Moet ik ook eens gaan eten. Al heel lang niet gegeten.quote:
Als je je tijd wilt verdoen: Op Fox Sports 1 speelt de landskampioen tegen Benfica. Redelijk potjequote:
Ben ff bezig met werk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je je tijd wilt verdoen: Op Fox Sports 1 speelt de landskampioen tegen Benfica. Redelijk potje
0-0 14e minuutquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben ff bezig met werk.
Hoeveel staat het?
Finale?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
0-0 14e minuut
Eusebio cup finale
Niemand. Ajax is zo goed dat het gelijk finale isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Finale?
Tegen wie moesten jullie nog meer.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
Btw. Heb je de doelpunt van Meleg gezien bij Cambuur?
Joden hebben het dus weer omgekochtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niemand. Ajax is zo goed dat het gelijk finale is
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Joden hebben het dus weer omgekocht
#freepalestina
Persoonlijk vind ik die taart toch lekkerder met een bodem van verkruimde Bastognes en ik doe altijd 2 pakjes Monchou erin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
Mijn zus wilt dit met mij maken morgen.. iemand dit al gehad?
Ben sceptisch, wil eigenlijk een normale baked cheesecake.
http://allrecipes.nl/rece(...)&o_is=RecentlyViewed
Ja, ik vond hem heel lekker. Goed ideequote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
Mijn zus wilt dit met mij maken morgen.. iemand dit al gehad?
Ben sceptisch, wil eigenlijk een normale baked cheesecake.
http://allrecipes.nl/rece(...)&o_is=RecentlyViewed
Wat vind jij lekkerder, Bastognes of Oreo?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die taart toch lekkerder met een bodem van verkruimde Bastognes en ik doe altijd 2 pakjes Monchou erin.
Oreo is overrated.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat vind jij lekkerder, Bastognes of Oreo?
BDP?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
Turken vielen vandaag BDP lui aan. Wat n volk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |