abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188224361
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:25 schreef afca87 het volgende:
Oekraïne wordt keurig buiten schot gehouden. Die documentaire 'call for justice' laat dit goed zien. Zoals falling_away ook al aangeeft was het binnen no time al duidelijk: Rusland is de dader. Ongelofelijk eigenlijk hoe dit kan in deze tijd maar de bevolking heeft zich weer perfect laten bespelen! Want Rusland is natuurlijk altijd de kwade genius!
Er zijn talloze redenen waarom ik denk dat Oekraine de schuldige is maar de belangrijkste redenen zijn:
1. Het vliegtuig zou zijn neergeschoten met een buk-raket, waarom is er nergens een foto of filmpje van het spoor van de buk-raket? Bij het afvuren van zo'n raket blijft er een tijd een rookspoor zichtbaar, niets van gezien.
2. Er zijn meerdere getuigen die gevechtsvliegtuigen naast de MH-17 hebben gezien, hier wordt in de mainstream media met geen woord over gerept.
3. Tapgesprekken vervalst, er wordt door meerdere experts aangegeven dat de tapgesprekken vervalst zijn/in elkaar zijn geknutseld. Tevens is er zelfs in mainstream media land bekend dat het eerste gesprek, wat direct naar buiten kwam, fake was. Hoe kan het dan zo zijn dat de rest wel voor waarheid wordt aangenomen?
1. Er waren wel degelijk foto's. Destijds openbaar gemaakt via RTL nieuws en later nog door het AD. Niet heel kritisch gekeken dus?
2. Dat zou best kunnen kloppen en heeft ook in elke msm gestaan, maar goed.
3. Welk eerste gesprek was fake, bron?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_188224371
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 16:38 schreef afca87 het volgende:
ik weet waarop je doelt inderdaad, volgend mij heeft ze het gewoon over normale raketten. Die ook van fighter-jets afgevuurd kunnen worden.
Het is trouwens ook opmerkelijk dat er kogelgaten in de romp van het toestel zitten.
Het zijn dan ook geen kogelgaten. Weet je hoe de BUK werkt, qua ontploffing etc?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_188224395
Mooi hoe mensen blind een YouTube documentaire achterna lopen, vaak over zichzelf denken dat ze kritisch zijn, maar vaak te lui zijn na te gaan of wat er in die docu gezegd wordt ook maar enigszins hout snijdt.
pi_188224438
"er zijn geen foto's van een rookspoor"

Google: lancering buk rook

2 seconden later:

https://nos.nl/l/2035923 en

https://www.rtlnieuws.nl/(...)de-nieuwe-mh17-fotos
pi_188279736
Tja er is een foto openbaar gemaakt, ik vind het niet bepaald overtuigend. Zo’n spoor zou een tijdje zichtbaar moeten zijn. Vreemd dat helemaal niemand in de omgeving verder op het idee kwam daar een foto van de maken.
Geloof jij lekker wat er in de mainstream media gezegd wordt, ik ben van mening dat deze zaak stinkt. En dat het verhaal heel anders in elkaar steekt dan dat men ons wil doen geloven.
  zondag 4 augustus 2019 @ 22:07:20 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188289659
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 17:58 schreef kalinhos het volgende:
Mooi hoe mensen blind een YouTube documentaire achterna lopen, vaak over zichzelf denken dat ze kritisch zijn, maar vaak te lui zijn na te gaan of wat er in die docu gezegd wordt ook maar enigszins hout snijdt.
Wie doet dat?
Deze zaak en dit topic is al paar jaar oud hè..
Misschien even vorige topic delen even compleet terug lezen voor je daarover een oordeel geeft.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188290630
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:05 schreef afca87 het volgende:
Tja er is een foto openbaar gemaakt, ik vind het niet bepaald overtuigend. Zo’n spoor zou een tijdje zichtbaar moeten zijn. Vreemd dat helemaal niemand in de omgeving verder op het idee kwam daar een foto van de maken.
Geloof jij lekker wat er in de mainstream media gezegd wordt, ik ben van mening dat deze zaak stinkt. En dat het verhaal heel anders in elkaar steekt dan dat men ons wil doen geloven.
Er zijn meerdere foto's, staat letterlijk in het artikel.

Maargoed, jij was er eerst van overtuigd dat er geen foto's waren en nu die er wel zijn is je argument:"tja".

Dat er geen foto was, was een van je 3 argumenten om het officiële verhaal niet te geloven. 1 van je 3 argumenten is al weggevallen en de andere 2 reageer je niet op. Misschien is het officiële verhaal toch het echte?
pi_188290646
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 22:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wie doet dat?
Deze zaak en dit topic is al paar jaar oud hè..
Misschien even vorige topic delen even compleet terug lezen voor je daarover een oordeel geeft.
Lees ze anders zelf ff en zie dat ik in al die topics regelmatig gepost heb.
  maandag 5 augustus 2019 @ 04:15:43 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188292763
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 22:55 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Lees ze anders zelf ff en zie dat ik in al die topics regelmatig gepost heb.
Van wanneer is dat YouTube filmpje? Waar jij het over hebt?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188292993
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 04:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Van wanneer is dat YouTube filmpje? Waar jij het over hebt?
Calling for justice, een post of 7 boven deze.
pi_188308755
Oekraïne did it
pi_188309276
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 17:58 schreef kalinhos het volgende:
Kom, op die foto na, met feiten om die docu te debunken dan
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:36:26 #238
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188316344
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 06:30 schreef Harlekien het volgende:

A new documentary film by Max van der Werff, the leading independent investigator of the Malaysia Airlines Flight MH17 disaster, has revealed breakthrough evidence of tampering and forging of prosecution materials; suppression of Ukrainian Air Force radar tapes; and lying by the Dutch, Ukrainian, US and Australian governments. An attempt by agents of the US Federal Bureau of Investigation (FBI) to take possession of the black boxes of the downed aircraft is also revealed by a Malaysian National Security Council official for the first time.

A child is born with no state of mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')