Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hahaha wtf.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:41 schreef Crip het volgende: Vorige ramadan keek ik dit continu. Ik kreeg hier zo'n honger van altijd hhhh
655 afleveringen. Pfff. Ga ik echt niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:45 schreef Crip het volgende:
Dit is DE BESTE ANIME OOIT. OOOOOIT.
De opening <3333333333333
Pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:46 schreef Crip het volgende:
Ik ken die eerste openingsong van OP gewoon helemaal uit volle borst meezingen.
Weetje hoe verslaafd je gaat raken. Ik keek 20 afleveringen op een dag vaak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
655 afleveringen. Pfff. Ga ik echt niet aan beginnen.
Ja daarom juist. Ik ben niet iemand die maar 2/3 afleveringen per dag kan kijken. Daarom neem ik mezelf nu in bescherming.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje hoe verslaafd je gaat raken. Ik keek 20 afleveringen op een dag vaak.
Hhhhhhh, dan is het niet slim. Toen ik One piece begon was ik contact kwijt met de normale wereld. Mensen smste, appte mij etc ik reageerde nooit. Ik keek altijd OP dag en nacht als ik ging eten als ik ging koken als ik in bad ging. Was echt erg.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Ik ben niet iemand die maar 2/3 afleveringen per dag kan kijken. Daarom neem ik mezelf nu in bescherming.
Ff kijken. Of Cowboy Bepop.quote:
Dat had ik serieus bij Himym. Heb gewoon 5 seizoenen achterelkaar gekeken. Met echt weinig pauze.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhh, dan is het niet slim. Toen ik One piece begon was ik contact kwijt met de normale wereld. Mensen smste, appte mij etc ik reageerde nooit. Ik keek altijd OP dag en nacht als ik ging eten als ik ging koken als ik in bad ging. Was echt erg.
Is het echt zo goed? Gaat over een bokser zie ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee serieus ga season 1 van hajime no ippo kijken
Hmmm. Ik zal het op mijn shortlist zetten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:54 schreef Crip het volgende:
Mrstylo, hajime no ippo ga jij vet vinden als je into die oldscool achtige animes bent.
emma watson speelt daarin tochquote:Op zaterdag 26 juli 2014 05:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Dooie film aan t kijken.
Noah. Niet aan beginnen.
kijk harry potter dan, alle 8quote:Op zaterdag 26 juli 2014 05:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja. Maar dat compenseert nauwelijks.
Cool!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 05:08 schreef Crip het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)U9GbCOQBaD0.facebook
quote:Yesterday, a brother from Xinjiang, China, who is working in my city came up to me with a question. He told me that his relatives back home were asking: would their fast count if they were forced to eat and drink by the government during the day?
I asked him how the government does this. He replied that there is a public luncheon (for example his relative is a schoolteacher) and the Muslims are monitored to see if they eat or drink. So there are people whose job it is to check whether Muslims are eating or not.
I said, 'Is there any way for them to pretend to eat but not actually eat?' He replied, 'Not really, since the government monitors are checking to see if they are actually eating.'
I asked what were the consequences if they refused. He said that best case scenario is that they would eventually lose their jobs, and worst case scenario, jail and imprisonment and fines.
He told me that he had called his mother a few days ago to wish her Ramadan Mubarak, to which his mother, a very elderly lady, became agitated, changed the topic, and hinted at him not to even mention the word 'Ramadan' over the phone for fear of repercussion and harassment.
I told him that in such a case, a Muslim who is forced to eat and drink by a tyrant will NOT have his fast broken, and that he should continue the fast for the rest of the day and break it at its proper time, since Allah forgives that which someone has been forced to do. And losing one's livelihood, or threat of torture, is a legitimate excuse in the Shariah to make the impermissible (in this case, breaking the fast) permissible.
The brother thanked me profusely and left. But I felt such an intense feeling of emptiness. I just sat there in a whirlwind of emotions. Thankfulness that I am able to fast without such pressure. Anger at such tyrants for forcing people to break their fast. Sympathy with those Muslims that have to live under such harsh conditions. Bewilderment at how any human could be so full of hatred towards another religion that he would want to force others to break their fasts. Anxiety at the state of the Ummah: Gaza, Syria, Myanmar, Xinjiang...and the list goes on.
O Allah! To you we complain of our weakness and inability to protect those in need of protection! Forgive us for our own shortcomings and sins, and accept whatever meager good we have done.
https://www.facebook.com/yasir.qadhi/posts/10152369192583300
Triestquote:
Moslims die niet-moslims dwingen te vasten? Waar gebeurt dat dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:08 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Triest
Overigens zoals iemand in de comments terecht opmerkt is het omgekeerde - moslims die niet-moslims dwingen te vasten - natuurlijk bijna net zo triest.
vmbo middelbare scholen missquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moslims die niet-moslims dwingen te vasten? Waar gebeurt dat dan?
Ik heb zin om al die pipo chinezen die me nu ramadan mubarak mailen zoiets terug te sturen.quote:
dat groene?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
KLB / Turken die denken dat baklawa van hun is
[ afbeelding ]
Hoe heet die tatli links onder? Die vind ik echt zo lekker
hoe zijn je ouders in godsnaam daar terecht gekomenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Echt irritant dat ik in Zeeland woon. Ik kan hier niet eens een beetje fatsoenlijke baklava halen en om nou naar Amsterdam te gaan...
Mijn opa en oma kwamen hier wonen. Geen idee hoe ze hier terecht zijn gekomen, misschien omdat het dicht aan zee was. Ecte karadenizli.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoe zijn je ouders in godsnaam daar terecht gekomen
Sarma baklava.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
KLB / Turken die denken dat baklawa van hun is
[ afbeelding ]
Hoe heet die tatli links onder? Die vind ik echt zo lekker
ik wilde bijna 'beter dan friesland!' zeggen, maar nehquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mijn opa en oma kwamen hier wonen. Geen idee hoe ze hier terecht zijn gekomen, misschien omdat het dicht aan zee was. Ecte karadenizli.
Weinig Turken ja, door de jaren zo nu en dan met een Turk in de klas gezeten (vaak dezelfde gozerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik wilde bijna 'beter dan friesland!' zeggen, maar neh
wel lekker rustig daar denk ik, weinig turken (en buitenlanders?)
Duitsers zijn geen buitenlanders?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weinig Turken ja, door de jaren zo nu en dan met een Turk in de klas gezeten (vaak dezelfde gozer).
En in vergelijking met grote steden ja heeeel weinig buitenlanders. Er zijn hier in de zomer meer Duitsers op vakantie dan buitenlanders
Stoer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Over een paar weken heb ik baklava uit Adana.Ekte baklava. Niet dat mierzoete, papachtige spul wat ze hier als baklava verkopen.
Pfff.. ik wilde maken toen dacht ik laat zitten. Nu je dit zegt denk ik er weer aan..toch maar maken danquote:
Maak iets lekkers.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pfff.. ik wilde maken toen dacht ik laat zitten. Nu je dit zegt denk ik er weer aan..toch maar maken dan
Doenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pfff.. ik wilde maken toen dacht ik laat zitten. Nu je dit zegt denk ik er weer aan..toch maar maken dan
Dat is lekkerquote:
Speltip 1: altijd zorgen dat je wings en vlees in huis hebtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:30 schreef Crip het volgende:
[..]
DoenIk wil ook ;[ Maar geen wings in huis.
Eet slakken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is fisitk ezmesi.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fıstıklı dürüm – fıstık Sarma
http://www.merakhersey.co(...)atlilarin-resimleri/
Gisteren ergens baklava gegeten, helemaal zompig. Bovenkant hoort toch beetje crunchy te zijn?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Over een paar weken heb ik baklava uit Adana.Ekte baklava. Niet dat mierzoete, papachtige spul wat ze hier als baklava verkopen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Baklava komt uit Gaziantep. Adana da acili kebab ye.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Baklava komt uit Gaziantep. Adana da acili kebab ye.
Baklava hoort helemaal niet zompig te zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gisteren ergens baklava gegeten, helemaal zompig. Bovenkant hoort toch beetje crunchy te zijn?
thought so. Toch gegeten want ik was gierig voor de zoete smaak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Baklava hoort helemaal niet zompig te zijn.
Baklava komt niet uit Gaziantep. Iemand uit Antep heeft ooit de prijs gewonnen voor de beste baklava en sindsdien bestaat het idee dat baklava uit Antep zou komen. Alleen het gebruiken van pistache in plaats van walnoten is typisch Antep.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Baklava komt uit Gaziantep. Adana da acili kebab ye.
Ik vind het veel lekkerder als de baklava wat harder is en minder zoet. Jammer dat ze die soort hier niet verkopen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
thought so. Toch gegeten want ik was gierig voor de zoete smaak.
Die verkopen ze hier en vind k viesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het veel lekkerder als de baklava wat harder is en minder zoet. Jammer dat ze die soort hier niet verkopen.
Kan niet. Dan heb jij geen goede gehad!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier en vind k vies
Wow ik heb deze nog nooit gezien. Wat is het?quote:
Gewoon (Antep) fistik ezmesi.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wow ik heb deze nog nooit gezien. Wat is het?
Kennissen uit Antep hadden dat eens meegenomen; ik geloof dat het met roomboter was, maar het was een stuk lichter en iets knapperiger dan gewone baklava.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het veel lekkerder als de baklava wat harder is en minder zoet. Jammer dat ze die soort hier niet verkopen.
Maar is alle baklava niet met roomboter?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kennissen uit Antep hadden dat eens meegenomen; ik geloof dat het met roomboter was, maar het was een stuk lichter en iets knapperiger dan gewone baklava.
Aiiii. Nirdeeeeeequote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
STIMO IK HEB DE ROK GEVONDEN OMG!!!
Was de laatste en ook nog in mijn maat.
*edit, iets te enthousiast.
Ik bedoel, het was niet doordrenkt in şerbet, zoals met verse baklava, maar meer gedroogd. Zoiets wat je als cadeau zou kunnen doen. En de smaak van roomboter was echt merkbaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar is alle baklava niet met roomboter?
Jaaaa, perfecte omschrijving!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel, het was niet doordrenkt in şerbet, zoals met verse baklava, maar meer gedroogd. Zoiets wat je als cadeau zou kunnen doen. En de smaak van roomboter was echt merkbaar.
Geen idee meer hoe heette though.
Ik ben al sinds gisteren bezig met zoeken. Hoor dit, bij Zalando kun je je aanmelden voor een notificatie bij uitverkochte artikelen. Nu had ik dat gedaan bij die rok van Vila en blijkbaar was die er na een uur of zo al weer in de webshop, want ik heb ongeveer 20 uur geleden een mail ontvangen dat de rok er weer was.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aiiii. Nirdeeeeee
Ik wilde vandaag shoppen maar ik ben skeer.
Nicequote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:20 schreef Che_ het volgende:
Crip, ik had de kip vorige x gefrituurd. Dit keer in oven net als in dat filmpje
Hallo deze shoarma smaakt gewoon precies naar rund. Fucking eng hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, hoe kun je rund en kalkoen nou door elkaar halen?
Gewoon zo. Alleen zout en peper en olijfolie. De smaak komt van die sausquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Nicegefrituurd met beslag/tempura/whatever? of gewoon zo?
Ik doe mijn wings gewoon altijd in de pan bakken.
Shoarma hoeft geen kalkoen te zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Hallo deze shoarma smaakt gewoon precies naar rund. Fucking eng hoor.
En ik had me hele leven nog nooit kalkoen gehad dus dat kan ook helpen.
Je moet geen kant en klaar shoarma halen. Zit altijd kalkoen in als je kip neemtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:23 schreef Crip het volgende:
Word shoarma vandaag. Ik zweer ik was laatst echt in shock, ik eet al heel lang shoarma die we bij onze vaste slager halen en ik dacht altijd gewoon dat het rund was.. ( en mijn moeder hield het opzettelijk daar op) Totdat mn tante laatst zei: ''Rund? nee joh is kalkoen''
mijn vertrouwen in mn moeder was weg, ik weigerde al mn hele leven om kalkoen te eten maar she did it nu eet ik het gewoon
Ik heb zo'n zin in wings. ;[quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon zo. Alleen zout en peper en olijfolie. De smaak komt van die saus
Weet ik. Maar deze die wij halen welquote:
Dit is gewoon alleen kalkoen, hij snijd dat zelf elke dag en kruid het ook zelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet geen kant en klaar shoarma halen. Zit altijd kalkoen in als je kip neemten die rund is ook niet te vertrouwen.
Gewoon zelf snijden en kruiden?
Kalkoen heeft een witte kleur, de textuur is heel anders. Ik vind het echt raar dat je die twee door elkaar kan halen haha.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Hallo deze shoarma smaakt gewoon precies naar rund. Fucking eng hoor.
En ik had me hele leven nog nooit kalkoen gehad dus dat kan ook helpen.
Als het is gekruid zie je dat niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kalkoen heeft een witte kleur, de textuur is heel anders. Ik vind het echt raar dat je die twee door elkaar kan halen haha.
Niet iedereen is gezegend met zoveel kennis (of heeft ervaring met eten).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kalkoen heeft een witte kleur, de textuur is heel anders. Ik vind het echt raar dat je die twee door elkaar kan halen haha.
Klopt, gekruid is moeilijk te zien. Vooral bij shoarmaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Als het is gekruid zie je dat niet.![]()
Vooral met paprika poeder, was gewoon rundkleur.
Maja textuur vind ik ook the same btw. Nu ik het weet..
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
Gewoon precies zo ziet het uit!?
Is niet raarIk had nog nooit kalkoen gegeten (dacht ik) of aangeraakt.
![]()
[ afbeelding ]
Frituurquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jomgens weeten jullie hoe je eht heste kip kran braden met olijfolie in de braadpan of met de frituur ij wil graag namelijk een lekker stukje kip maken voor mijj kieskeurige kat
Braden? Braadpan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jomgens weeten jullie hoe je eht heste kip kran braden met olijfolie in de braadpan of met de frituur ij wil graag namelijk een lekker stukje kip maken voor mijj kieskeurige kat
Wat voor kip is het? Hele kip?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Gewoon zoals je het ook zou maken voor jezelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Leuke karquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon zoals je het ook zou maken voor jezelf.
Tevens picca van mijn kat aangezien het over katten gaat
[ afbeelding ]
Ik heb zelf nog nooit kalkoen shoarma gegeten, dus misschien heb je wel gelijk. Maar heb wel kalkoenfilet gehad en dat vlees was gewoon wit en heel apart qua structuur en absoluut niet te vergelijken met rund. Maar misschien is dat met shoarma anders. Op de foto ziet het er iig uit als shoarma.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
Gewoon precies zo ziet het uit!?
Is niet raarIk had nog nooit kalkoen gegeten (dacht ik) of aangeraakt.
![]()
[ afbeelding ]
Niet doen, je valt hiermee de Turken aan!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
Turken vielen vandaag BDP lui aan. Wat n volk
Moet ik ook eens gaan eten. Al heel lang niet gegeten.quote:
Als je je tijd wilt verdoen: Op Fox Sports 1 speelt de landskampioen tegen Benfica. Redelijk potjequote:
Ben ff bezig met werk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je je tijd wilt verdoen: Op Fox Sports 1 speelt de landskampioen tegen Benfica. Redelijk potje
0-0 14e minuutquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben ff bezig met werk.
Hoeveel staat het?
Finale?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
0-0 14e minuut
Eusebio cup finale
Niemand. Ajax is zo goed dat het gelijk finale isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Finale?
Tegen wie moesten jullie nog meer.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
Btw. Heb je de doelpunt van Meleg gezien bij Cambuur?
Joden hebben het dus weer omgekochtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niemand. Ajax is zo goed dat het gelijk finale is
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Joden hebben het dus weer omgekocht
#freepalestina
Persoonlijk vind ik die taart toch lekkerder met een bodem van verkruimde Bastognes en ik doe altijd 2 pakjes Monchou erin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
Mijn zus wilt dit met mij maken morgen.. iemand dit al gehad?
Ben sceptisch, wil eigenlijk een normale baked cheesecake.
http://allrecipes.nl/rece(...)&o_is=RecentlyViewed
Ja, ik vond hem heel lekker. Goed ideequote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
Mijn zus wilt dit met mij maken morgen.. iemand dit al gehad?
Ben sceptisch, wil eigenlijk een normale baked cheesecake.
http://allrecipes.nl/rece(...)&o_is=RecentlyViewed
Wat vind jij lekkerder, Bastognes of Oreo?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die taart toch lekkerder met een bodem van verkruimde Bastognes en ik doe altijd 2 pakjes Monchou erin.
Oreo is overrated.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat vind jij lekkerder, Bastognes of Oreo?
BDP?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
Turken vielen vandaag BDP lui aan. Wat n volk
Urine bestaat deels uit water.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wisten jullie dat er in kraanwater, urine zit?
Ik wist het ook niet, nu wel.
Jarenlang heb ik urine gedronken, echt belachelijk. Ik ga de overheid aanklagen denk ik.
Ik wil een Kitchenaid, maar daar is geen plek voor in onze keuken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga deze zogenaamd voor mijn moeder halen. Wil hem gewoon zelf
[ afbeelding ]
Voor hoeveel haal je hem?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga deze zogenaamd voor mijn moeder halen. Wil hem gewoon zelf
[ afbeelding ]
zo goedkoopquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nieuw is hij voor 157 of zo te koop.
Is het dan verantwoord om Water ook uit urine te laten bestaan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Urine bestaat deels uit water.
Dus
Gewoon puur drinken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ik leg mijn raki aan met zemzem water.
Samfistigi komt uit Sam, waar de baklava oorspronkelijk ook uit komtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Baklava komt niet uit Gaziantep. Iemand uit Antep heeft ooit de prijs gewonnen voor de beste baklava en sindsdien bestaat het idee dat baklava uit Antep zou komen. Alleen het gebruiken van pistache in plaats van walnoten is typisch Antep.
En verder is de baklava in Adana gewoon 3489383948 beter dan de baklava hier.
Baklava in de huidige vorm komt uit de Ottomaanse paleiskeukens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Samfistigi komt uit Sam, waar de baklava oorspronkelijk ook uit komt
Dat sowieso. Vind raki aangelegd met water niet te zuipen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon puur drinken.
Eens kijken of ik nog koude meze kan regelen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vind raki aangelegd met water niet te zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog Zam Zam Cola gedronken daar in Iran?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is super haram, estagfirullahhhh rab al alamin.
Hi.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is super haram, estagfirullahhhh rab al alamin.
Een keer. Heb vaker pepsi en de originele coca cola gehad. En fanta en mirinda.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog Zam Zam Cola gedronken daar in Iran?
Salaam.quote:
Ja dat waren wij ook van plan! Wat is het verschil met 2 pakjes monchou? ;oquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die taart toch lekkerder met een bodem van verkruimde Bastognes en ik doe altijd 2 pakjes Monchou erin.
Dan word dat 'mquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem heel lekker. Goed ideeIk ga hem ook weer maken.
Weet niet. Had gewoon een reactie van die site gekopieerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat waren wij ook van plan! Wat is het verschil met 2 pakjes monchou? ;o
[..]
Dan word dat 'm
Mooi he.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja zeer tof en al veel geziennnn omg iran is zo mooiiii
ook jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mooi he.Heb je ook ijsjes gegeten?
Hm, ik ben nu aan het twijfelen. Ga denk ik ook 2 gebruiken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet. Had gewoon een reactie van die site gekopieerd.
Ah nice :3 Wil daar ook ooit heen In sha Allaah.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja zeer tof en al veel geziennnn omg iran is zo mooiiii
Mooi mooi.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
TM, kijk eens hoe cool dit is
http://time.com/3012296/p(...)-ramadan-fast-iftar/
Verliefd geworden op de man voor je?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:38 schreef Blocko het volgende:
[..]
Laatste teravih net gehad.
emotioneel moment.
Serieus Stimorol, jij bent heel slecht met deze dingen. Ik weet 100% zeker dat jij een tegen reactie van mij niet gaat kunnen incasseren.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verliefd geworden op de man voor je?
Jij mag wel rare vragen stellen en ik niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:14 schreef Blocko het volgende:
[..]
Serieus Stimorol, jij bent heel slecht met deze dingen. Ik weet 100% zeker dat jij een tegen reactie van mij niet gaat kunnen incasseren.
Trigger heeft mijn "rare" vragen prima kunnen beantwoorden. Ik kan er toch niets aan doen dat jij je eigen geloof niet snapt.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij mag wel rare vragen stellen en ik niet?
Alevilik is geen geloof.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:18 schreef Blocko het volgende:
[..]
Trigger heeft mijn "rare" vragen prima kunnen beantwoorden. Ik kan er toch niets aan doen dat jij je eigen geloof niet snapt.
Doen jullie 8 of 20 rekaat? Marokkanen hierzo waren het er nooit over uit.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:24 schreef AbdulMalik het volgende:
goeie taraweeh in moskee in amsterdam gingen halferwege wel veel mensen weg duurde lang
was 8 rakaahquote:Op zondag 27 juli 2014 01:30 schreef Blocko het volgende:
[..]
Doen jullie 8 of 20 rekaat? Marokkanen hierzo waren het er nooit over uit.
Hier gewoon 20, maar wel in turbo tempoquote:
Ben je jarig?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat ik te snel ouder word. Heb ik geen behoefte aan.
Is toch leuk.quote:
Jawel, en ik ga ook nog naar de Mondial om een one night stand te scoren.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:57 schreef zarGon het volgende:
Het vieren van een verjaardag valt onder imiteren en is dus niet toegestaan binnen de islaam. Ik hoop dat je geen zondes begaat, zuster. Haram is zo gepleegd.
Ben jij een voorstander van verkrachting?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:57 schreef zarGon het volgende:
Het vieren van een verjaardag valt onder imiteren en is dus niet toegestaan binnen de islaam. Ik hoop dat je geen zondes begaat, zuster. Haram is zo gepleegd.
Dankjewelquote:
Dankjewel beste vriend!quote:Op zondag 27 juli 2014 03:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Crip, van je beste vriend Isaac
Meh ik heb al heel lang niets meer met mijn verjaardag. Doe er niet veel mee, alleen terugdenken aan de jonge jaren. Hoewel ik niet oud ben.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is toch leuk.
Hoe jong ben je geworden?
Heb ik ook. Vroeger ging ik vaak met vrienden naar stad of kwamen zij langs, maar nu boeit me dat echt niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
![]()
[..]
Dankjewel beste vriend!
[..]
Meh ik heb al heel lang niets meer met mijn verjaardag. Doe er niet veel mee, alleen terugdenken aan de jonge jaren. Hoewel ik niet oud ben.
Nog jong!
Astagfirullah zuster, astagfirullah. Wat zijn dit voor nare 'grappen'.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, en ik ga ook nog naar de Mondial om een one night stand te scoren.
Pff, herinneringen als kind zijn altijd awesum.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik ook. Vroeger ging ik vaak met vrienden naar stad of kwamen zij langs, maar nu boeit me dat echt niet.
Ben nu bij aflevering 7 van Gundam Wings. De herinneringen waren toch beter.
#YOLOquote:Op zondag 27 juli 2014 04:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Astagfirullah zuster, astagfirullah. Wat zijn dit voor nare 'grappen'.
Maar je kijkt er nu ook op een andere manier naar. Ik weet nu bijvoorbeeld waarom Japanners gek op Manga zijn. En met dat gedachtengang naar een serie als Gundam Wings kijken wordt alles wel bijzonderder. Helemaal als je ziet waar Gundam Wings overgaat.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Pff, herinneringen als kind zijn altijd awesum.
Ik was net funny moments van One piece aan het terug kijken toevallig. Echt mijn humor.
[..]
#YOLO
Nederland 28-31, Marokko 28/29-31 geloof ikquote:Op zondag 27 juli 2014 09:13 schreef Bart het volgende:
Er is hier vast iemand die mij kan vertellen of voor de Marokkaanse gemeenschap het suikerfeest is begonnen? Heb begrepen dat dat ligt aan de maan, of die zichtbaar is in Saudi Arabië? Nou ken ik daar niemand dus geen idee of dat gisteravond het geval was.
Dat wordt vanavond bekend gemaakt in Mekkah.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:13 schreef Bart het volgende:
Er is hier vast iemand die mij kan vertellen of voor de Marokkaanse gemeenschap het suikerfeest is begonnen? Heb begrepen dat dat ligt aan de maan, of die zichtbaar is in Saudi Arabië? Nou ken ik daar niemand dus geen idee of dat gisteravond het geval was.
Ramadan is 29 of 30 dagen, dus het Suikerfeest voor Marokkanen is morgen of overmorgen en voor Turken is het morgen.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:13 schreef Bart het volgende:
die mij kan vertellen of voor de Marokkaanse gemeenschap het suikerfeest is begonnen? Heb begrepen dat dat ligt aan de maan, of die zichtbaar is in Saudi Arabië? Nou ken ik daar niemand dus geen idee of dat gisteravond het geval was
True, elhamdullilah.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wees blij. Je had ook dood kunnen zijn nu.
Thankyouuu KBquote:Op zondag 27 juli 2014 10:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefeliciteerd criiiiipsel!
[..]
nee vind het prachtig om te horen juisttttzo leukkk
Thankyou!quote:
Waarschijnlijk ook morgenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:13 schreef Bart het volgende:
Nee, er is niks bekend nogquote:Op zondag 27 juli 2014 16:24 schreef Blocko het volgende:
Zijn we allemaal voorbereidingen aan het treffen ofzo?
Wordt jij het klonen niet zatquote:Op zondag 27 juli 2014 16:32 schreef helitt het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk...
In Indonesië schijnt de nieuwe maan te zijn waargenomen
Waar komt dat "waarschijnlijk" toch vandaan ? Het exacte moment uitrekenen kon men 2000 jaar geleden al...quote:
Omdat ze het vanavond pas exact kunnen uitrekenen. Dus dat weten we nu niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:23 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Waar komt dat "waarschijnlijk" toch vandaan ? Het exacte moment uitrekenen kon men 2000 jaar geleden al...
In sha Allaah. ^^quote:Op zondag 27 juli 2014 15:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
mooi weer ook en miss laatste dag ramadanlucky crip
Dat is onzin. De maanstand op ieder gewenst punt op aarde op ieder gewenst moment in de nabije toekomst kan probleemloos worden uitgerekend.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ze het vanavond pas exact kunnen uitrekenen.
Gast het word vanuit Mekkah bepaald. Pas als het maghreb is in Saudi Arabie dan kunnen we het zien. En het is bijna Maghreb daar dus we zullen het zo wel weten.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:28 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dat is onzin. De maanstand op ieder gewenst punt op aarde op ieder gewenst moment in de nabije toekomst kan probleemloos worden uitgerekend.
Maar ik gok dat het vooral symbolisch bedoeld is ? Dat een gelovig mens ipv een machine het bepaalt ?
En Mekka is een magische plaats waar simpele wiskunde niet meer werkt ofzoquote:Op zondag 27 juli 2014 17:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Gast het word vanuit Mekkah bepaald. Pas als het maghreb is in Saudi Arabie dan kunnen we het zien. En het is bijna Maghreb daar dus we zullen het zo wel weten.
Heb je er last van?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
En Mekka is een magische plaats waar simpele wiskunde niet meer werkt ofzo?
Maar goed. Het is dus ritueel en ceremonie. Prima
Iedereen vast verschillend. Meeste Turken volgens Turkije en andere weer volgens Iraq.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Maar ken veel soennieten uit Turkije die gewoon met Turkije mee vasten.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Peunage het volgende:
Huh, werkt het bij alle soennieten zo, dat je afhankelijk van SA bent?
En ja, Mekka is magisch.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:40 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Veel doen met SA. andere doen met het dichtbijzijnde islamitische land. Andere weer Turkije. Het verschilt.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Peunage het volgende:
Nee die ISIS vlaggen waren bij een eerdere demonstratie.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:20 schreef Crip het volgende:
''Isis vlaggen'' UGH HET ZIJN GEEN ISIS VLAGGEN.
http://m.nos.nl/artikel/6(...)a-protest-r-dam.html
Nope. http://nl.wikipedia.org/w(...)e_tijden_van_ramadan.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Peunage het volgende:
In Den Haag. Eentjequote:Op zondag 27 juli 2014 18:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee die ISIS vlaggen waren bij een eerdere demonstratie.
Arabische soennieten in Europa wellicht en vooral Marokkanen, maar niet-Arabische niet tot minder. Zoals Turken, Indonesiers, Pakistanen etc. Deze volgen meestal land van herkomst, Indonesische moskee waar ik in NL ging had eerder vandaag al ied aangekondigd van morgen. Maar in de Soenitische landen zelf volgt men eigen land gewoon en meesten met zien van de maan met blote oog ipv betekingen (wetschool-dingetje dit).quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Peunage het volgende:
Hmm, hoe gaan ze dat dan doen in de noordelijke landen, waar soms de zon niet onder gaat ?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:28 schreef Aloulou het volgende:
Verdeeldheid in NL komt omdat moslims migranten zijn en elke zijn eigen moskee en land volgt. Mocht er ooit een overkoepelen Islam-instituut komen en minder directe banden met thuisland zijn heb je wel kans dat men volledig eigen Nederlandse tijden en bezichtiging van de maan gaat aanhouden en aankondigen. Alleen zal dat wel effe duren nog, mocht het uberhaupt gebeuren.
Hier in NL zie je meestal alleen Turken bij Turkse moskee en bij Marokkaanse moskee veel gemixt: Marokkanen, Somaliers, Afghanen, Koerden, Egyptenaren. Die volgen meestal de moskee waar ze heengaan en die zijn veelal hetzelfde. Vaak is het gebaseerd op SA, uiteindelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Arabische soennieten in Europa wellicht en vooral Marokkanen, maar niet-Arabische niet tot minder. Zoals Turken, Indonesiers, Pakistanen etc. Deze volgen meestal land van herkomst, Indonesische moskee waar ik in NL ging had eerder vandaag al ied aangekondigd van morgen. Maar in de Soenitische landen zelf volgt men eigen land gewoon en meesten met zien van de maan met blote oog ipv betekingen (wetschool-dingetje dit).
Verdeeldheid in NL komt omdat moslims migranten zijn en elke zijn eigen moskee en land volgt. Mocht er ooit een overkoepelen Islam-instituut komen en minder directe banden met thuisland zijn heb je wel kans dat men volledig eigen Nederlandse tijden en bezichtiging van de maan gaat aanhouden en aankondigen. Alleen zal dat wel effe duren nog, mocht het uberhaupt gebeuren.
koerden nietnaar turkse moskeeen voornamelijk? Of bedoel je Iraakse koerden? Marokkaanse Moskeeen hebben met Arabisch groter bereik dan Turks natuurlijk, hoewel NLs ideaalste zou zijn. Maar das wel kwestie van tijd.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:36 schreef Che_ het volgende:
Hier in NL zie je meestal alleen Turken bij Turkse moskee en bij Marokkaanse moskee veel gemixt: Marokkanen, Somaliers, Afghanen, Koerden, Egyptenaren. Die volgen meestal de moskee waar ze heengaan en die zijn veelal hetzelfde. Vaak is het gebaseerd op SA, uiteindelijk.
Niet-Turkse Koerden ja. Soms ook Turkse Koerden.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:46 schreef Aloulou het volgende:
[..]
koerden nietnaar turkse moskeeen voornamelijk? Of bedoel je Iraakse koerden? Marokkaanse Moskeeen hebben met Arabisch groter bereik dan Turks natuurlijk, hoewel NLs ideaalste zou zijn. Maar das wel kwestie van tijd.
Had ik gezien jaquote:Op zondag 27 juli 2014 18:47 schreef mrstylo het volgende:
Che, dit is een aanrader om een te kijken:
Echt mooie documentaire. Op een gegeven moment huilde zelf de reporter voor de gestorven Koerdische militairen.quote:
Ik ken alleen Marokkaanse moskeeen in R'dam en daar heb je zowel waar (flink) NLs naast Arabisch wordt gesproken (bijv essalem moskee bij de kuip) als niet (ennasr in west bijv, ook groot). Maar de Turken spreken naar mijn weten idd enkel Turks. Zijn er eigenlijk Koerdische moskeeen? Arnhem wellicht?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet-Turkse Koerden ja. Soms ook Turkse Koerden.
Er wordt ook veel Nederlands gesproken, vaak ook lezingen in het Nederlands in tegenstelling tot Turkse moskeeën waar enkel Turks wordt gesproken.
Daar gaat het me niet om. Het gaat me om het feit dat ze het een isis vlag noemen. Dat is het niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee die ISIS vlaggen waren bij een eerdere demonstratie.
Flasher.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik was net bij het gaza protest in Rotterdam. Echt tof
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:14 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik ken alleen Marokkaanse moskeeen in R'dam en daar heb je zowel waar (flink) NLs naast Arabisch wordt gesproken (bijv essalem moskee bij de kuip) als niet (ennasr in west bijv, ook groot). Maar de Turken spreken naar mijn weten idd enkel Turks. Zijn er eigenlijk Koerdische moskeeen? Arnhem wellicht?
Mode trend.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dankjewel!quote:
Thanks! Negentien.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Gefeliciteerd, Crip! Hoe oud ben je geworden?
Was jij de Hitlergroetbrenger of de oorlogsmonumentbeklimmer ?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Rare naam af en toequote:Op zondag 27 juli 2014 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Thanks bruh ( ik wil je naam niet typen beetje raar om daar dankjewel tegen te zegen)
Hele tijd reacties proberen uit te lokken, lukt niet hequote:Op zondag 27 juli 2014 19:40 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Was jij de Hitlergroetbrenger of de oorlogsmonumentbeklimmer ?
19 jaar en gisteren zeggen dat je te oud bent geworden?quote:
wat moet de rest dan zeggen..quote:Op zondag 27 juli 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog zo jong en je voelt je al oud(er worden)...
De vragen over de tijdsbepaling van Ramadan (zowel het einde als mbt nachtloze regios) kwamen voort uit oprechte interesse - en ik vond het jammer om te zien dat de reactie neerkwam op "je moet er niet over nadenken".quote:Op zondag 27 juli 2014 19:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hele tijd reacties proberen uit te lokken, lukt niet he
Viel ontzettend meequote:Op zondag 27 juli 2014 19:45 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
De vragen over de tijdsbepaling van Ramadan (zowel het einde als mbt nachtloze regios) kwamen voort uit oprechte interesse - en ik vond het jammer om te zien dat de reactie neerkwam op "je moet er niet over nadenken".
De vraag die je citeert is m.i. logisch, aangezien dat protest nogal uit de hand liep en het negatieve beeld van moslims weer eens bevestigd heeft. Zeggen dat je het tof vond is dus nogal raar.
Onzin ditquote:Op zondag 27 juli 2014 19:45 schreef Aanstootgevend het volgende:
De vraag die je citeert is m.i. logisch, aangezien dat protest nogal uit de hand liep en het negatieve beeld van moslims weer eens bevestigd heeft. Zeggen dat je het tof vond is dus nogal raar.
Jij vindt moslims die een oorlogsmonument letterlijk onderschijten "best meevallen" ? Bij een "vredesdemonstratie" nog wel ?quote:
Je bent zelf erg full of shit.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:48 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Jij vindt moslims die een oorlogsmonument letterlijk onderschijten "best meevallen" ?
Ik vond persoonlijk het opruimen van jullie moslimstront uit eerbied voor oorlogsslachtoffers redelijk kut om te doen.
Laat ik er maar van uitgaan dat je het werkelijk niet hebt meegekregen dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je bent zelf erg full of shit.
Huh... srs?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:48 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Jij vindt moslims die een oorlogsmonument letterlijk onderschijten "best meevallen" ? Bij een "vredesdemonstratie" nog wel ?
Ik vond persoonlijk het opruimen van jullie moslimstront uit eerbied voor oorlogsslachtoffers redelijk kut om te doen.
Tijdens de demonstratie van vandaag vonden een paar gemaskerde jochies het een leuk idee om een oorlogsmonument te beklimmen en dat onder te schijten.quote:
Heb je beelden?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:51 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Tijdens de demonstratie van vandaag vonden een paar gemaskerde jochies het een leuk idee om een oorlogsmonument te beklimmen en dat onder te schijten.
In alle eerlijkheid moet ik er wel bijzeggen dat meerdere aanwezige (oudere) moslims achteraf hielpen met het opruimen
NOS met hun framing altijd eindigen ze het artikel met iets wat niet eens slaat op rotterdamquote:Op zondag 27 juli 2014 18:20 schreef Crip het volgende:
''Isis vlaggen'' UGH HET ZIJN GEEN ISIS VLAGGEN.
http://m.nos.nl/artikel/6(...)a-protest-r-dam.html
En daarom ga je van 1 incident gelijk het hele protest als 'uit de hand gelopen' en 'negatieve beeld van moslims bevestigd' bestempelen?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:51 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Tijdens de demonstratie van vandaag vonden een paar gemaskerde jochies het een leuk idee om een oorlogsmonument te beklimmen en dat onder te schijten.
In alle eerlijkheid moet ik er wel bijzeggen dat meerdere aanwezige (oudere) moslims achteraf hielpen met het opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |