abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142803929

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Ja doei.
  maandag 28 juli 2014 @ 09:35:17 #2
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_142804020
Voor de niet-meteorologen onder ons (incluis mijzelf):
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dauwpunt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aerosol
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  maandag 28 juli 2014 @ 09:39:06 #3
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142804079
Ach, die weerpraatjes van zwabber kan je gewoon negeren. En quoi is aangestoken ;)

Ik heb trouwens nog nooit een weerman zoveel over het weer horen klagen ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_142804171
Ik heb vannacht aaneensluitend een dauwpunt gehad, zoveel heb ik gezweet.. Getsie.

Nice pics trouwens van co.uk en het andere einde van de wereld ^O^
  maandag 28 juli 2014 @ 09:46:36 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142804226
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:39 schreef Murmeli het volgende:
Ach, die weerpraatjes van zwabber kan je gewoon negeren. En quoi is aangestoken ;)

En ik snap er de ballen van 8)7
Jouw straatborrel was dus geslaagd? ;)

Afijn, niks heeft met hardlopen te maken en ik ben nog niet op mijn werk - zelfs niet uit mijn bed, dus :W
pi_142804267
Ik doe niet aan dauwpunten, is weer een extra ding om je druk over te maken/te klagen/rekening mee te houden.
En als ik aan dauwpunten ga doen, moet ik zeker ook de dampdruk in de gaten gaan houden?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 28 juli 2014 @ 09:48:35 #7
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_142804273
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:39 schreef Murmeli het volgende:
Zwabber is een enorm goede klager, niet alleen over het weer. Het is een gave.
pi_142804283
Het was wel ellendig autorijden. Ik wens meer ZOAB.
  maandag 28 juli 2014 @ 09:50:56 #9
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142804311
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:46 schreef Quoi het volgende:

[..]

En ik snap er de ballen van 8)7
Jouw straatborrel was dus geslaagd? ;)

Afijn, niks heeft met hardlopen te maken en ik ben nog niet op mijn werk - zelfs niet uit mijn bed, dus :W
Hahahhaa ja. Maar je hebt wel de woorden onthouden :P
Ja borrel was leuk.
Onze buurtzwerfkat was ook gelukkig. Die lag bij iedereen op schoot.
pi_142804321
Hier is het nog steeds zonnig, warm en zomers! Straks lekker in de tuin met m'n artikelen en boeken, even kijken of ik her en der nog wat hardloopstrepen uit kan vagen. En misschien de midge-bulten die over m'n hele gezicht zitten kan uitdrogen :') ;( *kras*
Ja doei.
  maandag 28 juli 2014 @ 09:52:51 #11
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142804350
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:48 schreef Corniel het volgende:

[..]

Zwabber is een enorm goede klager, niet alleen over het weer. Het is een gave.
Herkenbaar ;)
Ik ook
Pijll ook

Zou er iets in het drinkwater zitten?
pi_142804352
quote:
17s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is het nog steeds zonnig, warm en zomers! Straks lekker in de tuin met m'n artikelen en boeken, even kijken of ik her en der nog wat hardloopstrepen uit kan vagen. En misschien de midge-bulten die over m'n hele gezicht zitten kan uitdrogen :') ;( *kras*
Hier is sinds gisteravond de zondvloed bezig... :{
pi_142804374
Zorg dat je dan ook van elk hardloopschoenenpaar beide mee aan boord de ark neemt !
Ja doei.
pi_142804809
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zorg dat je dan ook van elk hardloopschoenenpaar beide mee aan boord de ark neemt !
Want anders kunnen ze zich niet voortplanten?
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 10:15:17 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_142804812
Hier lijkt er niet zoveel aan de hand. Maar in de kelder is het altijd fijn. Wordt weer een mooie verrassing als ik vanmiddag buiten kom :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 28 juli 2014 @ 10:18:06 #16
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_142804864
O+ weer O+ meterorologie O+

Zojuist mijn kortste hardloopstukje ever gerend.. -O- Na de moeder áller spierpijnen dacht ik 3km te gaan lopen; kon wel weer dacht ik .. Na 3 meter wist ik zeker dat er dingen gingen scheuren of dat ik gewoon door m'n benen ging zakken... Straks maar even een stukkie fietsen :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_142804993
Zo, gisteren de rest van de dag in bed doorgebracht met paracetamol. Had ineens overal in mijn lichaam spierpijn, zoals je van griep krijgt, vooral in mijn rug en nek. Daarnaast buikkrampen en ehh yurkak. Rug gaat beter nu, buik nog steeds overstuur. Snap nog steeds niet hoe dat zo plotseling kon komen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_142805046
Toch door je moeder aangestoken?
pi_142805048
Ocherm. Beterschap!
Ja doei.
pi_142805097
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:27 schreef Guard het volgende:
Toch door je moeder aangestoken?
Tja geen idee. Had geen verhoging dus dat scheelt. Misschien toch ook het feit dat ik na een duurloop van 3 uur heel slecht, op de tocht en minder dan 6 uur geslapen had. Combinatie van factoren.. maar zo lang ik niet écht ziek word nu ben ik allang heel blij.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_142805125
het is hier bal...
Wateroverlast in de serverruimte...
What a day to be working in IT
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 10:32:00 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_142805143
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:18 schreef E.T. het volgende:

Zojuist mijn kortste hardloopstukje ever gerend.. -O- Na de moeder áller spierpijnen dacht ik 3km te gaan lopen; kon wel weer dacht ik .. Na 3 meter wist ik zeker dat er dingen gingen scheuren of dat ik gewoon door m'n benen ging zakken... Straks maar even een stukkie fietsen :{
Niet cool -O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_142805240
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:18 schreef E.T. het volgende:

quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, gisteren de rest van de dag in bed doorgebracht met paracetamol. Had ineens overal in mijn lichaam spierpijn, zoals je van griep krijgt, vooral in mijn rug en nek. Daarnaast buikkrampen en ehh yurkak. Rug gaat beter nu, buik nog steeds overstuur. Snap nog steeds niet hoe dat zo plotseling kon komen.
-O- Beterschap.
En Guard succes met waterhozen :X
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 10:37:40 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_142805265
Ik zie nu buienradar :o als ik dat zo ze verwacht ik aan het einde van de dag toch minstens Putten aan Zee!
  maandag 28 juli 2014 @ 10:52:12 #25
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142805584
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zie nu buienradar :o als ik dat zo ze verwacht ik aan het einde van de dag toch minstens Putten aan Zee!
Putten genoeg hier!
F means you're fucked
pi_142805661
Het is heerlijk buiten. Ik heb thuis alles tegen elkaar open gezet en er stroomt koele lucht naar binnen.
pi_142805697
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Het is heerlijk buiten. Ik heb thuis alles tegen elkaar open gezet en er stroomt koele lucht naar binnen.
En nu zit je hele huis dus vol aerosolen.

Brrrr.
pi_142805838
Zo, ik ben ook weer bijgelezen.

Ik zag weer een hoop goede loopjes en trainingen voorbij komen.
Zelf heb ik zaterdagmorgen ook getraind. Het was trailen, de trainer zei na afloop dat we de afgelegde afstand (9 km) mochten verdubbelen om het qua zwaarte gelijk te stellen aan asfaltkilometers. Zo voelde het niet echt, maar goed. Het was wel aanmerkelijk zwaarder inderdaad met die smalle paadjes en geen meter vlak.

ET en LT, beterschap!

Ik denk bij aerosol niet direct aan weer, maar aan een vroegere werkgever, Daar maakten we aerosols (drijfgas voor in allerlei spuitbussen, mengsel van propaan, butaan en isobutaan met als belangrijkste eigenschap dat het weer geurloos gemaakt is).

Ik maak me wel een beetje zorgen om het Fokking! Single Ekiden team voor 2015. Hardloopdates, single runs, volgens mij hebben we volgend jaar 2 Fokking! in love teams en loop ik in mijn uppie een hele marathon als dat zo doorgaat. ;)
Of ik ga Silk toch houden aan de uithuwelijkspoging van Daywalker (dacht ik). :P
  maandag 28 juli 2014 @ 11:03:13 #29
258885 Solique
I Kill You !
pi_142805860
Knie verdraaid zaterdag omdat een auto ineens zijn stuur omgooide om de andere kant te ontwijken waardoor ik zelf de berm zowat in kon op de fiets, net nu het laatste weken goed ging. :')

Met de hoeveelheid regen die er in deze regio valt gaan de ramen echt niet open.
Zelfs vanmorgen 1 van de plantenbakken moeten leeggooien, was vol gelopen :X
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142805951
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:55 schreef Zwabberhark het volgende:
als je hier alles tegen elkaar openzet stroomt er geen lucht maar water naar binnen.

Al 1 gebouw ontruimd hier, onderlopende kelder en krachtstroom is geen ideale combi :X
  maandag 28 juli 2014 @ 11:11:21 #31
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142806068
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:02 schreef McTwente het volgende:

Zelf heb ik zaterdagmorgen ook getraind. Het was trailen, de trainer zei na afloop dat we de afgelegde afstand (9 km) mochten verdubbelen om het qua zwaarte gelijk te stellen aan asfaltkilometers. Zo voelde het niet echt, maar goed. Het was wel aanmerkelijk zwaarder inderdaad met die smalle paadjes en geen meter vlak.

ET en LT, beterschap!

Ik denk bij aerosol niet direct aan weer, maar aan een vroegere werkgever, Daar maakten we aerosols (drijfgas voor in allerlei spuitbussen, mengsel van propaan, butaan en isobutaan met als belangrijkste eigenschap dat het weer geurloos gemaakt is).

Ik maak me wel een beetje zorgen om het Fokking! Single Ekiden team voor 2015. Hardloopdates, single runs, volgens mij hebben we volgend jaar 2 Fokking! in love teams en loop ik in mijn uppie een hele marathon als dat zo doorgaat. ;)
Of ik ga Silk toch houden aan de uithuwelijkspoging van Daywalker (dacht ik). :P
Ik heb Hats al. Maar een harem zou ook leuk zijn. Fok!king Harem
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 juli 2014 @ 11:13:37 #32
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_142806123
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:03 schreef Solique het volgende:
Knie verdraaid zaterdag omdat een auto ineens zijn stuur omgooide om de andere kant te ontwijken waardoor ik zelf de berm zowat in kon op de fiets, net nu het laatste weken goed ging. :')

Met de hoeveelheid regen die er in deze regio valt gaan de ramen echt niet open.
Zelfs vanmorgen 1 van de plantenbakken moeten leeggooien, was vol gelopen :X
hoop dat je dr snel geen last meer van hebt.

Diclo doet zn werk goed, nek zag er iets beter uit. Eens kijken wa hij doet na een paar uurtjes werken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 28 juli 2014 @ 11:14:29 #33
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142806142
Ik heb mijn degelijke Schotlandjas maar weer aan. En mijn ogen gaan niet open :O

"Maar we leven nog, en niet zeuren"

Beterschap LT :{
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 juli 2014 @ 11:15:01 #34
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_142806162
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
kan t weer niet meespelen?

Hoop dat je je snel beter voelt
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 28 juli 2014 @ 11:15:11 #35
258885 Solique
I Kill You !
pi_142806167
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:13 schreef Ynske het volgende:

hoop dat je dr snel geen last meer van hebt.
Recovery gaat steeds beter laatste maanden, ga vanavond in sportschool toch weer rustig proberen te lopen. :Y
pi_142806275
Wat een verschil dan qua weer, hier is het zonnig weer en heeft het helemaal niet geregend.

Beterschap LT en Solique
pi_142806466

zweeffoto
  maandag 28 juli 2014 @ 11:29:14 #38
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142806506
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]

zweeffoto
Sintnicolaas maakte daar een klein foutje :D
F means you're fucked
pi_142806560
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja ik hoorde het, ik was toen al weg uit het stadion helaas.
pi_142806572
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:11 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Beter dan FOK!king haram.
Ja doei.
pi_142806704
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:15 schreef Solique het volgende:

[..]

Recovery gaat steeds beter laatste maanden, ga vanavond in sportschool toch weer rustig proberen te lopen. :Y
Mocht dat niet lukken spring dan op een fiets of langlauferding. Iets minder belastend voor de knibbel
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:37:48 #42
258885 Solique
I Kill You !
pi_142806750
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:36 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Mocht dat niet lukken spring dan op een fiets of langlauferding. Iets minder belastend voor de knibbel
Daarom dat ik de loopband steeds had ontweken, juist om druk te verlagen. :Y
En loop er al 12 jaar mee dus niet anders gewend. :')
  maandag 28 juli 2014 @ 11:38:14 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142806764
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:02 schreef McTwente het volgende:

ET en LT, beterschap!

Alles kan kapot ;)
  maandag 28 juli 2014 @ 11:42:26 #44
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142806892
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Alles kan kapot ;)
Maar niks valt niet te repareren met duct tape of tie-wraps.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_142806951
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:42 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Maar niks valt niet te repareren met duct tape of tie-wraps.
Als er wrijving is moet je toch WD-40 gebruiken?
pi_142806976
Ducttape en WD40 inderdaad, meer heb je niet nodig.

pi_142807085
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Altijd links én rechts kijken. Wat een blunder! _O-

Overigens wel knap dat hij bijna Nederlands kampioen werd op een nummer dat hij normaal niet loopt in wedstrijdverband.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:49:46 #48
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142807136
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:44 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Als er wrijving is moet je toch WD-40 gebruiken?
Ja dan loopt de relatie wel weer gesmeerd.
pi_142807189
quote:

[..]

Potverdrie, in mijn herinnering werd Silk aan mij uitgehuwelijkt.

"Neemt gij, McTwente, tot uw wettige echtgenote Silk"... of zoiets dan.

Struikje in de hand, toefje voor de kop, dat werk.

quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Alles kan kapot ;)
Dat is dan ook weer waar!
  maandag 28 juli 2014 @ 11:54:52 #50
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142807291
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:51 schreef McTwente het volgende:

[..]

[..]

Oja, ik las het verkeerd. Nou veuruut da. Tukkers onder mekoar!
  maandag 28 juli 2014 @ 11:54:59 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142807298
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef McTwente het volgende:

[..]

Altijd links én rechts kijken. Wat een blunder! _O-

Overigens wel knap dat hij bijna Nederlands kampioen werd op een nummer dat hij normaal niet loopt in wedstrijdverband.
Dat zegt ook wel wat over het niveau van de rest natuurlijk..
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 12:02:48 #52
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_142807501
quote:

Potverdrie, in mijn herinnering werd Silk aan mij uitgehuwelijkt (..)
Ja hoor eens, zo makkelijk gaat dat niet. Uithuwelijken gaat per opbod, wie biedt meer voor dit schattige hertje?
pi_142807546
Ja, heb gisteren wel gemerkt dat de breedte in de NLse atletiek niet heel groot is. Bij veel nummers was het verschil toch wel heel groot, net als bij de vrouwen 5km.
pi_142807548
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:54 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Oja, ik las het verkeerd. Nou veuruut da. Tukkers onder mekoar!
Thanks! ^O^

quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zegt ook wel wat over het niveau van de rest natuurlijk..
Absoluut. Voor degenen die het gemist hebben: Eelco Sintnicolaas was vroeg met de cadeaus dit jaar. Hij lag voor op de rest van het veld (400 m horden), kijkt naar rechts, steekt zijn arm in de lucht... en wordt in de laatste meters links ingehaald door een loper die nog wél volle bak sprintte. Dank u, sintnicolaas (hij is te makkelijk om hem te laten liggen :') ).
  maandag 28 juli 2014 @ 12:08:25 #55
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142807656
quote:

[..]

[..]

Ik zeg: JA! Laten we het maar proberen
pi_142807753
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:02 schreef Corniel het volgende:

[..]

Ja hoor eens, zo makkelijk gaat dat niet. Uithuwelijken gaat per opbod, wie biedt meer voor dit schattige hertje?
Ik ben niet gediend van concurrentie. Daywalker heeft haar al vergeven, niets meer aan te doen. :6
pi_142807830
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:11 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik ben niet gediend van concurrentie. Daywalker heeft haar al vergeven, niets meer aan te doen. :6
Wat ik me nu afvraag is of ze er zelf ook nog wat over te zeggen heeft.
  maandag 28 juli 2014 @ 12:22:17 #58
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142808067
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef Voccar het volgende:

[..]

Nee, dan krijg je er alleen maar meer meningen bij. Dat veroorzaakt alleen maar complicaties en daar is niemand bij gebaat.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_142808171
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)oon-Supervrouw.dhtml

<3 Dafne Schippers de Supervrouw
  maandag 28 juli 2014 @ 12:28:47 #60
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142808292
quote:

[..]

Zwieg'n en joa knikk'n!
  maandag 28 juli 2014 @ 12:33:13 #61
50430 Yuki
Student Midwife
pi_142808432
quote:

[..]

Die is van d'n Zwabber.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 28 juli 2014 @ 12:33:31 #62
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142808444
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Zwieg'n en joa knikk'n!
http://www.versuri.ro/ver(...)kers-jaknikkers.html
pi_142808480
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:08 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik zeg: JA! Laten we het maar proberen
Dat was inderdaad ook mijn reactie. :Y ^)

quote:

[..]

De ene Tukker helpt me, de andere probeert het weer te verpesten. -O-

quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Zwieg'n en joa knikk'n!
Deze Tukker weet. _O_
pi_142808629
quote:

[..]

Gaat dat in kamelen en geiten?
  maandag 28 juli 2014 @ 12:40:51 #65
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142808704
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:38 schreef Guard het volgende:

[..]

Mehehehe
  maandag 28 juli 2014 @ 12:52:45 #66
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142809136
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:34 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dat was inderdaad ook mijn reactie. :Y ^)

[..]

De ene Tukker helpt me, de andere probeert het weer te verpesten. -O-

[..]

Deze Tukker weet. _O_
We zijn "een beetje van dattum" nog vergeten ergens
  maandag 28 juli 2014 @ 13:00:15 #67
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_142809403
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:38 schreef Guard het volgende:

Koeibeesten, diamanten, aandelen, hard cash, villa's, wees een beetje creatief. SiIk is een mooie deerne, die mag wat kosten. Ik ben gaarne bereid te onderhandelen (tegen een kleine vergoeding).
pi_142809899
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef Corniel het volgende:

[..]

Koeibeesten, diamanten, aandelen, hard cash, villa's, wees een beetje creatief. SiIk is een mooie deerne, die mag wat kosten. Ik ben gaarne bereid te onderhandelen (tegen een kleine vergoeding).
Jij wilt haar gewoon voor jezelf, voor erbij zeg maar... :P
Silk moet je gewoon lekker vrij laten rondlopen! Hertjes zijn het mooist in de vrije natuur! ;)
pi_142809939
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef Corniel het volgende:

[..]

Koeibeesten, diamanten, aandelen, hard cash, villa's, wees een beetje creatief. SiIk is een mooie deerne, die mag wat kosten. Ik ben gaarne bereid te onderhandelen (tegen een kleine vergoeding)
haar toe te voegen aan mijn harem.
Fixed it. ;)
pi_142809953
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:15 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Jij wilt haar gewoon voor jezelf, voor erbij zeg maar... :P
Silk moet je gewoon lekker vrij laten rondlopen! Hertjes zijn het mooist in de vrije natuur! ;)
Je was me net voor.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:23:35 #71
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142810178
Smooth and pretty as silk
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 13:25:07 #72
155227 crew  Guppy
dus
pi_142810238
Hahaha! Arme Silk komt straks online en schrikt zich het apenzuur _O-
pi_142810260
Mwah, die is ABO al wel gewend!
Ja doei.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:35:10 #74
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_142810602
Denken dat iemand hier iets over Silk te zeggen heeft :').
Aanvragen voor een date met haar mogen in vijfvoud schriftelijk op ruitjespapier naar mij toegestuurd worden.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:40:58 #75
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142810796
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef Bart het volgende:
Denken dat iemand hier iets over Silk te zeggen heeft :').
Aanvragen voor een date met haar mogen in vijfvoud schriftelijk op ruitjespapier naar mij toegestuurd worden.
Hey.. niet tussen de onderhandelingen komen!
  maandag 28 juli 2014 @ 13:43:05 #76
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142810879
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja precies.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:45:24 #77
65252 Bart
pi_142810960
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

De onderhandelingen beginnen bij mij.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:46:27 #78
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142810983
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:45 schreef Bart het volgende:

[..]

De onderhandelingen beginnen bij mij.
Hahaahahahahahahanee
  maandag 28 juli 2014 @ 13:46:58 #79
65252 Bart
pi_142810996
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:46 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Hahaahahahahahahanee
n00b :')
  maandag 28 juli 2014 @ 13:47:16 #80
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142811008
;'(
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 13:47:44 #81
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142811022
Jezus...moeilijk he, een smilie doen
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 13:48:41 #82
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811061
Hardlopers zijn doodlopers
  maandag 28 juli 2014 @ 13:48:52 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811065
Hebben jullie niet van terug he?
  maandag 28 juli 2014 @ 13:49:00 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142811071
Origineel hoor...chapeau
F means you're fucked
  Designer maandag 28 juli 2014 @ 13:49:22 #85
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_142811084
quote:
6s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
Hebben jullie niet van terug he?
Nope, allemaal dood. Helaas.
🐙
  maandag 28 juli 2014 @ 13:49:44 #86
65252 Bart
pi_142811095
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:49 schreef YUR het volgende:
Origineel hoor...chapeau
Sinds wanneer moet (kan) de waarheid origineel zijn :?.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:49:53 #87
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142811096
quote:
16s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
Kano's zijn stom, kayaks zijn vele stoerderder :6
  maandag 28 juli 2014 @ 13:50:24 #88
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142811119
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:49 schreef Bart het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet (kan) de waarheid origineel zijn :?.
Zeg ik dat?
F means you're fucked
pi_142811170
Oh nog meer concurrentie, dat drijft de prijs natuurlijk wel flink op.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:53:16 #90
65252 Bart
pi_142811214
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Indirect ja. Je becommentarieert de opmerking middels sarcasme zijnde niet origineel. Hiermee impliceer je dat deze dat beter wel had kunnen zijn. Echter, een waarheid hoeft en kan vaak niet origineel zijn. Zat je op de middelbare school ook constant 'zo zo origineel hoor' te scanderen als de natuurkundedocent zat te vertellen dat er een lineair verband is tussen de spanning over een geleider, de weerstand van die geleider en de stroomsterkte door die geleider (ook wel bekend als de wet van Ohm)?
  maandag 28 juli 2014 @ 13:54:27 #91
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142811249
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:53 schreef Bart het volgende:

[..]

Indirect ja. Je becommentarieert de opmerking middels sarcasme zijnde niet origineel. Hiermee impliceer je dat deze dat beter wel had kunnen zijn. Echter, een waarheid hoeft en kan vaak niet origineel zijn. Zat je op de middelbare school ook constant 'zo zo origineel hoor' te scanderen als de natuurkundedocent zat te vertellen dat er een lineair verband is tussen de spanning over een geleider, de weerstand van die geleider en de stroomsterkte door die geleider (ook wel bekend als de wet van Ohm)?
Loop je ook hard?
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 13:54:47 #92
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142811265
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:53 schreef Bart het volgende:

[..]

Heb je een broodje woordenboek gehad?
  maandag 28 juli 2014 @ 13:55:28 #93
65252 Bart
pi_142811284
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Loop je ook hard?
quote:
16s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
pi_142811285
Wat een draak van een topic wordt dit zo -O- Kan er niet iemand gaan hardlopen en daarover een mooi verhaal houden?
  maandag 28 juli 2014 @ 13:55:47 #95
65252 Bart
pi_142811304
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:54 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Heb je een broodje woordenboek gehad?
:?
Ik heb voor deze woorden geen woordenboek nodig hoor. Jij wel?
  maandag 28 juli 2014 @ 13:56:34 #96
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811336
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een draak van een topic wordt dit zo -O- Kan er niet iemand gaan hardlopen en daarover een mooi verhaal houden?
Ik heb een keer 5 km in 24 minuut 27 gelopen.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:56:45 #97
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142811339
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:55 schreef Bart het volgende:

[..]

[..]

In dat geval zou je het eens moeten proberen. Het zal je nog eens verbazen
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 13:57:41 #98
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142811371
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
quote:
A runner runs through the pain

Embraces swollen and bruised toes

Knowing with each step

They are one step closer to their finish line

A runner’s legs are often sore

But continue to strengthen through

Training and passion

A runner hears music differently

Than most…

Wondering if the lyrics will help

Motivate movement within their weary feet,

And feeling the beat of each note

As their feet and legs

Find a cadence and fall in to place

A runner sees neighborhood streets

And miles of pathways

As the road ‘undiscovered’

Or a peaceful place to escape.

A runner in training

Runs

Works

And drives through sickness

Pain

And exhaustion…

For the mere passion

Joy

And need to run

This need

Comes from within…

And no one,

Can take that away

Nor mimic,

Nor understand

The race

Each runner

Needs

To run…

Run on my friends…and be well
  maandag 28 juli 2014 @ 13:57:44 #99
65252 Bart
pi_142811373
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:56 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb wel gedaan hoor. Maar ik krijg last van zowel mijn rug als mijn knieën.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:58:04 #100
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811383
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:49 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Kano's zijn stom, kayaks zijn vele stoerderder :6
Iedereen noemt het een kano, dus doe niet zo hip met je kayak.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:58:06 #101
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142811384
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:57 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik heb wel gedaan hoor. Maar ik krijg last van zowel mijn rug als mijn knieën.
Maar je leeft nog
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 13:58:31 #102
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811394
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:56 schreef YUR het volgende:

[..]

Hij heeft een goede voorbeeld om het niet te doen thuis. :P
  maandag 28 juli 2014 @ 13:58:37 #103
65252 Bart
pi_142811396
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar je leeft nog
Scheelde niet veel!
pi_142811413
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:57 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

[..]

Mooi!
  maandag 28 juli 2014 @ 13:59:19 #105
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142811417
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:58 schreef Bart het volgende:

[..]

Scheelde niet veel!
Maar je leeft nog
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 13:59:35 #106
65252 Bart
pi_142811427
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hij heeft een goede voorbeeld om het niet te doen thuis. :P
Dat ook ja. Mijn vrouw heeft in een jaar tijd volgens mij drie blessures gehad. Die roeit nu. Ze had wel de dam-tot-dam-loop gedaan, resptec!
  maandag 28 juli 2014 @ 13:59:46 #107
65252 Bart
pi_142811432
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar je leeft nog
Was net op tijd gestopt.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:59:51 #108
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_142811435
is de schoolvakantie begonnen?
  maandag 28 juli 2014 @ 13:59:51 #109
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811437
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat ook ja. Mijn vrouw heeft in een jaar tijd volgens mij drie blessures gehad. Die roeit nu. Ze had wel de dam-tot-dam-loop gedaan, resptec!
Roeien, godnondeju :')
  maandag 28 juli 2014 @ 14:00:13 #110
65252 Bart
pi_142811451
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef Fa-tum het volgende:
Geen idee, ik heb geen kinderen.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:00:32 #111
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811461
quote:

Dit knappe koppie zit niet meer op school hoor.
pi_142811489
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Roeien, godnondeju :')
Wat?

Maar goed, laten we die discussie niet hier voeren ;)
  maandag 28 juli 2014 @ 14:01:37 #113
65252 Bart
pi_142811505
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Waarom scheer jij eigenlijk wel je benen maar niet je kin, dan ben je toch nog steeds niet aerodynamisch?
  maandag 28 juli 2014 @ 14:01:53 #114
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142811514
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef Bart het volgende:

[..]

Was net op tijd gestopt.
Dat kun je niet weten he.
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 14:02:00 #115
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142811518
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ieh je hebt neushaar
  maandag 28 juli 2014 @ 14:02:06 #116
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811525
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat?

Maar goed, laten we die discussie niet hier voeren ;)
Mijn zus verliest die discussie ook steeds hoor. :P
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:01 schreef Bart het volgende:

[..]

Waarom scheer jij eigenlijk wel je benen maar niet je kin, dan ben je toch nog steeds niet aerodynamisch?
Omdat baarden soignee zijn.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:02:38 #117
65252 Bart
pi_142811540
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat kun je niet weten he.
Jawel, want na een uurtje of zo waren de rugpijn en kniepijn weer weg.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:02:51 #118
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811549
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:02 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ieh je hebt neushaar
Gelukkig is mijn neus ooit scheefgeslagen door een jongen die dacht dat ik 'm in de sloot had gegooid. Dus aan 1 kant valt het niet zo op.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:03:25 #119
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142811567
Even een hardloopfoto ter afwisseling dan maar!

maandag 28 juli 2014 @ 14:03:33 #120
65252 Bart
pi_142811575
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gelukkig is mijn neus ooit scheefgeslagen door een jongen die dacht dat ik 'm in de sloot had gegooid. Dus aan 1 kant valt het niet zo op.
Waarom dacht die jongen dat je je neus in de sloot had gegooid :?.
pi_142811577
quote:
:D

Je zou denken he

Maar bart, gewoon beginnen met 50 meter rennen en elke dag er 50 meter bij. Wel op een rustig tempo van 12km per uur (anders is het joggen en dat wil je natuurlijk niet)

Hier eindelijk weer een maand van 50+ *O* de 60 tikken we ook nog aan morgen
  maandag 28 juli 2014 @ 14:03:41 #122
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142811583
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:02 schreef Bart het volgende:

[..]

Jawel, want na een uurtje of zo waren de rugpijn en kniepijn weer weg.
Dat is inderdaad een indicatie dat je net aan de dood bent ontsnapt
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 14:03:47 #123
65252 Bart
pi_142811587
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:03 schreef Wolve000 het volgende:

[ afbeelding ]
Nr 7 :~.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:03:59 #124
65252 Bart
pi_142811591
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een indicatie dat je net aan de dood bent ontsnapt
Precies!
  maandag 28 juli 2014 @ 14:04:25 #125
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142811603
Lijkt wel een foto van de paralympics :D
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 14:04:34 #126
65252 Bart
pi_142811612
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:03 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Je zou denken he

Maar bart, gewoon beginnen met 50 meter rennen en elke dag er 50 meter bij. Wel op een rustig tempo van 12km per uur (anders is het joggen en dat wil je natuurlijk niet)

Ik ga wel squashen ;).
  maandag 28 juli 2014 @ 14:04:42 #127
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811620
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:03 schreef Bart het volgende:

[..]

Waarom dacht die jongen dat je je neus in de sloot had gegooid :?.
Dat was ons allemaal een raadsel, maar gezien iedereen bezopen was hebben we het daar maar bij gelaten.
quote:

[ afbeelding ]
Op de laatste foto die ik zag liep bloempje nog naast je. Je wist d'r te lossen hier?
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:03 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Je zou denken he

50 km in een maand is toch niet zo veel?
  maandag 28 juli 2014 @ 14:04:45 #128
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142811622
Bart en rennen, goeie grap. Dat zou ik wel willen zien. Misschien werkt het als ik met een bak vol muiskoekjes voor hem uit ga rennen :D
pi_142811634
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mijn zus verliest die discussie ook steeds hoor. :P

[..]

Omdat baarden soignee zijn.
Dan is je zusje gewoon niet goed in discussieren. Aangezien het Nederlandse roeien 27 Olympische medailles heeft gehaald in de geschiedenis en kanovaren 8, lijkt me dat niet echt een :') waard.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:05:12 #130
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811636
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:03 schreef Bart het volgende:

[..]

Nr 7 :~.
Bah, puntige knieën, 2/10 zou niet doen.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:05:19 #131
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142811640
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]

Op de laatste foto die ik zag liep bloempje nog naast je. Je wist d'r te lossen hier?

Deze foto was juist nog bijna van het begin. De andere was al een eind verderop.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:05:27 #132
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811644
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:04 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik ga wel squashen ;).
Bart, ik trap in een hoop, maar niet dat jij squasht.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:05:30 #133
65252 Bart
pi_142811646
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:04 schreef douche-eendje het volgende:
Bart en rennen, goeie grap. Dat zou ik wel willen zien. Misschien werkt het als ik met een bak vol muiskoekjes voor hem uit ga rennen :D
Dan stap ik in de auto en rij je voorbij terwijl ik de koekjes uit je hand gris :7.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:05:49 #134
65252 Bart
pi_142811654
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Bart, ik trap in een hoop, maar niet dat jij squasht.
Woensdag weer.
pi_142811665
quote:
50 km in een maand is toch niet zo veel?
Ver genoeg voor mij ^O^
pi_142811675
quote:

[ afbeelding ]
Oei, iemand mag nr 231 wel wat over een goede loophouding gaan leren :P
  maandag 28 juli 2014 @ 14:06:49 #137
65252 Bart
pi_142811690
quote:
nr 7
  maandag 28 juli 2014 @ 14:07:33 #138
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811714
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dan is je zusje gewoon niet goed in discussieren. Aangezien het Nederlandse roeien 27 Olympische medailles heeft gehaald in de geschiedenis en kanovaren 8, lijkt me dat niet echt een :') waard.

Tevens heb je in kano meer verschillende discipline's, je kan op meer plekken komen en het is een stuk ouder dan roeien.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:08:10 #139
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811728
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:05 schreef Bart het volgende:

[..]

Woensdag weer.
^O^
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:05 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Deze foto was juist nog bijna van het begin. De andere was al een eind verderop.
Ah, hoeveel km?
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:06 schreef Bart het volgende:

[..]

nr 7
Dat weet ik ook wel kloothommel.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:11:19 #140
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142811831
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die wandelt? Sowieso zie ik wel eens mensen lopen dat ik denk, wtf, thuis zitten is gezonder voor je.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:11:40 #141
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142811835
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:05 schreef Bart het volgende:

[..]

Dan stap ik in de auto en rij je voorbij terwijl ik de koekjes uit je hand gris :7.
Je hebt straks geen auto meer. /faal
  maandag 28 juli 2014 @ 14:13:34 #142
65252 Bart
pi_142811898
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

^O^

quote:
[..]

Dat weet ik ook wel kloothommel.
Waarom vraag je het dan.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:13:47 #143
65252 Bart
pi_142811902
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:11 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je hebt straks geen auto meer. /faal
Kan ik toch lenen.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:26:02 #144
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142812274
Zit ONZ dicht ofzo?
pi_142812387
Snap ook niet waarom mensen hier komen als ze zelf niks of weinig met hardlopen hebben. Volgens mij zijn er genoeg andere topics waar je dan terecht kunt.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:33:30 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142812534
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:26 schreef Murmeli het volgende:
Zit ONZ dicht ofzo?
Is dat zo? Ik weet het niet hoor.
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:29 schreef Voccar het volgende:
Snap ook niet waarom mensen hier komen als ze zelf niks of weinig met hardlopen hebben. Volgens mij zijn er genoeg andere topics waar je dan terecht kunt.
Lekker gastvrij zeg :r Ik heb al eerder aangegeven 5 km in 24:27 afgelegd te hebben. Maar blijkbaar is dat niet voldoende om met dit elitaire clubje mee te mogen posten.
pi_142812579
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:33 schreef kanovinnie het volgende:

Lekker gastvrij zeg :r Ik heb al eerder aangegeven 5 km in 24:27 afgelegd te hebben. Maar blijkbaar is dat niet voldoende om met dit elitaire clubje mee te mogen posten.
Je voelt je wel aangesproken, dus je weet zelf ook wel dat het niets met hardlopen te maken heeft wat je hier doet :W
  maandag 28 juli 2014 @ 14:36:37 #148
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142812644
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:34 schreef Guard het volgende:

[..]

Je voelt je wel aangesproken, dus je weet zelf ook wel dat het niets met hardlopen te maken heeft wat je hier doet :W
Ik help mijn vriend Bart die hier op moet boksen tegen dit kliekje.

Toegeven, ik heb weinig met hardlopen. Ten eerste al door de naam (hardlopen asocieer ik met snelwandelen, ik noem het eerder rennen) en ten tweede omdat wielrennen veel leuker is.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:37:41 #149
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142812694
Help jij je vriendje maar hoor :*
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 14:37:45 #150
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142812698
quote:
Zit nu op een gemiddelde van 50km per maand en de laatste weken veel tijd besteed aan looptechnieken. T gaat iig lekker ;)
pi_142812744
Hm gezellig..

Anyhow ik heb een vraagje..

Ik heb last van een pijnlijke plek op mijn scheen. Niet echt echt pijnlijk maar wel gevoelig. Nu ben ik al wat meer rust dagen tussen de loopjes aan het laten. Is dat genoeg?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 28 juli 2014 @ 14:39:16 #152
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142812751
Ik heb al 9.3 km hardgelopen dit jaar. Dat is 9.3 km meer dan vorig jaar.

Het is niet echt mijn ding.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:39:38 #153
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142812767
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hm gezellig..

Ik heb kast van een pijnlijke plek op mijn scheen. Niet echt echt pijnlijk maar wel gevoelig. Nu ben ik al wat meer rust dagen tussen de loopjes aan het laten. Is dat genoeg?
Er is 1 manier om daar achter te komen
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 14:40:38 #154
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142812803
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hm gezellig..

Ik heb kast van een pijnlijke plek op mijn scheen. Niet echt echt pijnlijk maar wel gevoelig. Nu ben ik al wat meer rust dagen tussen de loopjes aan het laten. Is dat genoeg?
Als het komt door hardlopen zou ik rustig doen, als het door iets anders komthoeft dat het lopen toch niet te belemmeren?
pi_142812842
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik help mijn vriend Bart die hier op moet boksen tegen dit kliekje.

Toegeven, ik heb weinig met hardlopen. Ten eerste al door de naam (hardlopen asocieer ik met snelwandelen, ik noem het eerder rennen) en ten tweede omdat wielrennen veel leuker is.
:') Ja met een wiel rennen is veel leuker.
pi_142812846
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Er is 1 manier om daar achter te komen
Ja oke, maar kan dat geen kwaad of moet ik voorlopig gewoon helemaal niet lopen? Wil het niet erger maken :@
pi_142812871
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als het komt door hardlopen zou ik rustig doen, als het door iets anders komthoeft dat het lopen toch niet te belemmeren?
Denk het hardlopen ja, zou niet weten door wat anders.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:43:15 #158
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142812897
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:41 schreef CaLeX het volgende:

[..]

:') Ja met een wiel rennen is veel leuker.
HAHAHAHA
Dit bedoel ik natuurlijk.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:46:13 #159
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142812984
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja oke, maar kan dat geen kwaad of moet ik voorlopig gewoon helemaal niet lopen? Wil het niet erger maken :@
Dat kunnen wij natuurlijk niet weten zo he?

Ik zou zeggen: probeer het eens. Gaat het beter? WIN!
Gaat het niet beter? Nog ff rust. Vertrouw je het echt niet? Laat er eens naar kijken door iemand die er wel een goed oordeel over kan geven
F means you're fucked
pi_142813077
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:46 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat kunnen wij natuurlijk niet weten zo he?

Ik zou zeggen: probeer het eens. Gaat het beter? WIN!
Gaat het niet beter? Nog ff rust. Vertrouw je het echt niet? Laat er eens naar kijken door iemand die er wel een goed oordeel over kan geven
Mja laat maar ik kijk het wel even aan. Dacht met zoveel lopers valt daar vast wel wat zinnigs op te zeggen. Hoor hier zonvakantie dingen voorbij komen met dingen als pijn aan schenen en uitkijken daarmee enzo :)
  maandag 28 juli 2014 @ 14:49:23 #161
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142813093
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mja laat maar ik kijk het wel even aan. Dacht met zoveel lopers valt daar vast wel wat zinnigs op te zeggen. Hoor hier zonvakantie dingen voorbij komen met dingen als pijn aan schenen en uitkijken daarmee enzo :)
Niet ieder pijntje is hetzelfde he
F means you're fucked
pi_142813119
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

HAHAHAHA
Dit bedoel ik natuurlijk.
[ afbeelding ]
Tja dat mag jij leuker vinden, ik vind het dan weer helemaal niets. Spring dan op een MTB dan wordt je tenminste vies. ^O^
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 juli 2014 @ 14:50:18 #163
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_142813124
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

wanneer steekt t de kop op?
Hoelang houd t aan?
Fysio?
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 28 juli 2014 @ 14:50:39 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142813133
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:50 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Tja dat mag jij leuker vinden, ik vind het dan weer helemaal niets. Spring dan op een MTB dan wordt je tenminste vies. ^O^
Laatste keer dat ik op mijn MTB zat ben ik van Egmond naar de pier en terug gereden. *O*
pi_142813159
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

wanneer steekt t de kop op?
Hoelang houd t aan?
Fysio?
Ik voel het tijdens het wandelen. Tijdens het hardlopen dan eigenlijk weer bijna niet maar daarna weer wel.

Gisteren tijdens het zwemmen voelde ik er niks van.
pi_142813164
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik op mijn MTB zat ben ik van Egmond naar de pier en terug gereden. *O*
Nu moet ik een klein plusje achter je naam zetten ;(
  maandag 28 juli 2014 @ 14:54:38 #167
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142813275
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:51 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Nu moet ik een klein plusje achter je naam zetten ;(
Tijd: 1:47, goed voor de 127ste plek in mijn klasse met 1575 finishers
Vorig jaar (met lichtere omstandigheden)
1:51
:P
  maandag 28 juli 2014 @ 14:57:23 #168
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142813389
Kijk, nu hoef ik niet helemaal naar het fietstopic om die interessante informatie op te zoeken
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 14:57:40 #169
65252 Bart
pi_142813400
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:26 schreef Murmeli het volgende:
Zit ONZ dicht ofzo?
ONZ :').
Daar kom ik niet.
quote:
Hardlopen? Het ging toch over Silk?
pi_142813604
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

231 was een soort van snelwandelen aan het doen, geloof ik.
Ja doei.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:02:50 #171
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142813654
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:57 schreef YUR het volgende:
Kijk, nu hoef ik niet helemaal naar het fietstopic om die interessante informatie op te zoeken
Leuk he? Wil je nog meer weten?
  maandag 28 juli 2014 @ 15:03:22 #172
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142813677
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Leuk he? Wil je nog meer weten?
Ik ben verzadigd, dank je wel
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 15:04:32 #173
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142813726
Maaruh, lopen jullie nog wel eens hard of praten jullie hier alleen over SiIk?
pi_142813747
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Maaruh, lopen jullie nog wel eens hard of praten jullie hier alleen over SiIk?
We knutselen GPX logjes en die vergelijken we dan met elkaar.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:06:40 #175
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142813810
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

We knutselen GPX logjes en die vergelijken we dan met elkaar.
Kan ik er dan 1 van het wielrennen pakken en doen alsof het hardlopen was?
  maandag 28 juli 2014 @ 15:08:30 #176
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142813900
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als jij je er beter door voelt, vooral doen ^O^
F means you're fucked
pi_142813949
Zo maar eens door wat plassen gaan stampen *G*
pi_142813972
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mwa een loopje van 50+km op Bolt snelheid valt wel op he
  maandag 28 juli 2014 @ 15:10:31 #179
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142813994
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:09 schreef Guard het volgende:
Zo maar eens door wat plassen gaan stampen *G*
Ik denk dat jij naar het zwemtopic moet straks
F means you're fucked
pi_142814045
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:10 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Mwa een loopje van 50+km op Bolt snelheid valt wel op he
zo hard fietst hij waarschijnlijk niet :P
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 15:11:47 #181
155227 crew  Guppy
dus
pi_142814047
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hm gezellig..

Ik heb last van een pijnlijke plek op mijn scheen. Niet echt echt pijnlijk maar wel gevoelig. Nu ben ik al wat meer rust dagen tussen de loopjes aan het laten. Is dat genoeg?
Aan de binnenkant van je scheenbeen? Boven je enkel? Daar heb ik het ook gehad en dat was bij mij een shin splint. Maar goed, dat heeft de fysio toen geconstateerd, en dat kan ik niet van achter de computer. Maar de remedie tegen shin splints was rust...
  maandag 28 juli 2014 @ 15:14:02 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142814147
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

zo hard fietst hij waarschijnlijk niet :P
http://www.strava.com/activities/153400770 :@
  FOK!fotograaf maandag 28 juli 2014 @ 15:15:46 #183
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_142814228
Net lekker 10 km gerend na de regen hier. Voelde het gewoon opwarmen tijdens het rennen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_142814249
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik denk dat jij naar het zwemtopic moet straks
Alleen als ik daar over wielrennen mag praten
pi_142814313
quote:
Nee is ook een antwoord
  maandag 28 juli 2014 @ 15:19:18 #186
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142814354
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:18 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Nee is ook een antwoord
Nee....
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 15:19:19 #187
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142814355
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:18 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Nee is ook een antwoord
Nou zeg!
  maandag 28 juli 2014 @ 15:22:35 #188
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142814505
Zo ver zie ik zelfs rechtsedirecte nog niet lopen :o
  maandag 28 juli 2014 @ 15:23:43 #189
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_142814553
@Kanovinnie: Het is dat je een mooie achternaam hebt, maar anders...

Ga fietsen man, en doe dat niet hier.

Hier versieren we SiIk (sorry, proberen we), en knutselen we hardloop-GPX-en. Ik knutsel ook nog wel eens wielren-GPX-en, maar daar val ik mijn hardloopmaatjes zo min mogelijk mee lastig.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:25:01 #190
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142814605
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:23 schreef Corniel het volgende:
@Kanovinnie: Het is dat je een mooie achternaam hebt, maar anders...

Ga fietsen man, en doe dat niet hier.

Hier versieren we SiIk (sorry, proberen we), en knutselen we hardloop-GPX-en. Ik knutsel ook nog wel eens wielren-GPX-en, maar daar val ik mijn hardloopmaatjes zo min mogelijk mee lastig.
Oh maar jullie zijn mijn maatjes niet. En ik wil SiIk ook hosselen. Heb d'r al gematched op Tinder en haar telefoonnummer :@ Dan zit ik al in level 3 toch? Nog 1334 en ik zit in het punani level :D
pi_142814775
Weer eens een trolltopic voor de verandering? :D Wat is deze?
  maandag 28 juli 2014 @ 15:32:02 #192
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142814874
Ik ging even spieken hier. Kom over een paar uur wel weer terug :'(
  maandag 28 juli 2014 @ 15:35:20 #193
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142814996
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:32 schreef Quoi het volgende:
Ik ging even spieken hier. Kom over een paar uur wel weer terug :'(
Zo, een paar uur lopen op een doordeweekse maandag. Dat doe ik je niet na. Succes *O*
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Weer eens een trolltopic voor de verandering? :D Wat is deze?
Jullie hosselen SiIlk stiekem!
pi_142815046
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zo, een paar uur lopen op een doordeweekse maandag. Dat doe ik je niet na. Succes *O*

[..]

Jullie hosselen SiIlk stiekem!
Nee niks. Die moet juist vrij rondlopen zei ik al...
pi_142815074
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:36 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nee niks. Die moet juist vrij rondlopen zei ik al...
Soort scharrelsilk?
Ja doei.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:38:36 #196
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_142815126
Hoi, zullen we een hardlooptopic openen?
pi_142815137
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Soort scharrelsilk?
Precies!
  maandag 28 juli 2014 @ 15:40:11 #198
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142815178
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:38 schreef Fa-tum het volgende:
Zijn er toch al genoeg van?
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Soort scharrelsilk?
Nounou, beetje respect voor SiIk. Dat is een vroome dame.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:40:24 #199
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_142815186
Vandaag de 6km aangetikt!!
tenminste.. volgens google , want tomtom zei doe het zelf maar :(
pi_142815202
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:38 schreef Fa-tum het volgende:
Is er al, in SPT: SPT / Centraal topic voor Amateurhardlopers, deel 68: we glide'n 't topic in
Ja doei.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:41:54 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142815245
quote:
Das geen hardlopend topic
  maandag 28 juli 2014 @ 15:42:30 #202
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_142815270
laatste post 5 juni
pi_142815294
Voor over 3 weken...

maandag 28 juli 2014 @ 15:43:12 #204
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142815298
Niet die shit alweer he...
F means you're fucked
pi_142815319
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor over 3 weken...

[ afbeelding ]
Ah joh, jij bent alweer binnen voordat wij gestart zijn! :D
Ja doei.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:44:07 #206
65252 Bart
pi_142815339
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oh maar jullie zijn mijn maatjes niet. En ik wil SiIk ook hosselen. Heb d'r al gematched op Tinder en haar telefoonnummer :@ Dan zit ik al in level 3 toch? Nog 1334 en ik zit in het punani level :D
Amateur :').
Ik heb diverse foto's van Silks kontje.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:45:10 #207
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142815384
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor over 3 weken...

[ afbeelding ]
Niet echt iets waar ik wat mee kan. Maar ik moet ook zeggen dat ik een ander mantra heb.
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:44 schreef Bart het volgende:

[..]

:o :@ Please share?
  maandag 28 juli 2014 @ 15:47:03 #208
65252 Bart
pi_142815467
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

:o :@ Please share?
Volgens mij staat er ergens wel een in ABO.
pi_142815772
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:47 schreef Bart het volgende:

[..]

Volgens mij staat er ergens wel een in ABO.
En in dé fok.rar zitten er een paar :9
  maandag 28 juli 2014 @ 15:58:02 #210
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142815903
Nu nokken hoor jongens, straks komen alle hardlopers naar VBL
  maandag 28 juli 2014 @ 15:58:22 #211
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142815916
Jezus mensen, doe effe normaal over siIk zeg!
  maandag 28 juli 2014 @ 16:03:07 #212
65252 Bart
pi_142816070
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:58 schreef Murmeli het volgende:
Ja zeg!
Wie begon er eigenlijk over?
  maandag 28 juli 2014 @ 16:08:05 #213
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142816238
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:58 schreef Murmeli het volgende:
Hoezo? Tis toch gewoon een stuk vlees wat verhandeld kan worden? :@
  maandag 28 juli 2014 @ 16:08:30 #214
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142816252
Laten we eerlijk zijn, voor de juiste prijs zou jij ook alles doen.
pi_142816278
Maar, wie ging 'r nou met silk trouwen dan? Daywalker?
Ja doei.
pi_142816304
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:44 schreef Bart het volgende:

[..]

Foto's tellen niet. Alleen live aanschouwen tijdens de Ekiden telt.
pi_142816314
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoezo? Tis toch gewoon een stuk vlees wat verhandeld kan worden? :@
Net als tijdens de bbq van twee weken geleden. Silk bleef trouwens logeren :+
  maandag 28 juli 2014 @ 16:10:36 #218
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142816329
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
Laten we eerlijk zijn, voor de juiste prijs zou jij ook alles doen.
Ik? Eh nee bedankt.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:11:00 #219
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142816343
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:09 schreef McTwente het volgende:

[..]

Oh, ik dacht bij mij in bed. Telt dat dan niet? -O-
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:10 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Net als tijdens de bbq van twee weken geleden. Silk bleef trouwens logeren :+
Heeft ze nog geluk dat ze niet op de BBQ ging!
  maandag 28 juli 2014 @ 16:12:03 #220
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142816375
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:10 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik? Eh nee bedankt.
Als bill gates jou 10 miljard zou geven om iets te doen waar je geen permanente lichamelijke of geestelijke gevolgen aan over houd zou jij nee zeggen?

Kom maar op met die grootgeschapen neger en een pot glijmiddel. Als er 10 miljard tegenover staat....
pi_142816376
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, wie ging 'r nou met silk trouwen dan? Daywalker?
Die heeft Hats al.

Daywalker heeft Silk aan mij uitgehuwelijkt, maar daar is niet iedereen het mee eens.
Met mijn excuses voor alle spam die dit tot gevolg had in dit topic. :N
  maandag 28 juli 2014 @ 16:12:11 #222
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142816386
Echt, kan dit stoppen? ;(
Als dit zó'n topic wordt ben ik er definitief klaar mee.

SPOILER
  maandag 28 juli 2014 @ 16:13:36 #223
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142816431
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:12 schreef Quoi het volgende:
Echt, kan dit stoppen? ;(
Als dit zó'n topic wordt ben ik er definitief klaar mee.

SPOILER
Jeetje meid, er posten anderhalf uur eens andere mensen mee dan de vaste kliek. Wat een ramp ;(
  maandag 28 juli 2014 @ 16:13:56 #224
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142816442
Maar ik zal wel stoppen
SPOILER
  maandag 28 juli 2014 @ 16:15:30 #225
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142816492
Nog wel even een serieuze vraag, hoe lang zou ik er over doen om 14/15 km te kunnen hardlopen de volgende dag weer? Met trainen naar zo'n afstand. Dan kan ik ipv fietsen ook eens hardlopend naar mijn werk.

Het is 10 km hardlopen, 15 min chillen op het pontje en daarna (u raad het al) 4 km uitlopen naar kantoor.
pi_142816573
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
Nog wel even een serieuze vraag, hoe lang zou ik er over doen om 14/15 km te kunnen hardlopen de volgende dag weer? Met trainen naar zo'n afstand. Dan kan ik ipv fietsen ook eens hardlopend naar mijn werk.

Het is 10 km hardlopen, 15 min chillen op het pontje en daarna (u raad het al) 4 km uitlopen naar kantoor.
Je deed 5km in 24 minuut nog wat toch? Denk dat 1 uur 20 dan zeker mogelijk is, en als het trainen goed gaat misschien 1 uur 15 of sneller. En dan heb ik het pontje niet mee gerekend ;) In de openingspost staat een mooie rekentool waarmee je verwachtingen kunt berekenen voor bepaalde afstanden.
Maar aan de andere kant, ik neem aan dat je ook niet dood op je werk aan wilt komen dus dat je het eerder als een rustige duurloop wilt doen. Dan eerder 1 uur 40 of zo.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:18:59 #227
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142816619
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je deed 5km in 24 minuut nog wat toch? Denk dat 1 uur 20 dan zeker mogelijk is, en als het trainen goed gaat misschien 1 uur 15 of sneller. En dan heb ik het pontje niet mee gerekend ;) In de openingspost staat een mooie rekentool waarmee je verwachtingen kunt berekenen voor bepaalde afstanden.
Maar aan de andere kant, ik neem aan dat je ook niet dood op je werk aan wilt komen dus dat je het eerder als een rustige duurloop wilt doen. Dan eerder 1 uur 40 of zo.
Oh ik bedoelde niet hoe lang ik er over zou doen. Ik kon na die 5 km de 900 meter naar huis niet echt heel soepel meer hobbelen. Ik vroeg me meer af of je dat gewoon even een keer kan doen, of dat je van te voren eerst 5/6/8/10/12 oid moet lopen om een beetje in te komen.

200 km fietsen doe je ook niet als beginner.
pi_142816657
Opbouwen :Y

Zie de schema's in de OP.
Ja doei.
pi_142816685
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:15 schreef kanovinnie het volgende:

Over het algemeen duurt een beginnerscursus (van 0 naar 5 km) een maand of 3, uitbouwen naar 10km kost nog eens ongeveer dezelfde tijd, en daarna kan je vrij snel naar de 15km.

Hoe lang het voor jou zou duren, hangt van je huidige conditie af. En dan niet alleen je algemene conditie die je van het fietsen hebt, want lopen belast je spieren toch anders. Als je regelmatig 5km-loopjes doet, dus een maand of 4.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:21:07 #230
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142816703
Duurt me te lang. Ben ik te lui voor. Misschien van de winter. Thanks.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:22:57 #231
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_142816774
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
Deze man weet _O-
pi_142816779
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
Het zijn dan ook nog eens minimum-termijnen. Meestal is het beter om die opbouwschema's niet achter elkaar te doen...

Maar als je het niet leuk genoeg vindt om er voldoende tijd in te stoppen, dan moet je het niet doen. Wielrennen is ook een mooie sport :)
pi_142816847
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:13 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Jeetje meid, er posten anderhalf uur eens andere mensen mee dan de vaste kliek. Wat een ramp ;(
Meeposten is niet erg, en een tyfuszooitje van maken wel
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:18 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oh ik bedoelde niet hoe lang ik er over zou doen. Ik kon na die 5 km de 900 meter naar huis niet echt heel soepel meer hobbelen. Ik vroeg me meer af of je dat gewoon even een keer kan doen, of dat je van te voren eerst 5/6/8/10/12 oid moet lopen om een beetje in te komen.

200 km fietsen doe je ook niet als beginner.
Moeilijk te zeggen, 15km is net te ver om zomaar eens te lopen.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:27:16 #234
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_142816927
Gisteren op schiphol tijdens het wachten maar een blogje geschreven over de huidige stand van zaken in mijn hardloopleven:

http://allergenenhardloper.wordpress.com/
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
  maandag 28 juli 2014 @ 16:28:22 #235
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_142816962
quote:
2s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
Gisteren op schiphol tijdens het wachten maar een blogje geschreven over de huidige stand van zaken in mijn hardloopleven:

http://allergenenhardloper.wordpress.com/
Wat is je PR op de 5k?
pi_142817258
Geen plassen om in te stampen -O- 10 km droog asfalt gedaan -O-
Maar was wel lekker, niet op horloge kijken of in schema's proberen te passen, maar gewoon lopen :s)
  maandag 28 juli 2014 @ 16:39:24 #237
65252 Bart
pi_142817343
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:09 schreef McTwente het volgende:

[..]

silks kont niet aangeraakt hebben :')
Amateur.
pi_142817406
Ik heb van de meeste moderators op Fok! niet zo'n hoge pet op. Dit bewijst weer waarom. Man man man. Doe eens normaal man. Het gaat over een persoon. Niet over je hond.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 juli 2014 @ 16:41:38 #239
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_142817413
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:13 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wanneer ga jij weer eens iemand hosselen?

SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 28 juli 2014 @ 16:44:16 #240
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142817509
quote:
17s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef Ynske het volgende:

[..]

SPOILER
_O_

ot: Gisteren in sportschool 2 km gelopen. Ging wel ok. Maar moet nog beter. Dus als de temp. nou ff zo blijft kan ik vaker sporten!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 28 juli 2014 @ 16:45:13 #241
65252 Bart
pi_142817540
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb van de meeste moderators op Fok! niet zo'n hoge pet op. Dit bewijst weer waarom. Man man man. Doe eens normaal man. Het gaat over een persoon. Niet over je hond.
ik heb niet de behoefte om de kont van een hont aan te raken
  maandag 28 juli 2014 @ 16:46:38 #242
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142817598
Zit nog 6 uur in de bus, maar ben geloof ik blij dat mijn mobiel bijna leeg is. Wat een hoop flauwekul hier :N
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:47:08 #243
349633 SiIk
Echt zijde
pi_142817619
Pff. Ik ga ook eens een dagje werken hoor :')
Ga eens weg iedereen die hier niets te zoeken heeft :W Dan ga ik wel Jeronimo's advies opvolgen :)
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_142817657
quote:

[..]

Ja, Corniel, het is een mens hoor, die Silk! :(
Ja doei.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:48:24 #245
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142817678
quote:
17s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef Ynske het volgende:

[..]

SPOILER
ja. Zeker. Vanmorgen om half 7 voor het laatste geneukt. -O-
  maandag 28 juli 2014 @ 16:49:07 #246
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142817706
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef mosselmossel het volgende:
:D ik leg het later wellicht eens uit.
pi_142817758
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Koop een lolly en ga het vieren, liefst ver van hier ^O^
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 16:51:04 #248
155227 crew  Guppy
dus
pi_142817776
Godsamme zeg, het was weer een hilarischen garp hoor... :O

Het was heus wel even grappig, maar om er nou (als moderator nota bene) een heel topic om vol te baggeren...

Verder eens met mosselmossel... }:|
  maandag 28 juli 2014 @ 16:51:22 #249
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142817784
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Koop een lolly en ga het vieren, liefst ver van hier ^O^
doe eens niet zo naar hey -O-
  maandag 28 juli 2014 @ 16:55:05 #250
65252 Bart
pi_142817928
Gezellig topic hier zeg. Grapje ist verboten!
pi_142818072
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:44 schreef Toekito het volgende:

[..]

_O_

ot: Gisteren in sportschool 2 km gelopen. Ging wel ok. Maar moet nog beter. Dus als de temp. nou ff zo blijft kan ik vaker sporten!
Heb je een afstand ofzo in gedachten dat je weer buiten wilt gaan lopen? In ieder geval mooi dat die afstand weer gaat.
pi_142818227
Goed bezig Toekito!
Ja doei.
  maandag 28 juli 2014 @ 17:03:50 #253
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_142818256
Zou het kans hebben als ik begin over een M-schema dat ik wil gaan opstellen? Of zijn de SiIk-gemoederen nog niet genoeg gezakt?

Ik probeer het gewoon.

Lieve medehardlopers, ik ga een dezer dagen beginnen met het opstellen van een schema in aanloop naar mijn eerste M half december. Ik begin gericht met trainen in oktober. Tot die tijd ligt de focus op de monstertijdrit (www.monstertijdrit.nl) en zal ik alleen ondersteunend hardlooptrainingen doen.
  maandag 28 juli 2014 @ 17:04:21 #254
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142818278
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Neuken is vies. Ik loop liever hard!
  maandag 28 juli 2014 @ 17:05:14 #255
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142818309
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef Corniel het volgende:
Zou het kans hebben als ik begin over een M-schema dat ik wil gaan opstellen? Of zijn de SiIk-gemoederen nog niet genoeg gezakt?

Ik probeer het gewoon.

Lieve medehardlopers, ik ga een dezer dagen beginnen met het opstellen van een schema in aanloop naar mijn eerste M half december. Ik begin gericht met trainen in oktober. Tot die tijd ligt de focus op de monstertijdrit (www.monstertijdrit.nl) en zal ik alleen ondersteunend hardlooptrainingen doen.
Gaaf hoor!

Toek ook lekker bezig!
  maandag 28 juli 2014 @ 17:05:45 #256
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142818326
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:58 schreef Voccar het volgende:

[..]

Heb je een afstand ofzo in gedachten dat je weer buiten wilt gaan lopen? In ieder geval mooi dat die afstand weer gaat.
Nee niet echt een afstand. Maar wil paar x die 2 km 'makkelijk' gelopen hebben voor ik me buiten waag.

Thnx MoBlo
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_142818372
quote:

Ik probeer het gewoon.

Nu ik zelf m'n volgende M ook in december heb ga ik wel al eerder weer opbouwen dan oktober, zie je helemaal geen kans om in aug/sept langere lopen te doen?
Ja doei.
pi_142818428
quote:
Als je wil, kan je mijn schema kopieren; ik heb vorig jaar dezelfde M gelopen...

Zolang je de laatste twee maanden een 28, een 32 en een 35 inplant, op twee weken van elkaar, met de laatste 3-4 weken voor de M, kan het niet fout gaan. Zou ik zeggen.
pi_142818471
Ben ik te laat voor de veiling van Silk?
  maandag 28 juli 2014 @ 17:11:26 #260
349633 SiIk
Echt zijde
pi_142818552
quote:
17s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ben ik te laat voor de veiling van Silk?
Ja :6
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_142818557
quote:

2,5 maand is natuurlijk niet heel lang als voorbereiding, maar die tijdritvoorbereiding is natuurlijk wel mooi meegenomen.
Als ik in mijn schema kijk was het 10 weken voor de M 25 KM als LDL.
Ergens rond de 20 km als LDL als basis voor je schema lijkt me prima,
pi_142818589
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ja :6
KAK. Ik snelwandel het topic uit. Wandelse allemaal! :W
  maandag 28 juli 2014 @ 17:12:32 #263
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_142818592
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:06 schreef motorbloempje het volgende:

Nu ik zelf m'n volgende M ook in december heb ga ik wel al eerder weer opbouwen dan oktober, zie je helemaal geen kans om in aug/sept langere lopen te doen?
Ik loop nu soepel 20 km+ dus dat is het probleem niet. En ik ga ook niet afbouwen, ik ga alleen even niets specifieks doen.
pi_142818660
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:12 schreef Corniel het volgende:

[..]

Ik loop nu soepel 20 km+ dus dat is het probleem niet. En ik ga ook niet afbouwen, ik ga alleen even niets specifieks doen.
Lijkt me wel goed te komen in dat geval, succes met de voorbereiding van zowel tijdrit als M.
  maandag 28 juli 2014 @ 17:14:08 #265
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142818665
quote:

[..]

Het zal er wellicht ook een beetje aan liggen wat je doel is. Met je huidige afstanden zal je geen eeuwen nodig hebben als je doel is om 'm uit te lopen. Mocht je al op een specifieke tijd gaan richten of iets dergelijks, zou langer natuurlijk geen kwaad kunnen.
pi_142818693
quote:

[..]

Ah, het leek alsof je niet meer echt LDLs zou gaan doen enzo. :)
Ja doei.
pi_142818698
quote:

[..]

Het enige is dat zo'n afstand (20km of meer) vaak wel flink tegenvalt als je dat 2 maanden niet gedaan hebt. Maar goed, dat is misschien 1 of 2 keer kut, en daarna zit het wel weer in de benen :o
  maandag 28 juli 2014 @ 17:19:32 #268
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_142818872
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:28 schreef xzaz het volgende:

[..]

Wat is je PR op de 5k?
Dat valt hier te lezen: http://allergenenhardloper.wordpress.com/2014/06/25/weer-een-pr/
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_142818876
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Godsamme zeg, het was weer een hilarischen garp hoor... :O

Het was heus wel even grappig, maar om er nou (als moderator nota bene) een heel topic om vol te baggeren...

Verder eens met mosselmossel... }:|
+1
  maandag 28 juli 2014 @ 17:22:30 #270
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_142818984
Ma goed, horloge aan de laptop gehangen en hij leeft weer.
Ik zag bij het weggaan al dat hij niet reageerde, maar volgens Yur: als je maar lol hebt!
Heerlijk loopje net na de regen, niet benauwd gehad en niet gewandeld tussendoor.
En volgens google was dit echt 6 km. *O*
Volgende keer loop ik dit rondje nog een keer ter controle.
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 17:26:55 #271
45833 crew  Fogel
pi_142819136
SiIk, wanneer ga je met me snelwandelen?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_142819285
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het enige is dat zo'n afstand (20km of meer) vaak wel flink tegenvalt als je dat 2 maanden niet gedaan hebt. Maar goed, dat is misschien 1 of 2 keer kut, en daarna zit het wel weer in de benen :o
Dat is hij dus wel van plan om te blijven lopen als ik 't goed begrijp!
Ja doei.
  maandag 28 juli 2014 @ 17:31:45 #273
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142819291
Dit moet haast wel uit gaan monden in een ABO-hardloopmeet :)
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 17:36:53 #274
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142819446
quote:

Ik probeer het gewoon.

cool! Succes :)
  maandag 28 juli 2014 @ 17:37:08 #275
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142819450
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:31 schreef YUR het volgende:
gezellig toch?
  maandag 28 juli 2014 @ 17:37:53 #276
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142819467
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

gezellig toch?
Dat moet vast wel lukken :)
F means you're fucked
pi_142819548
quote:
Ben al moe als ik er aan denk. Maar wil best voor moreel support zorgen ^O^
  maandag 28 juli 2014 @ 18:08:11 #278
65252 Bart
pi_142820429
quote:
ik ben voor. Regelen jullie het hardlopen, regel ik de bbq.
pi_142820553
Vanavond weer lopen. Het ging de afgelopen dagen wel goed eigenlijk, dus benieuwd of het hardlopend ook weer lekker gaat. Wel lekker op de baan.
  maandag 28 juli 2014 @ 18:18:45 #280
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_142820737
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:12 schreef mosselmossel het volgende:
Vanavond weer lopen. Het ging de afgelopen dagen wel goed eigenlijk, dus benieuwd of het hardlopend ook weer lekker gaat. Wel lekker op de baan.
Geen voetpijn meer?
pi_142820797
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:18 schreef Fa-tum het volgende:

[..]

Geen voetpijn meer?
Af en toe nog wat. Dus ik ga gewoon weer kijken of het weer kan en of het niet erger wordt.
pi_142821374
Zo wat is er met deze reeks gebeurt? De scholen zijn dicht zeker :')

Ik ga zo nog maar eens kijken wat de schade is na 14 dagen rust.
Zal wel al hoge HS worden. :X
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  maandag 28 juli 2014 @ 18:46:07 #283
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142821462
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:20 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Af en toe nog wat. Dus ik ga gewoon weer kijken of het weer kan en of het niet erger wordt.
Beter! Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op. ^O^
pi_142821599
Dat yoga is wel echt heel fijn, vind ik. Dingen gaan naarmate je 't vaker doet ook een stuk makkelijker/soepeler. Dat klinkt logisch, maar voor iemand wier lichaam niet zo aan stabiliteit lijkt te doen gaat het toch de goede kant op. Core-oefeningen dit-dat-alles!!
Ja doei.
  maandag 28 juli 2014 @ 18:54:42 #285
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142821726
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Dat yoga is wel echt heel fijn, vind ik. Dingen gaan naarmate je 't vaker doet ook een stuk makkelijker/soepeler. Dat klinkt logisch, maar voor iemand wier lichaam niet zo aan stabiliteit lijkt te doen gaat het toch de goede kant op. Core-oefeningen dit-dat-alles!!
Ja, daar ben ik stiekem ook wel benieuwd naar. Er zijn alleen zo veel soorten enzo
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 18:57:23 #286
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142821836
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:43 schreef De_kluizenaar het volgende:

Nou, grapjes maken kunnen jullie ook niet zeg!
pi_142821901
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik stiekem ook wel benieuwd naar. Er zijn alleen zo veel soorten enzo
Het is bijna een oneindige wir-war aan soorten inderdaad. Gefocused op spiritualiteit, kracht, afvallen, weetikveelwat. Ik ben eens op m'n gemakje gaan zoeken tussen wat yogi's die via youtube wat beginnerslessen aanbieden en die ook gewoon leuk zijn en vooral niet te snel gaan en teveel lastige dingen van je verwachten, ookal staat er 'voor beginners'. Ben uitgekomen op 'Yoga with Adriene':

Er zijn er nog véél meer, maar na wat kijken en vergelijken qua tempo's besloot ik te beginnen met haar beginnersvideo. Nog niet zo erg de focus op de vorm, maar vooral de 'uitvoering', zeg maar, doen wat goed voelt en nog niet het heel statische aspect van bepaalde poses/oefeningen.
Hoop in de toekomst ook lessen te doen, maar vind dit wel vrijblijvend om mee te beginnen/ontdekken en wat stabiliteit te kweken voordat ik in een zaal vol anderen ompleur :')
Ja doei.
  maandag 28 juli 2014 @ 19:01:20 #288
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142821991
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is bijna een oneindige wir-war aan soorten inderdaad. Gefocused op spiritualiteit, kracht, afvallen, weetikveelwat. Ik ben eens op m'n gemakje gaan zoeken tussen wat yogi's die via youtube wat beginnerslessen aanbieden en die ook gewoon leuk zijn en vooral niet te snel gaan en teveel lastige dingen van je verwachten, ookal staat er 'voor beginners'. Ben uitgekomen op 'Yoga with Adriene':

Er zijn er nog véél meer, maar na wat kijken en vergelijken qua tempo's besloot ik te beginnen met haar beginnersvideo. Nog niet zo erg de focus op de vorm, maar vooral de 'uitvoering', zeg maar, doen wat goed voelt en nog niet het heel statische aspect van bepaalde poses/oefeningen.
Hoop in de toekomst ook lessen te doen, maar vind dit wel vrijblijvend om mee te beginnen/ontdekken en wat stabiliteit te kweken voordat ik in een zaal vol anderen ompleur :')
Ook ff kijken ^O^

Ik ben zo soepel als een kluisdeur, dus ik herken het wel...
F means you're fucked
  maandag 28 juli 2014 @ 19:01:52 #289
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142822010
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:43 schreef De_kluizenaar het volgende:

Succes!

Mossel: ook succes. Fijn dat je weer kan gaan proberen *O*

Ik heb ff pauze. Woensdag weer lopen. Met trailheld P.IJ.
En dan weer vrijdag (alleen) en van t weekend in de buurt van schoorl proberen de eerste 18km te lopen. Met meefietser O+
  maandag 28 juli 2014 @ 19:03:15 #290
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142822058
Ompleuren bij yogales is niet erg. Hoort er een beetje bij ;)
  maandag 28 juli 2014 @ 19:07:13 #291
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142822193
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef Murmeli het volgende:
Ompleuren bij yogales is niet erg. Hoort er een beetje bij ;)
Ik kan op dit moment al bijna mijn veters strikken, dus omvallen bij yoga is gegarandeerd
F means you're fucked
pi_142822777
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Daarom vind ik Youtube fijn. Je kunt lekker als beginner beginnen en niemand ziet het, en als de stijl yoga of het filmpje je niet bevalt, zoek je wat anders.
Ik vind zelf trouwens power yoga wel het meest nuttig voor hardlopen, daarbij train je ook echt nog je core. De filmpjes van Bryan Jones vind ik heel fijn, maar om te beginnen was Jillian Poweryoga ook wel leuk. Wel zwaar maar hele simpele bewegingen.
pi_142822839
En het creeert wel mooie lange-termijn doelen. Als die headstand toch ooit nog eens zou lukken.. O+
  maandag 28 juli 2014 @ 19:47:06 #294
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142823786
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Daarom vind ik Youtube fijn. Je kunt lekker als beginner beginnen en niemand ziet het, en als de stijl yoga of het filmpje je niet bevalt, zoek je wat anders.
Ik vind zelf trouwens power yoga wel het meest nuttig voor hardlopen, daarbij train je ook echt nog je core. De filmpjes van Bryan Jones vind ik heel fijn, maar om te beginnen was Jillian Poweryoga ook wel leuk. Wel zwaar maar hele simpele bewegingen.
Ook genoteerd ^O^
F means you're fucked
pi_142825511
Dat was like masochistisch lekker... :@

Na 14 dagen luieren en bieren dus inderdaad de hoogste hartslag in de afgelopen 3 maanden gelopen. 11 slagen hoger dan gewoonlijk op dit toch rustige tempo en zweten! :o

Maar toch, heerlijk om weer gelopen te hebben ondanks de warmte. Nu lekker koud douchen!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 20:33:22 #296
155227 crew  Guppy
dus
pi_142825608
Als ik yoga zou willen gaan doen, zou ik het toch liever een paar keer in een klasje proberen. Alsof mensen me gaan uitlachen omdat ik een beginner ben. Bovendien kunnen de instructeurs me dan nog tips geven, want ik doe het vast niet goed, de eerste keren :')
  maandag 28 juli 2014 @ 20:34:51 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142825659
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ik yoga zou willen gaan doen, zou ik het toch liever een paar keer in een klasje proberen. Alsof mensen me gaan uitlachen omdat ik een beginner ben. Bovendien kunnen de instructeurs me dan nog tips geven, want ik doe het vast niet goed, de eerste keren :')
gewoon in je huiskamer met de gordijnen dicht en de lichten uit!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 28 juli 2014 @ 20:40:04 #298
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142825834
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Weet je iig zeker dat je iets breekt :X
  maandag 28 juli 2014 @ 20:41:36 #299
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142825898
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Zo zit ik er altijd bij
F means you're fucked
pi_142826481
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden ook wel klasjes gedaan, maar dan zit je daar met zijn 30en met mensen die het al jaren doen en beginners, dus de instructeur heeft nauwelijks tijd om mensen te helpen en het tempo is voor iedereen te snel of te langzaam. En de instructeur zijn stijl moet je maar net bevallen, en uberhaupt goed zijn, tot nu toe vind ik de youtube instructeurs beter :P
pi_142826622
Voorlopig vind ik dit heerlijk om te ontspannen zo ook thuis tijdens het werken. Ideale pauze!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')