Serieus maar vond het topic in klb wel grappig die reacties dus misschien dat ik daar een topic open voor de mensen die niet serieus hier kunnen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:08 schreef kree het volgende:
Wil je het in dit topic serieus houden of niet TS?
neuh ga maar naar de SCquote:Op zondag 27 juli 2014 03:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Serieus maar vond het topic in klb wel grappig die reacties dus misschien dat ik daar een topic open voor de mensen die niet serieus hier kunnen zijn.
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:10 schreef bepklep82 het volgende:
Ik doe ook weer mee en wacht nog op de foto.
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:07 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ga gewoon eens mijn post historie uit 2011 na....
Kijk anders maar bij dit topic uit '2011 R&P / Gedragstoornis diagnose.
Ik was toen wel erg anders dus sommige reacties kunnen erg kut zijn maar tenminste ben ik geen troll ik ben echt zo ''zielig'' kut leven etc helaas misschien dat het ooit beter gaat als ik ervoor werk.
Was toen ook tsja niet overtuigd dat ik iets van een probleem had met een leerstoornis dat is nu wel anders zo heb het geaccepteerd.
Als ik je niet kan overtuigen met een topic uit '11 tsja weet ik het ook niet foto dan maar opsturen?
En opnieuw je luistert niet naar reacties/adviezen na deel 2 en open je een deel 4! Je bent dus een troll en wilt een reeks maken! man man manquote:Op zondag 27 juli 2014 03:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat jij ook zegt. Je hebt nu twee delen dus na dit deel ga je er gewoon iets mee doen. geen deel 3 want je hebt al veeeeeeel advies nu.
Ja ik heb in 2011 bedacht 3 jaar lang dit topic voor te bereiden....quote:Op zondag 27 juli 2014 03:11 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
En opnieuw je luister niet naar reacties en open je een deel 4! Je bent dus een troll en wilt een reeks maken! man man man
WE zijn het hier allemaal eens dat jij een troll bent! na twee delen is het wel heel duidelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja ik heb in 2011 bedacht 3 jaar lang dit topic voor te bereiden....
Wat denk je zelf? Ga gewoon naar de slowchat als je niet serieus wilt zijn.
De enige troll die hier is ben jij.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:13 schreef complicate het volgende:
[..]
WE zijn het hier allemaal eens dat jij een troll bent!
Je wilt niks doen met de reacties en adviezen en bovendien open je Deel 4 terwijl jij verwacht dat WIJ deel 1 lezen voor jou. Je neemt geen moeite!quote:Op zondag 27 juli 2014 03:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
De enige troll die hier is ben jij.
Serieus kun je gewoon stoppen begint me echt lastig te vallen ik kom hier voor hulp en wil voorlopig dit topic open houden.
Jawel maar moet ik dan solliciteren om 3 uur snachts?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Je wilt niks doen met de reacties en adviezen en bovendien open je Deel 4 terwijl jij verwacht dat WIJ deel 1 lezen voor jou. Je neemt geen moeite!
Dat bedoel ik dus. Je verwacht dat we deel 1 gaan lezen omdat je je niks meer herinnert van de adviezenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Jawel maar moet ik dan solliciteren om 3 uur snachts?
Ik heb ook aangegeven dat ik ga solliciteren en een hobby te zoeken waarmee ik in contact kom met andere mensen en wat ook iets is dat bij mij past.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Je verwacht dat we deel 1 gaan lezen omdat je je niks meer herinnert van de adviezenin plaats van zelf moeite te nemen om al die adviezen in acht te nemen. Nee je vindt het leuker om een deel 4 te openen terwijl je al meer dan 1000 adviezen hebt die je keer op keer negeert.
Waarom deel 4 dan? Doe dan eerst iets met wat je nu hebt (bovenstaande bijvoorbeeld).quote:Op zondag 27 juli 2014 03:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik heb al aangegeven dat ik verschillende dingen wil proberen hobby's, vacatures, en dergelijke er zijn veel reply's.
Als ik wakker word is er misschien nog wat goed advies zal mijn situatie niet verergeren dus waarom niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom deel 4 dan? Doe dan eerst iets met wat je nu hebt.
Ah je gaat het toch goed. Ok....niet te geloven...quote:Op zondag 27 juli 2014 03:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb ook aangegeven dat ik ga solliciteren en een hobby te zoeken waarmee ik in contact kom met andere mensen en wat ook iets is dat bij mij past.
Het is niet dat ik niks doe met de adviezen en ik zal nummer 1 nog eens door lezen morgen.
Ach ja ....quote:Op zondag 27 juli 2014 03:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als ik wakker word is er misschien nog wat goed advies zal mijn situatie niet verergeren dus waarom niet?
Had al zo'n 5-6 topics in klb meeste niet geopend door mij dus toen maar hier op een serieuze manier verder gegaan maar dat werkt ook niet zo goed.quote:
KLB? Ja handig als je serieuze antwoorden wilquote:Op zondag 27 juli 2014 03:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Had al zo'n 5-6 topics in klb meeste niet geopend door mij dus toen maar hier op een serieuze manier verder gegaan maar dat werkt ook niet zo goed.
Ik weet het maar het begon als een klacht en toen kwam er serieuzer advies en toen werd het weer niks man wat ging dat topic snel lol.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KLB? Ja handig als je serieuze antwoorden wil
En dat neem je aan? Hoezo al 3 topics verder anders?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het maar het begon als een klacht en toen kwam er serieuzer advies en toen werd het weer niks man wat ging dat topic snel lol.
Maar goed toen maar toch voor wat serieus advies hier neer gezet.
Ja en je hebt meer dan 1000 serieuze adviezen gehad en die waren allemaal niet goed genoeg voor je. Tot we zeiden dat je een troll was begon je dan wel plots met "ik ga het proberen" in plaats van "maar". Het feit dat je deel 4 opent is een ander manier van "maar".quote:Op zondag 27 juli 2014 03:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het maar het begon als een klacht en toen kwam er serieuzer advies en toen werd het weer niks man wat ging dat topic snel lol.
Maar goed toen maar toch voor wat serieus advies hier neer gezet.
Nou het advies was niet al te serieus maar kreeg het advies om een topic hier te openen in het geval dat ik serieus advies wou omdat dit toch wel een probleem is.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat neem je aan? Hoezo al 3 topics verder anders?
3 topics hier bedoel ik..quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou het advies was niet al te serieus maar kreeg het advies om een topic hier te openen in het geval dat ik serieus advies wou omdat dit toch wel een probleem is.
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou het advies was niet al te serieus maar kreeg het advies om een topic hier te openen in het geval dat ik serieus advies wou omdat dit toch wel een probleem is.
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en je hebt meer dan 1000 serieuze adviezen gehad en die waren allemaal niet goed genoeg voor je. Tot we zeiden dat je een troll was begon je dan wel plots met "ik ga het proberen" in plaats van "maar". Het feit dat je deel 4 opent is een ander manier van "maar".
Doe je er wel iets mee dan? Of zie je het als je eigen SC?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ach ja als mensen me advies willen geven vind ik het prima.
Zeker ga er ook iets mee doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe je er wel iets mee dan? Of zie je het als je eigen SC?
Wat moet ik bij de blokker?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar ben je vandaag al bij de blokker geweest? Waarom negeer je mijn vraag?
Tot nu toe niets ben wel van plan om er iets mee te doen maar dat gaat lastig vandaag op morgen....quote:Op zondag 27 juli 2014 13:44 schreef lovesjtje het volgende:
maar wat heb je Tot nu toe met de adviezen gedaan?
anders haak ik maar af
Ja ik moet iets doen....quote:Op zondag 27 juli 2014 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Het zal wel een symptoom van de leerstoornis zijn dat de rode draad van het advies bij TS na tien keer herhalen nog niet doordringt.
Waarom niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja ik moet iets doen....
Maar wat verwachten jullie?
Dat ik al het advies in 1 dag ga uitvoeren?
Ik ben de komende uren zoet met het lezen van deel 1 en 2....
Dat is geen leerstoornis, dat is geestelijk gehandicapt.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Het zal wel een symptoom van de leerstoornis zijn dat de rode draad van het advies bij TS na tien keer herhalen nog niet doordringt.
Mh ik denk dat ik me dit jaar ga inschrijven voor een studie weet nog niet wat maar iets wat ik interessant vind en waar de werkloosheid laag is dus dat word effe zoeken.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom niet?
Er zijn wel dingen genoemd waar je gelijk mee kunt beginnen.
Maar lees het inderdaad eerst nog maar een keertje weer door
Ik moet het nog eens doorlezen....quote:Op zondag 27 juli 2014 13:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zie je wel, je neemt niets aan van alle adviezen uit de eerste topic.
Denk, maar, etc,quote:Op zondag 27 juli 2014 13:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mh ik denk dat ik me dit jaar ga inschrijven voor een studie weet nog niet wat maar iets wat ik interessant vind en waar de werkloosheid laag is dus dat word effe zoeken.
Rechten word het niet 73% werkloosheid na 1.5 jaar is wel erg slecht.
Denk wel dat ik wat vind en dan kan ik daar al over een paar maanden aan beginnen.
In de tussen tijd kan ik vakantiewerk gaan zoeken.
Ik moet eerst eens goed kijken welke studie ik wil volgen of waar ik interesse in heb en kan dan op bijv een open dag kijken of het me wat lijkt.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
Denk, maar, etc,
Lees die twee topics door en maak een concreet lijstje met wat je komende week gaat doen, dan praten we verder ok?
Goedzo, ik wacht dat even af.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik moet eerst eens goed kijken welke studie ik wil volgen of waar ik interesse in heb en kan dan op bijv een open dag kijken of het me wat lijkt.
Dus het is niet zo heel gemakkelijk want het kost tijd ja ik zal dat doen en dan praten we verder.
Niemand beweert dat het makkelijk is. Begin nu maar aan dat lijstje. Dan praten we verder.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik moet eerst eens goed kijken welke studie ik wil volgen of waar ik interesse in heb en kan dan op bijv een open dag kijken of het me wat lijkt.
Dus het is niet zo heel gemakkelijk want het kost tijd ja ik zal dat doen en dan praten we verder.
Nee, ben eerlijk gezegd met andere dingen bezig geweest ik ben nu wel weer het topic het lezen van waar ik was gebleven.quote:
Je bent goed bezig.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee, ben eerlijk gezegd met andere dingen bezig geweest ik ben nu wel weer het topic het lezen van waar ik was gebleven.
Ga wel elke dag nu een paar minuten naar buiten in de tuin zitten dus dat is al een vooruitgang.
Zie veel comments van je zit in een vicieuze cirkel waar ik niet uitkom als ik geen actie onderneem en vind ook zelf dat dat wel klopt.
Dat kan nog wel eens tegenvallen. De meeste scholen beginnen rond 01-09 en willen de inschrijvingen voor het einde van juli binnen hebben. Wanneer je een BBL opleiding wil volgen moet je voor aanvang van het schooljaar vaak ook al een werkgever hebben waarbij je kan werken en leren. Deze moet je vaak zelf zoeken/ op solliciteren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 02:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
Deel 1 eindelijk uit veel advies ga er ook wat mee doen al is het meeste vaak hetzelfde.
Ik al wat optimistischer kan bij mijn vader aan de slag voor werk wat ik eigenlijk eerder had moeten doen.
Nu alleen nog mijn sociale problemen oplossen ga morgen weer wat naar buiten nog steeds erg last van zonlicht hoe vreemd dat ook klinkt mijn ogen zijn er totaal niet gewend aan al draag ik lenzen met uv bescherming.
Ik ga ook eens kijken voor een opleiding maar daar heb ik voorlopig nog een tijdje voor denk ik.
Nee dacht meer aan ict gerelateerde studies.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:28 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens tegenvallen. De meeste scholen beginnen rond 01-09 en willen de inschrijvingen voor het einde van juli binnen hebben. Wanneer je een BBL opleiding wil volgen moet je voor aanvang van het schooljaar vaak ook al een werkgever hebben waarbij je kan werken en leren. Deze moet je vaak zelf zoeken/ op solliciteren.
Wanneer je de studie wilt volgen om in aanmerking te komen voor stufi, is afstandsonderwijs niet de meest logische keuze. Volgens mij hebben ze een tijdje geleden wel een soort experiment gedaan met stufi en afstandsonderwijs, maar dat waren maar enkele studies. Ik weet niet of het experiment afgelopen is en wat daaruit is gekomen maar zover ik weet is er in principe geen vergoeding voor afstandsonderwijs.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee dacht meer aan ict gerelateerde studies.
Ik heb geen diploma maar ik zou afstandsonderwijs kunnen volgen ja ik weet het dat is in principe geen goed idee maar toch het is misschien de enige mogelijkheid om iets in die richting te doen.
Zou liever een hbo studie doen maar daar zie ik geen mogelijkheid toe omdat je daar een diploma voor nodig hebt.
Om allemaal ongerelateerde studies van het mbo te doen (jaren lang) lijkt me niks denk niet dat ik veel zal leren van bakkersassistent al is dat natuurlijk wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |