of net als bij de musical de muziek rechtstreeks op minimaal 1 van de streamsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:41 schreef ThaRickah het volgende:
Waarom staat die mic ook zo hardVerbloem het dan door de muziek erbovenuit te laten komen
en beviel het?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik had mij in een opwelling opgegeven. Ik ga normaal gesproken naar grotere runs (10 kilometer en langer), wat overigens echt wel topsport is. Maar dit was voor mij meer een tussendoortje, omdat ik het gewoon leuk vind om bezig te zijn. Dat het in Utopia is, was voor mij eigenlijk meer een bijkomstigheid.
Nog gepraat met bewoners?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik had mij in een opwelling opgegeven. Ik ga normaal gesproken naar grotere runs (10 kilometer en langer), wat overigens echt wel topsport is. Maar dit was voor mij meer een tussendoortje, omdat ik het gewoon leuk vind om bezig te zijn. Dat het in Utopia is, was voor mij eigenlijk meer een bijkomstigheid.
Ik vind hem ook altijd zo leuk gekleed. Casual maar met iets extra's.quote:
Vond Joey's reactie leuk toen die andere jongen aangaf dat dat stroom-ding not-done was, zelfs voor *die-hardss* jullie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Devv het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:43 schreef japie1971 het volgende:
[..]
die house (EDM) troep van tegenwoordig zit vol met sirenes
Haar stem klinkt binnenkort bij Schiphol om de vogels te verjagen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je Lot door die microfoon hoort is het net of je naar de activiteit in een varkensslachthuis luistert
Ik vind het zo jammer dat hij zo alleen staat vind hem een van de leukste daar had gehoopt dat Sonny met hem ging samen pakken .quote:
Laura en soniet ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:39 schreef Oekaboe het volgende:
Heeft alleen Lot een snoepje op of billy ook
Hij heeft een goed lijf en stevige benen, ik denk dat hem daarom zo veel staat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind hem ook altijd zo leuk gekleed. Casual maar met iets extra's.
ja of het filmpje van die konijnen die worden geplukt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je Lot door die microfoon hoort is het net of je naar de activiteit in een varkensslachthuis luistert
Heb ik ook, als ik dat zie krijg ik jeugd trauma'squote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik haat feestjes ehh party'sen dan vraag ik me weleens af waarom?
Nu weet ik het weer en dan lees ik alleen maar![]()
![]()
Ik sluit me bij je aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik haat feestjes ehh party'sen dan vraag ik me weleens af waarom?
Nu weet ik het weer en dan lees ik alleen maar![]()
![]()
quote:
Niet met snoepjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:46 schreef Urb het volgende:
Lau2 gaat echt niet meer naar binnen.. "6 uur lang van deze muziek is veel te lang man"
Mja dat dus
6 uur lekkere muziek is tof,quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:46 schreef Urb het volgende:
Lau2 gaat echt niet meer naar binnen.. "6 uur lang van deze muziek is veel te lang man"
Mja dat dus
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Marije nu weer lullig over Joey praten.
Helder, maar ook jij zal ongetwijfeld begrijpen dat niet iedereen niet even handig met Google is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dat is leuk te lezen maar ik ben meestal niet al te vriendelijk tegen mensen die lopen te vissen naar
een antwoord wat ze zelf al kunnen bedenken en of even moeite voor moeten doen. Ik had dat topic in één klik gevonden.
Doet een Ron. Ik vraag me af wat de cijfers zijnquote:
ik heb nog geen 5 minuten lekkere muziek gehoord...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
6 uur lekkere muziek is tof,
maar dit is idd vreselijk
Ja, maar ik weet niet of ik daar iets over mag zeggenquote:
wtfquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik daar iets over mag zeggen. Nee, echt. Ik heb iets ondertekend, maar niet echt gelezen. Het zou zomaar kunnen zijn, dat ik daar mij daar niet over mag uitweiden.
Mee eensquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura B. vindt de muziek te hard en te veel van hetzelfde.
Dan ken je me nog niet zo goedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helder, maar ook jij zal ongetwijfeld begrijpen dat niet iedereen niet even handig met Google is.
Soms is de vriendelijke weg nét wat beter.
Einde Utopiaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha. Laura B ruikt rook bij de zenderkamer.
Gaat ze zingen..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:49 schreef beequeen het volgende:
Isa heeft geen microfoon nodig. Go girl.
Als je met de bewoners hebt gesproken is dat ook door de camera's geregistreerd, dus ik zie niet in waarom je daar niet over zou mogen praten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik daar iets over mag zeggen. Nee, echt. Ik heb iets ondertekend, maar niet echt gelezen. Het zou zomaar kunnen zijn, dat ik daar mij daar niet over mag uitweiden.
Gaat niet gebeuren. Sonny vertelde daarstraks nog dat hij het wel mee speelt naar Ivan, maar hij bedondert hem dus zoals al verwacht werd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat hij zo alleen staat vind hem een van de leukste daar had gehoopt dat Sonny met hem ging samen pakken .
Joey heeft zo nog een verrassingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:44 schreef Punkman het volgende:
Wat een geweldig kut feest. En wat heeft dit allemaal gekost ?
ah joh toch....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik daar iets over mag zeggen. Nee, echt. Ik heb iets ondertekend, maar niet echt gelezen. Het zou zomaar kunnen zijn, dat ik mij daar niet over mag uitweiden.
Of zet er stroom op.quote:
dat mag wel wij betalen de advocaat kosten wel met je mee...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik daar iets over mag zeggen. Nee, echt. Ik heb iets ondertekend, maar niet echt gelezen. Het zou zomaar kunnen zijn, dat ik mij daar niet over mag uitweiden.
Ze zingt mee vanachter de bar.quote:
Wat een gekrijsquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Sonny vertelde daarstraks nog dat hij het wel mee speelt naar Ivan, maar hij bedondert hem dus zoals al verwacht werd.
Zie filmpje: Sonny boos op Ivan omdat hij zelf afspraken ondermijnt -- [2014 07 26] 19.56u
Mja het zal.. geloof het niet zo..sorryquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Dit gaat Isa niet leuk vindenquote:
Sheeees the collllarerr offff yourrrrrquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of zet er stroom op.
Schreeuwend varken.
pilletje en alcohol...en je krijgtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:51 schreef Marysha het volgende:
Je ziet ook aan de uitdrukking in de ogen van Lot dat ze echt de weg kwijt is.
Nog 10 minuten denk iequote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:51 schreef japie1971 het volgende:
die lionel richie look a like denkt...
ja wat zal die denken
![]()
![]()
Ik denk dat ze zich kapot lacht. En gelijk heeft ze.quote:
Even een djonkoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:51 schreef UtopiaFreak het volgende:
Maar wie zit er te roken in de ZK? Huub?
vast voor de beelden... dan lijkt het nog watquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:51 schreef Zeyina het volgende:
Roept Billy nu dat iedereen naar binnen moet?
Denk ik ook, weer een goede reden om niet met Lot te gaan samen zingen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich kapot lacht. En gelijk heeft ze.
dat zo zou maar heel verrassend kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Lot wordt zo als pinata gebruikt?
Heerlijk Mutequote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Weer een gigantische aanfluiting
Ja denk ik ook ...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich kapot lacht. En gelijk heeft ze.
Ze katte Isa toch af met haar platen contract. Lalala Nederlandse kut muziek. Wat een kutwijf.quote:
Ik vraag me ook geregeld af, wat zullen die wel niet denken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef sjampoeh het volgende:
Wat zal haar faduuuur trots zijn, zitten vast met de hele familie vd streams
Vanessa die rookt tegenwoordig daarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha. Laura B ruikt rook bij de zenderkamer.
Iedereen schijnt hem leuk te vinden. Ik vind hem een griezel en dat gevoel is bij mij alleen maar sterker geworden na zijn faux pas jegens de slachtoffers van de vliegramp.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat hij zo alleen staat vind hem een van de leukste daar had gehoopt dat Sonny met hem ging samen pakken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |