of net als bij de musical de muziek rechtstreeks op minimaal 1 van de streamsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:41 schreef ThaRickah het volgende:
Waarom staat die mic ook zo hardVerbloem het dan door de muziek erbovenuit te laten komen
en beviel het?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik had mij in een opwelling opgegeven. Ik ga normaal gesproken naar grotere runs (10 kilometer en langer), wat overigens echt wel topsport is. Maar dit was voor mij meer een tussendoortje, omdat ik het gewoon leuk vind om bezig te zijn. Dat het in Utopia is, was voor mij eigenlijk meer een bijkomstigheid.
Nog gepraat met bewoners?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik had mij in een opwelling opgegeven. Ik ga normaal gesproken naar grotere runs (10 kilometer en langer), wat overigens echt wel topsport is. Maar dit was voor mij meer een tussendoortje, omdat ik het gewoon leuk vind om bezig te zijn. Dat het in Utopia is, was voor mij eigenlijk meer een bijkomstigheid.
Ik vind hem ook altijd zo leuk gekleed. Casual maar met iets extra's.quote:
Vond Joey's reactie leuk toen die andere jongen aangaf dat dat stroom-ding not-done was, zelfs voor *die-hardss* jullie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Devv het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:43 schreef japie1971 het volgende:
[..]
die house (EDM) troep van tegenwoordig zit vol met sirenes
Haar stem klinkt binnenkort bij Schiphol om de vogels te verjagen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je Lot door die microfoon hoort is het net of je naar de activiteit in een varkensslachthuis luistert
Ik vind het zo jammer dat hij zo alleen staat vind hem een van de leukste daar had gehoopt dat Sonny met hem ging samen pakken .quote:
Laura en soniet ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:39 schreef Oekaboe het volgende:
Heeft alleen Lot een snoepje op of billy ook
Hij heeft een goed lijf en stevige benen, ik denk dat hem daarom zo veel staat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind hem ook altijd zo leuk gekleed. Casual maar met iets extra's.
ja of het filmpje van die konijnen die worden geplukt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je Lot door die microfoon hoort is het net of je naar de activiteit in een varkensslachthuis luistert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |