Urine bestaat deels uit water.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wisten jullie dat er in kraanwater, urine zit?
Ik wist het ook niet, nu wel.
Jarenlang heb ik urine gedronken, echt belachelijk. Ik ga de overheid aanklagen denk ik.
Ik wil een Kitchenaid, maar daar is geen plek voor in onze keuken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga deze zogenaamd voor mijn moeder halen. Wil hem gewoon zelf
[ afbeelding ]
Voor hoeveel haal je hem?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga deze zogenaamd voor mijn moeder halen. Wil hem gewoon zelf
[ afbeelding ]
zo goedkoopquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nieuw is hij voor 157 of zo te koop.
Is het dan verantwoord om Water ook uit urine te laten bestaan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Urine bestaat deels uit water.
Dus
Gewoon puur drinken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ik leg mijn raki aan met zemzem water.
Samfistigi komt uit Sam, waar de baklava oorspronkelijk ook uit komtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Baklava komt niet uit Gaziantep. Iemand uit Antep heeft ooit de prijs gewonnen voor de beste baklava en sindsdien bestaat het idee dat baklava uit Antep zou komen. Alleen het gebruiken van pistache in plaats van walnoten is typisch Antep.
En verder is de baklava in Adana gewoon 3489383948 beter dan de baklava hier.
Baklava in de huidige vorm komt uit de Ottomaanse paleiskeukens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Samfistigi komt uit Sam, waar de baklava oorspronkelijk ook uit komt
Dat sowieso. Vind raki aangelegd met water niet te zuipen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon puur drinken.
Eens kijken of ik nog koude meze kan regelen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vind raki aangelegd met water niet te zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog Zam Zam Cola gedronken daar in Iran?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is super haram, estagfirullahhhh rab al alamin.
Hi.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is super haram, estagfirullahhhh rab al alamin.
Een keer. Heb vaker pepsi en de originele coca cola gehad. En fanta en mirinda.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog Zam Zam Cola gedronken daar in Iran?
Salaam.quote:
Ja dat waren wij ook van plan! Wat is het verschil met 2 pakjes monchou? ;oquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die taart toch lekkerder met een bodem van verkruimde Bastognes en ik doe altijd 2 pakjes Monchou erin.
Dan word dat 'mquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem heel lekker. Goed ideeIk ga hem ook weer maken.
Weet niet. Had gewoon een reactie van die site gekopieerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat waren wij ook van plan! Wat is het verschil met 2 pakjes monchou? ;o
[..]
Dan word dat 'm
Mooi he.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja zeer tof en al veel geziennnn omg iran is zo mooiiii
ook jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mooi he.Heb je ook ijsjes gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |