Ja is ook een mooie kleur dat is de cabrio ookquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:28 schreef Duvel het volgende:
Mooi die scarabeegroene! Bijzondere kleur is dat altijd.
Hij heeft de grijze Saab 9-5 net verkocht, was een limitedition Maar hij mopperde altijd. Is geen Saab is gewoon een Opel waar een Saab sticker op stond.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:36 schreef Z het volgende:
Mooi hoor. Ik had nagenoeg dezelfde 9000 als de grijze.
Waar komt de verwijzing naar Opel vandaan? Lancia, Fiat of Alfa snap ik wel. Opel niet. Was de latere 9-3 juist niet sterk verwant aan de Opel?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft de grijze Saab 9-5 net verkocht, was een limitedition Maar hij mopperde altijd. Is geen Saab is gewoon een Opel waar een Saab sticker op stond.h ij heeft er niet lang in gereden
En een blauwe Saab Sonett uit 1974 heeft hij gerestaureerd en in 2009 weer verkocht
Heb het hem even gevraagd. De 9-3 en de 9-5 zijn Opel zegt hij. Die zijn gebouwd op het frame van de opel vectra en de latere motoren die er in lagen waren ook van Opel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:31 schreef Z het volgende:
[..]
Waar komt de verwijzing naar Opel vandaan? Lancia, Fiat of Alfa snap ik wel. Opel niet. Was de latere 9-3 juist niet sterk verwant aan de Opel?
Dat is destijds een gezamenlijke ontwikkeling geweest idd: Saab 9000, Fiat Croma, Lancia Thema en Alfa 164 delen het platform.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:45 schreef Z het volgende:
Het frame waarop de 9000 staat is min of meer hetzelfde als de Fiat/Lancia. Als ik het goed begrijp
Het is een 9-3 uit 2007 geworden. Blij meequote:Op zondag 12 januari 2025 12:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oei, mijn 9-5 heeft een kapot stuurhuis. Samen met wat andere kleinere dingen gaan de kosten om hem door de keuring te krijgen richting de 3000,-. Plus het feit dat ik eigenlijk een auto met trekhaak nodig heb (die er nu niet onder zit) maakt dat er afscheid genomen gaat worden.
Wil eigenlijk wel weer een Saab, op Marktplaats keus genoeg….nu nog de juiste eruit pikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |