Laat ik daar duidelijk over zijn: het is een tafel waar wij als EU nooit bij aan moeten schuiven. Ik wilde ermee zeggen dat dat het spel van Rusland/Poetin is. En die dat als een grootmeester beheersen. Het is misschien wel het brein van de Rus, dat zo in elkaar steekt. De volksaard.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Je bent veel te veel verstokt in dat schaakbord-denken. Zodanig dat je niet door lijkt te hebben dat ten eerste heus niet alles bewust gebeurt en niet alle gevolgen te overzien zijn, ook voor Rusland niet; ten tweede dat schaakbord-denken voor ons in West-Europa niet mogelijk is aangezien voor ons een open en transparante besluitvorming én wenselijk is én noodzakelijk is als je met 30 landen samen iets moet afspreken; en ten derde dat het voor ons daarom ook niet erg aantrekkelijk is om zaken te willen doen met schakers aangezien je dan dus een ongelijke onderhandelingspositie hebt.
Je stelt de vragen net zo dat ze nergens op slaan. Dat maakt ze voor de Duitsers volstrekt irrelevant en waardeloos.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:01 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Hulde voor de moeite die je ervoor neemt, maar ik heb twijfel over je antwoorden. Laten we hier wel heel eerlijk over zijn: jij en ik kunnen zo onze inzichten hierover hebben en eindeloos over discussiëren. Echter: de feiten (als in: de werkelijke antwoorden op onderzoeksvragen) zullen we helaas nooit achterhalen. Dat de vragen relevant of koersbepalend zijn voor de Duitsers, acht ik zeer aannemelijk (laat ik bescheiden zijn).
Recipe for Disasterquote:Op maandag 28 juli 2014 11:05 schreef Schurkenstaat het volgende:
Rusland is een schaker, die hebben het gevolg van het gevolg allang uitgetekend.
Je schiet oneliners af alsof het grad-raketten op een woonwijk zijn. Mocht je twijfel hebben over je eigen kwaliteiten, kan je dit altijd op je cv zetten.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je stelt de vragen net zo dat ze nergens op slaan. Dat maakt ze voor de Duitsers volstrekt irrelevant en waardeloos.
Die inhoudelijke reactie heb ik je al gegeven en dat heeft Deelnemer ook gedaan. Alleen het punt is dat je die negeert. Vandaar ook mijn eerdere suggestie om je eens in te lezen in de materie.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:16 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Je schiet oneliners af alsof het grad-raketten op een woonwijk zijn. Mocht je twijfel hebben over je eigen kwaliteiten, kan je dit altijd op je cv zetten.
Het zou je sieren om inhoudelijk een bijdrage te leveren. Wellicht dat je andere mensen daarmee aan het denken krijgt.
Ik begin jouw kritiek op onze media nu wat beter te begrijpen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:05 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Die rukken niet op. De voorraden van de zgn. rebellen zijn eindeloos. Natuurlijk worden die gasten wel door Rusland gesteund. En actieve steun van Rusland betekent doorgaans een ijzersterke positie, in een militair conflict.
Rusland is een schaker, die hebben het gevolg van het gevolg allang uitgetekend. De Oekraïners gedragen zich opportunistisch. Dat gaat ze aan het einde van de rit de das omdoen. De MH17 is niet voor niets als game-changer gecreëerd/misbruikt (bron: eigen inzicht).
twitter:marijndt twitterde op maandag 28-07-2014 om 10:37:05Na ongeveer 1 uur is konvooi van oa OVSE, experts en separatisten gestopt, bij front. Nu, na 15 min kunnen we weer door. reageer retweet
twitter:marijndt twitterde op maandag 28-07-2014 om 10:42:10Pers mag niet door. Bombardementen te horen in de verte.. reageer retweet
De Oekraïners zijn nog erger dan de separatisten.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:57 schreef Loekie1 het volgende:
Oekraine bombardeert eigen burgers.
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t2
wie anders?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:29 schreef MrStalin het volgende:
Wat is nou eigenlijk het bewijs dat de separatisten het vliegtuig neergeschoten hebben?
- De Zwarte Doos schijnt te bevestigen dat het vliegtuig is neergeschoten.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:29 schreef MrStalin het volgende:
Wat is nou eigenlijk het bewijs dat de separatisten het vliegtuig neergeschoten hebben?
Een oma met wrok tegen Malaysia Airlines omdat haar kat niet mee met haar mocht op een vlucht. Zat ook achter de verdwijning boven Indische oceaan.quote:
Duitsland zal de meeste schade ondervinden van de sancties. Het is dan ook de vraag of die kosten verdeeld worden binnen de EU. En zoals Bolkestein al zei: De EU is zo verdeeld dit dit bijna een onmogelijke opgave is.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:25 schreef Schurkenstaat het volgende:
Over dit onderwerp wil ik ook nog iets ontopic zeggen:
De koers van Merkel/Duitsland.
Laat ik als eerst zeggen, zij wekken de indruk de enige verstandige partij binnen de EU te zijn inzake MH17. Al heb ik eerder ook complimenten geuit richting Timmermans/Rutte. De Duitsers zullen allicht tegen een aantal zaken zijn aangelopen, bijvoorbeeld:
- Wie gaat de rekening Oekraïne betalen, binnen de EU? En wat zal die rekening zijn? (Denk aan macro economische hervormingen, wat in de honderden miljarden zal lopen).
- Wat gaat de toegevoegde rol van Oekraïne zijn, binnen de EU -in economisch opzicht?
- Met wie doen wij zaken, met Oekraïne? Zijn zij gelieerd aan nazi-gedachtengoed?
- Zijn de omstandigheden mbt neerhalen MH17 wellicht opzettelijk door Oekraïne geschapen?
- Rusland is niet direct verantwoordelijk voor MH17, waarom dan sancties?
- Wat doen die sancties met de Duitse economie?
- Hoe betrouwbaar zijn Amerikaanse inlichtingen en wat is op dit moment de band met de VS?
- Hoe schadelijk zijn Rusland sancties voor de gehele EU?
- Rusland lijkt bereid te investeren in Oekraïne, is dat wellicht een betere oplossing?
- Is Poetin een betrouwbaar bondgenoot gebleken, afgegaan op de feiten?
Zomaar een aantal onderzoeksvragen van de Duitsers, die ik uit het hoofd binnen een minuut kan formuleren. Zou dit wellicht hun neutrale houding tot nu toe verklaren? Als je alles onder elkaar zet, is Oekraïne de doos van Pandora voor de EU. En alleen de Duitsers/Merkel lijkt/lijken zich dit te realiseren. Hopelijk starten ze binnenkort een krachtige lobby om de neuzen die kant op te krijgen.
Als Kiev daar de boel overneemt zullen nog wel meer kopen rollen. Een zuivering is dan ook niet uitgesloten. Want de legers die vanuit Kiev aangestuurd worden zijn nu ook bepaald niet zuiver op de graad.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:57 schreef Loekie1 het volgende:
Oekraine bombardeert eigen burgers.
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t2
Herinner me hoe hoe in Leuven eind jaren '80 bij een tegenbetoging tegen het NSV de rijkswacht heel de Naamsestraat en de Oude Markt schoonveegde met waterkanon en traangasgranaten.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elke situatie waar ik persoonlijk bij betrokken ben geweest en waarvan ik goed wist hoe het zat, stond volkomen verkeerd weergegeven in de krant. Elke situatie. Toen ik ooit daar op FOK! aan toevoegde dat ik dus ook vraagtekens zette bij alle andere krantenberichten en zéker die situaties die zich niet naast de deur afspeelden werd dat gezien als Henk en Ingrid's onderbuikgevoelens.
Daar is niets Oost-Europees aan, dat is gewoon luie journalistiek.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:01 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Herinner me hoe hoe in Leuven eind jaren '80 bij een tegenbetoging tegen het NSV de rijkswacht heel de Naamsestraat en de Oude Markt schoonveegde met waterkanon en traangasgranaten.
Lees ik twee dagen later in de krant dat de minister in het parlement verklaarde dat er geen traangas was gebruikt. Dat ondanks de beelden en verslagen die de dag voordien waren verschenen.
Plots leek het verschil met Oost Europa niet zo groot meer...
quote:lees voor
Kiev: experts bevestigen raketinslag MH17
KIEV - Het onderzoek naar de zwarte dozen van het Maleisische toestel dat onderweg van Amsterdam naar Kuala Lumpur neerstortte, bevestigt dat er een raket op is afgevuurd. Dat meldde een woordvoerder van het Oekraïense crisiscentrum dat voor de ramp en de oorlog in het oosten van Oekraïne in het leven is geroepen.
Foto: AP
„Experts van de onderzoekscommissie hebben ons geïnformeerd dat de zwarte dozen de oorzaak van de vernietiging van het toestel hebben uitgewezen. Het was het gevolg van een massale explosie en decompressie als gevolg van fragmentatie en een exploderende raket”, aldus luitenant-kolonel Andrej Lysenko van de Oekraïense veiligheidsraad. De Amerikaanse zender CBS meldde zaterdag hetzelfde op basis van een anonieme Europese bron rond het onderzoek.
De Boeing 777 vloog met 298 mensen aan boord boven het oosten van Oekraïne waar wordt gevochten tussen regeringstroepen en separatisten.
Een woordvoerder van de Onderzoeksraad voor Veiligheid zegt nog niets over de informatie die de zwarte dozen hebben opgeleverd. ,,Wij willen die informatie in samenhang met andere informatie die het onderzoek oplevert, beoordelen. We brengen niet steeds delen ervan naar buiten. Dat is de reden dat we nog geen commentaar geven op de informatie van de zwarte dozen.''
De raad heeft vorige week wel laten weten dat de data van de twee zwarte dozen van het neergestorte toestel van Malaysia Airlines bruikbaar waren voor onderzoek. een raket
Dat het neergeschoten is hoef je mij niet te vertellen. Ik vind het alleen erg opvallend dat het enige 'harde' bewijs uit de VS komt, wat door iedereen als een betrouwbare bron wordt gezien, iets wat ik in deze crisis een beetje betwijfel. Ik ben overigens geen complotdenker hoor, ik ga er ook van uit dat MH17 door de separatisten is neergehaald maar ik vind het gewoon zeer opvallend dat iedereen binnen een paar uur na de crash gelijk met de vingertjes naar Rusland wijst.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:39 schreef Igen het volgende:
[..]
- De Zwarte Doos schijnt te bevestigen dat het vliegtuig is neergeschoten.
- De verspreiding van de brokstukken bevestigt dat het vliegtuig is neergeschoten
- De brokstukken lijken te zeggen dat de raket van voren kwam.
- De VS zeggen dat ze satellietinformatie hebben waaruit blijkt dat de raket waarmee het vliegtuig is neergeschoten, is afgeschoten vanaf een veld ten zuiden van Snizhne.
- Er is een foto die aantoont dat er een projectiel is afgeschoten vanaf precies dat veld ten zuiden van Snizhne, vlak voordat het vliegtuig neerstortte.
- Dat veld was op dat moment in het territorium van de separatisten.
- Als de raket vanaf dat veld is neergeschoten, dan raakte deze het vliegtuig inderdaad van voren.
- Er is een (later verwijderd) bericht op de sociale media van separatistenleider Igor, die beweerde een militair vliegtuig te hebben neergeschoten op de plek en het tijdstip dat MH17 neerstortte.
- Er zijn afgeluisterde geluidsopnames van rebellen die nogal geschrokken zich beseffen dat er een passagiersvliegtuig en geen militair vliegtuig is neergehaald.
- Er zijn foto's op sociale media die laten zien dat er een BUK-systeem van de separatisten in dat gebied aanwezig is geweest.
- Er zijn grote hoeveelheden zwaar oorlogsmaterieel van Rusland naar het gebied van de separatisten verplaatst.
- Separatisten worden getraind in Rusland en er zijn Russische soldaten 'op vakantie' in het gebied van de separatisten, dus er is enige knowhow
- De separatisten hadden sowieso geen beschikking over een volledige BUK-installatie inclusief radarsysteem. En waarschijnlijk ook niet van een volledig team van experts wat betreft de bediening. Dan is een vergissing snel gemaakt.
- Er waren precies in dat gebied in de dagen daarvoor twee vliegtuigen van het Oekraïense leger neergeschoten door de separatisten.
- De separatisten hebben geen vliegtuigen en schendingen van het luchtruim door Russische vliegtuigen zijn niet militair aangepakt door het Oekraïense leger. Er is dus geen enkele reden om aan te nemen dat het Oekraïense leger luchtdoelraketten zou hebben gebruikt. (Behalve als je een complotdenker bent die ervan uitgaat dat het een stel sadisten zijn die bewust een buitenlands passagiersvliegtuig neerschieten als "false flag".)
Vergeet ik nog iets?
Separatisten hebben niet de beschikking over dergelijk wapentuig hè. Dat komt dus uit Rusland.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Dat het neergeschoten is hoef je mij niet te vertellen. Ik vind het alleen erg opvallend dat het enige 'harde' bewijs uit de VS komt, wat door iedereen als een betrouwbare bron wordt gezien, iets wat ik in deze crisis een beetje betwijfel. Ik ben overigens geen complotdenker hoor, ik ga er ook van uit dat MH17 door de separatisten is neergehaald maar ik vind het gewoon zeer opvallend dat iedereen binnen een paar uur na de crash gelijk met de vingertjes naar Rusland wijst.
Omdat van het begin duidelijk was dat de militanten vliegtuigen aan het neerschieten waren met enkele installatiesquote:Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Dat het neergeschoten is hoef je mij niet te vertellen. Ik vind het alleen erg opvallend dat het enige 'harde' bewijs uit de VS komt, wat door iedereen als een betrouwbare bron wordt gezien, iets wat ik in deze crisis een beetje betwijfel. Ik ben overigens geen complotdenker hoor, ik ga er ook van uit dat MH17 door de separatisten is neergehaald maar ik vind het gewoon zeer opvallend dat iedereen binnen een paar uur na de crash gelijk met de vingertjes naar Rusland wijst.
lijkt mee n logische verklaring, die dame zat dus ook in het Oekrainsche jachtvliegtuig dat door de Russen achter MH17 is gesignaleerdquote:Op maandag 28 juli 2014 12:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Een oma met wrok tegen Malaysia Airlines omdat haar kat niet mee met haar mocht op een vlucht. Zat ook achter de verdwijning boven Indische oceaan.
Waterdicht bewijs? Watdan?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Omdat van het begin duidelijk was dat de militanten vliegtuigen aan het neerschieten waren met enkele installaties
En na het "ongeluk" snel weer zijn teruggereden , ook daar is waterdicht bewijs van
de fotoquote:
Dat is waar.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt ze gewoon de feiten geven die jij graag vermeldt wil hebben en die staan dan de volgende dag in de krant.
Verder verbaas ik me altijd weer (als het over onderwerpen gaat waar ik verstand van heb) hoeveel onjuistheden er in het artikel staan en hoe slecht de journalist blijkbaar begrepen heeft waarover het precies gaat.
Als ik heel eerlijk moet zijn zegt een foto mij niets. Na die klucht van WMD in Irak zijn dat voor mij nooit waterdichte bewijzen.quote:
Hoe kun je dit ooit waterdicht bewijs noemen. Je hebt een foto van iets wat een buk zou kunnen zijn. Kun je me vertellen wanneer deze foto gemaakt is? Waar? Door wie?quote:
je kun t niet claimen dat Oekraine een raket afschiet vanuit terroristengebiedquote:Op maandag 28 juli 2014 13:19 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk moet zijn zegt een foto mij niets. Na die klucht van WMD in Irak zijn dat voor mij nooit waterdichte bewijzen.
Maar goed ik geloof wel dat de separatisten die raket afgeschoten hebben. Rusland levert die zooi en zijn dus mede verantwoordelijk.
Het zou wel slim zijn een Russisch onderzoek team mee te laten werken aan het onderzoek. Doe je dit niet dan roept dit toch een twijfel op. Zeker bij de Russen.
ja dat bewijs is geleverd en beschikbaarquote:Op maandag 28 juli 2014 13:21 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Hoe kun je dit ooit waterdicht bewijs noemen. Je hebt een foto van iets wat een buk zou kunnen zijn. Kun je me vertellen wanneer deze foto gemaakt is? Waar? Door wie?
Dat claim ik ook niet. Maar ik heb het puur over een foto.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je kun t niet claimen dat Oekraine een raket afschiet vanuit terroristengebied
De stukjes bewijs van de VS komen precies overeen met de hele waslijst aan andere aanwijzingen die ik postte. Daarom is er juist in deze crisis niet zo veel reden tot twijfel.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Dat het neergeschoten is hoef je mij niet te vertellen. Ik vind het alleen erg opvallend dat het enige 'harde' bewijs uit de VS komt, wat door iedereen als een betrouwbare bron wordt gezien, iets wat ik in deze crisis een beetje betwijfel.
Net als dat filmpje zeker met een langsrijdende Buk, dat later ook niet bleek te kloppen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dat bewijs is geleverd en beschikbaar
heb het nu niet maar dat is bekend overtuigend aangetoond op de terugweg naar Rusland
iemand anders zal t wel kunne laten zien
nee de locatie van die foto is waterdicht aangetoondquote:Op maandag 28 juli 2014 13:27 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Net als dat filmpje zeker met een langsrijdende Buk, dat later ook niet bleek te kloppen.
een foto dat men die raket afschiet, ja dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:24 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat claim ik ook niet. Maar ik heb het puur over een foto.
Oke, als je mij dat zou kunnen laten zien of door kunt linken, ben ik bereid je te gelovenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee de locatie van die foto is waterdicht aangetoond
die is er , heb hem gisteren nog voorbij zien komenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Oke, als je mij dat zou kunnen laten zien of door kunt linken, ben ik bereid je te geloven
http://ukraineatwar.blogs(...)cted-of-missile.htmlquote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Oke, als je mij dat zou kunnen laten zien of door kunt linken, ben ik bereid je te geloven
Thanks, zal het lezen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:31 schreef Keshet het volgende:
[..]
http://ukraineatwar.blogs(...)cted-of-missile.html
Er was ook nog een andere reportage waarbij iemand naar de waarschijnlijke lanceerplek was gegaan en daar duidelijke brandsporen vond.quote:
Kortom, kan nooit de hoogte van de MH17 hebben benaderd, het scheelt ruim 3km...quote:Service ceiling: 7,000 m[98] (22,965 ft) clean, 5,000 m (16,000 ft) with max weapons
Oooooooh, dat is ook echte een heel apart verhaal (en ergens wel lachwekkend):quote:Op maandag 28 juli 2014 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens, ik zit net eens de Su-25 te wikipediaen, aangezien deze 'zogezegd' de Boeing begeleide, maar er staat het volgende;
[..]
Kortom, kan nooit de hoogte van de MH17 hebben benaderd, het scheelt ruim 3km...
Ja, epic failquote:Op maandag 28 juli 2014 13:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oooooooh, dat is ook echte een heel apart verhaal (en ergens wel lachwekkend):
Did Russian Officials Edit Wikipedia to Back Up a Bogus MH17 Theory?
Je moet ook de Talk pagina eens doorlezen:
Talk:Sukhoi Su-25
Maar goed dat het onderzoeksteam er niet heeft kunnen komen vandaag. Anders zaten ze er nu midden in.twitter:AFP twitterde op maandag 28-07-2014 om 13:54:58#BREAKING: Ukraine rebels say lost control over part of MH17 crash site reageer retweet
bronquote:Oekraïens leger gaat rampplek MH17 omsingelen
door Eric Vrijsen 28 jul 2014
Het Oekraïense leger is van plan om de plek waar de brokstukken liggen van vlucht MH17 te omsingelen in de hoop de 'terroristen' uit het gebied te drijven. Ze zullen de plek hoe dan ook niet met geweld binnenvallen.
Dat zegt kolonel Andrij Lysenko van de Nationale Defensie- en Veiligheidsraad tegen elsevier.nl.
Terroristen
'We omsingelen het gebied opdat de terroristen de crashsite verlaten,' zegt Lysenko. Hij geeft de garantie dat het Oekraïense leger de locatie niet zal binnenvallen omdat dit essentieel bewijsmateriaal zou kunnen vernietigen.
Lysenko zegt dat zijn leger de afgelopen dagen overwinningen heeft geboekt op de separatisten. 'Hun verdedigingslinie wordt steeds kleiner'.
Veiligheidsexperts
Daarnaast vertelde de kolonel dat het de Nederlandse, Australische en Maleisische veiligheidsexperts is toegestaan om het gebied te betreden mits ze met maximaal 50 personen zijn. Dit is een regeling die met minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans (PvdA) zo is afgesproken.
De Australische minister van Buitenlandse Zaken Julie Bishop probeert op dit moment het Oekraïense parlement te overtuigen om het debat dat voor donderdag staat gepland te vervroegen. Een beslissing van het parlement over een verdrag met Nederland kan het onderzoeksteam meer mandaat geven.
Intussen zijn de onderzoekers die vandaag de rampplek zouden bezoeken onverrichter zake teruggekeerd. De locatie was wederom te onveilig om aan het werk te kunnen gaan.
Hopen dat het lukt, ze maken het zichzelf wel moeilijk door 2 fronten te creëren zo.quote:
Wordt toch chaos lijkt me? Is een smalle corridor tussen LNR en DNR... Snap wel dat ze zo wellicht ook hopen Donetsk af te sluiten van Russische hulp via LNR, maar wordt nog flinke kluif dat gebied in handen te houden.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:06 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hopen dat het lukt, ze maken het zichzelf wel moeilijk door 2 fronten te creëren zo.
Zij zouden dan een heel erg groot gebied moeten veroveren. Dat zijn een hoop alsen. Ik wacht dus nog even met optimisme over deze actie...quote:Maximum firing range 20 km (new rockets 30–45 km)
Shakhtarsk ligt weer vlak onder de crash site. Het is niet te hopen dat het een veldslag wordt daar, dan valt er helemaal niks meer te onderzoeken / repatriëren.quote:Large Militants convoy heads to Shakhtarsk from Makiivka
Vorige week werd inderdaad hier ook al geconstateerd dat de russisch-talige wiki precies op die dag wijzigde van vliegplafond 7km naar 10km.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oooooooh, dat is ook echte een heel apart verhaal (en ergens wel lachwekkend):
Did Russian Officials Edit Wikipedia to Back Up a Bogus MH17 Theory?
Je moet ook de Talk pagina eens doorlezen:
Talk:Sukhoi Su-25
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef michaelmoore het volgende:
Ok we zijn er uit, het was officieel ma 28 jul 2014, 12:49
Nu nog wie er dan aan de knoppen zat van welke lanceerinstallatie
http://www.telegraaf.nl/b(...)H17_bevestigd__.html
|
[..]
Kiev zegt zoveel. Ik twijfel er niet aan dat het een raket was, maar de zwarte doos heeft dat niet bevestigd, en kan dat ook niet bevestigen. CBS schreef "is consistent with", en meer dan dat kan je ook niet afleiden uit een plots wegvallen van de luchtdruk.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef mrkos het volgende:
http://nos.nl/artikel/680294-kiev-raketinslag-m17-bevestigd.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |