SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
ze zij ALLEMAAL knettergek daar,ik verbaas me er keer op keer overquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:30 schreef puzziepie het volgende: [..] gewoon wegtrappen dat varken maar hij zegt net dat hij haar goed vind?
leuk dan
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:33 schreef RobbieRonald het volgende:
Isa:"Hoe laat is het?"
Nico:"Half negen"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ,best bijzonder iddquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:33 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
ze zij ALLEMAAL knettergek daar,ik verbaas me er keer op keer over
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik begrijp wel dat Charlotte vals zingt. Als ze praat is het ook altijd vals.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alsjeblieft niet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Even aftellen voordat Lot 'Valerie' gaat zingen?
Over andere inwoners die al dan niet drinken geloof ik en combinatie sappenkuur dus Lot?quote:
En anders zie ik hem die sirene nog letterlijk gooien ookquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders zie ik hem die sirene nog letterlijk gooien ook
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef sjampoeh het volgende:
vanas heeft haar drankkleding aan ? weg gala
Over drank bij Bolle. Maar volgens Marije zet ze zichzelf voor lul.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef ThaRickah het volgende:
Waar hebben Marije en Isa het nou over? Over dat mensen drinken en Marije niet de moraalridder uit wilt hangen.. ?
Hoi Soury,quote:
Dat mogen geen verassing heten.. wel zo lekker een wijntje bij een sterke borrelnootquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben gezien dat Lot wijn heeft gedronken en deed alsof het appelsap was. Marije vertelt het aan Isa.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over drank bij Bolle. Maar volgens Marije zet ze zichzelf voor lul.
Ik had mij in een opwelling opgegeven. Ik ga normaal gesproken naar grotere runs (10 kilometer en langer), wat overigens echt wel topsport is. Maar dit was voor mij meer een tussendoortje, omdat ik het gewoon leuk vind om bezig te zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja hoor en dan ga je zo'n rare run doen op zo'n plek?
[..]
Was toch een poll van?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Dat mogen geen verassing heten.. wel zo lekker een wijntje bij een sterke borrelnoot![]()
die sirene valt niet eens op in die sirenehouse van tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders zie ik hem die sirene nog letterlijk gooien ook
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Dutchmannew het volgende:
Ivan moet zo ff een bommetje opgooien.
Jongens centraal :ivan modus Utopia medebewoners morgen komt er iemand langs die ons gaat testen op gebruik van Pillen degene die vandaag pillen hebben geslikt tijdens het feest kunnen het nu zelf aangeven anders moeten ze morgen bij een positieve test Utopia verlaten ivan modus uit.
Ik blijf hopen
Nico danst zooooo leukquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:33 schreef RobbieRonald het volgende:
[ afbeelding ]
Daar istie alquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Even aftellen voordat Lot 'Valerie' gaat zingen?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over drank bij Bolle. Maar volgens Marije zet ze zichzelf voor lul.
lotte uiteraard.. die heeft een pilletje op en daar hoort een wijntje bijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa tegen Marije: "Onthoud één ding: zij zet zichzelf voor lul, jij niet."
Het gaat over het drinkgedrag van iemand, maar ik krijg niet mee van wie
Je verwacht het niet hè?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben gezien dat Lot wijn heeft gedronken en deed alsof het appelsap was. Marije vertelt het aan Isa.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:40 schreef RobbieRonald het volgende:
Ik hoorde een sirene, gaan ze nu centraal??
zou me niks verbazen DJ vroeg aan Lot of ze onzeker was en ze zei ja, maar ik drink altijd van te voren en toen liep ze even weg om weer drinken te halenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Over een half uurtje...utopia tijdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:40 schreef RobbieRonald het volgende:
Dus dat.quote:
Lot lau en sonny weten we.....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:39 schreef Oekaboe het volgende:
Heeft alleen Lot een snoepje op of billy ook
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoi Soury,
Ik zou het waarderen als je nog even op mijn post in het vorige topic zou reageren.-
Dat is leuk te lezen maar ik ben meestal niet al te vriendelijk tegen mensen die lopen te vissen naarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eensch met je. Maar je kan het soms ook wat vriendelijker brengen.
En dat zeg ik als iemand die je over het algemeen wel kan waarderen.
die house (EDM) troep van tegenwoordig zit vol met sirenesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:40 schreef RobbieRonald het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:43 schreef Paxcon het volgende:
Isa zong een regel en het was al 10x beter
Zijn ze aan het line-dansen?quote:
of net als bij de musical de muziek rechtstreeks op minimaal 1 van de streamsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:41 schreef ThaRickah het volgende:
Waarom staat die mic ook zo hardVerbloem het dan door de muziek erbovenuit te laten komen
en beviel het?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik had mij in een opwelling opgegeven. Ik ga normaal gesproken naar grotere runs (10 kilometer en langer), wat overigens echt wel topsport is. Maar dit was voor mij meer een tussendoortje, omdat ik het gewoon leuk vind om bezig te zijn. Dat het in Utopia is, was voor mij eigenlijk meer een bijkomstigheid.
Nog gepraat met bewoners?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik had mij in een opwelling opgegeven. Ik ga normaal gesproken naar grotere runs (10 kilometer en langer), wat overigens echt wel topsport is. Maar dit was voor mij meer een tussendoortje, omdat ik het gewoon leuk vind om bezig te zijn. Dat het in Utopia is, was voor mij eigenlijk meer een bijkomstigheid.
Ik vind hem ook altijd zo leuk gekleed. Casual maar met iets extra's.quote:
Vond Joey's reactie leuk toen die andere jongen aangaf dat dat stroom-ding not-done was, zelfs voor *die-hardss* jullie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Devv het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:43 schreef japie1971 het volgende:
[..]
die house (EDM) troep van tegenwoordig zit vol met sirenes
Haar stem klinkt binnenkort bij Schiphol om de vogels te verjagen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je Lot door die microfoon hoort is het net of je naar de activiteit in een varkensslachthuis luistert
Ik vind het zo jammer dat hij zo alleen staat vind hem een van de leukste daar had gehoopt dat Sonny met hem ging samen pakken .quote:
Laura en soniet ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:39 schreef Oekaboe het volgende:
Heeft alleen Lot een snoepje op of billy ook
Hij heeft een goed lijf en stevige benen, ik denk dat hem daarom zo veel staat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind hem ook altijd zo leuk gekleed. Casual maar met iets extra's.
ja of het filmpje van die konijnen die worden geplukt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je Lot door die microfoon hoort is het net of je naar de activiteit in een varkensslachthuis luistert
Heb ik ook, als ik dat zie krijg ik jeugd trauma'squote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik haat feestjes ehh party'sen dan vraag ik me weleens af waarom?
Nu weet ik het weer en dan lees ik alleen maar![]()
![]()
Ik sluit me bij je aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik haat feestjes ehh party'sen dan vraag ik me weleens af waarom?
Nu weet ik het weer en dan lees ik alleen maar![]()
![]()
quote:
Niet met snoepjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:46 schreef Urb het volgende:
Lau2 gaat echt niet meer naar binnen.. "6 uur lang van deze muziek is veel te lang man"
Mja dat dus
6 uur lekkere muziek is tof,quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:46 schreef Urb het volgende:
Lau2 gaat echt niet meer naar binnen.. "6 uur lang van deze muziek is veel te lang man"
Mja dat dus
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Marije nu weer lullig over Joey praten.
Helder, maar ook jij zal ongetwijfeld begrijpen dat niet iedereen niet even handig met Google is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dat is leuk te lezen maar ik ben meestal niet al te vriendelijk tegen mensen die lopen te vissen naar
een antwoord wat ze zelf al kunnen bedenken en of even moeite voor moeten doen. Ik had dat topic in één klik gevonden.
Doet een Ron. Ik vraag me af wat de cijfers zijnquote:
ik heb nog geen 5 minuten lekkere muziek gehoord...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
6 uur lekkere muziek is tof,
maar dit is idd vreselijk
Ja, maar ik weet niet of ik daar iets over mag zeggenquote:
wtfquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik daar iets over mag zeggen. Nee, echt. Ik heb iets ondertekend, maar niet echt gelezen. Het zou zomaar kunnen zijn, dat ik daar mij daar niet over mag uitweiden.
Mee eensquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura B. vindt de muziek te hard en te veel van hetzelfde.
Dan ken je me nog niet zo goedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helder, maar ook jij zal ongetwijfeld begrijpen dat niet iedereen niet even handig met Google is.
Soms is de vriendelijke weg nét wat beter.
Einde Utopiaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha. Laura B ruikt rook bij de zenderkamer.
Gaat ze zingen..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:49 schreef beequeen het volgende:
Isa heeft geen microfoon nodig. Go girl.
Als je met de bewoners hebt gesproken is dat ook door de camera's geregistreerd, dus ik zie niet in waarom je daar niet over zou mogen praten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik daar iets over mag zeggen. Nee, echt. Ik heb iets ondertekend, maar niet echt gelezen. Het zou zomaar kunnen zijn, dat ik daar mij daar niet over mag uitweiden.
Gaat niet gebeuren. Sonny vertelde daarstraks nog dat hij het wel mee speelt naar Ivan, maar hij bedondert hem dus zoals al verwacht werd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat hij zo alleen staat vind hem een van de leukste daar had gehoopt dat Sonny met hem ging samen pakken .
Joey heeft zo nog een verrassingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:44 schreef Punkman het volgende:
Wat een geweldig kut feest. En wat heeft dit allemaal gekost ?
ah joh toch....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik daar iets over mag zeggen. Nee, echt. Ik heb iets ondertekend, maar niet echt gelezen. Het zou zomaar kunnen zijn, dat ik mij daar niet over mag uitweiden.
Of zet er stroom op.quote:
dat mag wel wij betalen de advocaat kosten wel met je mee...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik daar iets over mag zeggen. Nee, echt. Ik heb iets ondertekend, maar niet echt gelezen. Het zou zomaar kunnen zijn, dat ik mij daar niet over mag uitweiden.
Ze zingt mee vanachter de bar.quote:
Wat een gekrijsquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Sonny vertelde daarstraks nog dat hij het wel mee speelt naar Ivan, maar hij bedondert hem dus zoals al verwacht werd.
Zie filmpje: Sonny boos op Ivan omdat hij zelf afspraken ondermijnt -- [2014 07 26] 19.56u
Mja het zal.. geloof het niet zo..sorryquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Dit gaat Isa niet leuk vindenquote:
Sheeees the collllarerr offff yourrrrrquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of zet er stroom op.
Schreeuwend varken.
pilletje en alcohol...en je krijgtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:51 schreef Marysha het volgende:
Je ziet ook aan de uitdrukking in de ogen van Lot dat ze echt de weg kwijt is.
Nog 10 minuten denk iequote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:51 schreef japie1971 het volgende:
die lionel richie look a like denkt...
ja wat zal die denken
![]()
![]()
Ik denk dat ze zich kapot lacht. En gelijk heeft ze.quote:
Even een djonkoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:51 schreef UtopiaFreak het volgende:
Maar wie zit er te roken in de ZK? Huub?
vast voor de beelden... dan lijkt het nog watquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:51 schreef Zeyina het volgende:
Roept Billy nu dat iedereen naar binnen moet?
Denk ik ook, weer een goede reden om niet met Lot te gaan samen zingen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich kapot lacht. En gelijk heeft ze.
dat zo zou maar heel verrassend kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Lot wordt zo als pinata gebruikt?
Heerlijk Mutequote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Weer een gigantische aanfluiting
Ja denk ik ook ...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich kapot lacht. En gelijk heeft ze.
Ze katte Isa toch af met haar platen contract. Lalala Nederlandse kut muziek. Wat een kutwijf.quote:
Ik vraag me ook geregeld af, wat zullen die wel niet denken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef sjampoeh het volgende:
Wat zal haar faduuuur trots zijn, zitten vast met de hele familie vd streams
Vanessa die rookt tegenwoordig daarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha. Laura B ruikt rook bij de zenderkamer.
Iedereen schijnt hem leuk te vinden. Ik vind hem een griezel en dat gevoel is bij mij alleen maar sterker geworden na zijn faux pas jegens de slachtoffers van de vliegramp.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat hij zo alleen staat vind hem een van de leukste daar had gehoopt dat Sonny met hem ging samen pakken .
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Punkman het volgende:
Lot, neem even een tussendoor snackje alsjeblieft.
[ afbeelding ]
Als wij het al hebben...kun je nagaan als je er naast staatquote:
Talpa-medewerksterquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef zwellever het volgende:
Wat doet die LauraB trouwens in die hut?
Redelijk denkende mensen die willen werken,een normaal gesprek kunnen voeren en geen enorme etterbak zijn,niet mediageil en ook nog eens gewoon "leuk" zijn hebben daar toch niks te zoeken ?
Zeker een foutje van de casting
des te meer reden om de plaat van isa te kopen met wolter zodat hij platina wordt en op 1 binnen komt LOL in de top 40 dan zal lot helemaal over de toeren gaanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze katte Isa toch af met haar platen contract. Lalala Nederlandse kut muziek. Wat een kutwijf.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Punkman het volgende:
Lot, neem even een tussendoor snackje alsjeblieft.
[ afbeelding ]
Wat zong ze zelf ook al weer ? Iets van Gordonquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze katte Isa toch af met haar platen contract. Lalala Nederlandse kut muziek. Wat een kutwijf.
Vallen er speklapjes uit als ze open gaat ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Lot wordt zo als pinata gebruikt?
Wat gebeurde daar?quote:
Te laat voor wat?quote:
Wat gebeurde er dan ?quote:
dat zou prachtig zijn daar wil ik de streams nog wel even voor aanhoudenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:54 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
des te meer reden om de plaat van isa te kopen met wolter zodat hij platina wordt en op 1 binnen komt LOL in de top 40 dan zal lot helemaal over de toeren gaan
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:55 schreef Michiro het volgende:
[..]
Vallen er speklapjes uit als ze open gaat ?
Ja maar die is homo dat telt nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zong ze zelf ook al weer ? Iets van Gordon
ze staat wel goed voor gek dan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas wel, die microfoon geeft ze niet meer terug
wat een verschil met vannacht.....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
Haal dat Zwijn van het podium , please ??????
Smurfjes. Die had je in mijn wilde tijd al!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk ik ook ...
Stelletje
[ afbeelding ]
En jij mij kennelijk ook niet zo goed. Ook ik heb weinig geduld met mensen die niet willen leren.quote:
Vanessa begon tegen Ivan op te rijden, maar dat moment had ik net niet.quote:
hij liep niet hij vluchtte hahahaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vanessa begon tegen Ivan op te rijden, maar dat moment had ik net niet.
Wel nog een seconde en toen vroeg Ivan wat ben je aan het doen en loopt hij weg
Niet tof, bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat ik hierboven typte, ze stond tegen Ivan aan te rijden die dit nog tof vond natuurlijk.
ga dan.............................quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zong ze zelf ook al weer ? Iets van Gordon
Idd, voor wie het gemist heeftquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:56 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
wat een verschil met vannacht.....
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Isabella aan het oefenen met keyboard. Ivan is er gezellig bij komen zitten.
Isa zingt goed, alleen mag het wel eens een toontje lager.
ik haat Nederlandstalige muziek,quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vinden alles prachtig wat hun prinsesje doet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vraag me ook geregeld af, wat zullen die wel niet denken?
Raar wijf is het toch, ze weet dat hij ramadan doet en helemaal niets van dit mag doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze zoveel halve zolen bij elkaar geraapt!quote:
Ja, maar daar krijg je dit dus van: totaal vals zingen en niet dóór hebben dat je vals zingt. Iedereen riep altijd: geweldig Lot!!!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die vinden alles prachtig wat hun prinsesje doet.
Wanneer was dat? Is daar een filmpje van?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
er staat dronken op haar veurkopskequote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze weet het dus al,quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Ruud: We zijn niet de eersten.
En nu heeft die Pieter ook nog het feestje van Lot verpest.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoofd moet naar voren, toverkol.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef RVer het volgende:
[ afbeelding ]
Ze begint spontaan te bloeden
Ja als ze dit zei inderdaadquote:
OMFG......quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Er wordt een schuimpje ten huwelijk gevraagd.
o jee , mooie reden om dan maar niet te gaan trouwen daarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |