Idd, gewoon zoveel mogelijk nieuwe dingen uitproberen en daardoor steeds nieuwe mensen ontmoet waardoor je uiteindelijk blijft hangen bij het kliekje waar je het best bij voelt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies, "jamaarjamaarjamaarjamaarjamaar".
Een hobby vinden betekent dat hij gewoon van alles moet proberen en zien wat het best bij hem past. Maar eeeuuuhhh neen, hoor meneer gaat gewoon op alles "neen" zeggen zonder het te proberen.
pffffff
Nee ik heb gewoon nog niet erg goed gezocht voor een hobby.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies, "jamaarjamaarjamaarjamaarjamaar".
Een hobby vinden betekent dat hij gewoon van alles moet proberen en zien wat het best bij hem past. Maar eeeuuuhhh neen, hoor meneer gaat gewoon op alles "neen" zeggen zonder het te proberen.
pffffff
Zal ik je eens wat zeggen? Iedereen denkt met je mee. Maar meneer wil niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon nog niet erg goed gezocht voor een hobby.
Nee ik zie de suggesties en sommige mensen vinden schilderen en gamen leuk zelf heb ik niks met schilderen en gamen vind ik soms wel leuk maar ben daar heel erg selectief in en vind alleen sommige games leuk en speel ze ook niet meer veel vroeger wel maar tegenwoordig doe ik het alleen als ik me verveel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:55 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat zeggen? Iedereen denkt met je mee. Maar meneer wil niet.
Zal ik je nog eens wat zeggen: rot toch op man. Mafketel. Ga in een bed liggen in een psychiatrisch ziekenhuis, misschien word je daar gelukkig.
Haha klinkt niet vreemd voor mij, je bent net zoals ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben jaren niet buiten geweest en heb nooit veel sociaal contact gehad ook op school niet dus ik heb erg veel sociale problemen en ook angst.
Dus het is voor mij niet zo makkelijk om zomaar naar buiten te gaan hoe vreemd dat ook klinkt.
Ik begrijp dat ik naar buiten moet gaan om mensen te leren kennen maar ik heb er veel moeite mee dus het gaat niet van vandaag op morgen.
Ik wil wel maar ik ben erg bang.
Vooral om weer afgewezen en gepest te worden.
Had al eerder gezegd dat jullie 2 moesten meeten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:23 schreef shadowseer het volgende:
[..]
Haha klinkt niet vreemd voor mij, je bent net zoals ik
Nee, maar je bent niet bang om op zo'n forum als hier te komen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik zie de suggesties en sommige mensen vinden schilderen en gamen leuk zelf heb ik niks met schilderen en gamen vind ik soms wel leuk maar ben daar heel erg selectief in en vind alleen sommige games leuk en speel ze ook niet meer veel vroeger wel maar tegenwoordig doe ik het alleen als ik me verveel.
Ik ben jaren niet buiten geweest en heb nooit veel sociaal contact gehad ook op school niet dus ik heb erg veel sociale problemen en ook angst.
Dus het is voor mij niet zo makkelijk om zomaar naar buiten te gaan hoe vreemd dat ook klinkt.
Ik begrijp dat ik naar buiten moet gaan om mensen te leren kennen maar ik heb er veel moeite mee dus het gaat niet van vandaag op morgen.
Ik wil wel maar ik ben erg bang.
Vooral om weer afgewezen en gepest te worden.
Kan altijd zo dat het een troll is, maar ik en jij kunnen er evengoed één zijn, dat weet je nooit op het internet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:50 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik geloof er helemaal niks meer van.
Of hij is een trol of een luie flikker.
Hij is bang om afgewezen te worden. Hoe komt hij hier op dit forum dan?
Uitgeeeereeeekeend, met de angst om afgewezen en geeepeeeest te worden,
vindt hij
het forum
drie keer raden
FOK.NL!
Alleen de naam al.....
Man, ga gras kauwen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2014 21:59:11 ]
zie jij dit echt als interactie tussen mensen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:50 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik geloof er helemaal niks meer van.
Of hij is een trol of een luie flikker.
Hij is bang om afgewezen te worden. Hoe komt hij hier op dit forum dan?
Uitgeeeereeeekeend, met de angst om afgewezen en geeepeeeest te worden,
vindt hij
het forum
drie keer raden
FOK.NL!
Alleen de naam al.....
Man, ga gras kauwen!
laat maar....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:05 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik hou het open om updates te posten zodat ik niet vergeet dat ik een doel heb en progressie moet proberen te boeken.
....
Eerst wel daarom heb ik lange tijd mijn verhaal hier niet gedaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
zie jij dit echt als interactie tussen mensen?
Ik niet echt namelijk.
Zie het meer als van een berg af schreeuwen, antwoord krijg je wel maar sociaal contact?
(misschien ziet TS dit ook niet als sociaal en zelfs niet eens als of hij tegen mensen praat)
Ik snap je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Eerst wel daarom heb ik lange tijd mijn verhaal hier niet gedaan.
Nu zie ik het niet echt als sociale interactie omdat ik hier toch wel safe zit ik sta niet voor lul en jullie zien me ook niet.
Tuurlijk zit er wel iets van sociale interactie in maar niet zoals in het echte leven ik ben daar ook veel onzekerder.
Tering jezus, ga eens terug naar de basisschool zodat je leert wat 'begrijpend lezen' is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:02 schreef Grietje-tit het volgende:
Voorbeeldjes:
Ja ik heb in 2011 bedacht 3 jaar lang dit topic voor te bereiden....
Geloof jij het? Drie jaar lang een topic voorbereiden? Ik heb eens drie jaar lang nagedacht over een verjaardagskaart en toen werd ik wakker in mijn bed.
quote:Ja ik heb in 2011 bedacht 3 jaar lang dit topic voor te bereiden....
Wat denk je zelf? Ga gewoon naar de slowchat als je niet serieus wilt zijn.
Ja, ik wil ook een programmeertaal gaan leren dus daar zal ik zeker aandacht aan gaan besteden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:36 schreef Nezhi het volgende:
TS, je kunt terwijl je bezig bent met wiskunde ook beginstapjes maken met programmeren.
Heel veel over te vinden op internet, past bij informatica wat je wil gaan doen.
Ja, ik zal het doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:24 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik bied hierbij mijn excuses aan. Had niet gehoeven. Ik dacht dat hier een nepperd bezig was, ik dacht dat er iets niet klopte. Ik had het dus bij het verkeerde eind.
Maar ik geef wel mee: zorg dat je actief wordt.
Oke, bedankt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik snap je.
Was voor de andere users
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |