Heb ik ook, als ik dat zie krijg ik jeugd trauma'squote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik haat feestjes ehh party'sen dan vraag ik me weleens af waarom?
Nu weet ik het weer en dan lees ik alleen maar![]()
![]()
Ik sluit me bij je aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik haat feestjes ehh party'sen dan vraag ik me weleens af waarom?
Nu weet ik het weer en dan lees ik alleen maar![]()
![]()
quote:
Niet met snoepjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:46 schreef Urb het volgende:
Lau2 gaat echt niet meer naar binnen.. "6 uur lang van deze muziek is veel te lang man"
Mja dat dus
6 uur lekkere muziek is tof,quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:46 schreef Urb het volgende:
Lau2 gaat echt niet meer naar binnen.. "6 uur lang van deze muziek is veel te lang man"
Mja dat dus
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Marije nu weer lullig over Joey praten.
Helder, maar ook jij zal ongetwijfeld begrijpen dat niet iedereen niet even handig met Google is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dat is leuk te lezen maar ik ben meestal niet al te vriendelijk tegen mensen die lopen te vissen naar
een antwoord wat ze zelf al kunnen bedenken en of even moeite voor moeten doen. Ik had dat topic in één klik gevonden.
Doet een Ron. Ik vraag me af wat de cijfers zijnquote:
ik heb nog geen 5 minuten lekkere muziek gehoord...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
6 uur lekkere muziek is tof,
maar dit is idd vreselijk
Ja, maar ik weet niet of ik daar iets over mag zeggenquote:
wtfquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik daar iets over mag zeggen. Nee, echt. Ik heb iets ondertekend, maar niet echt gelezen. Het zou zomaar kunnen zijn, dat ik daar mij daar niet over mag uitweiden.
Mee eensquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura B. vindt de muziek te hard en te veel van hetzelfde.
Dan ken je me nog niet zo goedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helder, maar ook jij zal ongetwijfeld begrijpen dat niet iedereen niet even handig met Google is.
Soms is de vriendelijke weg nét wat beter.
Einde Utopiaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha. Laura B ruikt rook bij de zenderkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |