Ajax uit de beker gooien, geen problemenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef Toekito het volgende:
knap dat ze er maar 44 pakken....waren er volgens mij wel meer fout bezig.
Beetje eenzijdige voorbeelden natuurlijk. Maar goed, als je een Ajaxhater bent dan snap ik dat wel.quote:
Op basis van jouw gemiddelde topics zie ik iedere belediging van jou als een compliment. Dus dank daarvoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is niet van Feyenoord en Feyenoord speelde niet
Je doet een ajax fan eer aan, te dom om te poepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic gaat over ajaxquote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje eenzijdige voorbeelden natuurlijk. Maar goed, als je een Ajaxhater bent dan snap ik dat wel.
Want het maakt dat tuig ook echt uit bij welke wedstrijd in welke stadion ze rotzooi trappen denk je?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax uit de beker gooien, geen problemen
dan maakt psv nog geen kansquote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax uit de beker gooien, geen problemen
Nee, maar graag in een ajax shirt bij Feyenoord, Twente of PSVquote:Op maandag 28 juli 2014 16:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Want het maakt dat tuig ook echt uit bij welke wedstrijd in welke stadion ze rotzooi trappen denk je?.
Ajacieden in de ajax vak prutserquote:Op maandag 28 juli 2014 16:54 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Nee, het gaat over mensen die zich misdragen hebben in een voetbalstadion.
Oh, dus het gaat ze om het shirt denk je?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar graag in een ajax shirt bij Feyenoord, Twente of PSV
Juist een Ajax shirt, zegt niet dat ze ook Ajax supporter zijn... dat zijn gewoon gasten die uit zijn op een rel en een vechtpartij.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
TS is zo'n tiener die, die gasten wel effe gaat klappen hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel dat ajax ze toelaat en dat kunnen ze niet dus gewoon uit de beker gooienquote:Op maandag 28 juli 2014 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist een Ajax shirt, zegt niet dat ze ook Ajax supporter zijn... dat zijn gewoon gasten die uit zijn op een rel en een vechtpartij.
Alle mannen met blote bastquote:Op maandag 28 juli 2014 16:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, dus het gaat ze om het shirt denk je?
Want dan is het misschien handiger om clubshirts te verbieden.
Inderdaad, laat daar duidelijk onderscheid in worden gemaakt.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist een Ajax shirt, zegt niet dat ze ook Ajax supporter zijn... dat zijn gewoon gasten die uit zijn op een rel en een vechtpartij.
Een discussie gok ikquote:Op maandag 28 juli 2014 16:57 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp TS wel. Hij wil ook wel weer eens een keer iets winnen.
Ajax is met een hoofdletter.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel dat ajax ze toelaat en dat kunnen ze niet dus gewoon uit de beker gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |