Ik weet het maar het begon als een klacht en toen kwam er serieuzer advies en toen werd het weer niks man wat ging dat topic snel lol.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KLB? Ja handig als je serieuze antwoorden wil
En dat neem je aan? Hoezo al 3 topics verder anders?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het maar het begon als een klacht en toen kwam er serieuzer advies en toen werd het weer niks man wat ging dat topic snel lol.
Maar goed toen maar toch voor wat serieus advies hier neer gezet.
Ja en je hebt meer dan 1000 serieuze adviezen gehad en die waren allemaal niet goed genoeg voor je. Tot we zeiden dat je een troll was begon je dan wel plots met "ik ga het proberen" in plaats van "maar". Het feit dat je deel 4 opent is een ander manier van "maar".quote:Op zondag 27 juli 2014 03:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het maar het begon als een klacht en toen kwam er serieuzer advies en toen werd het weer niks man wat ging dat topic snel lol.
Maar goed toen maar toch voor wat serieus advies hier neer gezet.
Nou het advies was niet al te serieus maar kreeg het advies om een topic hier te openen in het geval dat ik serieus advies wou omdat dit toch wel een probleem is.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat neem je aan? Hoezo al 3 topics verder anders?
3 topics hier bedoel ik..quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou het advies was niet al te serieus maar kreeg het advies om een topic hier te openen in het geval dat ik serieus advies wou omdat dit toch wel een probleem is.
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou het advies was niet al te serieus maar kreeg het advies om een topic hier te openen in het geval dat ik serieus advies wou omdat dit toch wel een probleem is.
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en je hebt meer dan 1000 serieuze adviezen gehad en die waren allemaal niet goed genoeg voor je. Tot we zeiden dat je een troll was begon je dan wel plots met "ik ga het proberen" in plaats van "maar". Het feit dat je deel 4 opent is een ander manier van "maar".
Doe je er wel iets mee dan? Of zie je het als je eigen SC?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ach ja als mensen me advies willen geven vind ik het prima.
Zeker ga er ook iets mee doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe je er wel iets mee dan? Of zie je het als je eigen SC?
Wat moet ik bij de blokker?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar ben je vandaag al bij de blokker geweest? Waarom negeer je mijn vraag?
Tot nu toe niets ben wel van plan om er iets mee te doen maar dat gaat lastig vandaag op morgen....quote:Op zondag 27 juli 2014 13:44 schreef lovesjtje het volgende:
maar wat heb je Tot nu toe met de adviezen gedaan?
anders haak ik maar af
Ja ik moet iets doen....quote:Op zondag 27 juli 2014 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Het zal wel een symptoom van de leerstoornis zijn dat de rode draad van het advies bij TS na tien keer herhalen nog niet doordringt.
Waarom niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja ik moet iets doen....
Maar wat verwachten jullie?
Dat ik al het advies in 1 dag ga uitvoeren?
Ik ben de komende uren zoet met het lezen van deel 1 en 2....
Dat is geen leerstoornis, dat is geestelijk gehandicapt.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Het zal wel een symptoom van de leerstoornis zijn dat de rode draad van het advies bij TS na tien keer herhalen nog niet doordringt.
Mh ik denk dat ik me dit jaar ga inschrijven voor een studie weet nog niet wat maar iets wat ik interessant vind en waar de werkloosheid laag is dus dat word effe zoeken.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom niet?
Er zijn wel dingen genoemd waar je gelijk mee kunt beginnen.
Maar lees het inderdaad eerst nog maar een keertje weer door
Ik moet het nog eens doorlezen....quote:Op zondag 27 juli 2014 13:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zie je wel, je neemt niets aan van alle adviezen uit de eerste topic.
Denk, maar, etc,quote:Op zondag 27 juli 2014 13:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mh ik denk dat ik me dit jaar ga inschrijven voor een studie weet nog niet wat maar iets wat ik interessant vind en waar de werkloosheid laag is dus dat word effe zoeken.
Rechten word het niet 73% werkloosheid na 1.5 jaar is wel erg slecht.
Denk wel dat ik wat vind en dan kan ik daar al over een paar maanden aan beginnen.
In de tussen tijd kan ik vakantiewerk gaan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |