Jawel... 2 jaar is niet zo lang hoor? Als je echt de motivatie en capaciteiten hebt dan kan je vwo in 1 jaar behalen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
Je kunt niet zomaar beginnen met havo en vwo denk ik.
En dat duurt ook veel te lang.
1 jaar gaat niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:59 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Jawel... 2 jaar is niet zo lang hoor? Als je echt de motivatie en capaciteiten hebt dan kan je vwo in 1 jaar behalen.
Typ in google: 'vavo 'havo' 'jouw woonplaats'quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
1 jaar gaat niet.
En waar vind je dan een 2 jarige opleiding?
Ik kom niet in aanmerking voor havo of vwo op het vavo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:06 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Typ in google: 'vavo 'havo' 'jouw woonplaats'
Onzin, bel je plaatselijke vavo op en probeer een plaatsje te regelen. Als het echt niet kan, wat zeer onwaarschijnlijk is, doe dan staatsexamen. Beetje zwak van je, dat je slechts 3 minuten over hebt voor je toekomst...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik kom niet in aanmerking voor havo of vwo op het vavo.
Onzin?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Onzin, bel je plaatselijke vavo op en probeer een plaatsje te regelen. Als het echt niet kan, wat zeer onwaarschijnlijk is, doe dan staatsexamen. Beetje zwak van je, dat je slechts 3 minuten over hebt voor je toekomst...
Dan doe je eerst vmbo en daarna versneld havo...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Onzin?
Ik heb totaal geen opleiding ik ben meerdere keren gezakt op 3 vmbo.
Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Dan doe je eerst vmbo en daarna versneld havo...
Neem dan maar gewoon een fulltime ongeschoolde baantje aan of blijf gewoon een fulltime uitkeringstrekker...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb totaal geen interesse in middelbare school niet voor niets ben ik sinds mijn 12e alleen maar gezakt.
Zat met dat soort onderwijs.
En dat je daar begeleiding krijgt die aan mijn wensen voldoet lijkt me niet het zijn dezelfde boeken die mij niks hebben geleerd.
Ik ben er vrij zeker van dat ze me geen 8 uur 1 op 1 les gaan geven per dag.
Laat staan 1 uur.
Op het speciaal onderwijs kreeg ik niet eens een goede uitleg vandaar dat ik daar ook bleef zitten.
Er wordt een nieuwe wet van kracht die bepaalt dat jij in het reguliere onderwijs passend onderwijs of passende begeleiding moet ontvangen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb totaal geen interesse in middelbare school niet voor niets ben ik sinds mijn 12e alleen maar gezakt.
Zat met dat soort onderwijs.
En dat je daar begeleiding krijgt die aan mijn wensen voldoet lijkt me niet het zijn dezelfde boeken die mij niks hebben geleerd.
Ik ben er vrij zeker van dat ze me geen 8 uur 1 op 1 les gaan geven per dag.
Laat staan 1 uur.
Op het speciaal onderwijs kreeg ik niet eens een goede uitleg vandaar dat ik daar ook bleef zitten.
Lees maar eens ik heb geen wajong/uitkering.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:40 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Neem dan maar gewoon een fulltime ongeschoolde baantje aan of blijf gewoon een fulltime uitkeringstrekker...
Ik werk voor mijn vader en ik zou zijn bedrijf over kunnen nemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er wordt een nieuwe wet van kracht die bepaalt dat jij in het reguliere onderwijs passend onderwijs of passende begeleiding moet ontvangen.
Hoe zie je je toekomst zonder diploma's?
Ja hoe vind ik die dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:01 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Niet als je alles in je eentje uitvoert. Ik ga ervan uit dat je behoefte hebt aan mensen...
Jan Vertonghen zou dat inderdaad doen.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Jan Vertonghen zou dat inderdaad doen.
quote:
quote:
Wat heeft dit met iets te maken?quote:
Vanwaar dan die vraag:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft dit met iets te maken?
Jouw reactie niet de zijne en natuurlijk heb ik google al gebruikt hoe denk je dat ik fok gevonden heb?
quote:
Ik bedoel dat hij aangaf dat ik moest gaan zoeken naar vrienden en ik bedoel het is niet zo makkelijk voor mij op het moment ik heb al jaren lang niet iemand gezien van mijn leeftijd en kom eigenlijk bijna nooit buiten.quote:
Geloof je het zelf? Elke 17 jarige komt heus wel buiten, je hebt zoveel dingen waar je heen hoort te gaan. En je ouders laten het nooit toe... Je woont sws nog niet alleen, dus de mensen waarmee je samenwoont trappen je heus wel het huis uit. Welk ouder vind het goed dat zn zoon maanden in zn kamer zit? Niemand. Dus stop met dit lulverhaal aandachttrekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij aangaf dat ik moest gaan zoeken naar vrienden en ik bedoel het is niet zo makkelijk voor mij op het moment ik heb al jaren lang niet iemand gezien van mijn leeftijd en kom eigenlijk bijna nooit buiten.
Dus om dan maar vrienden te gaan maken van de een op de andere dag is toch lastig.
Waar hoor ik dan heen te gaan en ik ben 18 word deze maand 19.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Elke 17 jarige komt heus wel buiten, je hebt zoveel dingen waar je heen hoort te gaan. En je ouders laten het nooit toe... Je woont sws nog niet alleen, dus de mensen waarmee je samenwoont trappen je heus wel het huis uit. Welk ouder vind het goed dat zn zoon maanden in zn kamer zit? Niemand. Dus stop met dit lulverhaal aandachttrekker
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Elke 17 jarige komt heus wel buiten, je hebt zoveel dingen waar je heen hoort te gaan. En je ouders laten het nooit toe... Je woont sws nog niet alleen, dus de mensen waarmee je samenwoont trappen je heus wel het huis uit. Welk ouder vind het goed dat zn zoon maanden in zn kamer zit? Niemand. Dus stop met dit lulverhaal aandachttrekker
Gooi jezelf wegquote:
Fok is inderdaad meestal klote ja. Maar andere fora ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:13 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik voel me hier zo welkom....
Misschien ook maar stoppen met fok en niks meer doen.
Nou groot deel van de reacties was positief maar zitten ook veel negatieve bij vaak omdat ze denken dat ik een troll ben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:18 schreef shadowseer het volgende:
[..]Mijn ouders hebben veel liever dat ik de hele dag op mijn kamer zit en mij dan maar kapotzuip dan dat ik ooit weg van hun naar buiten zou gaan. Mijn ouders vinden het dus wel allemaal goed fantastisch.
[..]
Gooi jezelf weg
[..]
Fok is inderdaad meestal klote ja. Maar andere fora ook eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |