SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Voor de niet-meteorologen onder ons (incluis mijzelf):
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dauwpunt
http://nl.wikipedia.org/wiki/AerosolZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ach, die weerpraatjes van zwabber kan je gewoon negeren. En quoi is aangestoken![]()
Ik heb trouwens nog nooit een weerman zoveel over het weer horen klagen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb vannacht aaneensluitend een dauwpunt gehad, zoveel heb ik gezweet.. Getsie.
Nice pics trouwens van co.uk en het andere einde van de wereld![]()
![]()
En ik snap er de ballen vanquote:Op maandag 28 juli 2014 09:39 schreef Murmeli het volgende:
Ach, die weerpraatjes van zwabber kan je gewoon negeren. En quoi is aangestoken![]()
Ik heb trouwens nog nooit een weerman zoveel over het weer horen klagen![]()
Jouw straatborrel was dus geslaagd?
Afijn, niks heeft met hardlopen te maken en ik ben nog niet op mijn werk - zelfs niet uit mijn bed, dus![]()
![]()
Ik doe niet aan dauwpunten, is weer een extra ding om je druk over te maken/te klagen/rekening mee te houden.
En als ik aan dauwpunten ga doen, moet ik zeker ook de dampdruk in de gaten gaan houden?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zwabber is een enorm goede klager, niet alleen over het weer. Het is een gave.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:39 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een weerman zoveel over het weer horen klagenZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Hahahhaa ja. Maar je hebt wel de woorden onthoudenquote:Op maandag 28 juli 2014 09:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
En ik snap er de ballen van![]()
Jouw straatborrel was dus geslaagd?
Afijn, niks heeft met hardlopen te maken en ik ben nog niet op mijn werk - zelfs niet uit mijn bed, dus
Ja borrel was leuk.
Onze buurtzwerfkat was ook gelukkig. Die lag bij iedereen op schoot.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hier is het nog steeds zonnig, warm en zomers! Straks lekker in de tuin met m'n artikelen en boeken, even kijken of ik her en der nog wat hardloopstrepen uit kan vagen. En misschien de midge-bulten die over m'n hele gezicht zitten kan uitdrogen![]()
*kras*
Ja doei.![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 28 juli 2014 09:48 schreef Corniel het volgende:
[..]
Zwabber is een enorm goede klager, niet alleen over het weer. Het is een gave.
Ik ook
Pijll ook
Zou er iets in het drinkwater zitten?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hier is sinds gisteravond de zondvloed bezig...quote:Op maandag 28 juli 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is het nog steeds zonnig, warm en zomers! Straks lekker in de tuin met m'n artikelen en boeken, even kijken of ik her en der nog wat hardloopstrepen uit kan vagen. En misschien de midge-bulten die over m'n hele gezicht zitten kan uitdrogen![]()
*kras*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Want anders kunnen ze zich niet voortplanten?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zorg dat je dan ook van elk hardloopschoenenpaar beide mee aan boord de ark neemt !![]()
Hier lijkt er niet zoveel aan de hand. Maar in de kelder is het altijd fijn. Wordt weer een mooie verrassing als ik vanmiddag buiten kom
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
weer
meterorologie
Zojuist mijn kortste hardloopstukje ever gerend..Na de moeder áller spierpijnen dacht ik 3km te gaan lopen; kon wel weer dacht ik .. Na 3 meter wist ik zeker dat er dingen gingen scheuren of dat ik gewoon door m'n benen ging zakken... Straks maar even een stukkie fietsen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Zo, gisteren de rest van de dag in bed doorgebracht met paracetamol. Had ineens overal in mijn lichaam spierpijn, zoals je van griep krijgt, vooral in mijn rug en nek. Daarnaast buikkrampen en ehh yurkak. Rug gaat beter nu, buik nog steeds overstuur. Snap nog steeds niet hoe dat zo plotseling kon komen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tja geen idee. Had geen verhoging dus dat scheelt. Misschien toch ook het feit dat ik na een duurloop van 3 uur heel slecht, op de tocht en minder dan 6 uur geslapen had. Combinatie van factoren.. maar zo lang ik niet écht ziek word nu ben ik allang heel blij.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
het is hier bal...
Wateroverlast in de serverruimte...
What a day to be working in ITMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Niet coolquote:Op maandag 28 juli 2014 10:18 schreef E.T. het volgende:
weer
meterorologie
Zojuist mijn kortste hardloopstukje ever gerend..Na de moeder áller spierpijnen dacht ik 3km te gaan lopen; kon wel weer dacht ik .. Na 3 meter wist ik zeker dat er dingen gingen scheuren of dat ik gewoon door m'n benen ging zakken... Straks maar even een stukkie fietsen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 10:18 schreef E.T. het volgende:
weer
meterorologie
quote:Op maandag 28 juli 2014 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, gisteren de rest van de dag in bed doorgebracht met paracetamol. Had ineens overal in mijn lichaam spierpijn, zoals je van griep krijgt, vooral in mijn rug en nek. Daarnaast buikkrampen en ehh yurkak. Rug gaat beter nu, buik nog steeds overstuur. Snap nog steeds niet hoe dat zo plotseling kon komen.Beterschap.
En Guard succes met waterhozen![]()
![]()
Ik zie nu buienradarals ik dat zo ze verwacht ik aan het einde van de dag toch minstens Putten aan Zee!
Putten genoeg hier!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zie nu buienradarals ik dat zo ze verwacht ik aan het einde van de dag toch minstens Putten aan Zee!
F means you're fucked![]()
Het is heerlijk buiten. Ik heb thuis alles tegen elkaar open gezet en er stroomt koele lucht naar binnen.![]()
En nu zit je hele huis dus vol aerosolen.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Het is heerlijk buiten. Ik heb thuis alles tegen elkaar open gezet en er stroomt koele lucht naar binnen.
Brrrr.![]()
Zo, ik ben ook weer bijgelezen.
Ik zag weer een hoop goede loopjes en trainingen voorbij komen.
Zelf heb ik zaterdagmorgen ook getraind. Het was trailen, de trainer zei na afloop dat we de afgelegde afstand (9 km) mochten verdubbelen om het qua zwaarte gelijk te stellen aan asfaltkilometers. Zo voelde het niet echt, maar goed. Het was wel aanmerkelijk zwaarder inderdaad met die smalle paadjes en geen meter vlak.
ET en LT, beterschap!
Ik denk bij aerosol niet direct aan weer, maar aan een vroegere werkgever, Daar maakten we aerosols (drijfgas voor in allerlei spuitbussen, mengsel van propaan, butaan en isobutaan met als belangrijkste eigenschap dat het weer geurloos gemaakt is).
Ik maak me wel een beetje zorgen om het Fokking! Single Ekiden team voor 2015. Hardloopdates, single runs, volgens mij hebben we volgend jaar 2 Fokking! in love teams en loop ik in mijn uppie een hele marathon als dat zo doorgaat.![]()
Of ik ga Silk toch houden aan de uithuwelijkspoging van Daywalker (dacht ik).![]()
![]()
Knie verdraaid zaterdag omdat een auto ineens zijn stuur omgooide om de andere kant te ontwijken waardoor ik zelf de berm zowat in kon op de fiets, net nu het laatste weken goed ging.
Met de hoeveelheid regen die er in deze regio valt gaan de ramen echt niet open.
Zelfs vanmorgen 1 van de plantenbakken moeten leeggooien, was vol gelopen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
als je hier alles tegen elkaar openzet stroomt er geen lucht maar water naar binnen.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Het is heerlijk buiten. Ik heb thuis alles tegen elkaar open gezet en er stroomt koele lucht naar binnen.
Al 1 gebouw ontruimd hier, onderlopende kelder en krachtstroom is geen ideale combi
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb Hats al. Maar een harem zou ook leuk zijn. Fok!king Haremquote:Op maandag 28 juli 2014 11:02 schreef McTwente het volgende:
Zelf heb ik zaterdagmorgen ook getraind. Het was trailen, de trainer zei na afloop dat we de afgelegde afstand (9 km) mochten verdubbelen om het qua zwaarte gelijk te stellen aan asfaltkilometers. Zo voelde het niet echt, maar goed. Het was wel aanmerkelijk zwaarder inderdaad met die smalle paadjes en geen meter vlak.
ET en LT, beterschap!
Ik denk bij aerosol niet direct aan weer, maar aan een vroegere werkgever, Daar maakten we aerosols (drijfgas voor in allerlei spuitbussen, mengsel van propaan, butaan en isobutaan met als belangrijkste eigenschap dat het weer geurloos gemaakt is).
Ik maak me wel een beetje zorgen om het Fokking! Single Ekiden team voor 2015. Hardloopdates, single runs, volgens mij hebben we volgend jaar 2 Fokking! in love teams en loop ik in mijn uppie een hele marathon als dat zo doorgaat.![]()
Of ik ga Silk toch houden aan de uithuwelijkspoging van Daywalker (dacht ik).Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
hoop dat je dr snel geen last meer van hebt.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:03 schreef Solique het volgende:
Knie verdraaid zaterdag omdat een auto ineens zijn stuur omgooide om de andere kant te ontwijken waardoor ik zelf de berm zowat in kon op de fiets, net nu het laatste weken goed ging.
Met de hoeveelheid regen die er in deze regio valt gaan de ramen echt niet open.
Zelfs vanmorgen 1 van de plantenbakken moeten leeggooien, was vol gelopen
Diclo doet zn werk goed, nek zag er iets beter uit. Eens kijken wa hij doet na een paar uurtjes werkenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik heb mijn degelijke Schotlandjas maar weer aan. En mijn ogen gaan niet open![]()
"Maar we leven nog, en niet zeuren"
Beterschap LT![]()
![]()
kan t weer niet meespelen?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, gisteren de rest van de dag in bed doorgebracht met paracetamol. Had ineens overal in mijn lichaam spierpijn, zoals je van griep krijgt, vooral in mijn rug en nek. Daarnaast buikkrampen en ehh yurkak. Rug gaat beter nu, buik nog steeds overstuur. Snap nog steeds niet hoe dat zo plotseling kon komen.
Hoop dat je je snel beter voeltToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Recovery gaat steeds beter laatste maanden, ga vanavond in sportschool toch weer rustig proberen te lopen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:13 schreef Ynske het volgende:
hoop dat je dr snel geen last meer van hebt.
Wat een verschil dan qua weer, hier is het zonnig weer en heeft het helemaal niet geregend.
Beterschap LT en Solique![]()
![]()
zweeffotoIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja ik hoorde het, ik was toen al weg uit het stadion helaas.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Sintnicolaas maakte daar een klein foutjeIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Beter dan FOK!king haram.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb Hats al. Maar een harem zou ook leuk zijn. Fok!king HaremJa doei.![]()
Mocht dat niet lukken spring dan op een fiets of langlauferding. Iets minder belastend voor de knibbelquote:Op maandag 28 juli 2014 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Recovery gaat steeds beter laatste maanden, ga vanavond in sportschool toch weer rustig proberen te lopen.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Daarom dat ik de loopband steeds had ontweken, juist om druk te verlagen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mocht dat niet lukken spring dan op een fiets of langlauferding. Iets minder belastend voor de knibbel
En loop er al 12 jaar mee dus niet anders gewend.
Alles kan kapotquote:Op maandag 28 juli 2014 11:02 schreef McTwente het volgende:
ET en LT, beterschap!
Of ik ga Silk toch houden aan de uithuwelijkspoging van Daywalker (dacht ik).
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Maar niks valt niet te repareren met duct tape of tie-wraps.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als er wrijving is moet je toch WD-40 gebruiken?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar niks valt niet te repareren met duct tape of tie-wraps.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Altijd links én rechts kijken. Wat een blunder!quote:Op maandag 28 juli 2014 11:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Sintnicolaas maakte daar een klein foutje![]()
Overigens wel knap dat hij bijna Nederlands kampioen werd op een nummer dat hij normaal niet loopt in wedstrijdverband.![]()
Ja dan loopt de relatie wel weer gesmeerd.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als er wrijving is moet je toch WD-40 gebruiken?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Potverdrie, in mijn herinnering werd Silk aan mij uitgehuwelijkt.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb Hats al. Maar een harem zou ook leuk zijn. Fok!king Harem
"Neemt gij, McTwente, tot uw wettige echtgenote Silk"... of zoiets dan.
Struikje in de hand, toefje voor de kop, dat werk.Dat is dan ook weer waar!quote:![]()
Oja, ik las het verkeerd. Nou veuruut da. Tukkers onder mekoar!quote:Op maandag 28 juli 2014 11:51 schreef McTwente het volgende:
[..]
Potverdrie, in mijn herinnering werd Silk aan mij uitgehuwelijkt.
Struikje in de hand, toefje voor de kop, dat werk.
[..]
Dat is dan ook weer waar!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat zegt ook wel wat over het niveau van de rest natuurlijk..quote:Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef McTwente het volgende:
[..]
Altijd links én rechts kijken. Wat een blunder!![]()
Overigens wel knap dat hij bijna Nederlands kampioen werd op een nummer dat hij normaal niet loopt in wedstrijdverband.F means you're fucked![]()
Ja hoor eens, zo makkelijk gaat dat niet. Uithuwelijken gaat per opbod, wie biedt meer voor dit schattige hertje?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:51 schreef McTwente het volgende:
Potverdrie, in mijn herinnering werd Silk aan mij uitgehuwelijkt (..)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ja, heb gisteren wel gemerkt dat de breedte in de NLse atletiek niet heel groot is. Bij veel nummers was het verschil toch wel heel groot, net als bij de vrouwen 5km.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thanks!quote:Op maandag 28 juli 2014 11:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja, ik las het verkeerd. Nou veuruut da. Tukkers onder mekoar!
Absoluut. Voor degenen die het gemist hebben: Eelco Sintnicolaas was vroeg met de cadeaus dit jaar. Hij lag voor op de rest van het veld (400 m horden), kijkt naar rechts, steekt zijn arm in de lucht... en wordt in de laatste meters links ingehaald door een loper die nog wél volle bak sprintte. Dank u, sintnicolaas (hij is te makkelijk om hem te laten liggenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zegt ook wel wat over het niveau van de rest natuurlijk..).
![]()
Ik zeg: JA! Laten we het maar proberenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:51 schreef McTwente het volgende:
[..]
Potverdrie, in mijn herinnering werd Silk aan mij uitgehuwelijkt.
Struikje in de hand, toefje voor de kop, dat werk.
[..]
Dat is dan ook weer waar!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben niet gediend van concurrentie. Daywalker heeft haar al vergeven, niets meer aan te doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:02 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ja hoor eens, zo makkelijk gaat dat niet. Uithuwelijken gaat per opbod, wie biedt meer voor dit schattige hertje?![]()
![]()
Wat ik me nu afvraag is of ze er zelf ook nog wat over te zeggen heeft.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:11 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik ben niet gediend van concurrentie. Daywalker heeft haar al vergeven, niets meer aan te doen.![]()
Nee, dan krijg je er alleen maar meer meningen bij. Dat veroorzaakt alleen maar complicaties en daar is niemand bij gebaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef Voccar het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag is of ze er zelf ook nog wat over te zeggen heeft.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zwieg'n en joa knikk'n!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef Voccar het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag is of ze er zelf ook nog wat over te zeggen heeft.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die is van d'n Zwabber.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb Hats al. Maar een harem zou ook leuk zijn. Fok!king Harem♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat was inderdaad ook mijn reactie.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zeg: JA! Laten we het maar proberen![]()
De ene Tukker helpt me, de andere probeert het weer te verpesten.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef Voccar het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag is of ze er zelf ook nog wat over te zeggen heeft.
Deze Tukker weet.quote:![]()
![]()
Gaat dat in kamelen en geiten?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:02 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ja hoor eens, zo makkelijk gaat dat niet. Uithuwelijken gaat per opbod, wie biedt meer voor dit schattige hertje?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mehehehequote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
We zijn "een beetje van dattum" nog vergeten ergensquote:Op maandag 28 juli 2014 12:34 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook mijn reactie.![]()
[..]
De ene Tukker helpt me, de andere probeert het weer te verpesten.
[..]
Deze Tukker weet.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Koeibeesten, diamanten, aandelen, hard cash, villa's, wees een beetje creatief. SiIk is een mooie deerne, die mag wat kosten. Ik ben gaarne bereid te onderhandelen (tegen een kleine vergoeding).quote:Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Jij wilt haar gewoon voor jezelf, voor erbij zeg maar...quote:Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef Corniel het volgende:
[..]
Koeibeesten, diamanten, aandelen, hard cash, villa's, wees een beetje creatief. SiIk is een mooie deerne, die mag wat kosten. Ik ben gaarne bereid te onderhandelen (tegen een kleine vergoeding).
Silk moet je gewoon lekker vrij laten rondlopen! Hertjes zijn het mooist in de vrije natuur!![]()
![]()
Fixed it.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef Corniel het volgende:
[..]
Koeibeesten, diamanten, aandelen, hard cash, villa's, wees een beetje creatief. SiIk is een mooie deerne, die mag wat kosten. Ik ben gaarne bereid te onderhandelen (tegen een kleine vergoeding)
haar toe te voegen aan mijn harem.![]()
![]()
Je was me net voor.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij wilt haar gewoon voor jezelf, voor erbij zeg maar...
Silk moet je gewoon lekker vrij laten rondlopen! Hertjes zijn het mooist in de vrije natuur!![]()
Smooth and pretty as silkJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hahaha! Arme Silk komt straks online en schrikt zich het apenzuur
Denken dat iemand hier iets over Silk te zeggen heeft.
Aanvragen voor een date met haar mogen in vijfvoud schriftelijk op ruitjespapier naar mij toegestuurd worden.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Hey.. niet tussen de onderhandelingen komen!quote:Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef Bart het volgende:
Denken dat iemand hier iets over Silk te zeggen heeft.
Aanvragen voor een date met haar mogen in vijfvoud schriftelijk op ruitjespapier naar mij toegestuurd worden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja precies.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hey.. niet tussen de onderhandelingen komen!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
De onderhandelingen beginnen bij mij.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hey.. niet tussen de onderhandelingen komen!I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Hahaahahahahahahaneequote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
n00bquote:
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Hardlopers zijn doodlopersOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hebben jullie niet van terug he?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Sinds wanneer moet (kan) de waarheid origineel zijnquote:.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Kano's zijn stom, kayaks zijn vele stoerderderquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zeg ik dat?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet (kan) de waarheid origineel zijn.
F means you're fucked![]()
Indirect ja. Je becommentarieert de opmerking middels sarcasme zijnde niet origineel. Hiermee impliceer je dat deze dat beter wel had kunnen zijn. Echter, een waarheid hoeft en kan vaak niet origineel zijn. Zat je op de middelbare school ook constant 'zo zo origineel hoor' te scanderen als de natuurkundedocent zat te vertellen dat er een lineair verband is tussen de spanning over een geleider, de weerstand van die geleider en de stroomsterkte door die geleider (ook wel bekend als de wet van Ohm)?quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Loop je ook hard?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Indirect ja. Je becommentarieert de opmerking middels sarcasme zijnde niet origineel. Hiermee impliceer je dat deze dat beter wel had kunnen zijn. Echter, een waarheid hoeft en kan vaak niet origineel zijn. Zat je op de middelbare school ook constant 'zo zo origineel hoor' te scanderen als de natuurkundedocent zat te vertellen dat er een lineair verband is tussen de spanning over een geleider, de weerstand van die geleider en de stroomsterkte door die geleider (ook wel bekend als de wet van Ohm)?F means you're fucked![]()
Heb je een broodje woordenboek gehad?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Indirect ja. Je becommentarieert de opmerking middels sarcasme zijnde niet origineel. Hiermee impliceer je dat deze dat beter wel had kunnen zijn. Echter, een waarheid hoeft en kan vaak niet origineel zijn. Zat je op de middelbare school ook constant 'zo zo origineel hoor' te scanderen als de natuurkundedocent zat te vertellen dat er een lineair verband is tussen de spanning over een geleider, de weerstand van die geleider en de stroomsterkte door die geleider (ook wel bekend als de wet van Ohm)?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Wat een draak van een topic wordt dit zoKan er niet iemand gaan hardlopen en daarover een mooi verhaal houden?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je een broodje woordenboek gehad?
Ik heb voor deze woorden geen woordenboek nodig hoor. Jij wel?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik heb een keer 5 km in 24 minuut 27 gelopen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een draak van een topic wordt dit zoKan er niet iemand gaan hardlopen en daarover een mooi verhaal houden?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
In dat geval zou je het eens moeten proberen. Het zal je nog eens verbazenquote:F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
quote:A runner runs through the pain
Embraces swollen and bruised toes
Knowing with each step
They are one step closer to their finish line
A runner’s legs are often sore
But continue to strengthen through
Training and passion
A runner hears music differently
Than most…
Wondering if the lyrics will help
Motivate movement within their weary feet,
And feeling the beat of each note
As their feet and legs
Find a cadence and fall in to place
A runner sees neighborhood streets
And miles of pathways
As the road ‘undiscovered’
Or a peaceful place to escape.
A runner in training
Runs
Works
And drives through sickness
Pain
And exhaustion…
For the mere passion
Joy
And need to run
This need
Comes from within…
And no one,
Can take that away
Nor mimic,
Nor understand
The race
Each runner
Needs
To run…
Run on my friends…and be wellJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb wel gedaan hoor. Maar ik krijg last van zowel mijn rug als mijn knieën.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:56 schreef YUR het volgende:
[..]
In dat geval zou je het eens moeten proberen. Het zal je nog eens verbazenI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Iedereen noemt het een kano, dus doe niet zo hip met je kayak.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kano's zijn stom, kayaks zijn vele stoerderderOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: