Muhahahahahaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Je bent bijna even negatief als ik.
wat denk je dat voorgezet onderwijs inhoud?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb totaal geen interesse in middelbare school niet voor niets ben ik sinds mijn 12e alleen maar gezakt.
Zat met dat soort onderwijs.
En dat je daar begeleiding krijgt die aan mijn wensen voldoet lijkt me niet het zijn dezelfde boeken die mij niks hebben geleerd.
Ik ben er vrij zeker van dat ze me geen 8 uur 1 op 1 les gaan geven per dag.
Laat staan 1 uur.
Op het speciaal onderwijs kreeg ik niet eens een goede uitleg vandaar dat ik daar ook bleef zitten.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik zie de suggesties en sommige mensen vinden schilderen en gamen leuk zelf heb ik niks met schilderen en gamen vind ik soms wel leuk maar ben daar heel erg selectief in en vind alleen sommige games leuk en speel ze ook niet meer veel vroeger wel maar tegenwoordig doe ik het alleen als ik me verveel.
[ququote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou niet als je geen kant op kunt.
otequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mijn moeder is allergisch lijkt me lastig moet die honden toch ergens laten.
[..]
Ja ik ben het zoeken maar tot nu toe kan ik me geen hobby bedenken die ik leuk zou vinden en waar ik mensen van mijn eigen leeftijd tegenkom.
][iquote:
mg]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 8 augustus 2014 13:11 schreef hmmmmmmm het volgende:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:15 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik game soms wel maar echt leuk vind ik het niet.
[/quote]quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
De studies die daar worden aangeboden vind ik niet interessant.
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
.
Rechten word het niet 73% werkloosheid na 1.5 jaar is wel erg slecht.
Ik denk dat ik het antwoord al weet...quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat denk je dat voorgezet onderwijs inhoud?
(tegenstander van speciaal onderwijs trouwens)
Een leraar voor de klas, boeken en wat leerlingen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat denk je dat voorgezet onderwijs inhoud?
(tegenstander van speciaal onderwijs trouwens)
Waarschijnlijk wel misschien is het voor jou makkelijk je leven te veranderen maar voor mij is het dat niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Muhahahahaha![]()
Volgens mij ga je zelfs over een aantal jaren geen hobby gevonden hebben en niet buiten komen. Waarom? Je probeert niks, niks niks niks niks. Dit topic hou je open als een vorm van "klacht en frustratie uiten". Niks mis mee. Maar stop met iedereen hier voor de gek te houden.
basisschool helpen ze je overdreven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:55 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het antwoord al weet...
Waarom zoek je geen begeleider die jou kan helpen in real life? Je hebt veel nood aan iemand die jou opvolgt etc. Waarom doe je dat nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
Waarschijnlijk wel misschien is het voor jou makkelijk je leven te veranderen maar voor mij is het dat niet.
Er is niemand die me hiermee helpt ik heb geen vrienden ik heb geen familie waarmee ik kan praten behalve mijn ouders dus ik zal alles zelf moeten doen.
Ja zo heb ik het wel ervaren ik had weinig moeite met de basisschool maar het onderwijs was daar achteraf gezien ook erg slecht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
basisschool helpen ze je overdreven.
Middelbaar helpen ze je een beetje want je moet op eigen benen staan.
Voortgezet succes met rennen.
Waar vind ik die?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zoek je geen begeleider die jou kan helpen in real life? Je hebt veel nood aan iemand die jou opvolgt etc. Waarom doe je dat niet![]()
inb4: "ja maar"
Ik ga niet zeggen dat ik je probleem echt herken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja zo heb ik het wel ervaren ik had weinig moeite met de basisschool maar het onderwijs was daar achteraf gezien ook erg slecht.
Maar toch ik had daar de hoogste cito score van de klas terwijl ik zeker niet de slimste of domste was.
Ze konden zich ook niet interesseren dat ik jaar op jaar zakte bijles zat altijd vol en ik kon dat zelf gaan zoeken.
Was nooit begrip voor mijn situatie en werd gepest als ik er wat van zei werd tegen ze gezegd doe het niet meer en gingen ze een minuut later verder.
Voor het onderwijs ja ik begreep er niks meer van en heb dat met bijles niet meer goed kunnen maken.
Als ik iets niet op tijd inleverde mocht ik 5 pagina's 200x overschrijven waar ik uren over deed waardoor ik nog verder achter kwam af en toe kreeg ik het niet af en mocht ik 2 uur afval gaan prikken.
Te laat briefjes kreeg ik als ik 1 seconde te laat was letterlijk niet dat daar wat mis mee was maar vond het toch niet fijn want dan mocht ik een 15-30 minuten wachten tot ik een briefje kreeg.
Al met al heb ik echt een kuttijd daar gehad op het speciaal onderwijs was het niet veel beter totaal geen sociale interactie maar ik werd er minder gepest omdat ik maar 3 uur en 4 dagen per week er was.
For real???quote:
Oke, dus een cursus assertiviteit of heb je nog andere tips?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat ik je probleem echt herken.
Maar ik ben ook gepest en er is daar maar een manier om vanaf te komen sterk in je schoenen staan.
Heb daardoor toch van sociaal outcast persoon naar iemand die het niet erg vind om met vreemde te praten.
Okee bedoel je een personal coach?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef complicate het volgende:
[..]
For real???![]()
Via huisarts, internet,....
Lezen:quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
Okee bedoel je een personal coach?
Erg lastig iets met begeleider te vinden ik zie alleen maar vacatures en ik weet nog niet watvoor begeleider ik precies nodig heb.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef complicate het volgende:
[..]
For real???![]()
Via huisarts, internet,....
R&P / [TASKFORCE] Update hulpverleningstopic
etc. etc.
Of zeg tegen jouw ouders dat je een begeleider nodig hebt, ze kunnen je helpen één te vinden!
Ik had zelf geen cursus nodig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Oke, dus een cursus assertiviteit of heb je nog andere tips?
Is toch lastig voor mij om me sterk in mijn schoenen te voelen.
[..]
Okee bedoel je een personal coach?
Erg lastig iets met begeleider te vinden ik zie alleen maar vacatures en ik weet nog niet watvoor begeleider ik precies nodig heb.
TS zou heel erg baat hebben bij het vinden van een begeleider die hem opvolgt enz. Hij weet zelfs niet hoe hij iets kan vinden op het internet. Een begeleider, ziet hem, luistert naar hem en helpt hem zelfs bij administratieve zaken. Vragen die de TS blijft stellen (van deel 1 tot Deel 3), zijn echt typisch van iemand die eerder een echte coach nodig heeft dan tips, lijkt me.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik had zelf geen cursus nodig.
Maar jij hebt eigenlijk de eerste stap al gezet je durft het probleem te noemen bij jezelf.
Nu nog bij andere mensen ook en met een oplossing komen.
TS je kan het
wij internet coachen hem.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:32 schreef complicate het volgende:
[..]
TS zou heel erg baat hebben bij het vinden van een begeleider die hem opvolgt enz. Hij weet zelfs niet hoe hij iets kan vinden op het internet. Een begeleider, ziet hem, luistert naar hem en helpt hem zelfs bij administratieve zaken. Vragen die de TS blijft stellen (van deel 1 tot Deel 3), zijn echt typisch van iemand die eerder een echte coach nodig heeft dan tips, lijkt me.
Niet hoe hij iets eenvoudigs moet opzoeken waarvan hij zelfs niet weet wat het betekent om vervolgens dezelfde vragen te stellen. Zoals nu:quote:
Keer op keer heeft men hem verteld hoe dat hij via websites nieuwe mensen kon ontmoeten, maar hij blijft dezelfde vragen stellen zoals : "Hoe", "Welke website" en als je hem zegt hoe en wat, begint hij opnieuw met "hoe"?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
Wat me wel leuk lijkt is om vrienden te hebben en soms te praten met mensen van mijn eigen leeftijd die me begrijpen.
Dat zal vmbo/mbo wel zijn denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:21 schreef Woestenijhumor het volgende:
Lord, believe me... Ik weet wat het is om te worden gepest, om met je rug tegen de muur worden gezet, zowel financieel en emotioneel. Als je die "bagage" hebt, ben je sociaal niet zo aantrekkelijk.
Toen ik zo oud was als jij stond ik op straat zonder diploma en moest poetsen en rotjobs doen. Het klote is niet het werk zelf, maar je collegae op dezelfde lijn, daar kan je geen normaal gesprek mee voeren, want die zijn niet al te snugger. Je baas denkt dat jij ook zo achterlijk bent en blaft je af.
Ik ben toen de schoolbanken op gegaan als 19-jarige en zat tussen 15-jarigen. Op die leeftijd is dat een erg verschil, in een richting die niet voorbereid op universiteit of hogeschool (geen idee hoe dat in Nederland heet, is dat havo?)maar je een beroep aanleert, dus al weer niet zo'n snuggere mensen om me heen. De richting vond ik zo oppervlakkig, te weinig algemene vakken, geen deftig niveau in talen, geschiedenis en aardrijkskunde, etc...Op de koop toe waren zij pubers die bij hun ouders woonden. Ik moest na de schooldag nog een baantje gaan doen om mijn kamer te betalen... Nou nee, ik ha mijn hele verhaal niet doen, maar ik wou illustreren dat ik begrijp dat het naar is voor je...
Waar ik het echter moeilijk mee hebt is dat je in niks geïnteresseerd lijkt. Ikzelf zou haast eeuwig willen leven en oneindig veel geld willen, om alles te studeren wat er te studeren valt in de wereld, om alle sporten te kunnen beoefenen, om te leren schilderen en fotograferen, en zingen en nog vele muziekinstrumenten erbij. Helaas is mijn leven al een derde ver, en heb ik weinig financiële middelen.
Ik snap dat je misschien minder in iets geïnteresseerd bent, zou wekt fitness (of heet dat de sportschool bij jullie) het allerminst mijn interesse in sport, maar zal ik dat toch wel even moeten aanpakken, wil ik een andere sport doen die ik top vind. Twee jaar geleden werd ik ernstig ziek, en heb nu nog steeds ibs, en sindsdien is mijn fysiek zo goed als nihil.
Dergelijke zaken gaan je ook te wachten staan... Bij elke studie, hobby, of wat anders, zul je minder leuke dingen ervan ervaren, of eerst door een minder leuke voorbereiding moeten zeg maar.
Ik vind het erg lastig iets te vinden als alle pagina's vol staan met vacatures in de zoekresultaten en er verschillende begeleiders zijn voor verschillende doeleinden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet hoe hij iets eenvoudigs moet opzoeken waarvan hij zelfs niet weet wat het betekent om vervolgens dezelfde vragen te stellen. Zoals nu:
[..]
Keer op keer heeft men hem verteld hoe dat hij via websites nieuwe mensen kon ontmoeten, maar hij blijft dezelfde vragen stellen zoals : "Hoe", "Welke website" en als je hem zegt hoe en wat, begint hij opnieuw met "hoe"?
nouja hoe ontmoet jij mensen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet hoe hij iets eenvoudigs moet opzoeken waarvan hij zelfs niet weet wat het betekent om vervolgens dezelfde vragen te stellen. Zoals nu:
[..]
Keer op keer heeft men hem verteld hoe dat hij via websites nieuwe mensen kon ontmoeten, maar hij blijft dezelfde vragen stellen zoals : "Hoe", "Welke website" en als je hem zegt hoe en wat, begint hij opnieuw met "hoe"?
Dat bedoel ik dus, je bent zelfs niet in staat om simpele dingen te zoeken. Nogmaals vraag het aan jouw huisarts, ze/hij kan jou doorverwijzen naar een begeleider. En zoals ik eerder zei: vraag aan jouw ouders om je daarbij te helpen als je niet naar jouw huisarts kan. Serieus, het heeft geen nut om keer op keer hetzelfde te herhalen als je zelfs niet weet hoe je iets eenvoudigs moet opzoeken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:44 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het erg lastig iets te vinden als alle pagina's vol staan met vacatures in de zoekresultaten en er verschillende begeleiders zijn voor verschillende doeleinden.
En nee dat laatste was geen vraag.
Vraag is ondertussen al 334334240909 keren beantwoord.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja hoe ontmoet jij mensen?
Ik via school, werk of uitgaan.
Ik ben het zoeken maar het is behoorlijk lastig te vinden ik denk dat je een personal coach bedoelt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, je bent zelfs niet in staat om simpele dingen te zoeken. Nogmaals vraag het aan jouw huisarts, ze/hij kan jou doorverwijzen naar een begeleider. En zoals ik eerder zei: vraag aan jouw ouders om je daarbij te helpen als je niet naar jouw huisarts kan. Serieus, het heeft geen nut om keer op keer hetzelfde te herhalen als je zelfs niet weet hoe je iets eenvoudigs moet opzoeken.
JA en dus:quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben het zoeken maar het is behoorlijk lastig te vinden ik denk dat je een personal coach bedoelt.
Vetgedrukt!quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:48 schreef complicate het volgende:
Nogmaals vraag het aan jouw huisarts, ze/hij kan jou doorverwijzen naar een begeleider. En zoals ik eerder zei: vraag aan jouw ouders om je daarbij te helpen als je niet naar jouw huisarts kan. Serieus, het heeft geen nut om keer op keer hetzelfde te herhalen als je zelfs niet weet hoe je iets eenvoudigs moet opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |