat aan je grappen werken
Dan moet je eigen na laten kijkenquote:
Voornamelijk omdat ze altijd untermenschen in dienst hebben, Toivoinen, van Bommel, van die domme debiele schoppende matennaaiende kaartenvragende kuthondenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:35 schreef Herqules het volgende:
Ze zouden psv uit de competitie moeten zetten met dat walgelijke en tegelijkertijd lachwekkende voetbal
Je leeft in 2012, zet je klok effe 2 jaar vooruitquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ze altijd untermenschen in dienst hebben, Toivoinen, van Bommel, van die domme debiele schoppende matennaaiende kaartenvragende kuthonden.
Nee, dat is gewoon de ziel van die kutclub, heeft niets met sport te maken, gewoon reclame maken voor Philips, meer is het niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je leeft in 2012, zet je klok effe 2 jaar vooruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |