Samzz haar schuld!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:49 schreef Koen66 het volgende:
Sinds ik gisterenavond hier meepostte heb ik mobiel continue Top Vintage reclame in beeld, op laptop gelukkig add blokker...
Ik ook niet binnen Fok ivm abo, maar zodra ik op andere sites kom....quote:
Ik ook alleen mobiel buiten Fokquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:05 schreef muhahaha het volgende:
Hm geen last van koen....
Zie alleen hier reclame.
Hubba, hubbaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het nou adds waren van Samzz in zo'n jurk
Ik heb ontheffingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:52 schreef twi het volgende:
Ik dacht dat we van ons imago van kwijlende mannetjes af wilden.
Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:52 schreef twi het volgende:
Ik denk dat er sowieso in je omgeving wel meer mensen seks hebben. Maar blijkbaar heeft iemand het dus voor je deur gedaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier in de omgeving heeft gisteravond seks gehad.
Ik ging net even wat brood kopen en er lag een openscheurde durex verpakking voor mijn deur.
Mensen die buitenseks niet eens puur natuur houden, wat een amateurs.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier in de omgeving heeft gisteravond seks gehad.
Ik ging net even wat brood kopen en er lag een openscheurde durex verpakking voor mijn deur.
Nouja, condoom zelf ligt er niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso in je omgeving wel meer mensen seks hebben. Maar blijkbaar heeft iemand het dus voor je deur gedaan.
Condooms zijn sowieso vervelend.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die buitenseks niet eens puur natuur houden, wat een amateurs.
Latex is ook een natuurproduct.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha hoe naief.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:52 schreef twi het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een bitch, blij dat ze weg is!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:08 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Sorry, Koen!
Ze heeft m'n aardbeitjes die ik voor de lunch klaar had gemaakt ook opgegeten.
De bitch.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het zo asociaal. Ik heb haar gezegd, ik zet dat wat ik van mezelf koop zet ik hier. De rest staat allemaal in de andere koelkast. Dus ze wist dat 't mijn eten is. Vraag dan, verdomme. Nu heb ik geen aardbeien meer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |