Goed dat je je vader nog hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou groot deel van de reacties was positief maar zitten ook veel negatieve bij vaak omdat ze denken dat ik een troll ben.
Nou mijn moeder wil graag dat ik oprot en een wajong krijg omdat ze me gehandicapt vind wat ik niet ben en mijn vader vind dat ik kan blijven zolang ik wil en hij begrijpt het ook dat ik het niet zou volhouden alleen en zonder geld.
Nou niet als je geen kant op kunt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef shadowseer het volgende:
[..]
Goed dat je je vader nog hebtIk zou eigenlijk wel heel graag willen dat mijn ouders zouden zeggen dat ik moet oprotten tegen mij
Daarom moet je ook weer naar school gaan. Uit jezelf ga je geen mensen ontmoeten en gezien jij geen enkele interesse hebt wordt het lastig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou niet als je geen kant op kunt.
Dit is al 687653325 keer verteld in dit topic.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik denk dat ook veel aan jezelf ligt. Ga naar een uitzendbureau en begin gewoon te werken, maakt niet uit wat. Vergeet die PostNL en die fiets, gewoon in een fabriek of zo. Daar knap je van op omdat je andere mensen spreekt. Iedereen begint met een laag baantje. Daar is niets ergs aan.
Dan kun je thuis ook slapen (je bent toch moe van het werk)
Het komt me over dat je erg passief bent en het laat aankomen op acties van anderen. Zo werkt het niet in het leven. Het leven is hard. Je zult zelf flink aan de bak moeten, dat moet iedereen.
Ik werk voor mijn vader nu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:52 schreef Grietje-tit het volgende:
Blijkbaar komt het niet aan.
Maar zo is het nu eenmaal wel.
Enige suggestie om onder de mensen te komen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Grietje-tit het volgende:
Het beste is dat je onder de mensen komt. Mensen die je niet kent. Als je goed werkt, kom je vanzelf in de groep. Zo leer je het leven waarderen.
Mijn moeder is allergisch lijkt me lastig moet die honden toch ergens laten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef Grietje-tit het volgende:
Je kunt ook een hondenuitlaatdienst beginnen. Je hebt toch tijd zat
Ja ik ben het zoeken maar tot nu toe kan ik me geen hobby bedenken die ik leuk zou vinden en waar ik mensen van mijn eigen leeftijd tegenkom.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:49 schreef Grietje-tit het volgende:
Vind een hobby en word lid van een vereniging
Ga postzegels verzamelen of sterren kijken. Clubs in overvloed
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:51 schreef Deckard het volgende:
Dit is al 687653325 keer verteld in dit topic.
Ik hou het open om updates te posten zodat ik niet vergeet dat ik een doel heb en progressie moet proberen te boeken.quote:
Schilderen niet leuk? Je moet ergens beginnen. Schilders zat en als je nieuw bent maakt het hun niet uit wat je op het doek kliedert, als je maar enthousiast bent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mijn moeder is allergisch lijkt me lastig moet die honden toch ergens laten.
[..]
Ja ik ben het zoeken maar tot nu toe kan ik me geen hobby bedenken die ik leuk zou vinden en waar ik mensen van mijn eigen leeftijd tegenkom.
Nee daar vind ik niks aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Schilderen niet leuk? Je moet ergens beginnen. Schilders zat en als je nieuw bent maakt het hun niet uit wat je op het doek kliedert, als je maar enthousiast bent.
Nee?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat wil je dab wel? Alles keur je af
Ga gewoon gamen. Zat jongeren die gamen en volgens mij zijn er regelmatig meet-ups.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee?
Ik moet gewoon een hobby vinden die bij me past en dat zal een tijdje duren voordat ik wat heb gevonden.
Ik game soms wel maar echt leuk vind ik het niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:56 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ga gewoon gamen. Zat jongeren die gamen en volgens mij zijn er regelmatig meet-ups.
Niets nieuws.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:15 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik game soms wel maar echt leuk vind ik het niet.
Precies, "jamaarjamaarjamaarjamaarjamaar".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |