Zet je zeiksnor eens af...quote:Op zondag 27 juli 2014 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Zijn het alleen aaibare dieren? Of komt er ook een altaar voor de mug?
Vast wel, ik heb er niet veel last van als mensen dingen doen die ik raar zou kunnen vinden.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Het waren honden en vogels.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb er niet veel last van als mensen dingen doen die ik raar zou kunnen vinden.
Doe ik, dank je.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Mooi. Zeker weten dat er mensen zijn die de hondjes en de vogels belangrijk vinden. Groeten, ook aan Iteejer.
allemaal nep burgemeestersquote:Op zondag 27 juli 2014 21:43 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Burgemeester van Stakhanov wordt opgepakt door Oekraïnse soldaten.
100% eenzijdig zo te zien. Als je die site leest zijn er geen burgers, alleen maar Poetin-terroristen en Russische huurlingen die met bosjes worden afgeslacht door de dappere strijders van het Oekraïense leger. Слава Україні! Героям слава!quote:
Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Ik ga er niet heen maar voor anderen kan het zalvend werken. Ook weer erg vroeg dat ze die datum roepen, straks zitten ze daar dan nog te onderhandelen.quote:ARNHEM - Een concert om de slachtoffers van de vliegramp MH17 te herdenken. In GelreDome. Op 17 september. Daarover gaat Frank Ong-Alok namens de Stichting Faces of MH17 maandag praten met directeur Hèrald van de Bunt van het Gelderse stadion.
Wat lief dat die mensen dat hebben gedaanquote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef yvonne het volgende:
Ik weet dat er hier wat users ook meeleefden met de omgekomen dieren. In Hilversum wordt ook aan hun gedacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me ook heel voorbarig, er moet ook nog een officiële herdenkingsdienst komen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:57 schreef MangoTree het volgende:
Concert in GelreDome voor slachtoffers MH17'
[..]
Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Ik ga er niet heen maar voor anderen kan het zalvend werken. Ook weer erg vroeg dat ze die datum roepen, straks zitten ze daar dan nog te onderhandelen.
Dat lijkt mee ook ja, zelfs de kerosine is in open lucht ontploftquote:Op zondag 27 juli 2014 21:46 schreef mrkos het volgende:
Hier een animatie hoe het gegaan is met vlucht MH17 plus uitleg over BUK systeem.
http://nos.nl/video/68004(...)met-vlucht-mh17.html
Alsof soldaten bewust burgers afslachten.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:55 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
100% eenzijdig zo te zien. Als je die site leest zijn er geen burgers, alleen maar Poetin-terroristen en Russische huurlingen die met bosjes worden afgeslacht door de dappere strijders van het Oekraïense leger. Слава Україні! Героям слава!
Vergeet niet dat de Oekraïniërs en Russen gewoonweg harder in het leven staan dan wij. Met wat expliciete stuff of bizarriteiten (bijv. die dudes die zich opdrukken op een 400+ meter-wolkenkrabber in aanbouwquote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef mrkos het volgende:
[..]
Maar jij zou het dus ook mooi gaan filmen? En er snachts doorheen lopen? Je weet niet eens waar alles ligt enzo
Moeilijk, ik had een collega die met haar gezin een zwaar ongeluk kreeg waarbij haar dochter overleed.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb wel paar foto's gezien van slachtoffers, die nauwelijks zichtbare verwondingen hadden.
Overigens daarna heb ik geen link meer geopend met slachtoffers, het is hoe dan ook geen prettig gezicht.
Als je een beter map weet, graag!quote:Op zondag 27 juli 2014 22:55 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
100% eenzijdig zo te zien. Als je die site leest zijn er geen burgers, alleen maar Poetin-terroristen en Russische huurlingen die met bosjes worden afgeslacht door de dappere strijders van het Oekraïense leger. Слава Україні! Героям слава!
Oekraïne werd uitgehongerd door Stalin voor WO2, barstensvol graan, maar dat was voor de steden; er zijn verscheidene hongersnoden geweest. Wat ik begrepen heb is dat in het gebied waar MH17 werd neergeschoten, niet alleen tijdens die hongersnoden, maar ook tijdens WO2 kannibalisme werd gerapporteerd...quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Oekraïniërs en Russen gewoonweg harder in het leven staan dan wij. Met wat expliciete stuff of bizarriteiten (bijv. die dudes die zich opdrukken op een 400+ meter-wolkenkrabber) hebben ze minder moeite.
Komt vast ook door hun ellenlange geschiedenis die niet al te vrolijk is. Wij kennen uit de Tweede Wereldoorlog het drama van Putten, waarbij een half dorp uitgemoord werd. In het Oostfront gebeurde dit echter op structurele basis. Volgens de film Idi i Smotri (aanrader en daarbij ook bijzonder gruwelijk) werden alleen al in Wit-Rusland 628 dorpen met bewoners al compleet tot de grond afgefikt. Neem daarbij ook nog al die shit met het communisme en ik snap wel dat je als bevolking verknipt wordt en dat dat maar door blijft sijpelen in huidige bevolking.
Sorry hoor, maar dit is echt zulke onzin.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef yvonne het volgende:
Ik weet dat er hier wat users ook meeleefden met de omgekomen dieren. In Hilversum wordt ook aan hun gedacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo twijfel jij eraan?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het vliegtuig echt in stukjes is ontploft is in de lucht, gezien de explosie op de grond.
Moeilijk om info over te vinden. Main server in Duitsland lijkt het (maar dat betekent niets). registrar godaddy.com, maar wie er achter zit?quote:
Dat mag jij vinden, anderen vinden het geen onzin. Wat maakt het uit? Heb jij er echt last van danquote:Op zondag 27 juli 2014 23:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is echt zulke onzin.
[..]
In Sint Petersburg was er zelfs een politie-afdeling opgericht, die op jacht was naar kannibalen tijdens het beleg.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oekraïne werd uitgehongerd door Stalin voor WO2, barstensvol graan, maar dat was voor de steden; er zijn verscheidene hongersnoden geweest. Wat ik begrepen heb is dat in het gebied waar MH17 werd neergeschoten, niet alleen tijdens die hongersnoden, maar ook tijdens WO2 kannibalisme werd gerapporteerd...
Mwa, ik heb liever dat je die berichten achterwege laat, het zijn maar een paar dieren. Ik krijg ook altijd het nare gevoel dat mensen die dat doen vaak ook de mensen zijn die tegen hun hond praten alsof die alles kan horenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, anderen vinden het geen onzin. Wat maakt het uit? Heb jij er echt last van dan
Klopt wrs wel. Maar, als laat ik zeggen niet nabestaande is het niet prettig om dit te zien natuurlijk. Heb het gisteravond gezien door op een link hier te drukken, een eerlijk gezegd tja een diepe indruk maakt het... je gaat je voorstellen hoe het moet zijn geweest in de laatste momenten van de inslag van die raket. 295 mensen aan boord, er zullen ook mensen aan het wandelen zijn, filmpje kijken, keuvelen met de persoon naast je, op de wc zitten, beetje praten met de crew... en dan ineens, binnen seconden, het vliegtuig breekt uit elkaar, je voelt de kou, je wordt weggezogen met stoel en al, je kijkt omlaag in de diepte, geen lucht, ben je dood, allemaal... en lig je na anderhalf minuut in een veld in fucking Oekraïne.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moeilijk, ik had een collega die met haar gezin een zwaar ongeluk kreeg waarbij haar dochter overleed.
Ze had niets meer van haar dochter gezien alleen haar voetje dat tussen de wrakstukken lag, ze mocht haar verder niet meer zien en dat is haar haar leven bijgebleven.
En toen ik het filmpje en die voet zag met gelakte nagels, dacht ik mteen aan mijn collega.
Ergens is een vader/moeder/man/kind/iemand die deze vrouw kent, en die heel misschien heel veel troost kan halen uit een stuk lichaam.
Als ik te sentimenteel klink je m'en fou.
ik heb in alle jaren dat ik in de zorg zit al zoveel dood meegemaakt dat ik steeds beter ga begrijpen wat troost kan bieden dat kunnen de absurdste dingen zijn ( in andermans ogen dan) Ik vind niks meer absurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |