En anders zie ik hem die sirene nog letterlijk gooien ookquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders zie ik hem die sirene nog letterlijk gooien ook
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef sjampoeh het volgende:
vanas heeft haar drankkleding aan ? weg gala
Over drank bij Bolle. Maar volgens Marije zet ze zichzelf voor lul.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef ThaRickah het volgende:
Waar hebben Marije en Isa het nou over? Over dat mensen drinken en Marije niet de moraalridder uit wilt hangen.. ?
Hoi Soury,quote:
Dat mogen geen verassing heten.. wel zo lekker een wijntje bij een sterke borrelnootquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben gezien dat Lot wijn heeft gedronken en deed alsof het appelsap was. Marije vertelt het aan Isa.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over drank bij Bolle. Maar volgens Marije zet ze zichzelf voor lul.
Ik had mij in een opwelling opgegeven. Ik ga normaal gesproken naar grotere runs (10 kilometer en langer), wat overigens echt wel topsport is. Maar dit was voor mij meer een tussendoortje, omdat ik het gewoon leuk vind om bezig te zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja hoor en dan ga je zo'n rare run doen op zo'n plek?
[..]
Was toch een poll van?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Dat mogen geen verassing heten.. wel zo lekker een wijntje bij een sterke borrelnoot![]()
die sirene valt niet eens op in die sirenehouse van tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders zie ik hem die sirene nog letterlijk gooien ook
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Dutchmannew het volgende:
Ivan moet zo ff een bommetje opgooien.
Jongens centraal :ivan modus Utopia medebewoners morgen komt er iemand langs die ons gaat testen op gebruik van Pillen degene die vandaag pillen hebben geslikt tijdens het feest kunnen het nu zelf aangeven anders moeten ze morgen bij een positieve test Utopia verlaten ivan modus uit.
Ik blijf hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |