Alleen op de roest, rest is nog redelijk goed en voordelig te krijgen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:15 schreef ThePartyPooper het volgende:
Ik ga een Saab turbo 2.0 uit 1984 kopen, een opknapper. Zou iemand mij misschien willen vertellen waar ik op moet letten? Op dit moment heb ik nog geen idee wat voor auto ik moet verwachten kwa staat.
Bedankt voor het lezen.
Ik heb nog wel genoeg roest op mijn andere projectauto'squote:Op zaterdag 13 september 2014 19:39 schreef JohnB52 het volgende:
Ja hoe meer roest, des te minder je ervoor betaald
Dat je ons nog niet eerder gevonden hadquote:
Ik zie zo idd even geen andere merken...quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Zijn wij eigenlijk het enige automerk met een eigen topic? Ja toch? Grappig dat andere auto bezitters niet zo fanatiek zijn eigenlijk.
Nee, had er eigenlijk ook nooit naar gekeken. Zat nog wel eens in het oldtimer topic vanwege mijn W123, maar die is al een tijdje naar de sloop ivm dat wegenbelasting geneuzel. Toen van twee auto's (W123 en een Mazda 626 coupe) terug gegaan naar 1 en dat is een Saab geworden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je ons nog niet eerder gevonden had
Oh, dat is altijd lekker, als je van onderwerp naar onderwerp verdwaaltquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, en dat Omega topic kwam weer door een verwijzing elders...
Idd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:23 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat is altijd lekker, als je van onderwerp naar onderwerp verdwaalt
Zo uit mijn hoofd is er ook nog een Volvo-topicreeks en een BMW-topicreeks.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Zijn wij eigenlijk het enige automerk met een eigen topic? Ja toch? Grappig dat andere auto bezitters niet zo fanatiek zijn eigenlijk.
Je vergeet je vacuumslangen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd.
Binnenkort weer klussen, olie, filters, remblokken rondom, schijven achter. En dan kan hij er weer 15.000 km tegenaan voor de volgende beurt.
Probleempuntje bij Saab?quote:
Ah, thanks. Een extra link erbij kan nooit kwaad. De WIS cd heb ik al.quote:En check ook dit: http://saab.platonoff.com/
Ik zal eens kijken.quote:Schijven en blokken (en ook de andere spullen) kan je bij neobrothers.co.uk of partsforsaabs.com kopen
Voor aanzienlijk lagere prijzen dan in NL
Ik loop ze wel ff langs, als ze nog goed zijn dan komt dat een volgende keer wel eens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:39 schreef JohnB52 het volgende:
Niet alleen bij Saabs, bij alle merken verdrogen ze.
Alleen bij Saabs lijkt het meer problemen te geven dan bij anderen.
Kosten van vervangen door siliconen: 30 euro.
Heb een T5 blok.quote:Mocht je toruwens een 2.0 turbo hebben, kijk dan even waar de gele olievuldop zit, in t midden of links.
Links is T7 dus dan black sludge controle doen. Maar je zit met je bouwjaar net op t randje.
Dat snap ik. Maar zolang ze goed zijn is het prima.quote:Op zondag 14 september 2014 00:00 schreef JohnB52 het volgende:
Bij een t5 heb je nog minder slang nodig, en altijd fijn om te vervangen want onderweg wil je niet dat er zo een slangetje lek gaat..
Uchequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Zijn wij eigenlijk het enige automerk met een eigen topic? Ja toch? Grappig dat andere auto bezitters niet zo fanatiek zijn eigenlijk.
Ga er maar vanuit dat ze gaar zijn...quote:Op zondag 14 september 2014 00:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar zolang ze goed zijn is het prima.
Ik kijk het wel ff na, anyway thanks voor de tip.quote:Op zondag 14 september 2014 10:42 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ze gaar zijn...
Vaak ook niet met blote oog te zien, vooral die aan je gasklephuis niet.
Uchequote:
quote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef JohnB52 het volgende:
Nadeel is dat ze blijven staan, en je savonds konijn kan eten. Mits niet te hard aangereden
Nee ik vond het echt bagger, ik vind goed licht gewoon vet om te hebben (zonder mensen ermee te verblinden), dit is overigens een high quality picture van de kwaliteit van de huidige projectoren, ik moet nog een goede shot maken:quote:Op maandag 15 september 2014 12:30 schreef AchJa het volgende:
Is de standaard verlichting van een Saab niet goed genoeg? Ik heb nog nooit een auto gehad waar standaard zo'n bak licht uitkwam.
Ik snap je punt, echter, deze dingen slijten haast niet en je kan ze naar je volgende auto meenemen, ik was alleen niet tevreden met de mini h1's omdat ze achterlijk veel foreground licht hadden, beetje een maffe hostspot.quote:Op maandag 15 september 2014 13:18 schreef JohnB52 het volgende:
Het is maar waar je blij mee bent, jij bent tevreden met je Osram, eXplorer1 met zijn lichtshow :-)
Ik vind het ook vet, heb er alleen niet zoveel geld voor over.
Deze?quote:Op maandag 15 september 2014 15:18 schreef eXplorer1 het volgende:
Change of plans![]()
De 9-3 gaat eruit, er komt een vroege 9-5 sedan
Vooralsnog de standaard, maar deze fake aero dop is onderweg:quote:Op maandag 15 september 2014 15:51 schreef JohnB52 het volgende:
En wat voor uitlaat hangt er nu onder je 9-3?
Ik had t tegen explorer1 , van jou wist ik het al.quote:Op maandag 15 september 2014 15:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vooralsnog de standaard, maar deze fake aero dop is onderweg:
http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
En ja, dat rooster gaat er uit
Teller staat nu op 200 denk ik...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:03 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ok goed zo!
Ik rij zo weinig met de RA nu, laatste keer getankt was 2 juli :-)
En sinds doen 156 km gereden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |