Dan moet er echt een knop om, als je dat werk doet. Anders gaat dat niet. Heel veel lof voor deze mensen.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hulde en respect voor die mensen. Waar het land alweer door gaat met het normale leven (wat niet meer dan logisch is) gaat dat groepje mensen door met alle ellende waar we sinds anderhalve week in zitten. En dat niet 8 uur per dag, maar ik gok wat uurtjes extra.
Blijkbaar hebben sommigen een wanhopige behoefte aan bewijzen. Op zich begrijpelijk, over een theorie kan je blijven discussiren, als anderen het afdoen als onzin, en je hebt geen bewijzen, dan heb je verder niks meer. Dan zoek je naar bewijzen, en dat zijn eventueel documenten, maar vooral fotos en videos.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:02 schreef liedetector het volgende:
Omdat dit topic miz zou moeten gaan over welke agenda speelt, wie er belang bij heeft en wat propaganda is of niet....etc....
NIet of er dummies liggen...staat buiten kijf dat er bijna 300 onschuldige burgers met de nadruk daarop! dood zijn!
Erger nog, het zien en dan dingen zien die er niet zijn......quote:Op maandag 28 juli 2014 15:56 schreef meth1745 het volgende:
Slachtoffers van de misvatting "Zien is geloven" zeg maar.
Vind je dat een misvatting?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:56 schreef meth1745 het volgende:
Slachtoffers van de misvatting "Zien is geloven" zeg maar.
Dit is helemaal geen BNW.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
KLM en Air France vliegen niet meer over Irak
KLM en Air France vliegen sinds vorige week niet meer over Irak. ''Het gebied voldoet niet langer aan de veiligheidseisen", laat een KLM-woordvoerder weten. Details daarover geeft hij niet.
Luchtvaartmaatschappij Emirates nam maandag eenzelfde besluit als gevolg van de vliegramp in Oekrane. Volgens de Britse krant The Times vreest Emirates voor raketaanslagen door de islamitische terreurbeweging ISIS in Irak.
KLM en Air France volgen altijd de richtlijnen van de autoriteiten, benadrukt de KLM-zegsman. ''We hebben 24 uur per dag met alle instanties over alle gebieden waar veiligheidsissues zijn. Hun lijn volgen we.''
Vorige week schrapte KLM een aantal vluchten van en naar Tel Aviv vanwege de onduidelijke veiligheidssituatie op en rondom de luchthaven van de Isralische stad.
bron : http://www.nu.nl/buitenla(...)-niet-meer-irak.html
Die vraag is minstens zo moeilijk -en m.i. nog moelijker- te beantwoorden dan de vraag f en hoe het in scene gezet is.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:56 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Belangrijke vragen, wie er belang bij heeft, wie het neerschoot, wie het toegelaten heeft, etc, daarvan zijn de antwoorden niet te vinden door fotos te bekijken..
Ik was even vergeten dat er hier inderdaad figuren zitten die nog een complot zien in een hardgekookt ei.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Men kan hier ook een complot in zien.
heb het idd slecht geformuleerd. 't Is ook geen misvatting, voor die mensen geldt "zien is geloven", maar ze interpreteren wat ze zien in functie van hun overtuiging.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:59 schreef liedetector het volgende:
[..]
Erger nog, het zien en dan dingen zien die er niet zijn......
Ik wilde het kernachtig samenvatten, maar het resultaat was niet helemaal wat ik bedoelde..quote:Op maandag 28 juli 2014 16:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zien = geloven vind ik geen misvatting, het is het eisen van beeldmateriaal om de beweringen te ondersteunen.
ILUMINATI.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat er hier inderdaad figuren zitten die nog een complot zien in een hardgekookt ei.
Zo, dat zijn wel duidelijke beelden op die sattelietbeeldenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:28 schreef gijsman het volgende:
Bam.. maar dat komt dan weer veterans today, daar zitten ook aardig wat aluhoedjes tussen.
http://ireport.cnn.com/docs/DOC-1156346
Maar die buk raketten zijn van Russische makelij ooit geleverd aan Oekraine, waarvan men zegt dat ze gebruikt zijn door Russische Separatisten, of zelfs door het eigen leger zelf.
Als het waar is wat er in dat bericht staat, moeten Kerry en Obama publiekelijk excuses aanbieden,als het even kan op het rode plein.
Alleen helaas geen locatie, ik had deze in het vorige deel al gepost.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:56 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Zo, dat zijn wel duidelijke beelden op die sattelietbeelden![]()
Vertalingquote:Прислали уникальное видео - уничтожение Ан-26 или Ан-30 на максимальном приближении. Видно, как экипаж пытается спасти самолет, но потом, залетев в самое пекло, ловит сразу несколько ракет.
Попытался улучшить качество - к сожалению это максимум.
quote:Verzonden unieke video - de vernietiging van de AN-26 of AN-30 bij maximale zoom. Het wordt gezien als de bemanning probeert om het vliegtuig te redden, maar dan gevlogen in het inferno, vangt meerdere raketten.
Geprobeerd om de kwaliteit te verbeteren - het is helaas een maximum.
Wat is dat toch altijd voor gekloot met die filmpjes.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:16 schreef bedachtzaam het volgende:
En om even door te gaan, hij heeft ook een tweede clip online gezet met de volgende tekst.
[..]
Vertaling
[..]
Met andere woorden, leuk gemaakt maar niet echt.
Ja, die is echt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |